had je deze aanbieding gezien? ik weet natuurlijk niet of datum/tijdstip overeenkomen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:44 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik heb net van Stiemie een kaartje gekregen (dankjewel!)
En ben nu nog op zoek naar 1 kaartje voor de 9 maanden beurs.
Dan moet je stennis schoppen en alles bij de kassa laten staan en gewoon de winkel uitlopen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:09 schreef Troel het volgende:
Ik had voor 50 euro bij de kruidvat gehaald, maar niets gekregen
Ikzelf heb net wat spulletjes besteld bij wooll, goede prijzen en als je meerdere overtrekjes wilt kun je er makkelijk een paar vinden die bij elkaar passen.quote:Op donderdag 31 januari 2008 13:16 schreef lcicle het volgende:
Weet iemand een winkel (online?) waar je beddengoed voor een junior bed kunt krijgen (75x150cm)? Ik kan alleen maar dekbedovertrekjes en hoeslakens vinden bij de Hema en Prenatal. Moltons en/of zijltjes zijn bij die laatste echt duur :/
Ik zou het gewoon normaal vragen. Leuk als je daar werkt en iemand als jij voor je neus krijgt. Zou ik echt van opknappenquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dan moet je stennis schoppen en alles bij de kassa laten staan en gewoon de winkel uitlopen.
Dat doet het hier fantastisch
edit: en als dat niet werkt, heb je je in elk geval lekker afgereageerd![]()
sterker nog: ik zou zo'n bon pakken en die voor je neus verscheuren.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:44 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon normaal vragen. Leuk als je daar werkt en iemand als jij voor je neus krijgt. Zou ik echt van opknappen
quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
sterker nog: ik zou zo'n bon pakken en die voor je neus verscheuren.
tja, maar zo stond het er niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 16:33 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zoals ik al uitlegde in een pm aan Snoopy( want het ging een beetje offtopic ): ik zou het eerst netjes vragen, maar als ze dan zeggen: 'te laat' 'of daar weet ik niks van'. Dan zou ik de boodschappen laten staan en als ze al betaald zijn, boos vertrekken en een klacht sturen. Dat laatste valt in mijn termen onder stennis trappen. Ik ga me daar echt niet belachelijk staan maken, ik heb nog wel enig zelfrespect
Dit is maar weer een voorbeeld van smileys die niet aankomen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
tja, maar zo stond het er niet.
en ik reageer op wat er stond.
Misschien scheelt het dat ik veel op Amerikaanse design websites rondhang, daarmee vergeleken is dit echt helemaal nietsquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:48 schreef bixister het volgende:
ik vind dat ook niet zo'n geweldige manier(en).
FoN, 't is maar wat je goede prijzen noemt, ik vind ze aan de hoge kant!wel heel mooie spullen!
gefeliciteerd trouwens nog, ik las gisteren van je zwangerschap. leuk!
Chicco Walker is inmiddels verkochtquote:Op woensdag 13 februari 2008 09:44 schreef Hork het volgende:
Ik heb nog een Chicco DJ Walker te koop. Weinig gebruikt, ziet er als nieuw uit. vraagprijs 35 euro
Ook heb ik nog een Maxi Cosi Cabrio, ook niet lang gebruikt en dus in nette staat. vraagprijs 65 euro
Af te halen in Katwijk ZH of Den Haag
Mochten ze tegen die tijd weg zijn. Ze zijn voor * heel goedkoop* te koop bij de babydump. Dus dan weet je dat.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 12:18 schreef OooLizaooO het volgende:
Amaranta, moest ik weten dat we een meisje krijgen, ik zou die hangertjes zo nemen!
Helaas is dat nog een week of 8 wachten, dus tegen dan zal al lang iemand me voor geweest zijn.
Onze bloedjes van kinderen zijn er groot in geworden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 16:14 schreef pinquit het volgende:
wauw five, wat een mooi kamertje, en nog thuisbezorgd ook.
jammer dat ik het niet nodig heb
ja hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:22 schreef Lois het volgende:
Snoopy heb jij die badring nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |