abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54977962
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 22:15 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ah ok, kleertjes dus. Was gewoon even nieuwsgierig.
Ze hebben er van alles van.. Boxkleed, speentjeskoord..."slaapzakjes, bordjes enz...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_54978432

en daar nog een groot stuk treinbaan bij incl. auto`s treinen en verkeersborden

Te koop omdat mijn jongens er eigenlijk nooit mee spelen
Saartje
  zondag 2 december 2007 @ 00:49:04 #103
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_54981590
quote:
Op zondag 30 september 2007 00:21 schreef melonovy het volgende:
Ik heb nog wel een universele donkerblauwe wagenzak van Prenatal in de aanbieding, lekker warm voor de koude maanden. Net nog even gewassen, in prima staat.
[ afbeelding ]
acht euro ofzo
Tot hoe welke leeftijd/grootte kun je hier gebruik van maken? En is het handig in een normale buggy?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_54984498
quote:
Op zondag 2 december 2007 00:49 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Tot hoe welke leeftijd/grootte kun je hier gebruik van maken? En is het handig in een normale buggy?
als het goed is kun je de riempjes van de buggy er door heen halen, door die van mij wel in iedergeval.
je kunt het in elke buggy gebruiken.
mama van 3 kids!
  zondag 2 december 2007 @ 09:05:02 #105
24188 Belana
kloon van belana
pi_54984509
maneki, wat wil je daarvoor hebben?
stormy waters...
sailin'
  zondag 2 december 2007 @ 11:35:11 #106
62233 Jelief
ikke lief!
pi_54985653
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 20:43 schreef Ladybos het volgende:
Snoopy is de travelcot er nog?
Ladybos, soms heeft de halfords nog oude modellen liggen voor een leuk prijsje
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_54986484
quote:
Op zondag 2 december 2007 11:35 schreef Jelief het volgende:

[..]

Ladybos, soms heeft de halfords nog oude modellen liggen voor een leuk prijsje
Bedankt Jelief, ik geef het door aan mijn broer, die was namelijk op zoek :-)
  zondag 2 december 2007 @ 12:31:22 #108
109497 Icaä
Are you proud of who I am
pi_54986683
Wil er nog iemand (omgeving Tilburg) een "knikkerbaan" van de Ikea (zo noemen ze 'm zelf).

Kom maar ophalen, hij staat in de weg.
I'll meet you on the other side
I'll meet you in the light
  zondag 2 december 2007 @ 12:32:34 #109
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_54986717
Ow die zijn leuk Icaä!
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_54994263
Garage is verkocht
Saartje
pi_54998533
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:23 schreef Ladybos het volgende:

[..]

Bedankt Jelief, ik geef het door aan mijn broer, die was namelijk op zoek :-)
Op hun eigen site (Deryan) verkopen ze dacht ik ook oude modellen voor redelijke prijzen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 2 december 2007 @ 22:04:18 #112
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55001300
Pannekoek, het is geen jasje voor Lena, helaasch. Ga ik in de winkel nog even verder speuren. (En dank voor de moeite!)

Iemand nog op zoek naar postiemode voor de feestdagen?

Ik heb deze jurk op marktplaats staan, maat 44, incl een witte positielegging. Heul schon!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 3 december 2007 @ 10:40:15 #113
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_55008956
Iemand nog interesse in slaapzak oftewel wagenzak of voetenzak?

Heb nog een hele nette donkerblauwe van Prenatal die anders naar de kringloop of grof vuil gaat.

Of beugel om te voorkomen dat kind uit bed valt? (Fischer Price)

Zelfde verhaal; indien niet verkocht gaat ie met grof vuil mee.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  † In Memoriam † maandag 3 december 2007 @ 10:48:06 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_55009077
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:40 schreef EdvandeBerg het volgende:

Heb nog een hele nette donkerblauwe van Prenatal die anders naar de kringloop of grof vuil gaat.

[ afbeelding ]

Of beugel om te voorkomen dat kind uit bed valt? (Fischer Price)

[ afbeelding ]

Zelfde verhaal; indien niet verkocht gaat ie met grof vuil mee.
dus is het gratisch?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_55009227
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:48 schreef moussy het volgende:

[..]

dus is het gratisch?
Ik denk het
  maandag 3 december 2007 @ 10:58:16 #116
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_55009265
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:48 schreef moussy het volgende:

[..]

dus is het gratisch?
Liever niet. Vrpr. wagenzak is een tientje (nieuwprijs 30 euro ) en voor de beugel ongeveer hetzelfde?

Voor de wagenzak heb ik een bod van 5 euro maar dan heb ik nog een hoop werk aan inpakken en naar het postkantoor gaan etc. en daar heb ik niet zo'n zin in, althans niet voor 5 euro. Als iemand het ophaalt, scheelt het natuurlijk.
  maandag 3 december 2007 @ 10:59:57 #117
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55009299
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:40 schreef EdvandeBerg het volgende:

Die heb ik ook nog! Mag van eigenaar verwisselen tegen verzendkosten! (of gratis op te halen in Utrecht)
pi_55009314
Ik vind het een beetje raar om te verwachten dat mensen ervoor gaan betalen, als je meldt dat het anders naar het grof vuil gaat. Zullen wel de hormonen zijn dan
  † In Memoriam † maandag 3 december 2007 @ 11:04:56 #119
7074 moussy
kuttekop
pi_55009376
quote:
Op maandag 3 december 2007 10:58 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Liever niet.
dus ja bij de kringloop en het grofvuil krijg je er ook niets voor
  maandag 3 december 2007 @ 11:09:29 #120
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_55009451
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:01 schreef Pruk het volgende:
Ik vind het een beetje raar om te verwachten dat mensen ervoor gaan betalen, als je meldt dat het anders naar het grof vuil gaat. Zullen wel de hormonen zijn dan
Waarom is het raar? Als ik het verkoop, moet ik er verder tijd en energie insteken. Het moet weg en ik heb er zelf destijds geld voor moeten uitgeven. Als ik er nog iets voor terug kan krijgen wat ik weer kan uitgeven aan speelgoed ofzo, is dat mooi meegenomen.

Grof vuil komt sowieso vanwege schuuropruiming. Kleine moeite om het erbij te gooien en dan neemt een of andere schooier het me. Op de avond ervoor namelijk rijden de busjes en aanhangwagens af en aan met allerlei voddenboeren.
  maandag 3 december 2007 @ 11:11:00 #121
62233 Jelief
ikke lief!
pi_55009488
Ireth, tot hoe oud heeft suus er in gezeten?Ik zoek nog iets voor in de buggy maar dan moet Emma er wel inpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Jelief op 03-12-2007 11:21:21 ]
  † In Memoriam † maandag 3 december 2007 @ 11:13:04 #122
7074 moussy
kuttekop
pi_55009522
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:09 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Waarom is het raar? Als ik het verkoop, moet ik er verder tijd en energie insteken. Het moet weg en ik heb er zelf destijds geld voor moeten uitgeven. Als ik er nog iets voor terug kan krijgen wat ik weer kan uitgeven aan speelgoed ofzo, is dat mooi meegenomen.

Grof vuil komt sowieso vanwege schuuropruiming. Kleine moeite om het erbij te gooien en dan neemt een of andere schooier het me. Op de avond ervoor namelijk rijden de busjes en aanhangwagens af en aan met allerlei voddenboeren.
die het weer op marktplaats zetten, holladiejeee

zou het rekkie eerst eens schoonmaken voor je het gaat verkopen
  maandag 3 december 2007 @ 11:14:36 #123
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55009552
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:11 schreef Jelief het volgende:
Ireth, toto hoe oud heeft suus er in gezeten?Ik zoek nog iets voor in de buggy maar dan moet Emma er wel inpassen.
Vorige winter (dus 3 geworden in November) heeft ze er nog in gezeten in de buggy! Welliswaar kwam hij toen een heul end tot haar buik ipv lekker hoog, maar daar hebben we weer winterjassen voor!
  maandag 3 december 2007 @ 11:19:09 #124
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55009617
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Offtopic, maar ik wil toch iets zeggen hoor.
Waarom zou je in hemelsnaam nog goede spullen bij het grof vuil gooien?
Ja oké, bij jullie wordt het blijkbaar eerst omgespit door passanten, dus wellicht wordt er door iemand iets tussenuit gevist.
Maar dikke kans van niet. Ik zie een jonge moeder met weinig geld wier kinderen 's avonds op bed liggen niet de straten afstruinen op zoek naar een voetenzak. Waarom zou je die spullen dan niet eventjes bij een kringloopwinkel afgeven? Dan weet je zeker dat ze terecht komen bij iemand die ze goed kan gebruiken. Tja, het is idd éven wat meer moeite dan ze op de grote hoop te gooien, maar het lijkt me zeer zeker de moeite waard.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 3 december 2007 @ 11:27:16 #125
62233 Jelief
ikke lief!
pi_55009706
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:14 schreef Ireth het volgende:

[..]

Vorige winter (dus 3 geworden in November) heeft ze er nog in gezeten in de buggy! Welliswaar kwam hij toen een heul end tot haar buik ipv lekker hoog, maar daar hebben we weer winterjassen voor!
Mooi! Wil je hem voor ons bewaren? Ik ga even nadenken of we hem komen halen of dat hij over de post moet.
  maandag 3 december 2007 @ 11:29:41 #126
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55009718
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:27 schreef Jelief het volgende:
Mooi! Wil je hem voor ons bewaren? Ik ga even nadenken of we hem komen halen of dat hij over de post moet.
Is goed! Hij ligt niet in de weg en hoeft dus niet perse nu dringend de deur uit
pi_55009737
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:29 schreef Ireth het volgende:

[..]

Is goed! Hij ligt niet in de weg en hoeft dus niet perse nu dringend de deur uit
Nee je was niet van plan om hem bij het grofvuil te doen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_55009773
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:31 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ireth is volgens mij toch al meer een kringloop-persoon.
  maandag 3 december 2007 @ 11:33:48 #129
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55009780
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:31 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ik niet, wat neemt zo'n ding nou in beslag? Lekker laten liggen, kan er vast wel ooit eens iemand blij mee maken, zoals nu dus.
  maandag 3 december 2007 @ 11:37:10 #130
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55009853
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:33 schreef Pruk het volgende:

[..]

Ireth is volgens mij toch al meer een kringloop-persoon.
Weet je wat het is, ik heb zelf ook onwijs veel gekregen of over kunnen nemen tegen kleine prijsjes en dat maakte mij altijd blij, vandaar dat ik ook altijd zakken vol kleding loop rond te delen tegen nagenoeg niks. Vind het veel leuker dat ik iemand ergens mee kan helpen dan dat ik uren MP in de gaten zit te houden of er al een hoger bod op een tshirtje is uitgebracht.
pi_55009905
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:37 schreef Ireth het volgende:

[..]

Weet je wat het is, ik heb zelf ook onwijs veel gekregen of over kunnen nemen tegen kleine prijsjes en dat maakte mij altijd blij, vandaar dat ik ook altijd zakken vol kleding loop rond te delen tegen nagenoeg niks. Vind het veel leuker dat ik iemand ergens mee kan helpen dan dat ik uren MP in de gaten zit te houden of er al een hoger bod op een tshirtje is uitgebracht.
Dat dus Overigens vind ik dat er voor sommige dingen best geld gevraagd kan worden hoor, maar inderdaad, liever iemand blijmaken dan het maar weggooien
  maandag 3 december 2007 @ 11:50:15 #132
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_55010130
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:13 schreef moussy het volgende:

[..]

die het weer op marktplaats zetten, holladiejeee
Inderdaad
quote:
zou het rekkie eerst eens schoonmaken voor je het gaat verkopen
Misschien 'kip en het ei' verhaal, maar als er überhaupt geen interesse voor is, ga ik geen moeite doen om dat ding in een sopje te zetten. Snap echt niet dat niemand zo'n ding kan gebruiken, wij hebben het zelf vaak gebruikt op vakantie en bij uit logeren, indien mensen geen campingbedje hadden of in zo'n vakantiepark waar je voor het huren van dit soort extra's vaak flink wordt afgerekend.
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:19 schreef Moonah het volgende:

[..]

Offtopic, maar ik wil toch iets zeggen hoor.
Waarom zou je in hemelsnaam nog goede spullen bij het grof vuil gooien?
Ja oké, bij jullie wordt het blijkbaar eerst omgespit door passanten, dus wellicht wordt er door iemand iets tussenuit gevist.
Maar dikke kans van niet. Ik zie een jonge moeder met weinig geld wier kinderen 's avonds op bed liggen niet de straten afstruinen op zoek naar een voetenzak. Waarom zou je die spullen dan niet eventjes bij een kringloopwinkel afgeven? Dan weet je zeker dat ze terecht komen bij iemand die ze goed kan gebruiken. Tja, het is idd éven wat meer moeite dan ze op de grote hoop te gooien, maar het lijkt me zeer zeker de moeite waard.
Weet ik. Vaak heb ik de intentie wel om dit soort dingen bij de kringloop af te geven omdat ik:
-weggooien van bruikbare spullen verspilling vind
-er iemand anders mee kan helpen
-de organisatie achter de kringloopwinkel er mee steun

In Utrecht heb je de Arm, waar men ontspoorde kansarmen weer op de rails helpt. Vind ik een hele goed initiatief en toen ik nog in Utrecht woonde, bracht ik er wel eens oude spullen en ik kocht er ook nog wel eens.

Maar helaas heb je in de plaats waar ik woon geen kringloopwinkel of inzamelpunt, ik moet er dus behalve het verzamelen/opbergen van het spul, ook nog minstens 10 km voor rijden om het af te leveren. Als ikhet bij bovengenoemde Arm zou moeten inlveren, is dat 15km en een aantal euro's aan parkeergeld. Dat gaat me helaas allemaal een beetje te ver. Bovendien is het bij sommige kringloopwinkels ook mogelijk alleen maar in te leveren op bepaalde tijdstippen.

Uiteraard polsen we ook even de familie en vrienden of die overtollige spullen kunnen gebruiken. Kleding van onze kinderen geeft mijn vrouw doorgaans aan vriendinnen. Soms aan mensen wiens inkomen het dubbele van het onze is
  maandag 3 december 2007 @ 11:53:14 #133
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55010174
Ed: je kan het ook op marktplaats zetten tegen gratis af te halen. Vaak is er wel iemand in de buurt die het wilt hebben. Zo ben ik zelfs een kapotte wasmachine kwijt geraakt (scheelde mij 4 trappen af sjouwen )
  † In Memoriam † maandag 3 december 2007 @ 12:20:26 #134
7074 moussy
kuttekop
pi_55010657
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:53 schreef Ireth het volgende:
Ed: je kan het ook op marktplaats zetten tegen gratis af te halen. Vaak is er wel iemand in de buurt die het wilt hebben. Zo ben ik zelfs een kapotte wasmachine kwijt geraakt (scheelde mij 4 trappen af sjouwen )
Ik een vouwwagen met gescheurde tent, anders moest ik betalen om te storten, nu was er iemand blij mee

Soms moet je gewoon niet moeilijk doen, moeite doen is soms echt niet te veel om iemand blij te maken. Ik geef liever weg dan dat ik verkoop aan aasgieren op MP om het daarna voor meer terug te zien. En krijgen heeft wat mij betreft niets met inkomen te maken.
pi_55010970
Hier wordt alles wat door het grof huisvuilgebeuren wordt opgehaald gesplitst... Wat er nog bruikbaar is gaat naar de kringloop en de rest naar de stort.
Heb op dit moment nog een paar boodschappentassen vol met kleertjes... Voornamelijk maat 98 geloof ik.... Is niet het allermodernste, maar als er iemand blij mee gemaakt kan worden....
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:05:28 #136
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_55029471
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:37 schreef vamperotica het volgende:
Hier wordt alles wat door het grof huisvuilgebeuren wordt opgehaald gesplitst... Wat er nog bruikbaar is gaat naar de kringloop en de rest naar de stort.
Heb op dit moment nog een paar boodschappentassen vol met kleertjes... Voornamelijk maat 98 geloof ik.... Is niet het allermodernste, maar als er iemand blij mee gemaakt kan worden....
Al het bruikbare spul tussen het grof vuil is bij ons al pleite op het moment dat de vuilniswagen langskomt. Van de spullen die je 's avonds langs de straat zet, blijft alleen de echt ouwe meuk liggen.

Iets anders; ik heb ook nog een Loeki 12" peuterfietsje. Zonder zijwieltjes en zadel, er past een standaard (volwassenen) zadel op of je koopt een nieuw kinderzadel voor 6 euro bij de plaatselijke rijwielhandel.

Hij lijkt op deze: http://www.marktplaats.nl(...)fta_ind%3D1%26fs%3D1

Alleen dan in kleurstelling mintgroen/wit. Bandjes zijn niet lek en er zit nog profiel op. Alleen het verchroomde stuur heeft wat oppervlakteroest. Schuursponsje of dotje staalwol doet wonderen.

Dus nog prima crossfietsje of als fietsje op oppasadres ofzo.

Prijs is teab, maar is ook genomineerd mee te gaan met vuilniswagen/voddenboer.
pi_55029485
quote:
Op maandag 3 december 2007 12:37 schreef vamperotica het volgende:
Vamp... Jij woont niet echt bij mij in de buurt he???
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_55029599
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:06 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Vamp... Jij woont niet echt bij mij in de buurt he???
Nope... (Tilburg) Maar heb wel een tante in Den Haag
(alleen komen we daar maar een paar keer per jaar..)
pi_55029660
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:11 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Nope... (Tilburg) Maar heb wel een tante in Den Haag
Maat 98 is wel erg groot he? Dan zijn ze ouder dan 1, toch...

Het is namelijk niet voor mezelf dat ik het vraag...

Ik heb trouwens ook nog een zooitje met kleding voor een meid van ongeveer 10/11 jaar... Als je dat wilt hebben, kan ik het wel bij je tante afgeven. Is (vind ik) nog best mooie kleding.
pi_55029957
Eerder richting de 4 jaar....
Maar ik zal er aan denken als ik weer eens aan het "kledingspitten" ga!

Denk dat het voor mn dochter ook aan de kleine kant is.... 't is best een stevige tante

(Maar wel heel lief van je!!)
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:29:41 #141
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_55029962
Ticootje, Amber (bijna 3,5) zit nu in maar 98/104 (en dan meer richting 98 zeg maar)
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_55029996
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:29 schreef vamperotica het volgende:
Eerder richting de 4 jaar....
Maar ik zal er aan denken als ik weer eens aan het "kledingspitten" ga!

Denk dat het voor mn dochter ook aan de kleine kant is.... 't is best een stevige tante

(Maar wel heel lief van je!!)
Jammer, Priscil is geen stevige tante, het is ook geen draadnagel... Ze zit daar gewoon tussen in.

Nee, dan blijft het gewoon op de kast liggen tot ik er iemand heel blij mee kan maken.
pi_55030016
Nee, 98 is echt te groot....

Ik ben wel een klein beetje opzoek naar kleine kleertjes...
pi_55030049
Wat voor een kleertjes zoek je dan en in welke maat Ticootje (of voor welke leeftijd)
pi_55030125
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:32 schreef Ticootje het volgende:
Nee, 98 is echt te groot....

Ik ben wel een klein beetje opzoek naar kleine kleertjes...
nu jullie het over maten hebben. hier heb ik een dametje dat maat 86 heeft en 11 maanden is.
maten zeggen niet veel hoor.

misschien een domme vraag maar vamp weet jij hoe je foto moet versturen via pm? volgens mij kan het niet?
mama van 3 kids!
pi_55030189
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:38 schreef Popples het volgende:

[..]

nu jullie het over maten hebben. hier heb ik een dametje dat maat 86 heeft en 11 maanden is.

misschien een domme vraag maar vamp weet jij hoe je foto moet versturen via pm? volgens mij kan het niet?
Uhm... Geen flauw idee!
  dinsdag 4 december 2007 @ 11:42:09 #147
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_55030213
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:38 schreef Popples het volgende:

[..]

En Iris is 17 maanden en zit in 80 Grappig die verschillen
quote:
Je kan wel een linkje meesturen van je foto. Is dat een idee?
pi_55030315
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:34 schreef Pruk het volgende:
Wat voor een kleertjes zoek je dan en in welke maat Ticootje (of voor welke leeftijd)
Ja gewoon klein. Het liefst het kleinste wat je maar hebt.

Lang verhaal.... Iemand die plotseling in verwachting is van een 3-ling....
pi_55030562
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:45 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ja gewoon klein. Het liefst het kleinste wat je maar hebt.

Lang verhaal.... Iemand die plotseling in verwachting is van een 3-ling....
Pfff.... Dan kun je wel wat "extra's" gebruiken ja!!
Voorkeur voor jongens/meisjeskleding? En het jaargetijde waarin de kleintjes geboren gaan worden?
(Dikke wintertrui in de zomer is ook zo zielig..)
pi_55030654
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 11:56 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Pfff.... Dan kun je wel wat "extra's" gebruiken ja!!
Voorkeur voor jongens/meisjeskleding? En het jaargetijde waarin de kleintjes geboren gaan worden?
(Dikke wintertrui in de zomer is ook zo zielig..)
Tja ze loopt ietsje achter op mij. Maar goed een 3ling wordt wel vaak eerder geboren... Jongens/meisjes kleding.. Tja gewoon een beetje neutraal (wit en blauw kan altijd toch?)

Ze worden in het voorjaar geboren.... Maar ja goed, 3 lingen zijn wel vaak een stukje kleiner dan 1tje. Maar ik wil geen actie gaan opzetten hoor. Maar gewoon als mensen toch boodschappentassen met kleding wegdoen...Dan is het gewoon welkom.
pi_55030734
Tja, het kleine grut zal ik zelf eerst nodig hebben ben ik bang

Maar als er hier iets over is, dan gaat het hoe dan ook niet zomaar weg hoor, dus geef tegen die tijd nog een gil, gaat het niet naar de een, dan gaat het wel naar de ander. Ik vind het zonde om goede kleertjes weg te doen als ik er een ander blij mee kan maken
pi_55030772
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:37 schreef Ireth het volgende:

[..]

Nou je hebt groot gelijk. Ik heb ook een hoop dingen 2e hands voor weinig op de kop kunnen tikken (alleen kinderwagen, maxi cosi en matras wou ik nieuw). Ik heb wel eens wat aan kleding op marktplaats gezet maar eerder omdat ik niemand blij kon maken met de kleding die ik over had. Nu ken ik via via een gezin met 4 of 5 dochters die het alles behalve breed hebben en die krijgen dan de kleren van Morgaine en als ze vragen wat ik er voor wil hebben dan zeg ik meestal iets van een boekje of speeltje voor Morgaine. Die mensen hebben inmiddels tot aan volgende winter kleding genoeg voor de jongste.
pi_55030850
Ja ik heb mijn kast ook al uitgezocht. Ik had in de loop van de jaren aardig wat verzameld.. Al het blauwe spul heb ik gewoon maar meegegeven.

Verder heb ik nu ook 2 ledikantjes.... Dus 1 gaat die kant op.. Tja het staat anders toch maar in de kelder. Dan kan ik er beter iemand blij mee maken.

Ik ga denk ik toch ook maar een andere wandelwagen kopen. Die ik nu heb, die kan ik niet meenemen in mijn auto. En ik denk dat ik toch maar een roze wil... Iemand intresse? Hij is donkerblauw, met binnenvoering beertjes. Het is een reiswieg en je kan m ombouwen tot wandelwagen. Zit een regenkap en voetenzak bij.
pi_55035387
ticootje ik denk dat als je niets hebt dat je heel blij bent met de spullen die je krijgt. ik wel in ieder geval
hier gaan de kleertjes eerst naar een vriendin en dan weer terug naar hier. hoezo we zijn lekker zuinig

vamp ik zal ze straks even in een album online zetten dan kun je ze bekijken. heb nog meer leuk jongensspul.
mama van 3 kids!
pi_55047335
quote:
Op dinsdag 4 december 2007 15:00 schreef Popples het volgende:
ticootje ik denk dat als je niets hebt dat je heel blij bent met de spullen die je krijgt. ik wel in ieder geval
hier gaan de kleertjes eerst naar een vriendin en dan weer terug naar hier. hoezo we zijn lekker zuinig

vamp ik zal ze straks even in een album online zetten dan kun je ze bekijken. heb nog meer leuk jongensspul.
(beetje late reaktie..... )
pi_55131456
in de aanbieding:

*maxi cosi cabrio
*maxi cosi city
*Quinny freestyle
*baby sleep voorkeurshoudings kussen

helaas krijg ik de foto's niet goed. bij intresse pm of mailen naar mail adres in profiel

[ Bericht 63% gewijzigd door Popples op 09-12-2007 12:38:45 (foto's deden het niet.) ]
mama van 3 kids!
  zaterdag 8 december 2007 @ 20:31:47 #157
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55131758
Heeft iemand hier toevallig nog een campingbedje liggen waar ze niks meer mee doen?
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_55135522
Ik heb geen interesse in je spullen, Popples (snorrie),maar ik kan de foto's niet zien. Wel handig om te weten, dacht ik.
pi_55135969
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 22:49 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik heb geen interesse in je spullen, Popples (snorrie),maar ik kan de foto's niet zien. Wel handig om te weten, dacht ik.
hmm ik kan ze zelf wel zien. kijk er morgen wel even naar.

haha jij hebt natuurlijk alles al dank je wel voor je melding
mama van 3 kids!
  zaterdag 8 december 2007 @ 23:17:39 #160
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_55136204
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:31 schreef m@x het volgende:
Heeft iemand hier toevallig nog een campingbedje liggen waar ze niks meer mee doen?
Yep! Ligt hier!
  zaterdag 8 december 2007 @ 23:21:02 #161
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_55136279
Zou ik het eventueel van je over kunnen nemen? wat wil je ervoor hebben enzo
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_55136300
popples ik geloof dat je naar de kleinere versies van de foto's wel kunt linken vanaf hier, maar naar de grotere niet.
pi_55142344
popples, ik ben heel benieuwd naar je foto's!!!
pi_55142615
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 23:22 schreef bixister het volgende:
popples ik geloof dat je naar de kleinere versies van de foto's wel kunt linken vanaf hier, maar naar de grotere niet.
bix ik snap er toch geen biet van, ben echt een leek opdat gebied. zal prowl straks even vragen of hij het goed kan doen.
mama van 3 kids!
pi_55155488
quote:
Op zaterdag 8 december 2007 20:22 schreef Popples het volgende:
in de aanbieding:

*maxi cosi cabrio
*maxi cosi city
*Quinny freestyle

*baby sleep voorkeurshoudings kussen
*jongenskleertjes/rompers maat 50-56, 62, 68, 86

helaas krijg ik de foto's niet goed. bij intresse pm of mailen naar mail adres in profiel
mama van 3 kids!
pi_55157640
N.a.v. het Stokke Trip trapp topic: Ik heb hier nog een Svan Kinderstoel staan, vergelijkbaar systeem als de trip trap, groeit ook mee met de kleine, dezelfde degelijke onverwoestbare kwaliteit. Het is de versie met de blauwe bekleding (zit er ook bij, tevens beugel + blad (afneembaar).

Tevens nog een Maxi Cosi Cabrio, donkerblauw, met donkerblauwe voetenzak met beertjes erop, maxicosi regenhoes, zonnekap, muskietennet. Gebruikt maar niet versleten, kan nog wel een ronde mee. Mag weg tegen een klein prijsje. Kind niet inbegrepen

Tevens nog een borstvoedingskussen, gele hoes (afritsbaar, kan ook vervangen worden). Kussen was nieuw 90 euro. Ook erg handig als je wilt computeren en tegelijkertijd je kind en je kat aandacht wil geven

ohohoh wat was ze toen nog klein
  maandag 10 december 2007 @ 09:13:49 #167
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_55162664
Die Svan stoel vind ik wel ontzettend mooi en apart! Maar laat je hem niet helemaal meegroeien, Ladybos?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  maandag 10 december 2007 @ 09:24:49 #168
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_55162789
Geheel offtopic, maar Lady, hoe is het met Myrthe?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_55188703
quote:
Op maandag 10 december 2007 09:13 schreef livelink het volgende:
Die Svan stoel vind ik wel ontzettend mooi en apart! Maar laat je hem niet helemaal meegroeien, Ladybos?
Onze eigenwijze dame wil niet meer in de stoel, ze wil op dezelfde stoelen als wij zitten... (met d'r hoofd nét boven tafel uit).
pi_55188713
quote:
Op maandag 10 december 2007 09:24 schreef Lishe het volgende:
Geheel offtopic, maar Lady, hoe is het met Myrthe?
Ik neem 'm ff mee naar het peutertopic
pi_55197020
Zijn er nog mensen die winterjasjes hebben liggen. Maat 80 ?
Heb ook nog belangstelling voor broekjes en truien...
pi_55197702
maat 80! zijn jou flensjes geexplodeerd sinds Pepijn en ik op bezoek geweest zijn?
pi_55200049
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 18:38 schreef p_iglet het volgende:
maat 80! zijn jou flensjes geexplodeerd sinds Pepijn en ik op bezoek geweest zijn?
Ja. Explosie niet gehoord ?
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:12:16 #174
82727 klein_spookje
Mama van het liefste meisje
pi_55200225
kapitein_pannekoek. Ik heb nog wel wat liggen in die maat. Als je me mailt bij interesse kan ik morgen als Mara op school is foto's maken.
Geen idee of je ze hetzelfde kleed want ik heb overal maar 1 ding van.
pi_55200519
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 20:12 schreef klein_spookje het volgende:
kapitein_pannekoek. Ik heb nog wel wat liggen in die maat. Als je me mailt bij interesse kan ik morgen als Mara op school is foto's maken.
Geen idee of je ze hetzelfde kleed want ik heb overal maar 1 ding van.
PM
pi_55201032
Ik ben nog op zoek naar een voetenzak voor een buggy. Van prenatal eigen merk is de buggy.
We hebben een wandelwagen, met voetenzak, maar helaas zijn de banden lek en kunnen we ze niet oppompen. Vandaar.
pi_55201248
Kan je de banden niet (laten) plakken? Of nieuwe wielen kopen?
pi_55201368
Maar dan kun je toch de voetenzak van de wandelwagen wel gebruiken in de buggy?
  dinsdag 11 december 2007 @ 20:53:19 #179
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_55201432
De voetenzakken komen in de aanbieding bij Prenatal zelf (kreeg vandaag een foldertje erover in de bus. Ze gaan 19,95 kosten).
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_55201640
Banden plakken lukt niet. Nieuwe wielen kopen geen idee. Moet ik navragen of dat kan.
Voetenzak van wandelwagen is te breed voor de buggy helaas.

Rockabella, enig idee of dat alleen deze week is, of ook volgende week?
pi_55201943
de banden van zo'n wandelwagen lopen wel vaker langzaam leeg. je kunt ze meestal gratis laten oppompen bij een fietsenmaker. als ze echt lek zijn kun je ze toch ook plakken, of laten plakken?
pi_55201973
oh wacht, m'n schermpje stond al wat lang open en intussen had je zelf alweer gereageerd. wat is er zo moeilijk aan plakken? toch hartstikke jammer als je die wagen niet meer kunt gebruiken alleen vanwege de banden.
pi_55202042
Had ET niet pas ook een nieuw wieltje gekocht?
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:24:51 #184
82727 klein_spookje
pi_55202288
Volgens mij kan je van alle bekende merken wel een wiel kopen.

Wij hebben een lekke band nou ja twee gehad van de bugaboo. In griekeland nog wel en ga dan maar eens op zoek naar plakspullen in zo een grieks prut dorpje. UIt eindelijk is het gelukt en manlief heeft de band kunnen plakken.
Maar je kan van de bugaboo bv een nieuwe bestellen vaak nog met garantie.

succes
pi_55202365
Ladybos, je hebt een PM
pi_55202620
Djeez zegt net dat hij geen lek kon ontdekken. Maar oppompen lukt ook niet.
Nouja, het kan toch niet zo zijn dat we er niks mee kunnen nu. Weird.
Ik ga de fietsenmaker eens proberen. En misschien weet Gardo, waar we hem gekocht hebben wel een oplossing. Moet maar eens de assertiviteitstraining toepassen zeg maar. Wordt vervolgd.
  dinsdag 11 december 2007 @ 21:43:38 #187
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_55202747
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 21:15 schreef Pruk het volgende:
Had ET niet pas ook een nieuw wieltje gekocht?
Binnenbandje
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_55206364
Ingrid, oppompen met de hand gaat hier ook niet goed, het loopt er bijna net zo snel uit als het er in komt. Maar bij de fietsenmaker of bij een benzinepomp gaat het prima.
  woensdag 12 december 2007 @ 10:18:16 #189
82727 klein_spookje
pi_55211003
In de aanbieding heel veel kleertjes voor een meisje van maat 50 niet zo veel tot maat 98.
De meeste en leukste kleding is in 86, 92 en 98 veel van studio 100, villa hap enz

Voor een jochie ook wat spulletjes vooral maat 56, 62 en 68 een enkele 74. mexx, h&m cake walk en rainbowbabys

Als iemand interesse heeft kan ik foto's mailen (zolang ik in staat ben om ze te maken)

groetjes joyce
pi_55211402
klein spookje, wat heb je aan jongens rainbowbabies spul maat 68 en 74?
  woensdag 12 december 2007 @ 10:46:19 #191
82727 klein_spookje
pi_55211609
Ben bang in 68 alleen 2 of 3 rompers.
Als ik het goed heb een oranje en een bruine
pi_55211639
ok die heb ik al
pi_55211857
quote:
Op woensdag 12 december 2007 10:47 schreef p_iglet het volgende:
ok die heb ik al
Kwartet ?
  woensdag 12 december 2007 @ 14:22:20 #194
11682 Moonah
Jolie femme
pi_55217219
quote:
Op dinsdag 11 december 2007 23:43 schreef owlet het volgende:
Ingrid, oppompen met de hand gaat hier ook niet goed, het loopt er bijna net zo snel uit als het er in komt. Maar bij de fietsenmaker of bij een benzinepomp gaat het prima.
Hier was dat ook zo!

En ja Ingrid, pas je cursus maar toe, succes!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_55224055
Ook hier nog even een update wat betreft de banden van de wandelwagen. Ze "doen" het weer!
Gewoon bij de fietsenmaker, kostte een euro. Ik was er wel eens eerder geweest, maar toen was er iemand anders en hem lukte het niet. Nu was er een vrouw en lukte het wel. Misschien geeft djeez wel geluk. Vorige keer was hij nml niet mee.

De voetenzak zoeken we toch maar niet meer.
pi_55226914
goed geregeld ingrid (& djeez)!
pi_55238268
Mooi zo, Ingrid. Wij hebben trouwens geen voetenzak (en ook geen luiertas ) maar wel een schapenvachtje van Ikea met sneetjes er in voor de buggyriempjes
pi_55240687
Schapenvachtje klinkt goed owlet.
  donderdag 13 december 2007 @ 12:04:17 #199
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_55240925
Ik heb ooit bij de Wibra (dacht ik) een Dora zakdoek gekocht. Dat ding is kwijt geraakt in de was en Amber vraagt er nog erg vaak om. Ze slaapt nl. met die doekjes.
Heeft iemand er eentje liggen?
pi_55241198
Edje had pas nog een voetenzak in de aanbieding toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')