quote:Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb een Lodger Shelter gekocht tijdens mijn zwangerschap maar Nathan vindt het helemaal niks. Voor 40 euro (excl verzendkosten) mag hij weg..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik net van de week besteld bij de Etosquote:Op zondag 27 januari 2008 10:38 schreef LadyS het volgende:Avent VIA Systeem - (bevat: 10 bewaarbekers 180 ml, 10 deksels, 2 adapters.
quote:In een ander topic schreef sjak het volgende:
Nog een ander vraagje, ik kreeg laatst een stapel zwangerschapsbroeken van een vriendin, vandaag alles maar eens gepast en er zitten er twee tussen die ik prachtig vind maar niet aan kan. Het zijn spijkerbroeken van mamalicious, maat 30 (ik gok dat het confectiemaat 38 is). Een is een kuitbroek en de ander gewoon normale lengte. Iemand interesse? Pm dan even, ik woon tussen Amsterdam en Haarlem in, je kunt ze gratis ophalen.
Ja hoor, beviel me wel. Was wel makkelijk, want je hoefde niet alles steeds over te gieten. Nu kon ik de beker met de adapter gebruiken op de kolf en later een speen op de adapter zetten en daar kon ze dan uit drinken.quote:Op zondag 27 januari 2008 19:06 schreef piglet het volgende:
[..]
Die heb ik net van de week besteld bij de Etos![]()
Beviel dat systeem wel een beetje? Of heb je het helemaal niet gebruikt?
Piglet ik heb ze hier gebruikt en ik vond het echt een heel handig systeem; zo vanuit de kolf in de bewaarbekers. Er kan op het opzetstukje van de bewaarbeker ook een speen dus je hoeft geen fles te gebruiken als je de melk uit de vriezer haalt. Helaas ben ik na 4 maanden gestopt met de bv, maar dat lag zeker niet aan de aventbakjesquote:Op zondag 27 januari 2008 19:06 schreef piglet het volgende:
[..]
Die heb ik net van de week besteld bij de Etos![]()
Beviel dat systeem wel een beetje? Of heb je het helemaal niet gebruikt?
ja, en dat ook idd!!!quote:Op zondag 27 januari 2008 19:22 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ik gebruik ze nu trouwens om kleine groente- en fruithapjes in in te vriezen
30 euro.quote:Op zondag 27 januari 2008 18:30 schreef mrien het volgende:
Snoopy, wat vraag je voor de draagzak ?
primaquote:Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik kijk nog even bij ons in de buurt, anders kom ik bij je terug!
Prenatal heeft ze (of kan ze iig bestellen) hier heeft het cb er ook een maar die verkoopt hem niet ben in bangquote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef bibi het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende van fisher price http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2341&e=detail&pid=30446&pcat=bulnl Heeft iemand die toevallig te koop, of weet iemand waar ik die kan kopen?
Oh dat zou echt goed nieuws zijn Marlieske. Heb je toevallig ook enig idee hoe duur hij is?quote:Op zondag 27 januari 2008 21:41 schreef marlieske het volgende:
[..]
Prenatal heeft ze (of kan ze iig bestellen) hier heeft het cb er ook een maar die verkoopt hem niet ben in bang
Die is leuk, van het weekend maar eens langs de prenatal.quote:Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef bibi het volgende:
Ik ben op zoek naar het volgende van fisher price http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2341&e=detail&pid=30446&pcat=bulnl Heeft iemand die toevallig te koop, of weet iemand waar ik die kan kopen?
Wat wil je hiervoor hebben?quote:Op zondag 27 januari 2008 10:38 schreef LadyS het volgende:
Ik heb dit te koop:Avent VIA Systeem - (bevat: 10 bewaarbekers 180 ml, 10 deksels, 2 adapters. Avent borstschelpen - (bevat: 2x geventileerde borstschelpen 2x borstvoeding bewaarschelpen 2x ultrazachte siliconen steunkussentjes) Avent flessenwarmer. 3 grote flesjes en 3 kleine flesjes Avent koeltasje (thinsulate) melkpoedertorentje en -bakje Nog wat ongebruikte spenen, in diverse maten en standen.
Dat weet ik niet zo goedquote:
de winkel van nijntjequote:Op donderdag 31 januari 2008 13:16 schreef lcicle het volgende:
Weet iemand een winkel (online?) waar je beddengoed voor een junior bed kunt krijgen (75x150cm)? Ik kan alleen maar dekbedovertrekjes en hoeslakens vinden bij de Hema en Prenatal. Moltons en/of zijltjes zijn bij die laatste echt duur :/
Hema heeft wel hele prettige waterdichte moltons in juniorformaatquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:16 schreef lcicle het volgende:
Weet iemand een winkel (online?) waar je beddengoed voor een junior bed kunt krijgen (75x150cm)? Ik kan alleen maar dekbedovertrekjes en hoeslakens vinden bij de Hema en Prenatal. Moltons en/of zijltjes zijn bij die laatste echt duur :/
Online hebben die iig geen beddengoed en de dekbedovertrekken zijn ledikant of eenpersoonsmaat, geen juniormaat.quote:
100x140 dat is toch voor een ledikant? (dat is dus dan blijkbaar niet hetzelfde als een junior afmeting... )quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef E.T. het volgende:
[..]
Online hebben die iig geen beddengoed en de dekbedovertrekken zijn ledikant of eenpersoonsmaat, geen juniormaat.
juniordekbed is 120x150, matrasmaat is 70x150.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
100x140 dat is toch voor een ledikant? (dat is dus dan blijkbaar niet hetzelfde als een junior afmeting... )
sorry, niet bij de winkel van nijntje dus...
Oh geweldig! Die zal allicht goedkoper zijn dan het zijltje (niet eens molton- of hoes..) wat ik bij Prenatal kocht voor maarliefst 14 euroquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:50 schreef E.T. het volgende:
Hema heeft wel hele prettige waterdichte moltons in juniorformaat![]()
Verder is de keuze qua winkels erg beperkt idd
PM?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:26 schreef lady-wrb het volgende:
jelief, is de bon nog aangekomen?
quote:
Toch weer in de aanbieding want ik zie het toch niet echt zitten om erheen te gaanquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:16 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb bij Kruidvat inmiddels 2 bonnen gekregen voor de negenmaandenbeurs in de Rai in Amsterdam
De bonnen geven gratis avondtoegang op donderdag 14 februari of vrijdag 15 februari tot de negenmaandenbeurs en de Huishoudbeurs.
Mocht iemand interesse hebben, dan stuur ik ze op.
Ik heb je een PM gestuurd!quote:Op maandag 4 februari 2008 15:35 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Toch weer in de aanbieding want ik zie het toch niet echt zitten om erheen te gaanIk stuur ze wel op naar iemand die het echt leuk vindt.
had je deze aanbieding gezien? ik weet natuurlijk niet of datum/tijdstip overeenkomen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:44 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik heb net van Stiemie een kaartje gekregen (dankjewel!)
En ben nu nog op zoek naar 1 kaartje voor de 9 maanden beurs.
Dan moet je stennis schoppen en alles bij de kassa laten staan en gewoon de winkel uitlopen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:09 schreef Troel het volgende:
Ik had voor 50 euro bij de kruidvat gehaald, maar niets gekregen
Ikzelf heb net wat spulletjes besteld bij wooll, goede prijzen en als je meerdere overtrekjes wilt kun je er makkelijk een paar vinden die bij elkaar passen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:16 schreef lcicle het volgende:
Ik zou het gewoon normaal vragen. Leuk als je daar werkt en iemand als jij voor je neus krijgt. Zou ik echt van opknappenquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dan moet je stennis schoppen en alles bij de kassa laten staan en gewoon de winkel uitlopen.
Dat doet het hier fantastisch
edit: en als dat niet werkt, heb je je in elk geval lekker afgereageerd![]()
sterker nog: ik zou zo'n bon pakken en die voor je neus verscheuren.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:44 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon normaal vragen. Leuk als je daar werkt en iemand als jij voor je neus krijgt. Zou ik echt van opknappen
quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
sterker nog: ik zou zo'n bon pakken en die voor je neus verscheuren.
tja, maar zo stond het er niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zoals ik al uitlegde in een pm aan Snoopy( want het ging een beetje offtopic ): ik zou het eerst netjes vragen, maar als ze dan zeggen: 'te laat' 'of daar weet ik niks van'. Dan zou ik de boodschappen laten staan en als ze al betaald zijn, boos vertrekken en een klacht sturen. Dat laatste valt in mijn termen onder stennis trappen. Ik ga me daar echt niet belachelijk staan maken, ik heb nog wel enig zelfrespect
Dit is maar weer een voorbeeld van smileys die niet aankomen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tja, maar zo stond het er niet.
en ik reageer op wat er stond.
Misschien scheelt het dat ik veel op Amerikaanse design websites rondhang, daarmee vergeleken is dit echt helemaal nietsquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:48 schreef bixister het volgende:
ik vind dat ook niet zo'n geweldige manier(en).
FoN, 't is maar wat je goede prijzen noemt, ik vind ze aan de hoge kant!wel heel mooie spullen!
gefeliciteerd trouwens nog, ik las gisteren van je zwangerschap. leuk!
Chicco Walker is inmiddels verkochtquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:44 schreef Hork het volgende:
Ik heb nog een Chicco DJ Walker te koop. Weinig gebruikt, ziet er als nieuw uit. vraagprijs 35 euro
Ook heb ik nog een Maxi Cosi Cabrio, ook niet lang gebruikt en dus in nette staat. vraagprijs 65 euro
Af te halen in Katwijk ZH of Den Haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |