Wat wil je hiervoor hebben?quote:Op zondag 27 januari 2008 10:38 schreef LadyS het volgende:
Ik heb dit te koop:Avent VIA Systeem - (bevat: 10 bewaarbekers 180 ml, 10 deksels, 2 adapters. Avent borstschelpen - (bevat: 2x geventileerde borstschelpen 2x borstvoeding bewaarschelpen 2x ultrazachte siliconen steunkussentjes) Avent flessenwarmer. 3 grote flesjes en 3 kleine flesjes Avent koeltasje (thinsulate) melkpoedertorentje en -bakje Nog wat ongebruikte spenen, in diverse maten en standen.
Dat weet ik niet zo goedquote:
de winkel van nijntjequote:Op donderdag 31 januari 2008 13:16 schreef lcicle het volgende:
Weet iemand een winkel (online?) waar je beddengoed voor een junior bed kunt krijgen (75x150cm)? Ik kan alleen maar dekbedovertrekjes en hoeslakens vinden bij de Hema en Prenatal. Moltons en/of zijltjes zijn bij die laatste echt duur :/
Hema heeft wel hele prettige waterdichte moltons in juniorformaatquote:Op donderdag 31 januari 2008 13:16 schreef lcicle het volgende:
Weet iemand een winkel (online?) waar je beddengoed voor een junior bed kunt krijgen (75x150cm)? Ik kan alleen maar dekbedovertrekjes en hoeslakens vinden bij de Hema en Prenatal. Moltons en/of zijltjes zijn bij die laatste echt duur :/
Online hebben die iig geen beddengoed en de dekbedovertrekken zijn ledikant of eenpersoonsmaat, geen juniormaat.quote:
100x140 dat is toch voor een ledikant? (dat is dus dan blijkbaar niet hetzelfde als een junior afmeting... )quote:Op donderdag 31 januari 2008 15:55 schreef E.T. het volgende:
[..]
Online hebben die iig geen beddengoed en de dekbedovertrekken zijn ledikant of eenpersoonsmaat, geen juniormaat.
juniordekbed is 120x150, matrasmaat is 70x150.quote:Op donderdag 31 januari 2008 16:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
100x140 dat is toch voor een ledikant? (dat is dus dan blijkbaar niet hetzelfde als een junior afmeting... )
sorry, niet bij de winkel van nijntje dus...
Oh geweldig! Die zal allicht goedkoper zijn dan het zijltje (niet eens molton- of hoes..) wat ik bij Prenatal kocht voor maarliefst 14 euroquote:Op donderdag 31 januari 2008 15:50 schreef E.T. het volgende:
Hema heeft wel hele prettige waterdichte moltons in juniorformaat![]()
Verder is de keuze qua winkels erg beperkt idd
PM?quote:Op vrijdag 1 februari 2008 20:26 schreef lady-wrb het volgende:
jelief, is de bon nog aangekomen?
quote:
Toch weer in de aanbieding want ik zie het toch niet echt zitten om erheen te gaanquote:Op donderdag 24 januari 2008 17:16 schreef Stiemie het volgende:
Ik heb bij Kruidvat inmiddels 2 bonnen gekregen voor de negenmaandenbeurs in de Rai in Amsterdam
De bonnen geven gratis avondtoegang op donderdag 14 februari of vrijdag 15 februari tot de negenmaandenbeurs en de Huishoudbeurs.
Mocht iemand interesse hebben, dan stuur ik ze op.
Ik heb je een PM gestuurd!quote:Op maandag 4 februari 2008 15:35 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Toch weer in de aanbieding want ik zie het toch niet echt zitten om erheen te gaanIk stuur ze wel op naar iemand die het echt leuk vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |