Hier kun je vragen, likken, zeuren, nummeren, slijmen, kotsen.......................... en heeeeeeeeeel lief Feedback gevenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:12 schreef Gert het volgende:
Dus we kunnen nog wel wat anders proberen. Why not. Is er een user die heil ziet in een centraal 1 jaar-topic en bereid is "de kar te trekken"?
Niet allemaal tegelijk.
quote:Op zondag 16 september 2007 12:17 schreef Gert het volgende:
OK.
De FB is ook niet bedoeld als platform voor users om hun ruzies uit te vechten.
En ook niet voor slowchat, of tekeningen, etc.
Zoek daar andere kanalen voor graag.
Die uitslover hieronder is in ieder geval weer op zijn post vanaf nu, dat u het weet.![]()
NIKSquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:03 schreef paddy het volgende:
KZ! Succes hoor! Leuk dat je het doet. En denk inderdaad dat jij ook wel een goede OP zult verzinnen
En dat Jaaroverzicht? Mmm...wat moet Gert doen om je zover te krijgen die toch te maken?![]()
Thxquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef avonne het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
DONE !!
TT aangepast,quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:15 schreef Leandra het volgende:
Kan hier een slotje op? Juirist van Natasia is een oplichter!!
De TT klopt an sich wel, maar omdat TS het vervolgens een hele OP lang over de verkeerde persoon heeft lijkt het me een volstrekt overbodig topic.
Tenzij de TT veranderd wordt in "Jurist Natasia oplichter" ... dan gaat het nog ergens over..
Als er genoeg animo voor is, zal het wel lukken...quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:57 schreef Prospera het volgende:
Als nu in elke COS OP een linkje komt naar de vorige COS, net zoals hier al gebeurt in de OP,
dan kan je als je weg bent geweest snel door de vorige OP's bladeren.
Ik probeer het ook elke keer te doen en merk dat als anderen het ook doen, dit erg fijn doorleest.
Het gebeurt regelmatig, bij wijze van grap. Het lligt ook aan de context, en hoe duidelijk het is dat met de quote geknoeid is. Dat was nu heel duidelijk en da's OK. . Echter, hij probeert je er voor schut mee te zetten, en da's niet de bedoeling en eigenlijk over het randje.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:01 schreef Borga het volgende:
VRAAGJE
Willem Jozef doet volgens mij iets wat niet echt normaal is of mag je een ''quote'' compleet veranderen van iemand anders. Dat lijkt mij namelijk wel een leuk idee alleen wordt het dan wel wat onoverzichtelijk.
Mooiquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gebeurt regelmatig, bij wijze van grap. Het lligt ook aan de context, en hoe duidelijk het is dat met de quote geknoeid is. Dat was nu heel duidelijk en da's OK. . Echter, hij probeert je er voor schut mee te zetten, en da's niet de bedoeling en eigenlijk over het randje.
Dus: maak er maar niet je hobby van.
LEES : Voor je het weet is Updates een topic geworden waar ook anderen als Disana in posten ......quote:Op zondag 30 september 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
Er staan twee commentaren in Updates (de laatste twee posts) die naar mijn mening in C O D U S thuishoren. Voor je het weet is Updates een discussietopic geworden.
Goedemiddag Avonne , Gert, Yvonne en Paddy ,quote:Op zondag 30 september 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
Er staan twee commentaren in Updates
die naar mijn mening in C O D U S thuishoren.
Done lief en ik leg je wel even daar uit hoe het moet en hoe je hem in je OP kan zettenquote:Op zondag 30 september 2007 12:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemiddag Avonne , Gert, Yvonne en Paddy ,
Is het mogelijk dat een van jullie iets voor mij kan betekenen?
(Bij Updates 03:33 uur )
Dat de geleende V-o-L - cap van Nena
die Bright_side_of_ Life heeft neergezet bij de Updates
in het topic DGK-FAN-DAG-topic (ook) een plekje krijgt?
Of kunnen jullie daar niet aan beginnen?
Ikzelf kan het niet ,![]()
ik ga binnenkort op computer- cursus bij APK.
Groet,
Tuinfluiter
Hoi Kleinzusje,quote:Op zondag 30 september 2007 12:16 schreef kleinzusje het volgende:
Done lief en ik leg je wel even daar uit
hoe het moet en hoe je hem in je OP kan zetten![]()
Eén verwijderdquote:Op zondag 30 september 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
Er staan twee commentaren in Updates (de laatste twee posts) die naar mijn mening in C O D U S thuishoren. Voor je het weet is Updates een discussietopic geworden.
