Alle nieuwe babys' en hun mama's: welkom!
En de rest ook welkom in het nieuwe jaar, wat was 2007 bijzonder he?
Onze levens voorgoed veranderd na de komst van onze kleine lieverds.
Wij hebben oud en nieuw bij mijn zwager gevierd. Na het eten ging Devin met zijn 2 neefjes in bad, en daarna gingen de mannen in de tuin alvast wat vuurwerk afsteken voor het geval mijn 2,5 jarige neefje 's nachts niet uit bed zou willen komen. Dus wij met de kleintjes voor het raam en ik geloof dat Devin het heel mooi vond, hij bleef gefascineerd kijken, met af en toe een sidder van schrik door zijn lijfje. Gelukkig had ik hem stevig vast. Later op de avond werd hij wakker en uiteindelijk is hij om 23:50 in slaap gevallen en heeft door al het geknal heen geslapen. Helaas werd hij wakker toen wij om 2 uur naar bed gingen (we logeerden op zolder) en bleef hij de rest van de nacht erg onrustig waardoor we niet zo goed aan slapen zijn toegekomen. 's Middags langs mijn ouders gegaan om

zijn kado in ontvangst te nemen (jarig zijn op 1 januari....zucht....) en daarna door om zijn oma's verjaardag te vieren. Ik dacht dat de kleine toch al half doorgedraaid zou zijn van alle drukte, dus dit kon er ook nog wel bij. En......een wonder gechiedde: ondanks het zeer weinige slapen, vreemde omgevingen en veel vreemde mensen (voor hem dan

) was hij supergezellig! Druk aan het kletsen, lachen, spelen en alle vrouwelijk aanwezigen in katzwijm laten vallen. Hij bleef maar rondgaan en gilde het uit van plezier, zo lief!
's nachts 3 keer wakker geweest, maar dat is weinig t.o.v. de nachten ervoor. Mijn mannetje slaapt gewoon niet zo graag, ook overdag slaapt hij haast niet. Hij is meestal wakker rond half 8, doet in de loop van de ochtend een dutje van 15 minuten, slaapt tussen 12 en 13 uur een uurtje, eind van de middag maximaal 1,5 uur en rond 20 proberen we hem meestal naar bed te brengen, maar vaak slaapt hij pas rond 21 uur.
Als ik lang weg ben met de wagen dan slaapt hij vaak wel wat meer vanwege het hobbelen, maar hij lijkt erg op mij en is gewoon een slechte slaper.
Over de wagen: wij gebruiken sinds 3 weken de wagenbak niet meer omdat hij er niet niet meer in wilde en ook niet meer zo veel bewegingsvrijheid had. Door de supergrote voetenzak hoog op te trekken tot iets onder zijn kin zit hij lekker warm, en natuurlijk met zijn mooie snoetje naar ons toe. Zo kan ik hem zien (en hij mij) en is het even wat minder druk voor hem dan andersom. Dat komt later wel weer.
Davinia, jij hebt dus ook al zo'n bokser in de dop? Zouden meisjes nou zachtaardiger zijn?
.... met gevoel voor drama....