abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:32:27 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56311244
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 23:43:15 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56311424
ik weet niet of het hier moet, maar aangezien KP in dit topic haar katten ter overname aanbood, wil ik toch nog wel iets kwijt over mijn ervaring op dat gebied.
mijn katten hebben het absoluut niet makkelijk gehad toen de kinderen klein waren. er werd regelmatig een poot verdraaid en er werd ook wel aan staarten getrokken.
dat is gewoon een kwestie van de kinderen consequent waarschuwen dat dat pijn doet bij de katten en ik heb wel eens bij hardnekkig staarttrekken aan het haar van een kind getrokken.
(zal niet opvoedkundig juist geweest zijn, maar de boodschap kwam wel over)
bovendien zijn katten heel goed in staat om de situatie in te schatten en uit de buurt te blijven.
verder blijven kinderen niet klein en er komt een leeftijd dat kat en kind juist naar elkaar toegroeien.
zo heeft luca een ontzettend goede band met mijn (vorig jaar overleden) kat gekregen. ze waren enorm op elkaar gesteld, hoewel doerak het in de tijd dat luca klein was, echt niet makkelijk had.
maar om ze nu al preventief te ruimen voordat er uberhaubt sprake is van problemen..... nee, ik zo het niet kunnen. niet om zo'n slappe reden in elk geval.

in geval van be zou ik me er nog iets bij voor kunnen stellen. maar ook dan spreek ik uit ervaring. ik had een kat die jaloers was op het kind en echt overal pieste. ik liep de hele dag te dweilen en als ik niet dweilde dacht ik de hele tijd ergens pies te ruiken.
gek werd ik ervan.
dat heb ik toen een jaar volgehouden. tegen die tijd was ik echt dolgedraaid door die situatie en heb het dier opgegeven voor herplaatsing.
daar is het overigens nooit van gekomen omdat ik in familiekring een oplossing gevonden had. maar ook toen heb ik het dier met pijn in mijn hart weggegeven. maar gelukkig was hij op zijn nieuwe adres goed op zijn plek.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:57:54 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56311660
Niet helemaal fair omdat ik nog wel even mijn zegje kon doen in het vorige topic, maar ik vond het eigenlijk wel aardig dat dat andere topic dicht was zodat we hier weer on-topic verder konden.
Maar goed, ik snap dat er mss meer mensen zijn die er iets over willen zeggen. Mss is er zelfs wel iemand die wel een adresje weet, maar laten we alsjeblieft niet hier een heel uitgebreide discussie gaan starten.
Anders dan kunnen we mss beter een nieuw V&A topic openen en deze naar F&F gooien.
pi_56325300
Ik heb nog 2 en half pak new born luiers (maat 1, 2 tot 5 kilo) van de etos liggen die onze beer niet meer aan kan (draagt al maatje 3). Iemand in (de buurt van) Amsterdam die ik hier blij mee kan maken? En ik heb tevens bijna 3 pakken etos luiers maat 2 voor de liefhebber.

Etos luiers waren het merk bij onze dochter en daarom die ook in huis gehaald voor Nathan maar het zit toch anders bij hem.
pi_56325583
Ik heb een Lodger Shelter gekocht tijdens mijn zwangerschap maar Nathan vindt het helemaal niks. Voor 40 euro (excl verzendkosten) mag hij weg..

pi_56328058
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb een Lodger Shelter gekocht tijdens mijn zwangerschap maar Nathan vindt het helemaal niks. Voor 40 euro (excl verzendkosten) mag hij weg..

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Straks even aan vragen.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 27 januari 2008 @ 00:58:50 #7
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_56332256
kapitein_pannekoek, wij hebben 4 katten en ook wij hebben wel eens wat problemen gehad met Demi en de katten.
Maar opeens krijgen kinderen de leeftijd dat ze beseffen dat katten ook pijn kunnen hebben, al is het maar dankzei een krabje hier en daar.

En dan, dan zijn ze de beste vrienden en zitten de katten naast de kleine ( die snotterig en ziekjes was)op de bank.

geen van 3en te koop aangeboden

Geef het niet te snel op en geef deze katten een kans..

Demi is gek op haar kat, als ze naar huis wil zegt ze niet naar huis maar naar Daisy (de linkse kat).
Kinderen met dieren op laten groeien is enorm goed voor kinderen, zowel in medisch opzicht als voor de algemene ontwikkeling.
pi_56334909
Ik heb nog steeds in de aanbieding:
(in Amsterdam)

maxi-cosi cabrio

badring

babybjörn draagzak

babybjorn zwart-rode wipstoel

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 27 januari 2008 @ 10:38:33 #9
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56335474
Ik heb dit te koop:

• Avent Magnetron sterilisator
  • Avent Borstkolf ISIS set - (ISIS handkolf met 2 x 125ml fles.)
  • Avent VIA Systeem - (bevat: 10 bewaarbekers 180 ml, 10 deksels, 2 adapters.
  • Avent borstschelpen - (bevat: 2x geventileerde borstschelpen 2x borstvoeding bewaarschelpen 2x ultrazachte siliconen steunkussentjes)
  • Avent flessenwarmer.
  • 3 grote flesjes en 3 kleine flesjes
  • Avent koeltasje (thinsulate)
  • melkpoedertorentje en -bakje
  • Nog wat ongebruikte spenen, in diverse maten en standen.
  • Avent handvat om van een fles een soort tuitbeker te maken

Niet alles is even nieuw, sommige dingen hebben wat gebruikssporen, andere dingen zijn nauwelijks gebruikt
  • Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
    https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
    pi_56344951
    Snoopy, wat vraag je voor de draagzak ?
    pi_56345684
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 10:38 schreef LadyS het volgende:

• Avent VIA Systeem - (bevat: 10 bewaarbekers 180 ml, 10 deksels, 2 adapters.
  • Die heb ik net van de week besteld bij de Etos
    Beviel dat systeem wel een beetje? Of heb je het helemaal niet gebruikt?
      zondag 27 januari 2008 @ 19:12:14 #12
    593 sjak
    Juffie Bloem
    pi_56345793
    Ik zet 'm hier ook nog even neer:
    quote:
    In een ander topic schreef sjak het volgende:
    Nog een ander vraagje, ik kreeg laatst een stapel zwangerschapsbroeken van een vriendin, vandaag alles maar eens gepast en er zitten er twee tussen die ik prachtig vind maar niet aan kan. Het zijn spijkerbroeken van mamalicious, maat 30 (ik gok dat het confectiemaat 38 is). Een is een kuitbroek en de ander gewoon normale lengte. Iemand interesse? Pm dan even, ik woon tussen Amsterdam en Haarlem in, je kunt ze gratis ophalen.
    Lekker douchen!
      zondag 27 januari 2008 @ 19:22:02 #13
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_56345968
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 19:06 schreef piglet het volgende:

[..]

Die heb ik net van de week besteld bij de Etos
    Ja hoor, beviel me wel. Was wel makkelijk, want je hoefde niet alles steeds over te gieten. Nu kon ik de beker met de adapter gebruiken op de kolf en later een speen op de adapter zetten en daar kon ze dan uit drinken.
    Ik heb over het algemeen niet veel gekolfd, dus heel intensief heb ik ze niet gebruikt, maar toch bevielen ze wel
    Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
    pi_56345975
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 19:06 schreef piglet het volgende:

[..]

Die heb ik net van de week besteld bij de Etos
    Piglet ik heb ze hier gebruikt en ik vond het echt een heel handig systeem; zo vanuit de kolf in de bewaarbekers. Er kan op het opzetstukje van de bewaarbeker ook een speen dus je hoeft geen fles te gebruiken als je de melk uit de vriezer haalt. Helaas ben ik na 4 maanden gestopt met de bv, maar dat lag zeker niet aan de aventbakjes

Ik gebruik ze nu trouwens om kleine groente- en fruithapjes in in te vriezen
      zondag 27 januari 2008 @ 19:23:18 #15
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_56346004
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 19:22 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ik gebruik ze nu trouwens om kleine groente- en fruithapjes in in te vriezen
    ja, en dat ook idd!!!
    Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
    pi_56347873
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 18:30 schreef mrien het volgende:
    Snoopy, wat vraag je voor de draagzak ?
    30 euro.
      zondag 27 januari 2008 @ 20:58:49 #17
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_56348166
    Die VIAbakjes zijn echt een uitvinding inderdaad (ik had al een startersset daarvan en heb een extra set vorige week bijgekocht, dus ook ik ben al voorzien )
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_56348191
    Ik ben op zoek naar het volgende van fisher price http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2341&e=detail&pid=30446&pcat=bulnl Heeft iemand die toevallig te koop, of weet iemand waar ik die kan kopen?
    pi_56348831
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 20:45 schreef snoopy het volgende:

[..]

30 euro.
    Ik kijk nog even bij ons in de buurt, anders kom ik bij je terug!
    pi_56349030
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef mrien het volgende:

[..]

Ik kijk nog even bij ons in de buurt, anders kom ik bij je terug!
    prima
    pi_56349220
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef bibi het volgende:
    Ik ben op zoek naar het volgende van fisher price http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2341&e=detail&pid=30446&pcat=bulnl Heeft iemand die toevallig te koop, of weet iemand waar ik die kan kopen?
    Prenatal heeft ze (of kan ze iig bestellen) hier heeft het cb er ook een maar die verkoopt hem niet ben in bang
    Mama van Isa en Ties
    pi_56349881
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 21:41 schreef marlieske het volgende:

[..]

Prenatal heeft ze (of kan ze iig bestellen) hier heeft het cb er ook een maar die verkoopt hem niet ben in bang
    Oh dat zou echt goed nieuws zijn Marlieske. Heb je toevallig ook enig idee hoe duur hij is?
    pi_56349882
    Bedankt voor de reacties Stiemie, Ladys en Troel. Klinkt goed allemaal
    Ik hoop dat ze ze dinsdag inderdaad binnen krijgen, want m'n huidige systeem werkt niet zo goed.
    pi_56350590
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef bibi het volgende:
    Die is leuk, van het weekend maar eens langs de prenatal.
    pi_56354309
    ik heb in de aanbieding, een mama&baby bad
    het bad heeft even opgeblazen staan wachten, maar is uiteindelijk niet gebruikt omdat we alsnog naar het ziekenhuis mochten.
    we hebben de complete set gekocht toen, dus met slangen en pompen etc, alleen is de opblaaspomp helaas stuk hier aangekomen. die gaat dus de prullebak in, maar de rest is dus gewoon nieuw.
    Mama & Baby Bad kost nieuw 98 euro,
    erbij komt: Transparante vul/afvoerslang lengte: 10 meter . Kraanaansluitstukken en een Dompelpomp. nieuwprijs 75 euro.
    150 lijkt ons een mooie prijs.
    wie wil?!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')