quote:Ik heb een OshKosh maat 90 (2y) in de aanbieding Chiara heeft 'm veel gedragen (wassen, strijken en weer aan), Yoram wat minder want die broek was niet zo zijn ding
Maar van slijtage is nog weinig te merken, degelijkheid ten top
vraagprijs een tientje
En een ordinaire HEMA kruik, lekt niet! En als je er belangstelling voor hebt met 2 kruikenzakken voor 5 eurotjes.quote:Op woensdag 26 september 2007 15:06 schreef melonovy het volgende:
Ik heb ook nog 2 slaapzakjes met prachtig design printjesin de aanbieding, maat 90, heel en schoon gratis op te halen.
oui oui: http://www.crealab.nl/fok/slza.JPGquote:Op woensdag 26 september 2007 15:31 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Heb je ook een foto van die slaapzakken ??
quote:Op woensdag 26 september 2007 15:43 schreef bixister het volgende:
melonovy, misschien is 't handig als je de maat erbij vermeldt?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 14:35 schreef YPPY het volgende:
Geen idee of J. mee wil, maar heb je dan ook thee?
Waar woon jij?? Als het in de buurt van den haag is heb ik wel intresse. Ik was juist van het weekend opzoek naar een zak.quote:Op zondag 30 september 2007 00:21 schreef melonovy het volgende:
Ik heb nog wel een universele donkerblauwe wagenzak van Prenatal in de aanbieding, lekker warm voor de koude maanden. Net nog even gewassen, in prima staat.
[afbeelding]
acht euro ofzo
rammelaarsquote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ben op zoek naar rammelaars voor Meike die flink veel lawaai maken, zoals die ouderwetse!
Het nieuwerwetse spul is allemaal zo zacht, en voor haar geldt: hoe meer lawaai hoe beter!!!
Ik zoek meidenkleding pakjes prima maar geen knoopjes op de rug. Broekjes truitjes van alles wat eigelijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 11:20 schreef Mibos het volgende:
Klein Spookje wat zoek je precies want ik heb heel veel ongebruikte 56 liggen. Vooral winterkleding want een november kindje maar nogal lang dus vanalles nieuw in de koffer. U roept en wij kijken voor je...
Ik heb dat wel. Gebruik ze niet, want ben bang dat ze elkaar pijn doen....PM me even je mailadres als je dat wilt, dan kan ik je een foto sturen...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 09:38 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik ben op zoek naar rammelaars voor Meike die flink veel lawaai maken, zoals die ouderwetse!
Het nieuwerwetse spul is allemaal zo zacht, en voor haar geldt: hoe meer lawaai hoe beter!!!
?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 11:46 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik ben begonnen met babykleertjes weg te doen. De eerste dingen van maatje 50 tot 68 staan hier
Voor achterop wil ik op den duur ook. Hoeveel wil je er voor hebben?quote:Op zondag 4 november 2007 23:25 schreef bixister het volgende:
ja, ik heb er volgens mij wel een, maar die is voor achterop. die voor voorop is al weg.
Deze?quote:Op maandag 12 november 2007 20:26 schreef Ireth het volgende:
We zoeken nog enkele danoontjemagneten!!
Suus zoekt nog de
A H I K O Q T W X Z
en ze heeft de
E U N F S(3x) R(3x)
in de aanbieding als ruilmateriaal
Nope, het zijn diegene die daar op die 2e foto helemaal links liggen. Die dieren dus. Maar als ome post meewerkt krijgt ze vandaag de laatste 3 toegestuurd en dan heeft ze ze allemaal!quote:Op maandag 26 november 2007 19:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Deze?
[GEZ/TR] Oude Danoontje magneet letters! :)
Welke zoek je?quote:Op woensdag 28 november 2007 19:35 schreef _Bar_ het volgende:
Heeft er hier iemamd nog een draagdoek of hoe die dingen ook mogen heten in de aanbieding?
quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:43 schreef Ladybos het volgende:
Snoopy is de travelcot er nog?
ik heb toevallig nog 1 pakje liggen zover ik weet . verder weet ik even niet of ik nog iets heb.quote:Op zaterdag 1 december 2007 20:45 schreef vamperotica het volgende:
Is er toevallig iemand die dat "draakjesspul" van de prenatal kwijt wil???
Ik ben daar zooooow verliefd op!!
quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:07 schreef Popples het volgende:
[..]
ik heb toevallig nog 1 pakje liggen zover ik weet . verder weet ik even niet of ik nog iets heb.
zal morgen even kijken. heb namelijk allemaal nieuw spul gekregen en die heb ik uit gewassen en op de kamer van dochterneer gelegd. ik gebruik die toch niet voor de kleine.
Geweldig lief draakje met ( ik geloof) de tekst... Er was eens eronder... Verkrijgbaar bij prenatalquote:Op zaterdag 1 december 2007 21:35 schreef Brighteyes het volgende:
Draakjesspul? Enlighten me?
jep met de tekst: er was eens...quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Geweldig lief draakje met ( ik geloof) de tekst... Er was eens eronder... Verkrijgbaar bij prenatal
quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:01 schreef Popples het volgende:
vamperotica, ik heb even op de kamer geslopen en kon 1 pakje vinden maat 56.
Ah ok, kleertjes dus. Was gewoon even nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 1 december 2007 21:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Geweldig lief draakje met ( ik geloof) de tekst... Er was eens eronder... Verkrijgbaar bij prenatal
Ze hebben er van alles van.. Boxkleed, speentjeskoord..."slaapzakjes, bordjes enz...quote:Op zaterdag 1 december 2007 22:15 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ah ok, kleertjes dus. Was gewoon even nieuwsgierig.
Tot hoe welke leeftijd/grootte kun je hier gebruik van maken? En is het handig in een normale buggy?quote:Op zondag 30 september 2007 00:21 schreef melonovy het volgende:
Ik heb nog wel een universele donkerblauwe wagenzak van Prenatal in de aanbieding, lekker warm voor de koude maanden. Net nog even gewassen, in prima staat.
[ afbeelding ]
acht euro ofzo
als het goed is kun je de riempjes van de buggy er door heen halen, door die van mij wel in iedergeval.quote:Op zondag 2 december 2007 00:49 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Tot hoe welke leeftijd/grootte kun je hier gebruik van maken? En is het handig in een normale buggy?
Ladybos, soms heeft de halfords nog oude modellen liggen voor een leuk prijsjequote:Op zaterdag 1 december 2007 20:43 schreef Ladybos het volgende:
Snoopy is de travelcot er nog?
Bedankt Jelief, ik geef het door aan mijn broer, die was namelijk op zoek :-)quote:Op zondag 2 december 2007 11:35 schreef Jelief het volgende:
[..]
Ladybos, soms heeft de halfords nog oude modellen liggen voor een leuk prijsje
Op hun eigen site (Deryan) verkopen ze dacht ik ook oude modellen voor redelijke prijzen.quote:Op zondag 2 december 2007 12:23 schreef Ladybos het volgende:
[..]
Bedankt Jelief, ik geef het door aan mijn broer, die was namelijk op zoek :-)
dus is het gratisch?quote:Op maandag 3 december 2007 10:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Iemand nog interesse in slaapzak oftewel wagenzak of voetenzak?
Heb nog een hele nette donkerblauwe van Prenatal die anders naar de kringloop of grof vuil gaat.
[ afbeelding ]
Of beugel om te voorkomen dat kind uit bed valt? (Fischer Price)
[ afbeelding ]
Zelfde verhaal; indien niet verkocht gaat ie met grof vuil mee.
Liever niet. Vrpr. wagenzak is een tientje (nieuwprijs 30 euroquote:
quote:Op maandag 3 december 2007 10:40 schreef EdvandeBerg het volgende:
Iemand nog interesse in slaapzak oftewel wagenzak of voetenzak?
Heb nog een hele nette donkerblauwe van Prenatal die anders naar de kringloop of grof vuil gaat.
dus jaquote:
Waarom is het raar? Als ik het verkoop, moet ik er verder tijd en energie insteken. Het moet weg en ik heb er zelf destijds geld voor moeten uitgeven. Als ik er nog iets voor terug kan krijgen wat ik weer kan uitgeven aan speelgoed ofzo, is dat mooi meegenomen.quote:Op maandag 3 december 2007 11:01 schreef Pruk het volgende:
Ik vind het een beetje raar om te verwachten dat mensen ervoor gaan betalen, als je meldt dat het anders naar het grof vuil gaat. Zullen wel de hormonen zijn dan
die het weer op marktplaats zetten, holladiejeeequote:Op maandag 3 december 2007 11:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Waarom is het raar? Als ik het verkoop, moet ik er verder tijd en energie insteken. Het moet weg en ik heb er zelf destijds geld voor moeten uitgeven. Als ik er nog iets voor terug kan krijgen wat ik weer kan uitgeven aan speelgoed ofzo, is dat mooi meegenomen.
Grof vuil komt sowieso vanwege schuuropruiming. Kleine moeite om het erbij te gooien en dan neemt een of andere schooier het me. Op de avond ervoor namelijk rijden de busjes en aanhangwagens af en aan met allerlei voddenboeren.
Vorige winter (dus 3 geworden in November) heeft ze er nog in gezeten in de buggy! Welliswaar kwam hij toen een heul end tot haar buik ipv lekker hoog, maar daar hebben we weer winterjassen voor!quote:Op maandag 3 december 2007 11:11 schreef Jelief het volgende:
Ireth, toto hoe oud heeft suus er in gezeten?Ik zoek nog iets voor in de buggy maar dan moet Emma er wel inpassen.
Offtopic, maar ik wil toch iets zeggen hoor.quote:Op maandag 3 december 2007 11:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Grof vuil komt sowieso vanwege schuuropruiming. Kleine moeite om het erbij te gooien en dan neemt een of andere schooier het me. Op de avond ervoor namelijk rijden de busjes en aanhangwagens af en aan met allerlei voddenboeren.
Mooi! Wil je hem voor ons bewaren? Ik ga even nadenken of we hem komen halen of dat hij over de post moet.quote:Op maandag 3 december 2007 11:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vorige winter (dus 3 geworden in November) heeft ze er nog in gezeten in de buggy! Welliswaar kwam hij toen een heul end tot haar buik ipv lekker hoog, maar daar hebben we weer winterjassen voor!
Is goed! Hij ligt niet in de weg en hoeft dus niet perse nu dringend de deur uitquote:Op maandag 3 december 2007 11:27 schreef Jelief het volgende:
Mooi! Wil je hem voor ons bewaren? Ik ga even nadenken of we hem komen halen of dat hij over de post moet.
Nee je was niet van plan om hem bij het grofvuil te doenquote:Op maandag 3 december 2007 11:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is goed! Hij ligt niet in de weg en hoeft dus niet perse nu dringend de deur uit
Ireth is volgens mij toch al meer een kringloop-persoon.quote:Op maandag 3 december 2007 11:31 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee je was niet van plan om hem bij het grofvuil te doen
Ik niet, wat neemt zo'n ding nou in beslag? Lekker laten liggen, kan er vast wel ooit eens iemand blij mee maken, zoals nu dus.quote:Op maandag 3 december 2007 11:31 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Nee je was niet van plan om hem bij het grofvuil te doen
Weet je wat het is, ik heb zelf ook onwijs veel gekregen of over kunnen nemen tegen kleine prijsjes en dat maakte mij altijd blij, vandaar dat ik ook altijd zakken vol kleding loop rond te delen tegen nagenoeg niks. Vind het veel leuker dat ik iemand ergens mee kan helpen dan dat ik uren MP in de gaten zit te houden of er al een hoger bod op een tshirtje is uitgebracht.quote:Op maandag 3 december 2007 11:33 schreef Pruk het volgende:
[..]
Ireth is volgens mij toch al meer een kringloop-persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |