abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 december 2007 @ 11:29:41 #126
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55009718
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:27 schreef Jelief het volgende:
Mooi! Wil je hem voor ons bewaren? Ik ga even nadenken of we hem komen halen of dat hij over de post moet.
Is goed! Hij ligt niet in de weg en hoeft dus niet perse nu dringend de deur uit
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_55009737
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:29 schreef Ireth het volgende:

[..]

Is goed! Hij ligt niet in de weg en hoeft dus niet perse nu dringend de deur uit
Nee je was niet van plan om hem bij het grofvuil te doen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_55009773
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:31 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ireth is volgens mij toch al meer een kringloop-persoon.
  maandag 3 december 2007 @ 11:33:48 #129
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55009780
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:31 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik niet, wat neemt zo'n ding nou in beslag? Lekker laten liggen, kan er vast wel ooit eens iemand blij mee maken, zoals nu dus.
  maandag 3 december 2007 @ 11:37:10 #130
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55009853
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:33 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ireth is volgens mij toch al meer een kringloop-persoon.
Weet je wat het is, ik heb zelf ook onwijs veel gekregen of over kunnen nemen tegen kleine prijsjes en dat maakte mij altijd blij, vandaar dat ik ook altijd zakken vol kleding loop rond te delen tegen nagenoeg niks. Vind het veel leuker dat ik iemand ergens mee kan helpen dan dat ik uren MP in de gaten zit te houden of er al een hoger bod op een tshirtje is uitgebracht.
pi_55009905
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:37 schreef Ireth het volgende:

[..]

Weet je wat het is, ik heb zelf ook onwijs veel gekregen of over kunnen nemen tegen kleine prijsjes en dat maakte mij altijd blij, vandaar dat ik ook altijd zakken vol kleding loop rond te delen tegen nagenoeg niks. Vind het veel leuker dat ik iemand ergens mee kan helpen dan dat ik uren MP in de gaten zit te houden of er al een hoger bod op een tshirtje is uitgebracht.
Dat dus Overigens vind ik dat er voor sommige dingen best geld gevraagd kan worden hoor, maar inderdaad, liever iemand blijmaken dan het maar weggooien
  maandag 3 december 2007 @ 11:50:15 #132
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_55010130
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:13 schreef moussy het volgende:

[..]

die het weer op marktplaats zetten, holladiejeee
Inderdaad
quote:
zou het rekkie eerst eens schoonmaken voor je het gaat verkopen
Misschien 'kip en het ei' verhaal, maar als er überhaupt geen interesse voor is, ga ik geen moeite doen om dat ding in een sopje te zetten. Snap echt niet dat niemand zo'n ding kan gebruiken, wij hebben het zelf vaak gebruikt op vakantie en bij uit logeren, indien mensen geen campingbedje hadden of in zo'n vakantiepark waar je voor het huren van dit soort extra's vaak flink wordt afgerekend.
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:19 schreef Moonah het volgende:

[..]

Offtopic, maar ik wil toch iets zeggen hoor.
Waarom zou je in hemelsnaam nog goede spullen bij het grof vuil gooien?
Ja oké, bij jullie wordt het blijkbaar eerst omgespit door passanten, dus wellicht wordt er door iemand iets tussenuit gevist.
Maar dikke kans van niet. Ik zie een jonge moeder met weinig geld wier kinderen 's avonds op bed liggen niet de straten afstruinen op zoek naar een voetenzak. Waarom zou je die spullen dan niet eventjes bij een kringloopwinkel afgeven? Dan weet je zeker dat ze terecht komen bij iemand die ze goed kan gebruiken. Tja, het is idd éven wat meer moeite dan ze op de grote hoop te gooien, maar het lijkt me zeer zeker de moeite waard.
Weet ik. Vaak heb ik de intentie wel om dit soort dingen bij de kringloop af te geven omdat ik:
-weggooien van bruikbare spullen verspilling vind
-er iemand anders mee kan helpen
-de organisatie achter de kringloopwinkel er mee steun

In Utrecht heb je de Arm, waar men ontspoorde kansarmen weer op de rails helpt. Vind ik een hele goed initiatief en toen ik nog in Utrecht woonde, bracht ik er wel eens oude spullen en ik kocht er ook nog wel eens.

Maar helaas heb je in de plaats waar ik woon geen kringloopwinkel of inzamelpunt, ik moet er dus behalve het verzamelen/opbergen van het spul, ook nog minstens 10 km voor rijden om het af te leveren. Als ikhet bij bovengenoemde Arm zou moeten inlveren, is dat 15km en een aantal euro's aan parkeergeld. Dat gaat me helaas allemaal een beetje te ver. Bovendien is het bij sommige kringloopwinkels ook mogelijk alleen maar in te leveren op bepaalde tijdstippen.

Uiteraard polsen we ook even de familie en vrienden of die overtollige spullen kunnen gebruiken. Kleding van onze kinderen geeft mijn vrouw doorgaans aan vriendinnen. Soms aan mensen wiens inkomen het dubbele van het onze is
Scratch a liberal and you will find a fascist
  maandag 3 december 2007 @ 11:53:14 #133
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55010174
Ed: je kan het ook op marktplaats zetten tegen gratis af te halen. Vaak is er wel iemand in de buurt die het wilt hebben. Zo ben ik zelfs een kapotte wasmachine kwijt geraakt (scheelde mij 4 trappen af sjouwen )
  † In Memoriam † maandag 3 december 2007 @ 12:20:26 #134
7074 moussy
kuttekop
pi_55010657
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:53 schreef Ireth het volgende:
Ed: je kan het ook op marktplaats zetten tegen gratis af te halen. Vaak is er wel iemand in de buurt die het wilt hebben. Zo ben ik zelfs een kapotte wasmachine kwijt geraakt (scheelde mij 4 trappen af sjouwen )
Ik een vouwwagen met gescheurde tent, anders moest ik betalen om te storten, nu was er iemand blij mee

Soms moet je gewoon niet moeilijk doen, moeite doen is soms echt niet te veel om iemand blij te maken. Ik geef liever weg dan dat ik verkoop aan aasgieren op MP om het daarna voor meer terug te zien. En krijgen heeft wat mij betreft niets met inkomen te maken.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_55010970
Hier wordt alles wat door het grof huisvuilgebeuren wordt opgehaald gesplitst... Wat er nog bruikbaar is gaat naar de kringloop en de rest naar de stort.
Heb op dit moment nog een paar boodschappentassen vol met kleertjes... Voornamelijk maat 98 geloof ik.... Is niet het allermodernste, maar als er iemand blij mee gemaakt kan worden....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:05:28 #136
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_55029471
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:37 schreef vamperotica het volgende:
Hier wordt alles wat door het grof huisvuilgebeuren wordt opgehaald gesplitst... Wat er nog bruikbaar is gaat naar de kringloop en de rest naar de stort.
Heb op dit moment nog een paar boodschappentassen vol met kleertjes... Voornamelijk maat 98 geloof ik.... Is niet het allermodernste, maar als er iemand blij mee gemaakt kan worden....
Al het bruikbare spul tussen het grof vuil is bij ons al pleite op het moment dat de vuilniswagen langskomt. Van de spullen die je 's avonds langs de straat zet, blijft alleen de echt ouwe meuk liggen.

Iets anders; ik heb ook nog een Loeki 12" peuterfietsje. Zonder zijwieltjes en zadel, er past een standaard (volwassenen) zadel op of je koopt een nieuw kinderzadel voor 6 euro bij de plaatselijke rijwielhandel.

Hij lijkt op deze: http://www.marktplaats.nl(...)fta_ind%3D1%26fs%3D1

Alleen dan in kleurstelling mintgroen/wit. Bandjes zijn niet lek en er zit nog profiel op. Alleen het verchroomde stuur heeft wat oppervlakteroest. Schuursponsje of dotje staalwol doet wonderen.

Dus nog prima crossfietsje of als fietsje op oppasadres ofzo.

Prijs is teab, maar is ook genomineerd mee te gaan met vuilniswagen/voddenboer.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_55029485
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:37 schreef vamperotica het volgende:
Vamp... Jij woont niet echt bij mij in de buurt he???
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55029599
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vamp... Jij woont niet echt bij mij in de buurt he???
Nope... (Tilburg) Maar heb wel een tante in Den Haag
(alleen komen we daar maar een paar keer per jaar..)
pi_55029660
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:11 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nope... (Tilburg) Maar heb wel een tante in Den Haag
Maat 98 is wel erg groot he? Dan zijn ze ouder dan 1, toch...

Het is namelijk niet voor mezelf dat ik het vraag...

Ik heb trouwens ook nog een zooitje met kleding voor een meid van ongeveer 10/11 jaar... Als je dat wilt hebben, kan ik het wel bij je tante afgeven. Is (vind ik) nog best mooie kleding.
pi_55029957
Eerder richting de 4 jaar....
Maar ik zal er aan denken als ik weer eens aan het "kledingspitten" ga!

Denk dat het voor mn dochter ook aan de kleine kant is.... 't is best een stevige tante

(Maar wel heel lief van je!!)
pi_55029962
Ticootje, Amber (bijna 3,5) zit nu in maar 98/104 (en dan meer richting 98 zeg maar)
pi_55029996
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:29 schreef vamperotica het volgende:
Eerder richting de 4 jaar....
Maar ik zal er aan denken als ik weer eens aan het "kledingspitten" ga!

Denk dat het voor mn dochter ook aan de kleine kant is.... 't is best een stevige tante

(Maar wel heel lief van je!!)
Jammer, Priscil is geen stevige tante, het is ook geen draadnagel... Ze zit daar gewoon tussen in.

Nee, dan blijft het gewoon op de kast liggen tot ik er iemand heel blij mee kan maken.
pi_55030016
Nee, 98 is echt te groot....

Ik ben wel een klein beetje opzoek naar kleine kleertjes...
pi_55030049
Wat voor een kleertjes zoek je dan en in welke maat Ticootje (of voor welke leeftijd)
pi_55030125
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:32 schreef Ticootje het volgende:
Nee, 98 is echt te groot....

Ik ben wel een klein beetje opzoek naar kleine kleertjes...
nu jullie het over maten hebben. hier heb ik een dametje dat maat 86 heeft en 11 maanden is.
maten zeggen niet veel hoor.

misschien een domme vraag maar vamp weet jij hoe je foto moet versturen via pm? volgens mij kan het niet?
mama van 3 kids!
pi_55030189
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:38 schreef Popples het volgende:

[..]

nu jullie het over maten hebben. hier heb ik een dametje dat maat 86 heeft en 11 maanden is.

misschien een domme vraag maar vamp weet jij hoe je foto moet versturen via pm? volgens mij kan het niet?
Uhm... Geen flauw idee!
pi_55030213
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:38 schreef Popples het volgende:

[..]

En Iris is 17 maanden en zit in 80 Grappig die verschillen
quote:
Je kan wel een linkje meesturen van je foto. Is dat een idee?
pi_55030315
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:34 schreef Pruk het volgende:
Wat voor een kleertjes zoek je dan en in welke maat Ticootje (of voor welke leeftijd)
Ja gewoon klein. Het liefst het kleinste wat je maar hebt.

Lang verhaal.... Iemand die plotseling in verwachting is van een 3-ling....
pi_55030562
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja gewoon klein. Het liefst het kleinste wat je maar hebt.

Lang verhaal.... Iemand die plotseling in verwachting is van een 3-ling....
Pfff.... Dan kun je wel wat "extra's" gebruiken ja!!
Voorkeur voor jongens/meisjeskleding? En het jaargetijde waarin de kleintjes geboren gaan worden?
(Dikke wintertrui in de zomer is ook zo zielig..)
pi_55030654
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:56 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Pfff.... Dan kun je wel wat "extra's" gebruiken ja!!
Voorkeur voor jongens/meisjeskleding? En het jaargetijde waarin de kleintjes geboren gaan worden?
(Dikke wintertrui in de zomer is ook zo zielig..)
Tja ze loopt ietsje achter op mij. Maar goed een 3ling wordt wel vaak eerder geboren... Jongens/meisjes kleding.. Tja gewoon een beetje neutraal (wit en blauw kan altijd toch?)

Ze worden in het voorjaar geboren.... Maar ja goed, 3 lingen zijn wel vaak een stukje kleiner dan 1tje. Maar ik wil geen actie gaan opzetten hoor. Maar gewoon als mensen toch boodschappentassen met kleding wegdoen...Dan is het gewoon welkom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')