Lief van je!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 22:10 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oeh, eh, dat weet ik niet, ze zagen er best groot uit maar voor 4 jaar..
Ik kan morgen wel even kijken ik kom er toch langs.
Ik denk het wel.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:40 schreef bixister het volgende:
110-116 :buiten de maten die prenatal verkoopt
Boh gek, die H&M jassen zijn niet om aan te zienquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:13 schreef Neuk het volgende:
Kreeg net een mailtje vandaag van de H&M over dat je een artikel naar keuze met 25% korting kunt kopen. Nou kom je helemaal niet meervan die tweedehands jas meer af, Ed!![]()
'25 % korting op een artikel naar vrije keuze (deze aanbieding geldt voor de H&M catalogi en Shop Online, met uitzondering van afgeprijsde kleding)'![]()
Die jas vind ik echt keileukquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:17 schreef bixister het volgende:
ik vind die jas die je te koop aanbiedt wel ongeveer van dezelfde orde eigenlijk!
ik heb vorig jaar een hele fijne & mooie winterjas voor Piet gekocht bij de H&M, had er zelfs 2 (online besteld) maar daarvan hebben we er 1 teruggestuurd omdat 2 gewoon niet echt nodig was, hij had nog een prima reserve-jas. even kijken of ik er nog een foto van kan vinden.
[edit]gevonden:
[afbeelding]
grijze ribjas, lekker warm en ik vond 'm stoer zat.
[/edit]
fijn dat je ze al hebt. ik ben gaan zoeken en heb er dus nog 3, maar het is niet meer nodig dus.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 13:03 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben hier vanmorgen nog even naar de prenatal, verschillende drogisterijen, kids factory etc geweest voor die doppen en niemand kan ze bestellen. Om gek van te worden. Maar 1 winkelier was zo vriendelijk om me te wijzen op het 0900 nummer op de verpakking van de flessen en heb dat maar eens gebeld. Ze sturen het gewoon naar me op, met acceptgiro. 4 stuks verpakking. Echt super zo een service.
quote:Op maandag 10 september 2007 15:41 schreef p_iglet het volgende:
Zal ik dan nog maar even benadrukken dat het kolfapparaat wat K_P in de aanbieding heeft echt een wereld ding is!!!
![]()
![]()
voor de Pump in Style van Medela
![]()
![]()
![]()
het is dan ik hem al heb, anders had ik hem zo van je gekocht, ik wel echt nooit meer kolven zonder dat ding
Ik heb het zo kouhoudquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:41 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben op zoek naar een nette positiejas, maat M. Heft iemand er nog eentje over?
Ah, dat is het dus.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef Noli. het volgende:
extra vetlaagje
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 11 september 2007 11:07 schreef Noli. het volgende:
Ik heb het ook koud hoor!
Ja, nu nu mis ik mijn extra vetlaagje (dat ik nu kwijt ben) wel!![]()
Mauw?quote:Op donderdag 13 september 2007 08:58 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb een paar hele leuk kleren liggen van Ralph Lauren en Dkny en Mexx. Het is allemaal maat 14, maar neem die maat met een flinke korrel zout. Priscil is nu 12 en draagt maat 158/164. Zij past de kleding niet meer.
Ik gok de kleding op een maat 152.
Het zijn :
1 donkerblauw rokje (RL) ribstof
1 creme rokje (RL) met een broekje eronder (jonge dames vergeten wel eens dat ze een rokje aan hebben)
1 spijkerbroek (RL) maat 14 (is wel lang voor 152)
1 spijkerbroek (Diesel) maat 26
1 roze truitje (DKNY) met lange mauw
1 zwart truitje (DKNY) met lange mauw, grote witte K als print.
1 licht blauw truitje (Mexx) Maat L, lange mauw
1 wit t-shirt (mexx) maat L, korte mauw
1 wit shirt (Mexx) Maat L, korte mauw, Groene bloemen opdruk.
1 roze truitje (Von dutch, ik denk nep) maat S, korte mauw.
Als je iemand weet, of denk nou ik leg het nog even weg... PM staat aan. Alles 5 euro...
Shitzooi, wat dom....quote:Op donderdag 13 september 2007 09:56 schreef Sugar het volgende:
Ehm, nee. Het is mouw.
Ja is idd 62.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:40 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Heeft iemand nog wat broekjes liggen ? Maatje 62.
Of mailootjes ?
Dutchie ... is dat blauwe pak maat 62 ?
okidokiequote:Op vrijdag 14 september 2007 09:48 schreef Sugar het volgende:
KP, ik heb heel misschien ook wel een paar heel kleine maillots voor je. Ik zal er proberen straks aan te denken, oké?
Als KP die nou niet wil... Hou m dan even voor mij apart.. Die is lief..quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:36 schreef LadyS het volgende:
Die van mij of die van dutchie? Die van mij is maat 62.
Die past priscil toch niet meer?
roze kan ook voor jongensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |