abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:32:27 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56311244
  † In Memoriam † vrijdag 25 januari 2008 @ 23:43:15 #2
37843 lady-wrb
kortaf
pi_56311424
ik weet niet of het hier moet, maar aangezien KP in dit topic haar katten ter overname aanbood, wil ik toch nog wel iets kwijt over mijn ervaring op dat gebied.
mijn katten hebben het absoluut niet makkelijk gehad toen de kinderen klein waren. er werd regelmatig een poot verdraaid en er werd ook wel aan staarten getrokken.
dat is gewoon een kwestie van de kinderen consequent waarschuwen dat dat pijn doet bij de katten en ik heb wel eens bij hardnekkig staarttrekken aan het haar van een kind getrokken.
(zal niet opvoedkundig juist geweest zijn, maar de boodschap kwam wel over)
bovendien zijn katten heel goed in staat om de situatie in te schatten en uit de buurt te blijven.
verder blijven kinderen niet klein en er komt een leeftijd dat kat en kind juist naar elkaar toegroeien.
zo heeft luca een ontzettend goede band met mijn (vorig jaar overleden) kat gekregen. ze waren enorm op elkaar gesteld, hoewel doerak het in de tijd dat luca klein was, echt niet makkelijk had.
maar om ze nu al preventief te ruimen voordat er uberhaubt sprake is van problemen..... nee, ik zo het niet kunnen. niet om zo'n slappe reden in elk geval.

in geval van be zou ik me er nog iets bij voor kunnen stellen. maar ook dan spreek ik uit ervaring. ik had een kat die jaloers was op het kind en echt overal pieste. ik liep de hele dag te dweilen en als ik niet dweilde dacht ik de hele tijd ergens pies te ruiken.
gek werd ik ervan.
dat heb ik toen een jaar volgehouden. tegen die tijd was ik echt dolgedraaid door die situatie en heb het dier opgegeven voor herplaatsing.
daar is het overigens nooit van gekomen omdat ik in familiekring een oplossing gevonden had. maar ook toen heb ik het dier met pijn in mijn hart weggegeven. maar gelukkig was hij op zijn nieuwe adres goed op zijn plek.
  vrijdag 25 januari 2008 @ 23:57:54 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_56311660
Niet helemaal fair omdat ik nog wel even mijn zegje kon doen in het vorige topic, maar ik vond het eigenlijk wel aardig dat dat andere topic dicht was zodat we hier weer on-topic verder konden.
Maar goed, ik snap dat er mss meer mensen zijn die er iets over willen zeggen. Mss is er zelfs wel iemand die wel een adresje weet, maar laten we alsjeblieft niet hier een heel uitgebreide discussie gaan starten.
Anders dan kunnen we mss beter een nieuw V&A topic openen en deze naar F&F gooien.
pi_56325300
Ik heb nog 2 en half pak new born luiers (maat 1, 2 tot 5 kilo) van de etos liggen die onze beer niet meer aan kan (draagt al maatje 3). Iemand in (de buurt van) Amsterdam die ik hier blij mee kan maken? En ik heb tevens bijna 3 pakken etos luiers maat 2 voor de liefhebber.

Etos luiers waren het merk bij onze dochter en daarom die ook in huis gehaald voor Nathan maar het zit toch anders bij hem.
pi_56325583
Ik heb een Lodger Shelter gekocht tijdens mijn zwangerschap maar Nathan vindt het helemaal niks. Voor 40 euro (excl verzendkosten) mag hij weg..

pi_56328058
quote:
Op zaterdag 26 januari 2008 20:20 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb een Lodger Shelter gekocht tijdens mijn zwangerschap maar Nathan vindt het helemaal niks. Voor 40 euro (excl verzendkosten) mag hij weg..

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Straks even aan vragen.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 27 januari 2008 @ 00:58:50 #7
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_56332256
kapitein_pannekoek, wij hebben 4 katten en ook wij hebben wel eens wat problemen gehad met Demi en de katten.
Maar opeens krijgen kinderen de leeftijd dat ze beseffen dat katten ook pijn kunnen hebben, al is het maar dankzei een krabje hier en daar.

En dan, dan zijn ze de beste vrienden en zitten de katten naast de kleine ( die snotterig en ziekjes was)op de bank.

geen van 3en te koop aangeboden

Geef het niet te snel op en geef deze katten een kans..

Demi is gek op haar kat, als ze naar huis wil zegt ze niet naar huis maar naar Daisy (de linkse kat).
Kinderen met dieren op laten groeien is enorm goed voor kinderen, zowel in medisch opzicht als voor de algemene ontwikkeling.
pi_56334909
Ik heb nog steeds in de aanbieding:
(in Amsterdam)

maxi-cosi cabrio

badring

babybjörn draagzak

babybjorn zwart-rode wipstoel

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 27 januari 2008 @ 10:38:33 #9
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_56335474
Ik heb dit te koop:

• Avent Magnetron sterilisator
  • Avent Borstkolf ISIS set - (ISIS handkolf met 2 x 125ml fles.)
  • Avent VIA Systeem - (bevat: 10 bewaarbekers 180 ml, 10 deksels, 2 adapters.
  • Avent borstschelpen - (bevat: 2x geventileerde borstschelpen 2x borstvoeding bewaarschelpen 2x ultrazachte siliconen steunkussentjes)
  • Avent flessenwarmer.
  • 3 grote flesjes en 3 kleine flesjes
  • Avent koeltasje (thinsulate)
  • melkpoedertorentje en -bakje
  • Nog wat ongebruikte spenen, in diverse maten en standen.
  • Avent handvat om van een fles een soort tuitbeker te maken

Niet alles is even nieuw, sommige dingen hebben wat gebruikssporen, andere dingen zijn nauwelijks gebruikt
  • Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
    https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
    pi_56344951
    Snoopy, wat vraag je voor de draagzak ?
    pi_56345684
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 10:38 schreef LadyS het volgende:

• Die heb ik net van de week besteld bij de Etos
    Beviel dat systeem wel een beetje? Of heb je het helemaal niet gebruikt?
      zondag 27 januari 2008 @ 19:12:14 #12
    593 sjak
    Juffie Bloem
    pi_56345793
    Ik zet 'm hier ook nog even neer:
    quote:
    In een ander topic schreef sjak het volgende:
    Nog een ander vraagje, ik kreeg laatst een stapel zwangerschapsbroeken van een vriendin, vandaag alles maar eens gepast en er zitten er twee tussen die ik prachtig vind maar niet aan kan. Het zijn spijkerbroeken van mamalicious, maat 30 (ik gok dat het confectiemaat 38 is). Een is een kuitbroek en de ander gewoon normale lengte. Iemand interesse? Pm dan even, ik woon tussen Amsterdam en Haarlem in, je kunt ze gratis ophalen.
    Lekker douchen!
      zondag 27 januari 2008 @ 19:22:02 #13
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_56345968
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 19:06 schreef piglet het volgende:

[..]

Die heb ik net van de week besteld bij de Etos
    Ja hoor, beviel me wel. Was wel makkelijk, want je hoefde niet alles steeds over te gieten. Nu kon ik de beker met de adapter gebruiken op de kolf en later een speen op de adapter zetten en daar kon ze dan uit drinken.
    Ik heb over het algemeen niet veel gekolfd, dus heel intensief heb ik ze niet gebruikt, maar toch bevielen ze wel
    Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
    pi_56345975
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 19:06 schreef piglet het volgende:

[..]

Die heb ik net van de week besteld bij de Etos
    Piglet ik heb ze hier gebruikt en ik vond het echt een heel handig systeem; zo vanuit de kolf in de bewaarbekers. Er kan op het opzetstukje van de bewaarbeker ook een speen dus je hoeft geen fles te gebruiken als je de melk uit de vriezer haalt. Helaas ben ik na 4 maanden gestopt met de bv, maar dat lag zeker niet aan de aventbakjes

Ik gebruik ze nu trouwens om kleine groente- en fruithapjes in in te vriezen
      zondag 27 januari 2008 @ 19:23:18 #15
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_56346004
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 19:22 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Ik gebruik ze nu trouwens om kleine groente- en fruithapjes in in te vriezen
    ja, en dat ook idd!!!
    pi_56347873
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 18:30 schreef mrien het volgende:
    Snoopy, wat vraag je voor de draagzak ?
    30 euro.
      zondag 27 januari 2008 @ 20:58:49 #17
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_56348166
    Die VIAbakjes zijn echt een uitvinding inderdaad (ik had al een startersset daarvan en heb een extra set vorige week bijgekocht, dus ook ik ben al voorzien )
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_56348191
    Ik ben op zoek naar het volgende van fisher price http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2341&e=detail&pid=30446&pcat=bulnl Heeft iemand die toevallig te koop, of weet iemand waar ik die kan kopen?
    pi_56348831
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 20:45 schreef snoopy het volgende:

[..]

30 euro.
    Ik kijk nog even bij ons in de buurt, anders kom ik bij je terug!
    pi_56349030
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 21:25 schreef mrien het volgende:

[..]

Ik kijk nog even bij ons in de buurt, anders kom ik bij je terug!
    prima
    pi_56349220
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef bibi het volgende:
    Ik ben op zoek naar het volgende van fisher price http://www.fisher-price.com/fp.aspx?st=2341&e=detail&pid=30446&pcat=bulnl Heeft iemand die toevallig te koop, of weet iemand waar ik die kan kopen?
    Prenatal heeft ze (of kan ze iig bestellen) hier heeft het cb er ook een maar die verkoopt hem niet ben in bang
    Mama van Isa en Ties
    pi_56349881
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 21:41 schreef marlieske het volgende:

[..]

Prenatal heeft ze (of kan ze iig bestellen) hier heeft het cb er ook een maar die verkoopt hem niet ben in bang
    Oh dat zou echt goed nieuws zijn Marlieske. Heb je toevallig ook enig idee hoe duur hij is?
    pi_56349882
    Bedankt voor de reacties Stiemie, Ladys en Troel. Klinkt goed allemaal
    Ik hoop dat ze ze dinsdag inderdaad binnen krijgen, want m'n huidige systeem werkt niet zo goed.
    pi_56350590
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 20:59 schreef bibi het volgende:
    Die is leuk, van het weekend maar eens langs de prenatal.
    pi_56354309
    ik heb in de aanbieding, een mama&baby bad
    het bad heeft even opgeblazen staan wachten, maar is uiteindelijk niet gebruikt omdat we alsnog naar het ziekenhuis mochten.
    we hebben de complete set gekocht toen, dus met slangen en pompen etc, alleen is de opblaaspomp helaas stuk hier aangekomen. die gaat dus de prullebak in, maar de rest is dus gewoon nieuw.
    Mama & Baby Bad kost nieuw 98 euro,
    erbij komt: Transparante vul/afvoerslang lengte: 10 meter . Kraanaansluitstukken en een Dompelpomp. nieuwprijs 75 euro.
    150 lijkt ons een mooie prijs.
    wie wil?!
      maandag 28 januari 2008 @ 09:46:30 #26
    131983 debuurvrouw
    The girl nextdoor
    pi_56356387
    Ik zet m hier nog maar een keer neer:
    in de aanbieding: een bekkenband. Merk Serola.

Ook een ecru badset. Bad, luieremmer, wasbakjes, zeepbakje en een standaard die in drie standen te verstellen is. (ook ecru) Eventueel met opstapje en potje van Ikea.
    Heb ook nog een skipak maat 98. een dieprode met donkerblauwe voering. Valt vrij groot. voor zowel jongens als meisjes geschikt. Bijna niet gedragen en niet verkleurd.

foto's op aanvraag, zijn een beetje slecht gelukt om ze hier zo neer te zetten )
    Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
    pi_56359015
    quote:
    Op zondag 27 januari 2008 10:38 schreef LadyS het volgende:
    Ik heb dit te koop:

• Avent borstschelpen - (bevat: 2x geventileerde borstschelpen 2x borstvoeding bewaarschelpen 2x ultrazachte siliconen steunkussentjes)
  • Avent flessenwarmer.
  • 3 grote flesjes en 3 kleine flesjes
  • Avent koeltasje (thinsulate)
  • melkpoedertorentje en -bakje
  • Nog wat ongebruikte spenen, in diverse maten en standen.
  • Wat wil je hiervoor hebben?
    I am unconditionally and irrevocably in love with him.
    I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
      maandag 28 januari 2008 @ 13:06:21 #28
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_56360417
    Ik heb hier twee keer het boek Opperdepop liggen, dus ik heb er eentje in de aanbieding. Wie o wie kan ik er blij mee maken?
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_56360502
    mij! ik wil 'm wel van je overnemen. haal ik 'm op als ik een keer op ruben-visite kom. goed idee?
      maandag 28 januari 2008 @ 20:16:36 #30
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_56369609
    Het is al geregeld merk ik
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      dinsdag 29 januari 2008 @ 08:30:28 #31
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_56377897
    quote:
    Op maandag 28 januari 2008 11:59 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Wat wil je hiervoor hebben?
    Dat weet ik niet zo goed
    Ik ga er over denken, doe anders vast een bod
    pi_56431897
    Weet iemand een winkel (online?) waar je beddengoed voor een junior bed kunt krijgen (75x150cm)? Ik kan alleen maar dekbedovertrekjes en hoeslakens vinden bij de Hema en Prenatal. Moltons en/of zijltjes zijn bij die laatste echt duur :/
    ♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
    pi_56433004
    Misschien Wehkamp Icicle?
    pi_56435389
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 13:16 schreef lcicle het volgende:
    Weet iemand een winkel (online?) waar je beddengoed voor een junior bed kunt krijgen (75x150cm)? Ik kan alleen maar dekbedovertrekjes en hoeslakens vinden bij de Hema en Prenatal. Moltons en/of zijltjes zijn bij die laatste echt duur :/
    de winkel van nijntje
      donderdag 31 januari 2008 @ 15:50:27 #35
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_56435948
    quote:
    Hema heeft wel hele prettige waterdichte moltons in juniorformaat

Verder is de keuze qua winkels erg beperkt idd
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
      donderdag 31 januari 2008 @ 15:55:39 #36
    3011 E.T.
    pi_56436069
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 15:32 schreef Ticootje het volgende:

[..]

de winkel van nijntje
    Online hebben die iig geen beddengoed en de dekbedovertrekken zijn ledikant of eenpersoonsmaat, geen juniormaat.
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_56436357
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef E.T. het volgende:

[..]

Online hebben die iig geen beddengoed en de dekbedovertrekken zijn ledikant of eenpersoonsmaat, geen juniormaat.
    100x140 dat is toch voor een ledikant? (dat is dus dan blijkbaar niet hetzelfde als een junior afmeting... )

sorry, niet bij de winkel van nijntje dus...
      donderdag 31 januari 2008 @ 16:10:41 #38
    3011 E.T.
    pi_56436418
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 16:07 schreef Ticootje het volgende:

[..]

100x140 dat is toch voor een ledikant? (dat is dus dan blijkbaar niet hetzelfde als een junior afmeting... )

sorry, niet bij de winkel van nijntje dus...
    juniordekbed is 120x150, matrasmaat is 70x150.

ledikantdekbed weet ik niet eens qua maat, matrasmaat is dan 60x120
    pi_56437091
    quote:
    Op donderdag 31 januari 2008 15:50 schreef E.T. het volgende:
    Hema heeft wel hele prettige waterdichte moltons in juniorformaat
    Verder is de keuze qua winkels erg beperkt idd
    Oh geweldig! Die zal allicht goedkoper zijn dan het zijltje (niet eens molton- of hoes..) wat ik bij Prenatal kocht voor maarliefst 14 euro Laat ik die nog maar even in de verpakking zitten
    Alleen hadden ze dat hier bij de (kleine) hema niet, misschien in de stad. Bij hema heet het formaat trouwens 'Peuter', om de verwarring nog groter te maken

Wehkamp en Otto ook al niet Snoopy, was op zich wel een goed idee!
    En sorry, ik hou niet van Nijntje beddegoed
    ♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
    pi_56437662
    babywalz?
    Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
    Begin maar gewoon,hier en nu.
    Je kunt niet alles voorzien.
    Begin er maar gewoon aan te werken.
    pi_56438536
    ikea? Dat is dan wel niet online, maar die hebben ook beddengoed.
    pi_56448047
    Zeeman of wibra heeft soms ook wel eens zoiets liggen.

En sorry dames maar de prijs van dat geweldige fisher price speelgoedhuisje weet ik niet.
    Denk trouwens dat Toys R us ze ook wel heeft.
    Mama van Isa en Ties
      vrijdag 1 februari 2008 @ 07:20:08 #43
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_56450543
    Volgens mij is dat speelgoedhuis iets van 99 euro

Ik heb bij Wehkamp wel eens beddegoed gezien voor peuter/juniorbedjes, maar ik weet niet of ze ook zeiltjes en moltons hebben enzo. (want daar gaat het je specifiek om, toch?)
      † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2008 @ 20:26:58 #44
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_56467157
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 20:26 schreef lady-wrb het volgende:
    jelief, is de bon nog aangekomen?
    PM?
      † In Memoriam † vrijdag 1 februari 2008 @ 21:52:19 #46
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_56468342
    quote:
    Op vrijdag 1 februari 2008 21:52 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

PMS?

nee hoor, soms heb ik gewoon zin om zo te reageren als ik out of the blue zo'n vraag zie staan
    pi_56527440
    quote:
    Op donderdag 24 januari 2008 17:16 schreef Stiemie het volgende:
    Ik heb bij Kruidvat inmiddels 2 bonnen gekregen voor de negenmaandenbeurs in de Rai in Amsterdam

De bonnen geven gratis avondtoegang op donderdag 14 februari of vrijdag 15 februari tot de negenmaandenbeurs en de Huishoudbeurs.

Mocht iemand interesse hebben, dan stuur ik ze op.
    Toch weer in de aanbieding want ik zie het toch niet echt zitten om erheen te gaan Ik stuur ze wel op naar iemand die het echt leuk vindt.
    pi_56527797
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 15:35 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Toch weer in de aanbieding want ik zie het toch niet echt zitten om erheen te gaan Ik stuur ze wel op naar iemand die het echt leuk vindt.
    Ik heb je een PM gestuurd!
      maandag 4 februari 2008 @ 15:59:02 #50
    82727 klein_spookje
    Mama van het liefste meisje
    pi_56528000
    Meisjes kleding en wat unisex in mini maatje,

En groter maten tot 98 ongeveer voor meiden zowel zomer als winter en tussen in.

Alles op de foto dus interesse mail maar de maat en ik mail de foto's door.

Ik heb in 68 en 74 ook nog wat spul voor knullen, waaronder een tuinpak en broek bruine rib van cakewalk.
    Die is erg leuk
    pi_56528959
    quote:
    Op maandag 4 februari 2008 15:51 schreef appelsap het volgende:

[..]

Ik heb je een PM gestuurd!
    En je hebt een pm terug
    pi_56542207
    Ik heb net van Stiemie een kaartje gekregen (dankjewel!)
    En ben nu nog op zoek naar 1 kaartje voor de 9 maanden beurs .
      † In Memoriam † dinsdag 5 februari 2008 @ 22:02:23 #53
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_56550255

[ Bericht 100% gewijzigd door lady-wrb op 06-02-2008 06:36:46 ]
    pi_56557526
    quote:
    Op dinsdag 5 februari 2008 10:44 schreef OooLizaooO het volgende:
    Ik heb net van Stiemie een kaartje gekregen (dankjewel!)
    En ben nu nog op zoek naar 1 kaartje voor de 9 maanden beurs .
    had je deze aanbieding gezien? ik weet natuurlijk niet of datum/tijdstip overeenkomen.
    pi_56557571
    Ik had 'm al gezien! Ik probeer nog even in het Kruidvat te geraken voor een 2de kaartje .
      woensdag 6 februari 2008 @ 11:09:56 #56
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_56557616
    Ik had voor 50 euro bij de kruidvat gehaald, maar niets gekregen
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_56557647
    wanneer? deze aanbieding is geloof ik net pas ingegaan.
      woensdag 6 februari 2008 @ 11:17:05 #58
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_56557741
    maandag
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_56558004
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 11:09 schreef Troel het volgende:
    Ik had voor 50 euro bij de kruidvat gehaald, maar niets gekregen
    Dan moet je stennis schoppen en alles bij de kassa laten staan en gewoon de winkel uitlopen.
    Dat doet het hier fantastisch
    edit: en als dat niet werkt, heb je je in elk geval lekker afgereageerd
    Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
    Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
      woensdag 6 februari 2008 @ 11:31:23 #60
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_56558071
    Ik kom er pas net achter van die actie. Maar ik kan natuurlijk alles terugbrengen Inclusief de luiers
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
    pi_56558248
    Ik heb één bon voor de negenmaandenbeurs in de Rai in Amsterdam.

De bon geeft gratis avondtoegang op donderdag 14 februari of vrijdag 15 februari tot de negenmaandenbeurs en de Huishoudbeurs. Iemand interesse in deze bon?
    pi_56558397
    ja! ik!
    pi_56559426
    Oops, verkeerd account
    Profiel opgeheven.
    pi_56559480
    quote:
    Ikzelf heb net wat spulletjes besteld bij wooll, goede prijzen en als je meerdere overtrekjes wilt kun je er makkelijk een paar vinden die bij elkaar passen.
    pi_56559561
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 11:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Dan moet je stennis schoppen en alles bij de kassa laten staan en gewoon de winkel uitlopen.
    Dat doet het hier fantastisch
    edit: en als dat niet werkt, heb je je in elk geval lekker afgereageerd
    Ik zou het gewoon normaal vragen. Leuk als je daar werkt en iemand als jij voor je neus krijgt. Zou ik echt van opknappen
    pi_56561927
    ik vind dat ook niet zo'n geweldige manier(en).

FoN, 't is maar wat je goede prijzen noemt, ik vind ze aan de hoge kant! wel heel mooie spullen! gefeliciteerd trouwens nog, ik las gisteren van je zwangerschap. leuk!
      † In Memoriam † woensdag 6 februari 2008 @ 15:34:58 #67
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_56562810
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 12:44 schreef snoopy het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon normaal vragen. Leuk als je daar werkt en iemand als jij voor je neus krijgt. Zou ik echt van opknappen
    sterker nog: ik zou zo'n bon pakken en die voor je neus verscheuren.
    pi_56564067
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 15:34 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

sterker nog: ik zou zo'n bon pakken en die voor je neus verscheuren.

Zoals ik al uitlegde in een pm aan Snoopy( want het ging een beetje offtopic ): ik zou het eerst netjes vragen, maar als ze dan zeggen: 'te laat' 'of daar weet ik niks van'. Dan zou ik de boodschappen laten staan en als ze al betaald zijn, boos vertrekken en een klacht sturen. Dat laatste valt in mijn termen onder stennis trappen. Ik ga me daar echt niet belachelijk staan maken, ik heb nog wel enig zelfrespect
      † In Memoriam † woensdag 6 februari 2008 @ 19:31:07 #69
    37843 lady-wrb
    kortaf
    pi_56567213
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 16:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Zoals ik al uitlegde in een pm aan Snoopy( want het ging een beetje offtopic ): ik zou het eerst netjes vragen, maar als ze dan zeggen: 'te laat' 'of daar weet ik niks van'. Dan zou ik de boodschappen laten staan en als ze al betaald zijn, boos vertrekken en een klacht sturen. Dat laatste valt in mijn termen onder stennis trappen. Ik ga me daar echt niet belachelijk staan maken, ik heb nog wel enig zelfrespect
    tja, maar zo stond het er niet.
    en ik reageer op wat er stond.
    pi_56568323
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 19:31 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

tja, maar zo stond het er niet.
    en ik reageer op wat er stond.
    Dit is maar weer een voorbeeld van smileys die niet aankomen.
    = neem het aub met een korreltje zout..
    pi_56573861
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 14:48 schreef bixister het volgende:
    ik vind dat ook niet zo'n geweldige manier(en).

FoN, 't is maar wat je goede prijzen noemt, ik vind ze aan de hoge kant! wel heel mooie spullen! gefeliciteerd trouwens nog, ik las gisteren van je zwangerschap. leuk!
    Misschien scheelt het dat ik veel op Amerikaanse design websites rondhang, daarmee vergeleken is dit echt helemaal niets
    Enneuh bedankt!

Ik kreeg vandaag nog een goede tip binnen over een verkoopsite van autostoeltjes, ook met mooie prijzen, maar weet neit of dat in dit topic op zijn plek is.
    pi_56576916
    wellicht is 't iets voor De leukste (kinder)webwinkels ?
    pi_56578571
    quote:
    Op woensdag 6 februari 2008 11:45 schreef OooLizaooO het volgende:
    ja! ik!

ik wil het best opsturen. pm me maar indien je dat wilt.
    groet
      † In Memoriam † dinsdag 12 februari 2008 @ 13:42:57 #74
    141844 Macka66
    Ingewikkeld doekiemonster
    pi_56683230
    Aangeboden wegens ruimtegebrek: Ikea slaap/ravotbankje voor de kinders. We hebben 'm op Marktplaats te koop staan, maar voor OUDers (of andere FOK!kers) is 'ie gratis af te halen (Den Haag).
    Zie voor foto's de Marktplaatsadvertentie
    DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
    God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
    pi_56698247
    Ik heb nog een Chicco DJ Walker te koop. Weinig gebruikt, ziet er als nieuw uit. vraagprijs 35 euro
    Ook heb ik nog een Maxi Cosi Cabrio, ook niet lang gebruikt en dus in nette staat. vraagprijs 65 euro
    Af te halen in Katwijk ZH of Den Haag

woensdag 13 februari 2008 @ 14:57:32 #76
    35189 Troel
    scherp en bot
    pi_56704398
    troel (de ~ (v.), ~en)
    1 [inf.] vrouw of meisje
    2 trut
      zondag 17 februari 2008 @ 09:38:13 #77
    124373 Ireth
    #sjongejongejonge
    pi_56786552
    Complete babykamer!

1. Bed 125 x 70 cm. Is in 3 hoogtes verstelbaar. Met vanille kleurige fronten en beukenkleurige spijltjes.
    2. Kast 110 x 65 cm 2 hanggedeeltes en 1 plank boven en 1 plank onder. Met 2 vanille kleurige deuren, verder beuken. Geen lade's.
    3. Commode 110 x 65 cm. Met 2 vanille kleurige deuren, verder beuken. Geen lade's.
    4. Wandpplankje 105 x 18 cm
    5. Matrasje voor bedje

Alles in redelijke nieuwstaat. Op bovenblad van commode zitten wat krassen veroorzaakt door de verhuizing. Wegens diezelfde verhuizing is alles al gedemonteerd dus kan zo mee. Schroefjes en beschrijvingen ook aanwezig.

LET OP: FOTO'S ZIJN NIET VAN MIJ, HET BETREFT WEL EXACT DEZELFDE MEUBELS!

Zie ook: http://link.marktplaats.nl/148916682
    Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
    pi_56786573
    wie kan ik blij maken met :

2 pakken nutrilon pepti 2 (900gr)
    houdbaar tot 12oct 2008
    pi_56793958
    quote:
    Op woensdag 13 februari 2008 09:44 schreef Hork het volgende:
    Ik heb nog een Chicco DJ Walker te koop. Weinig gebruikt, ziet er als nieuw uit. vraagprijs 35 euro
    Ook heb ik nog een Maxi Cosi Cabrio, ook niet lang gebruikt en dus in nette staat. vraagprijs 65 euro
    Af te halen in Katwijk ZH of Den Haag
    Chicco Walker is inmiddels verkocht
      zondag 17 februari 2008 @ 18:58:27 #80
    4089 BE
    Gewoon gelukkig!
    pi_56796892
    *advertentie*

Namens iemand die liever zelf niet deze post doet het volgende:
    Een Persona. In principe ter anti-conceptie, maar dus ook te gebruiken om zwanger te raken, om een beeld van je cyclus, incl. eisprong, te krijgen.
    Ongebruikt, gloednieuw, in de verpakking, inclusief de eerste voorraad plas-staafjes.
    Normaal kost hij ruim 80 euro, voor 40 euro wordt hij opgestuurd.

Wie interesse heeft kan mij een PM'etje sturen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')