Misschien kun je even uitleg geven ? Ik snap het.quote:
Dan zouden die stuk of 20 posts waarin zo lekker saamhorig groepsgewijs de tegenaanval werd ingezet n.a.v. die enkele humeurige post van een user, ook verwijderd moeten worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:03 schreef kleinzusje het volgende:
DGK-Fan-Avond in Hotel De Witte Bergen.![]()
Mag deze post verwijderd worden ?
Dank![]()
Daar heb je een helegaar goed puntquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan zouden die stuk of 20 posts waarin zo lekker saamhorig groepsgewijs de tegenaanval werd ingezet n.a.v. die enkele humeurige post van een user, ook verwijderd moeten worden.
Dus we laten het maar zo. Het maar voortgaande "gezeik óver het gezeik", heeft het topic toch al aangevreten. Gelukkig staan er ook een hoop leuke ontopic posts.![]()
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:44 schreef Prospera het volgende:
Ahh ik snap het: de vorige post was in FF en deze in IE: daar werkt het meeste wel.
Ik wist niet dat Danny FF zo haatte dat hij alle users, door FF onbruikbaar te maken op Fok, dwingt om IE te gebruiken.
Ahh ik snap het: de vorige post was in FF en deze in IE: daar werkt het meeste wel.
[afbeelding]
Prossie kijk hier eens en in de voorafgaande nummers van de reeksquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:44 schreef Prospera het volgende:
Ik wist niet dat Danny FF zo haatte dat hij alle users, door FF onbruikbaar te maken op Fok, dwingt om IE te gebruiken.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:25 schreef Gert het volgende:
Vanmiddag is het miljoen gevallen:
[afbeelding]
En da's een heule hoop.![]()
Ruim driekwart werd gepost in een COS.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is geen complot hoor
Sommige dingen werken misschien nog niet helemaal
Wie had de miljoenste?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:25 schreef Gert het volgende:
Vanmiddag is het miljoen gevallen:
[afbeelding]
En da's een heule hoop.![]()
Ruim driekwart werd gepost in een COS.
Er is van alles gesloten want er was van alles geopend, en in twee topics waar al enkele posts in stonden is wel degelijk het juiste linkje geplaatst.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:13 schreef Prospera het volgende:
Ik kan de COS 2574 niet vinden![]()
Er is wel van alles gesloten, maar nergens een linkje naar de juiste.
Tijd om de Silver outlay terug te zetten.
Die andere topics waren inderdaad te laat, daarom is die van jou nog open.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:24 schreef Py het volgende:
GoedenavondNet een cos geopend, maar volgens mij is die nummering al eerder mis gegaan
Volgens mij moest deze cos: [COS # 2573] soepje en chocotaart , [COS # 2573] Van machtige taart en oude boterhammen eigenlijk 2574 zijn. En de huidige 2575.
[/quote
En die andere 2574's die waren te laat![]()
Ik ken de Active Topics wel hoor, die is alleen moeilijk te vinden hierquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is van alles gesloten want er was van alles geopend, en in twee topics waar al enkele posts in stonden is wel degelijk het juiste linkje geplaatst.
Je kunt ook op Active Topics klikken, dan vind je een nieuwe COS altijd wel.
Ga gewoon terug naar Foksilver joh, dan heb je dezelfde informatie overzichtelijker en neemt het allemaal nog minder hoogte in ook (dus minder scrollen)quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ken de Active Topics wel hoor, die is alleen moeilijk te vinden hier
[afbeelding]
Heb ik net gedaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga gewoon terug naar Foksilver joh, dan heb je dezelfde informatie overzichtelijker en neemt het allemaal nog minder hoogte in ook (dus minder scrollen)
Was al geregeldquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[COS#2583] Jaap twijfelt.
Mag dicht, ik was te laat.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:24 schreef Disana het volgende:
[COS 2595] Dennis niet meer te vinden op de radar van Brian
Helaas te laat, dus een slotje.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:18 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Kan iemand mij vertellen waarom mijn post aangepast is?
[DGK SC # 378] Storm in een glas water
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:18 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Kan iemand mij vertellen waarom mijn post aangepast is?
[DGK SC # 378] Storm in een glas water
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:24 schreef avonne het volgende:
Dat je de SC de volgende dag nog eens terugleest, trouwens....
Echte Fok-fan![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
Is het de bedoeling dat een opmerking als deze [..] ongestraft de hele avond en nacht kan blijven staan [..]
Was dat geen geintje?quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
Is het de bedoeling dat een opmerking als deze
[afbeelding]
ongestraft de hele avond en nacht kan blijven staan en dan door user zelf maar eens gewijzigd wordt
[DGK SC 379] Van autobanden en baklava
ondanks dat er die avond meteen een TR is verstuurd. Avonne was rond dat tijdstip aanwezig en er is ook een hulpmod langs geweest.
? pardon? want..?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat Gert weg blijft uit de FB.
Heftig welquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want dat is een soort van half geinig omdat de klacht ging over:
[ afbeelding ]
Checkquote:Op maandag 8 oktober 2007 06:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[SC #382] Waar we inhoudelijk babbelen
Dubbel.
Was alweer te laat. Hij zat al dichtquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:49 schreef Disana het volgende:
[COS#] Post en honden uitlaten
Jammer maar te laat.
Dat besefte ik achteraf ook na wat positieve reacties. Je bent geweldigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:28 schreef avonne het volgende:
De titel was prima, hoor.
Maar ik heb het voor je veranderd
Hoi Rens,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik weet niet of ik het hier moet plaatsen,
maar echt heerlijk dat het updatetopic zo actief wordt bijgehouden!!![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:10 schreef Prospera het volgende:
Kan er een t van afgebrandt gehaald worden?
Dank![]()
http://forum.fok.nl/rde/edit_message/53878236/1/50
Agossie....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:41 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Avonne!![]()
Doe nou niet een slotje als ik net zo heel veel moois getiept had om de TS mee te pwnen!![]()
Wat heeft zij uitgevreten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:54 schreef Dagonet het volgende:
Kleinzusje, er zijn grenzen, zélfs in de Gouden Kooi. En dus sta je nu een weekendje buiten de poorten.
Dat gaat je niets aanquote:
Dat bans niet besproken worden weet ik en als de hoed van de mod juist staat krijg je desondanks een uitgebreide uitleg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat gaat je niets aanBans bespreken we niet
![]()
Waarvoor mijn dankquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Check
Whahahaha wat een heerlijke truttige burgelijke oplossing kiest dago voor....er werd alleen het een en ander omonwonden duidelijk gemaakt door KZ; zelfs nog zonder naam te noemen ook.quote:
De enige oplossing die Dago kent is het banknopje.... Die beroert hij nog liever dan de clit van zijn vriendinnetje denk ik...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whahahaha wat een heerlijke truttige burgelijke oplossing kiest dago voor....er werd alleen het een en ander omonwonden duidelijk gemaakt door KZ; zelfs nog zonder naam te noemen ook.![]()
Ik neem aan dat hij dat knopje op aanraden van een van de mods afgestoft heeft.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:39 schreef Mike1964 het volgende:
De enige oplossing die Dago kent is het banknopje.... Die beroert hij nog liever dan de clit van zijn vriendinnetje denk ik...![]()
ehhhh.... over welke van de twee knopjes hebben we het nu?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij dat knopje op aanraden van een van de mods afgestoft heeft.![]()
Dat verdient wel een schouderklopje dan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij dat knopje op aanraden van een van de mods afgestoft heeft.![]()
quote:
Ik luister ook altijd liever blindelings naar mijn personeel ipv zelf een oplossing te bedenken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:42 schreef APK het volgende:
[..]
Of je moet je pc even nakijken of je bent een beetje paraquote:Op zondag 14 oktober 2007 06:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natuurlijk schrijf ik dit met de nodige voorzichtigheid, maar ik heb enige verdenking (lees aanwijzingen) dat de gif-filmpjes van The_Undertaker in de COS wat gegevens van je computer proberen te plukken. Ik kan het (op dit moment) nog niet hard maken, maar ik heb aanwijzingen dat er wat smerigheid in verstopt zit.
Omdat de COS door veel mensen (waarvan menigeen computer-leek) gelezen wordt, hoop ik dat de techneuten van FOK! dit verder kunnen bekijken.
Aanvulling : De hostingsite probeert een file van C:/...... te uploaden. Helaas kon ik de juiste naam niet vastleggen. Het verliep via www.dondj.nl en dat is de site waar de gifjes staan.
hoi jappie. dat is niet helemaal waar/helemaal niet waar. het was flink grof en best persoonlijk. ik neem het niet op voor degeen waar het over ging(ondanks dat ik volgens kz in haar kamp zitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whahahaha wat een heerlijke truttige burgelijke oplossing kiest dago voor....er werd alleen het een en ander omonwonden duidelijk gemaakt door KZ; zelfs nog zonder naam te noemen ook.![]()
Het kan (en zal ongetwijfeld) aan mij liggen, Gertje.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:34 schreef Gert het volgende:
Neo_Skorrem en W-J: jullie posts zijn verwijderd. Ga elkaar maar via PM ofzo voor rotte vis uitmaken.![]()
Het kon denigrerend worden opgevat en dat werd het dus duidelijk ook. Hop, beide posts weg. Veel te spannend en wild.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:33 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Het plaatsen van een EO logo vanwege de christelijke stilte en lievheid in de ooit zo spannende en wilde FB lijkt me toch niet ontzettend kwetsend voor wie dan ook?
Dus WJ heeft op mij gescholden?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Het kon denigrerend worden opgevat en dat werd het dus duidelijk ook. Hop, beide posts weg. Veel te spannend en wild.
Wow, alwéér zo'n spannende en wilde post.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:07 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dus WJ heeft op mij gescholden?
Wat nou als ik dat niet aanstootgevend vind maar graag wil lezen?
excuses voor wat? god zal je vergeven, broeder. liefsquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:33 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Het kan (en zal ongetwijfeld) aan mij liggen, Gertje.
Maar ik heb voor zover ik weet geen ruzie met WJ?![]()
Het plaatsen van een EO logo vanwege de christelijke stilte en lievheid in de ooit zo spannende en wilde FB lijkt me toch niet ontzettend kwetsend voor wie dan ook?
Mocht WJ zonder dat ik dat doorhad door de kerk zijn buitengesloten en daar zware trauma's aan over hebben gehouden wil ik graag mijn excuses aanbieden.
Dat zeg ik.....gewoon duidelijke taal dus...geen flauwekul of poespas...geen namen genoemd en toch zo helder geschreven dat iedereen weet/wist over wie het ging (meervoud)quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi jappie. dat is niet helemaal waar/helemaal niet waar. het was flink grof en best persoonlijk.
Watr? Haar gewicht?quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:37 schreef yvonne het volgende:
Zeg apk, kan best nog hoor, alleen is het met de loop der jaren minder geworden.
Iets.
jij suggereerde in de post waar ik op reageerde dat de beslissing 'truttig en burgerlijk' was.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat zeg ik.....gewoon duidelijke taal dus...geen flauwekul of poespas...geen namen genoemd en toch zo helder geschreven dat iedereen weet/wist over wie het ging (meervoud)
No pun intended...maar Fok was ooit groots mede doordat niemand een blad voor de mond nam......kee...af en toe over de schreef but so bloody what.......wonden likken en morgen gezond weer op.![]()
![]()
![]()
Laat ik het anders zeggen..als er weer meer in de geest van volwassen mensen gemodereerd zou kunnen worden doordat volwassen zelfregulerende usertjes blijk geven echt wel te weten waar nu echt een punt van dient gemaakt te worden en waarvan niet dan had die hele tirade van Kleinzusje ook nooit plaatsgevonden.![]()
Nu echter word er gemodereerd volgens regeltjes en worden de regeltjes heilig verklaard omdat onze usertjes de grenzen niet zo goed zelf weten op te zoeken. Iedereen gelijk en de regels heilig.....lekker op schrift stellen die zooi..gebruiken als toiletpapier en vervolgens weer op de ouderwetse manier modereren... (af en toe bijsturend en mensen die het niet begrijpen of blijken te kunnen lekker optiefen)
Krijg je vanzelf weer en leuk forum met leuke interressante users.....niet eerlijk hoor ik je zeggen ? ...fuck it...de wereld is oneerlijk...deal with it.![]()
![]()
Ow...en over "KZ's kamp"....ik meende toch te lezen dat jij ook een veeg uit de pan kreeg...
![]()
Ja, omdat ze hier niet meer post valt het niet meer op.quote:Op zondag 14 oktober 2007 21:37 schreef yvonne het volgende:
Zeg apk, kan best nog hoor, alleen is het met de loop der jaren minder geworden.
Iets.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, omdat ze hier niet meer post valt het niet meer op.![]()
Had jij dieweggehaald?
Je moet toch toegeven dat vroeger veel meer mocht....quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:31 schreef Gert het volgende:
De andere users snappen best dat APK dat wèl mag en zij niet.
Dacht ik heel even, voordat.het deleteknopje uitnodigend lonkte.![]()
Het aantal oldbies dat zich zodanig misdroeg dat ze hinder zouden ondervinden van wat meer naleving van de regels, is op de vingers van één hand te tellen. Maar het klopt: bij de BB's kon de FB volledig en straffeloos op stelten gezet worden, terwijl radeloze mods tussen alle beledigingen en verwijten door laveerden. Zó rot voor ze!quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Je moet toch toegeven dat vroeger veel meer mocht....
Ik denk dat dat een van de redenen is dat de oude garde zich niet meer laat zien.
Of dat een voor- of nadeel is laat ik in het midden.
Dacht jij maar wat langer na.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:43 schreef APK het volgende:
En daar moet hij een uur over nadenken.![]()
berney is een vette domme![]()
![]()
book.quote:
-ing.quote:
quote:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:40 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve Mods en Ads![]()
Voor het heerlijke weekend![]()
Heb van ellendemaar een boswandeling gemaakt buiten de A10 en op aanraden van mijn boswandelingpartner geen paddo's gegeten
![]()
O dat waren mijn favoriete topics om te lezen als ik op stond.quote:Op maandag 15 oktober 2007 01:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar het klopt: bij de BB's kon de FB volledig en straffeloos op stelten gezet worden, terwijl radeloze mods tussen alle beledigingen en verwijten door laveerden. Zó rot voor ze!
Welkom terug.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:40 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Lieve Mods en Ads![]()
Voor het heerlijke weekend![]()
Heb van ellendemaar een boswandeling gemaakt buiten de A10 en op aanraden van mijn boswandelingpartner geen paddo's gegeten
![]()
YWquote:Op maandag 15 oktober 2007 12:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Welkom terug.
En als we je nog een keer van dienst kunnen zijn...
quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
Ja graag, al die jankende josties en dramaqueens op dit forum even zeggen dat op het gebruiken van mijn usernaam in welke posting dan ook, een ban staat .......... ( NCRV gejodel, het lijkt hiet VOL wel)
Mits je je postritme afstemt op zijn burgelijke vreet tijden ...............quote:Op maandag 15 oktober 2007 02:00 schreef APK het volgende:
[..]
Truste.
Ik gedraag mij weer als een FOG (Friend Of Gert).![]()
Dat heeft voordelen, je krijgt minder snel een ban, maar het heeft natuurlijk ook nadelen.
Daar moet ik nog even over nadenken.![]()
Je bent vrouw, dus aandachtsgeil ben je per definitie.....quote:Op maandag 15 oktober 2007 12:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
YW![]()
![]()
Ja graag, al die jankende josties en dramaqueens op dit forum even zeggen dat op het gebruiken van mijn usernaam in welke posting dan ook, een ban staat .......... ( NCRV gejodel, het lijkt hiet VOL wel)
Jezus, zit bijna kotsend alles bij te lezen.......... straks gaan ze nog denken dat ik in een kliekje zit of aandachtsgeil ben, terwijl ik zonder TomTom op het boerenland patat zat te vreten. Dat moeten we niet hebben natuurlijk![]()
Ik weet niet of de traagheid van het laden daar aan te wijden is. Andere pagina's van Fok vind ik ook niet snel.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:48 schreef Lobasca het volgende:
Beste mods, kan er paal en perk gesteld worden aan het gifjes gebeuren in de COS?
Het is allemaal wel leuk, maar velen hebben last daar door van vertraging en vastlopen.
En de eeste voegen weinig tot niets toe..
Andere optie: een gifjestopic openen voor de gene die denken niet meer zonder te kunnen?
gifjed die op een andere-dan-FOK! server staan hebben 0,0 invloed op de servers van FOK!quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Ik ben het met Lobasca eens, waar het aan ligt weet ik niet maar sinds men die gifjes plaatst is FOK nog trager .
Misschien toch een idee om er afspraken over te maken met de plaatsers van de gifjes.
Niets aan toe te voegen, helemaal eens.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:48 schreef Lobasca het volgende:
Beste mods, kan er paal en perk gesteld worden aan het gifjes gebeuren in de COS?
Het is allemaal wel leuk, maar velen hebben last daar door van vertraging en vastlopen.
Andere optie: een gifjestopic openen voor de gene die denken niet meer zonder te kunnen?
Man, ik heb gisteravond toen de ene na de andere gif in de COS werd geplaatst tot 3 x toe mijn computer opnieuw moeten opstarten.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:35 schreef Petre het volgende:Vastlopers?
Hoeveel berichten op 1 pagina hebben degene die vastlopen ingesteld staan?
Ik kom niet in de COS, ook niet om bij te lezen..............quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Man, ik heb gisteravond toen de ene na de andere gif in de COS werd geplaatst tot 3 x toe mijn computer opnieuw moeten opstarten.
Een topic heeft bij mij 7 pagina's.
eens, heb er ook last van als er veel gifjes op een pagina staan. Het laden van de pagina duurt gewoon langer en ik heb echt geen supertrage computer.quote:Op maandag 15 oktober 2007 14:48 schreef Lobasca het volgende:
quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Ik ben het met Lobasca eens, waar het aan ligt weet ik niet maar sinds men die gifjes plaatst is FOK nog trager .
Misschien toch een idee om er afspraken over te maken met de plaatsers van de gifjes.
Mee eensch.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
[DGK SC # 398] Kleinzusje back in tha house!!
Kan iemand hier van maken: Lea is een SC slet ?
Dank![]()
Hoiquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
[DGK SC # 398] Kleinzusje back in tha house!!
Kan iemand hier van maken: Lea is een SC slet ?
Dank![]()
KZ ligt al in d'r krib.quote:
Da's niet erg liev.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
Geweldig, KZ is weer binnen. ZIj die anderen enge ziektes toewenst, voor hoer uitmaakt, voor gefrustreerd uitmaakt. way to go moderators!![]()
Zo gaat dat op fok, even 48 uur nadenken en dan opnieuw inburgeren.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
Geweldig, KZ is weer binnen. ZIj die anderen enge ziektes toewenst, voor hoer uitmaakt, voor gefrustreerd uitmaakt. way to go moderators!![]()
Ehhh gewoon zoals het was aangekondigd dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:17 schreef tipsch het volgende:
OMFG!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:01 schreef APK het volgende:
Bovendien heeft die achterlijke Tipsch mij ook wel eens doodgewenst, maar dat werd toen gewoon door de vingers gezien.![]()
Ach, beetje geven en nemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
OMFG!
Terwijl jij toch altijd zo lief en bescheiden bent!![]()
Het is wat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ach, beetje geven en nemen.![]()
Dat lijkt niet meer geheel in evenwicht tegenwoordig.![]()
Tsja, losser modereren hèquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:01 schreef APK het volgende:
Bovendien heeft die achterlijke Tipsch mij ook wel eens doodgewenst, maar dat werd toen gewoon door de vingers gezien.![]()
Is het gebruik van het woord achterlijk in deze context toegestaan ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 02:01 schreef APK het volgende:
quote:Op zondag 16 september 2007 12:17 schreef Gert het volgende:
OK.
De FB is ook niet bedoeld als platform voor users om hun ruzies uit te vechten.
En ook niet voor slowchat, of tekeningen, etc.
Zoek daar andere kanalen voor graag.
Die uitslover hieronder is in ieder geval weer op zijn post vanaf nu, dat u het weet.![]()
Dat was een maand geledenquote:
Ga ik niet over, ben maar een eenvoudige Adsletquote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 10:22 schreef APK het volgende:
Je begint er volgens mij zelf steeds over.![]()
Dank je wel schat. Ik lag de krant te lezen in bed. Elke pagina doorgenomen, van A tot Z.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:55 schreef kleinzusje het volgende:
Die burgerlijke mod ligt nog in zn nest te stinken, dus vandaar mn posting !!!!
Maar ik ben het gezeik over mij schijtzat............. [/sub]
Dat is volstrekt normaal en heel logisch. Dus niet iets om je zorgen over te maken...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga ik niet over, ben maar een eenvoudige Adslet+ modlikker
![]()
Maar ik wordt van het gezeik over mij kletsnat.............
Hallo zeg, wil je nu alweer aandacht? Nog niet genoeg gehad van het weekend?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 09:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ga ik niet over, ben maar een eenvoudige Adslet+ modlikker
![]()
Maar ik ben het gezeik over mij schijtzat............. Heb 48 uur een inburgeringscursus gevolg, mn afkoop centen gedokt en al die shit wordt toch verwijderd.
Ik ben geen heilig boontje en vind rellen heerlijk......................., maar het is nu wel uitgemolken met de KZ story.
Jezus........................ Hoop dat er snel een andere Jostie wordt geband................ kan men daar over "klessebesse"![]()
Zo, en nu even schoenen kopen![]()
Jammer, ouwe lulquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:13 schreef Mike1964 het volgende:
Vroeger zou ik zeggen: " 't wordt tijd dat die griet eens een goede beurt krijgt":
Ik word ( zonder t)quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is volstrekt normaal en heel logisch. Dus niet iets om je zorgen over te maken...
Godverdomme.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:42 schreef willem-jozef het volgende:
wat een liefde hier, gatverdamme zeg!
![]()
[ afbeelding ]
Das het mooie van interpretatie, ik zie voornamelijk lange tenen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lees er ook een afzeikpost in hoor.
Dat mag en ik ruim het op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:09 schreef Petre het volgende:
[..]
Das het mooie van interpretatie, ik zie voornamelijk lange tenen..
De rooien?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:10 schreef yvonne het volgende:
Hopla, en in welk kamp zit ik nu ondertussen?
Wat mij betreft wel, ik vind je een aanwinst voor ons forum.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En ik ?Heb ik nog vrienden hier ?
mm terror van 1 kant dan ?quote:
Wie ben jij?!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En ik ?Heb ik nog vrienden hier ?
Okee, ik ben dan even zonne[itten zoeken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:41 schreef yvonne het volgende:
Doe maar weg, vieze klefmeuk, eet zonne[itten, gezond!
"doorpluizen"quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:31 schreef tong80 het volgende:
Legendarisch slotje weer.
Klopt het dat Dennis het huis uit is ?
De modjes doen er echt alles aan om het al slecht lopend sub-forum tot een mislukking te maken.
Het lukt ze perfect. Laat het nou eens open en vertel wat er is gebeurd met Dennis. Nu moet ik weer die inccrowd topics doorpluizen om een berichtje te vinden dat mijn vraag beantwoord.
En de discussie die je in dit topic wou gaan voeren was:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:04 schreef tong80 het volgende:
Sorry ik was iets te fel. Maar ik ben de oude BB gewend. Daar kon je lekker discussieren om verschillende onderwerpen. Nu is alles centraal. Als ik in Cos iets post, dat ik nooit doe, gaat het na 10 posts weer over een ander onderwerp.
Gewoon geen topics openen met een vraag waarop je het antwoord in een paar seconden kunt vinden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ie weg is en eventueel waarom. Daarom
De discussie is verdwenen in de twilightzone, maar ik bedoelde de smiley van Petre.quote:
Lees dit zonder sarcasme en je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon geen topics openen met een vraag waarop je het antwoord in een paar seconden kunt vinden.
En anders is er inderdaad nog het "vraag het een streamer"-topic.
Nou, wat een centralisatie-gestapo weer. Ze helpen het hele forum naar de kloten.![]()
Dan zijn we het voor tweederde met elkaar eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees dit zonder sarcasme en je hebt helemaal gelijk
Zegquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:45 schreef APK het volgende:
[..]
De discussie is verdwenen in de twilightzone, maar ik bedoelde de smiley van Petre.![]()
ik zet de zonne[itten vast klaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:51 schreef yvonne het volgende:
Een multi slet dus
Dan ga ik ook maar ter bedde, morgen is er vást een rel in DGK-FB, 100%!
Ellende he... Bij mij liep alles net vast en was ik heel Fok kwijt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
ik zal het proberen Disana
.... als ik er ooit geraak
Ik heb je tussen het F5-en en escapen vanwege de vele plaatjes ff een handje geholpen als je het niet erg vindquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
ik zal het proberen Disana
.... als ik er ooit geraak
Oh, in dat geval: Petrequote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:50 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik heb je tussen het F5-en en escapen vanwege de vele plaatjes ff een handje geholpen als je het niet erg vind(ging om een dubbelpost)
De AA is gratis.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ] Hik
Ff een vraag van een ondertussen een alcohol verslaafde fokker, maarre kan ik Fok aansprakelijk stellen voor mijn verslaving en dus de AA rekening claimen bij FOK????![]()
Wat weet jij dat goed ???? Oke niet de AA dan maar wel al die flessen drank die er de laatste dagen doorheen gaan.quote:
Wie heeft dat uit de COS gevist om je een ban aan te naaien?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:02 schreef ikweetiets het volgende:
Ach.....meneer Sonneberg, waar is de humor tot op heden?
===============================================================================
Op dinsdag 16 oktober 2007 17:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik wil graag no life gaan beige. Daar is de tampeloeris al uitgebroken door mensen die niet overeenkomstig de goede gebruiken berichten posten, ofwel niet gezellig doen. Mijn voorstel is een stichting op te richten met als doel het volledig kapotmaken van no life. (Aspirant) Leden melden zich nu aan om op een later tijdstip gezamenlijk te gaan beige.
Het zou weleens een klacht van nowlife geweest kunnen zijn, ik zie niks 'interns' staan in ieder geval.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Wie heeft dat uit de COS gevist om je een ban aan te naaien?![]()
Is toch duidelijk een grapje?
Mooi. Hij post niet vaak, maar als ie het doet, is ie uitsluitend vermakelijk en nooit baldadig of grof.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:18 schreef yvonne het volgende:
Ik heb hem iig uit de prullenbak gevist
Verder even kijken hoe nu verder, het mag niet, foei enzo
Psies, dus ik overleg even met clumsy-clown morgenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Hij post niet vaak, maar als ie het doet, is ie uitsluitend vermakelijk en nooit baldadig of grof.
Mooiquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Psies, dus ik overleg even met clumsy-clown morgen
top Yvonnequote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Psies, dus ik overleg even met clumsy-clown morgen
Niet helemaal, daar is namelijk voor het eerst in 15 maanden DGK een weblogitem van een bewoner gewist als zijnde "off-topic"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Laatste nieuws over deze kwestie: [COS # 2669] Na de Muziek komen de Maskers
'k had niet door dat het van de weblog van een bewoner kwam.. het staat er nu weer iigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet helemaal, daar is namelijk voor het eerst in 15 maanden DGK een weblogitem van een bewoner gewist als zijnde "off-topic"![]()
Maar goed, voor degenen die nog ff willen weten wat er op het weblog van Huub inzake deze kwestie was gepost (nu de COS kennelijk voor het eerst niet de plek is waar dat gepost kan worden)
Blog van Huub
*mompelt iets over dat lezen schijnbaar moeilijk is*quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:42 schreef Petre het volgende:
'k had niet door dat het van de weblog van een bewoner kwam.. het staat er nu weer iig.
Slechte grapquote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:33 schreef debuurvrouw het volgende:
aangezien ik burgerlijk traag van begrip ben; kan iemand me even een samenvatting pm-en?![]()
is iwn nou gebanned voor een slechte grap of is ie echt de evil die men zegt dat ie is?![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 10:58 schreef Peter6000 het volgende:
Waar is Day eigenlijk?
------------- Commerciële boodschap -------------
Ga eens eten bij Hans z`n Frietje: alles is er lekker, niet alleen z`n frietjes.
[ afbeelding ]
ah, dan weten wij nu in ieder geval wel íetsquote:
[FB] Achterlijke DGK mod valt na AH nu ook mede-modjes aan.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:36 schreef Gert het volgende:
Day is op ver-kantie.![]()
En "IkWeetNiets is een creatieve usert en dat van "no life" was m.i overduidelijk een grap."
Had ik gisteren al achter de schermen gepost om de FA niet openlijk af te vallen, maar aangezien iedereen dit nu ook in het openbaar doet: CLUNS !!!!
En veulen, mompel jij lekker tegen dat beest tussen je benen of zo, Petre had het toch al weer teruggezet.![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:38 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
[FB] Achterlijke DGK mod valt na AH nu ook mede-modjes aan.
Sorry, ik was net een zesde Reich aan het plannen dus was even beschäftigt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:45 schreef Gert het volgende:
[..]Clumsy is een FA.
Ik dacht dat jullie gründlich waren.![]()
Eeeh... Sorry?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:36 schreef Gert het volgende:
En veulen, mompel jij lekker tegen dat beest tussen je benen of zo, Petre had het toch al weer teruggezet.![]()
Er is een foutje gemaakt, het was wel erg grijs hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Eeeh... Sorry?
Ik vind het nochtans een slechte zaak dat mod's dus duidelijk niet lezen wat ze weg halen. En duidelijk ook niet lezen wat er omheen staat.
Ach gut, een rellend paardenmeisje.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:33 schreef Veulen het volgende:
En ja dan vind ik dat ik daar wat over mag zeggen. En als jij daar geen normale reactie op kan geven mag je gewoon lekker je mond houden.
2 Afzonderlijke dingen. Petre vind het dus nodig om postings te wissen zonder goed te lezen.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er is een foutje gemaakt, het was wel erg grijs hoorZelfs een FA heeft zich hier op verkeken.
Als jij dat nou even doet bedenk ik nog 9 klachtenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:09 schreef kleinzusje het volgende:
Gert, mag ik al een nieuwe FB maken![]()
![]()
Het is toch allemaal goed gekomen?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
2 Afzonderlijke dingen. Petre vind het dus nodig om postings te wissen zonder goed te lezen.
Van een FA verwacht ik niks anders, die lezen die subfora niet, maar daar heb je mod's voor. Om te lezen en passend in te grijpen. Als je niet leest moet je het gewoon zo laten.
Er was niks grijs aan deze posting, er stond een duidelijke verwijzing in naar een weblog (van een bewoner). Hij heeft de reacties ook geedit dus hij heeft gezien hoe men reageerde. Hij had dus moeten snappen en zien dat dit om een onschuldige grap ging.
Onnodige fout... Dat over edit-tig gedrag is nergens voor nodig.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 15:41 schreef yvonne het volgende:
Het is toch allemaal goed gekomen?
Ook modjes maken fouten hoor
En al helemaal midden in de nacht als iedereen hoort te slapen
Dat lijkt me een goed plan, bijvoorbeeld 1 gifje per pagina.quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:21 schreef beequeen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |