Wat heb jij met diequote:Op zondag 16 december 2007 17:38 schreef Pruk het volgende:
Mocht je hebben, ik houd me aanbevolen. Volgens prematuur.nl zitten we nu op maatje 42
Het is een beetj emijn stopwoordje geloof ikquote:Op zondag 16 december 2007 21:59 schreef snoopy het volgende:
[..]
Wat heb jij met die-smiley Pruk? Je gebruikt hem wel erg vaak
![]()
Zal even kijken. Stuur even PM om me te helpen herinnerenquote:Op zondag 16 december 2007 17:38 schreef Pruk het volgende:
Mocht je hebben, ik houd me aanbevolen. Volgens prematuur.nl zitten we nu op maatje 42
Gewoon bij sportzaken!quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:40 schreef _Ingrid_ het volgende:
Idd bij zeeman ook. Geloof 10 euro, maar weet het niet zeker. Maar was niet haar maat.
Zit nog te twijfelen of we 1 voor Kim aanschaffen.
Wie heeft, of weet waar je een soort snowboots (?) kan kopen. Lijkt me wel lekker warm, op de fiets, of gewoon met langere stukken lopen.
Nog steeds.quote:Op donderdag 13 december 2007 12:12 schreef Pruk het volgende:
Edje had pas nog een voetenzak in de aanbieding toch?
Wat wil je voor die beugels hebben?quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik heb ook nog twee beugels die aan een fiets bevestigd kunnen worden waar zo'n lichtgewicht buggy aan bevestigd kunnen worden.
Ook een onverwoestbare kunststof Little Tikes glijbaan en 2 Loeki fietsjes met 12" wieltjes.
kp ik heb wel intresse heb je foto's?quote:Op vrijdag 28 december 2007 18:15 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
De flensjes gaan naar maatje 74.
Iemand die nog maat 62/68 kleding (oa slaapzakken 70 cm) nodig heeft ? Broekjes, shirtjes, rompertjes, jasjes etc etc.....
Pm me maar. Jij woont hier toch in de buurt? Je kan m zo komen halen.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 23:41 schreef Macka66 het volgende:
Ticootje, ik heb interesse in de Maxi Cosi!
Bekkenband, bekkenband, wat vraag je voor de bekkenband?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:25 schreef Karin het volgende:
Aargh...je was me voorquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:46 schreef E.T. het volgende:
KArin, ik heb interesse in de spijkerjas en de bekkenband
Pas ik die bekkenband ook? (weet niet of daar maten in zitten ofzo.. ). Zat van de week te bedenken dat ik daar achteraan moest.
En wat wil je er voor hebben?
Waar had je hem vandaan Maneki? En zijn ze duur?quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:55 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ah zo`n bekkenband had ik ookFijn ding is dat
Ik had hem geleend van een kennis, dus kan je helaas niet verder helpenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:57 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waar had je hem vandaan Maneki? En zijn ze duur?
quote:Op zondag 6 januari 2008 12:51 schreef Stiemie het volgende:
We zitten met het volgende 'probleem'. Linde gaat 2 dagen per week naar de kinderopvang en daar mag de wagen (Bugaboo) dan wel blijven staan, maar in een soort van voorportaal dat dus ook van buiten door iedereen toegankelijk is. Ik ben een beetje bang dat mijn dure wagen dan eens 'verdwenen' is. De kindjes zijn pas bereikbaar via een deur die je alleen met een speciale code kunt openen, maar daarachter mogen geen grote wagens blijven staan i.v.m. de brandveiligheid.
Nu moeten we dus als we haar gaan brengen/halen altijd weer eerst naar huis om te wagen op te halen/terug te brengen en dat is zo'n hoop extra werk. Daarom dachten we eraan om een heel goedkoop buggy-tje te kopen die we alleen voor de opvang gaan gebruiken en die in dat onafgesloten deel te plaatsen.
Draagzak (tricotslen?) heb ik trouwens ook al een tijdje geprobeert, maar ik kom dan al aan met een grote rugzak met best zware laptop en soms ook nog wat boodschappen dus dan kwam ik half gebroken thuis. Was niet echt een succes dus.
Heulemaal in Tilburgquote:Op woensdag 9 januari 2008 12:36 schreef RockabeIIa het volgende:
Vamp, waar woon je?
Die had ik geloof ik ook... wel van Tiny love iig... Maar verkocht toen ik dacht dat t vorige monster toch echt de laatste was!quote:Op woensdag 9 januari 2008 11:52 schreef Stiemie het volgende:
Is er misschien iemand in de buurt van Amsterdam die een buggy in de aanbieding heeft? Hoeft geen superuitgebreid geval te zijn zolang ie maar wel verstelbaar is (liefst plat kan) en klein opvouwbaar is.
O ja tips over waar je een goede voordelige buggy kunt kopen zijn natuurlijk ook welkom. Ik zie alleen maar van die dingen van minimaal 70 euro, of zijn ze gewoon zo duur?
Even vanuit het grote kleine babietjes topic:
[..]
Vamperotica de muziekmobiel is heir nog volop in gebruik dus helaas ;-) Kan je trouwens wel aanraden om eerst eens goed te luisteren naar het muziekje dat erin zit. Sommige muziekjes wil je echt niet al te vaak horenWij hebben die van Tiny Love met 'klassieke muziek' en die is echt heel fijn. Niet te aanwezig zeg maar als je gewoon tv wilt kijken of visite hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |