quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb een Lodger Shelter gekocht tijdens mijn zwangerschap maar Nathan vindt het helemaal niks. Voor 40 euro (excl verzendkosten) mag hij weg..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik net van de week besteld bij de Etosquote:Op zondag 27 januari 2008 10:38 schreef LadyS het volgende:Avent VIA Systeem - (bevat: 10 bewaarbekers 180 ml, 10 deksels, 2 adapters.
quote:In een ander topic schreef sjak het volgende:
Nog een ander vraagje, ik kreeg laatst een stapel zwangerschapsbroeken van een vriendin, vandaag alles maar eens gepast en er zitten er twee tussen die ik prachtig vind maar niet aan kan. Het zijn spijkerbroeken van mamalicious, maat 30 (ik gok dat het confectiemaat 38 is). Een is een kuitbroek en de ander gewoon normale lengte. Iemand interesse? Pm dan even, ik woon tussen Amsterdam en Haarlem in, je kunt ze gratis ophalen.
Ja hoor, beviel me wel. Was wel makkelijk, want je hoefde niet alles steeds over te gieten. Nu kon ik de beker met de adapter gebruiken op de kolf en later een speen op de adapter zetten en daar kon ze dan uit drinken.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:06 schreef piglet het volgende:
[..]
Die heb ik net van de week besteld bij de Etos![]()
Beviel dat systeem wel een beetje? Of heb je het helemaal niet gebruikt?
Piglet ik heb ze hier gebruikt en ik vond het echt een heel handig systeem; zo vanuit de kolf in de bewaarbekers. Er kan op het opzetstukje van de bewaarbeker ook een speen dus je hoeft geen fles te gebruiken als je de melk uit de vriezer haalt. Helaas ben ik na 4 maanden gestopt met de bv, maar dat lag zeker niet aan de aventbakjesquote:Op zondag 27 januari 2008 19:06 schreef piglet het volgende:
[..]
Die heb ik net van de week besteld bij de Etos![]()
Beviel dat systeem wel een beetje? Of heb je het helemaal niet gebruikt?
ja, en dat ook idd!!!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:22 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik gebruik ze nu trouwens om kleine groente- en fruithapjes in in te vriezen
30 euro.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:30 schreef mrien het volgende:
Snoopy, wat vraag je voor de draagzak ?
primaquote:Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik kijk nog even bij ons in de buurt, anders kom ik bij je terug!
Prenatal heeft ze (of kan ze iig bestellen) hier heeft het cb er ook een maar die verkoopt hem niet ben in bangquote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef bibi het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende van fisher price http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2341&e=detail&pid=30446&pcat=bulnl Heeft iemand die toevallig te koop, of weet iemand waar ik die kan kopen?
Oh dat zou echt goed nieuws zijn Marlieske. Heb je toevallig ook enig idee hoe duur hij is?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:41 schreef marlieske het volgende:
[..]
Prenatal heeft ze (of kan ze iig bestellen) hier heeft het cb er ook een maar die verkoopt hem niet ben in bang
Die is leuk, van het weekend maar eens langs de prenatal.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef bibi het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende van fisher price http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2341&e=detail&pid=30446&pcat=bulnl Heeft iemand die toevallig te koop, of weet iemand waar ik die kan kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |