Nou je hebt groot gelijk. Ik heb ook een hoop dingen 2e hands voor weinig op de kop kunnen tikken (alleen kinderwagen, maxi cosi en matras wou ik nieuw). Ik heb wel eens wat aan kleding op marktplaats gezet maar eerder omdat ik niemand blij kon maken met de kleding die ik over had. Nu ken ik via via een gezin met 4 of 5 dochters die het alles behalve breed hebben en die krijgen dan de kleren van Morgaine en als ze vragen wat ik er voor wil hebben dan zeg ik meestal iets van een boekje of speeltje voor Morgaine. Die mensen hebben inmiddels tot aan volgende winter kleding genoeg voor de jongste.quote:Op maandag 3 december 2007 11:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Weet je wat het is, ik heb zelf ook onwijs veel gekregen of over kunnen nemen tegen kleine prijsjes en dat maakte mij altijd blij, vandaar dat ik ook altijd zakken vol kleding loop rond te delen tegen nagenoeg niks. Vind het veel leuker dat ik iemand ergens mee kan helpen dan dat ik uren MP in de gaten zit te houden of er al een hoger bod op een tshirtje is uitgebracht.
(beetje late reaktie.....quote:Op dinsdag 4 december 2007 15:00 schreef Popples het volgende:
ticootje ik denk dat als je niets hebt dat je heel blij bent met de spullen die je krijgt. ik wel in ieder geval![]()
hier gaan de kleertjes eerst naar een vriendin en dan weer terug naar hier. hoezo we zijn lekker zuinig![]()
vamp ik zal ze straks even in een album online zetten dan kun je ze bekijken. heb nog meer leuk jongensspul.
hmm ik kan ze zelf wel zien. kijk er morgen wel even naar.quote:Op zaterdag 8 december 2007 22:49 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik heb geen interesse in je spullen, Popples (snorrie),maar ik kan de foto's niet zien. Wel handig om te weten, dacht ik.
Yep! Ligt hier!quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:31 schreef m@x het volgende:
Heeft iemand hier toevallig nog een campingbedje liggen waar ze niks meer mee doen?
bix ik snap er toch geen biet van, ben echt een leek opdat gebied. zal prowl straks even vragen of hij het goed kan doen.quote:Op zaterdag 8 december 2007 23:22 schreef bixister het volgende:
popples ik geloof dat je naar de kleinere versies van de foto's wel kunt linken vanaf hier, maar naar de grotere niet.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 20:22 schreef Popples het volgende:
in de aanbieding:
*maxi cosi cabrio
*maxi cosi city
*Quinny freestyle
*baby sleep voorkeurshoudings kussen
*jongenskleertjes/rompers maat 50-56, 62, 68, 86
helaas krijg ik de foto's niet goed. bij intresse pm of mailen naar mail adres in profiel![]()
Onze eigenwijze dame wil niet meer in de stoel, ze wil op dezelfde stoelen als wij zitten... (met d'r hoofd nét boven tafel uit).quote:Op maandag 10 december 2007 09:13 schreef livelink het volgende:
Die Svan stoel vind ik wel ontzettend mooi en apart! Maar laat je hem niet helemaal meegroeien, Ladybos?
Ik neem 'm ff mee naar het peutertopicquote:Op maandag 10 december 2007 09:24 schreef Lishe het volgende:
Geheel offtopic, maar Lady, hoe is het met Myrthe?
Ja. Explosie niet gehoord ?quote:Op dinsdag 11 december 2007 18:38 schreef p_iglet het volgende:
maat 80! zijn jou flensjes geexplodeerd sinds Pepijn en ik op bezoek geweest zijn?
PMquote:Op dinsdag 11 december 2007 20:12 schreef klein_spookje het volgende:
kapitein_pannekoek. Ik heb nog wel wat liggen in die maat. Als je me mailt bij interesse kan ik morgen als Mara op school is foto's maken.
Geen idee of je ze hetzelfde kleed want ik heb overal maar 1 ding van.
Binnenbandjequote:Op dinsdag 11 december 2007 21:15 schreef Pruk het volgende:
Had ET niet pas ook een nieuw wieltje gekocht?
Hier was dat ook zo!quote:Op dinsdag 11 december 2007 23:43 schreef owlet het volgende:
Ingrid, oppompen met de hand gaat hier ook niet goed, het loopt er bijna net zo snel uit als het er in komt. Maar bij de fietsenmaker of bij een benzinepomp gaat het prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |