quote:Ik heb een OshKosh maat 90 (2y) in de aanbieding Chiara heeft 'm veel gedragen (wassen, strijken en weer aan), Yoram wat minder want die broek was niet zo zijn ding
Maar van slijtage is nog weinig te merken, degelijkheid ten top
vraagprijs een tientje
En een ordinaire HEMA kruik, lekt niet! En als je er belangstelling voor hebt met 2 kruikenzakken voor 5 eurotjes.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:06 schreef melonovy het volgende:
Ik heb ook nog 2 slaapzakjes met prachtig design printjesin de aanbieding, maat 90, heel en schoon gratis op te halen.
oui oui: http://www.crealab.nl/fok/slza.JPGquote:Op woensdag 26 september 2007 15:31 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Heb je ook een foto van die slaapzakken ??
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:43 schreef bixister het volgende:
melonovy, misschien is 't handig als je de maat erbij vermeldt?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:35 schreef YPPY het volgende:
Geen idee of J. mee wil, maar heb je dan ook thee?
Waar woon jij?? Als het in de buurt van den haag is heb ik wel intresse. Ik was juist van het weekend opzoek naar een zak.quote:Op zondag 30 september 2007 00:21 schreef melonovy het volgende:
Ik heb nog wel een universele donkerblauwe wagenzak van Prenatal in de aanbieding, lekker warm voor de koude maanden. Net nog even gewassen, in prima staat.
[afbeelding]
acht euro ofzo
rammelaarsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ben op zoek naar rammelaars voor Meike die flink veel lawaai maken, zoals die ouderwetse!
Het nieuwerwetse spul is allemaal zo zacht, en voor haar geldt: hoe meer lawaai hoe beter!!!
Ik zoek meidenkleding pakjes prima maar geen knoopjes op de rug. Broekjes truitjes van alles wat eigelijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:20 schreef Mibos het volgende:
Klein Spookje wat zoek je precies want ik heb heel veel ongebruikte 56 liggen. Vooral winterkleding want een november kindje maar nogal lang dus vanalles nieuw in de koffer. U roept en wij kijken voor je...
Ik heb dat wel. Gebruik ze niet, want ben bang dat ze elkaar pijn doen....PM me even je mailadres als je dat wilt, dan kan ik je een foto sturen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ben op zoek naar rammelaars voor Meike die flink veel lawaai maken, zoals die ouderwetse!
Het nieuwerwetse spul is allemaal zo zacht, en voor haar geldt: hoe meer lawaai hoe beter!!!
?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben begonnen met babykleertjes weg te doen. De eerste dingen van maatje 50 tot 68 staan hier
Voor achterop wil ik op den duur ook. Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op zondag 4 november 2007 23:25 schreef bixister het volgende:
ja, ik heb er volgens mij wel een, maar die is voor achterop. die voor voorop is al weg.
Deze?quote:Op maandag 12 november 2007 20:26 schreef Ireth het volgende:
We zoeken nog enkele danoontjemagneten!!
Suus zoekt nog de
A H I K O Q T W X Z
en ze heeft de
E U N F S(3x) R(3x)
in de aanbieding als ruilmateriaal
Nope, het zijn diegene die daar op die 2e foto helemaal links liggen. Die dieren dus. Maar als ome post meewerkt krijgt ze vandaag de laatste 3 toegestuurd en dan heeft ze ze allemaal!quote:Op maandag 26 november 2007 19:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Deze?
[GEZ/TR] Oude Danoontje magneet letters! :)
Welke zoek je?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:35 schreef _Bar_ het volgende:
Heeft er hier iemamd nog een draagdoek of hoe die dingen ook mogen heten in de aanbieding?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:43 schreef Ladybos het volgende:
Snoopy is de travelcot er nog?
ik heb toevallig nog 1 pakje liggen zover ik weet . verder weet ik even niet of ik nog iets heb.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:45 schreef vamperotica het volgende:
Is er toevallig iemand die dat "draakjesspul" van de prenatal kwijt wil???
Ik ben daar zooooow verliefd op!!
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:07 schreef Popples het volgende:
[..]
ik heb toevallig nog 1 pakje liggen zover ik weet . verder weet ik even niet of ik nog iets heb.
zal morgen even kijken. heb namelijk allemaal nieuw spul gekregen en die heb ik uit gewassen en op de kamer van dochterneer gelegd. ik gebruik die toch niet voor de kleine.
Geweldig lief draakje met ( ik geloof) de tekst... Er was eens eronder... Verkrijgbaar bij prenatalquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Draakjesspul? Enlighten me?
jep met de tekst: er was eens...quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Geweldig lief draakje met ( ik geloof) de tekst... Er was eens eronder... Verkrijgbaar bij prenatal
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:01 schreef Popples het volgende:
vamperotica, ik heb even op de kamer geslopen en kon 1 pakje vinden maat 56.
Ah ok, kleertjes dus. Was gewoon even nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Geweldig lief draakje met ( ik geloof) de tekst... Er was eens eronder... Verkrijgbaar bij prenatal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |