Dutchie...wat vraag je voor dat blauwe pakkie ?quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als KP die nou niet wil... Hou m dan even voor mij apart.. Die is lief..![]()
Ja, als KP hem niet wil, hou ik hem voor je apart!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Als KP die nou niet wil... Hou m dan even voor mij apart.. Die is lief..![]()
Tnx! Kim is zowel met sok als met maillot al vaak onderuit gegaan. Dus lijkt me toch wel handig!quote:Op vrijdag 14 september 2007 19:51 schreef Noli. het volgende:
Ingrid...
Baby-walz!
ff "maillot anti slip" bij de zoekfunctie invullen
Eventueel ook heeel veel antislipsokjes
O, graag!!!!quote:Op vrijdag 14 september 2007 11:39 schreef Ireth het volgende:
LadyS: ik zal morgen de kast van Suus ff uitspitten voor je! Volgens mij heb ik een hele lading aan truitjes!
Bij de Wibra hebben ze voor 3 euro slofjes met harde onderkant. Misschien dat dat ook een optie is .quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Tnx! Kim is zowel met sok als met maillot al vaak onderuit gegaan. Dus lijkt me toch wel handig!
Ik zag ze toevallig net op hun site. Ga er maandag zeker kijken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
Bij de Wibra hebben ze voor 3 euro slofjes met harde onderkant. Misschien dat dat ook een optie is .
Bij zeeman voor de antislip sokken geslaagd. Hadden ze toevallig.quote:Op zondag 16 september 2007 00:13 schreef Leah het volgende:
Zeeman, action, en de markt hebben ook van die anti slip dingen. Hier trokken ze ze ook altijd uit trouwens. Blote voeten dan maar.
Ik ook ik ook, dan wou ik dat blauwe jurkjessetjequote:Op woensdag 19 september 2007 16:26 schreef Yoni het volgende:
Ik ga rammelen van die kleertjes! Ik wil een babymeisje
Oh maat 92 is dus best heel groot...quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:36 schreef LadyS het volgende:
Ticootje, Amber heeft volgens mij haar hele 2e levenjaar maat 92 gedragenNu (3 jaar, 3 maanden) kan ze het nog wel aan.
En Mikael heeft nu met bijna 14 maand maat 86/92. Dus is heel verschillend hoor. Ligt er ook helemaal aan waar je kleren haalt.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh maat 92 is dus best heel groot...
Ik was een beetje aan het kijken voor de wintersport van 2009. Maar dan heb ik meer maat 74/ 80 nodig... Jammer, leuk pakje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |