Hier kun je vragen, likken, zeuren, nummeren, slijmen, kotsen.......................... en heeeeeeeeeel lief Feedback gevenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:12 schreef Gert het volgende:
Dus we kunnen nog wel wat anders proberen. Why not. Is er een user die heil ziet in een centraal 1 jaar-topic en bereid is "de kar te trekken"?
Niet allemaal tegelijk.
quote:Op zondag 16 september 2007 12:17 schreef Gert het volgende:
OK.
De FB is ook niet bedoeld als platform voor users om hun ruzies uit te vechten.
En ook niet voor slowchat, of tekeningen, etc.
Zoek daar andere kanalen voor graag.
Die uitslover hieronder is in ieder geval weer op zijn post vanaf nu, dat u het weet.![]()
NIKSquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:03 schreef paddy het volgende:
KZ! Succes hoor! Leuk dat je het doet. En denk inderdaad dat jij ook wel een goede OP zult verzinnen
En dat Jaaroverzicht? Mmm...wat moet Gert doen om je zover te krijgen die toch te maken?![]()
Thxquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef avonne het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
DONE !!
TT aangepast,quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:15 schreef Leandra het volgende:
Kan hier een slotje op? Juirist van Natasia is een oplichter!!
De TT klopt an sich wel, maar omdat TS het vervolgens een hele OP lang over de verkeerde persoon heeft lijkt het me een volstrekt overbodig topic.
Tenzij de TT veranderd wordt in "Jurist Natasia oplichter" ... dan gaat het nog ergens over..
Als er genoeg animo voor is, zal het wel lukken...quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:57 schreef Prospera het volgende:
Als nu in elke COS OP een linkje komt naar de vorige COS, net zoals hier al gebeurt in de OP,
dan kan je als je weg bent geweest snel door de vorige OP's bladeren.
Ik probeer het ook elke keer te doen en merk dat als anderen het ook doen, dit erg fijn doorleest.
Het gebeurt regelmatig, bij wijze van grap. Het lligt ook aan de context, en hoe duidelijk het is dat met de quote geknoeid is. Dat was nu heel duidelijk en da's OK. . Echter, hij probeert je er voor schut mee te zetten, en da's niet de bedoeling en eigenlijk over het randje.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:01 schreef Borga het volgende:
VRAAGJE
Willem Jozef doet volgens mij iets wat niet echt normaal is of mag je een ''quote'' compleet veranderen van iemand anders. Dat lijkt mij namelijk wel een leuk idee alleen wordt het dan wel wat onoverzichtelijk.
Mooiquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gebeurt regelmatig, bij wijze van grap. Het lligt ook aan de context, en hoe duidelijk het is dat met de quote geknoeid is. Dat was nu heel duidelijk en da's OK. . Echter, hij probeert je er voor schut mee te zetten, en da's niet de bedoeling en eigenlijk over het randje.
Dus: maak er maar niet je hobby van.
LEES : Voor je het weet is Updates een topic geworden waar ook anderen als Disana in posten ......quote:Op zondag 30 september 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
Er staan twee commentaren in Updates (de laatste twee posts) die naar mijn mening in C O D U S thuishoren. Voor je het weet is Updates een discussietopic geworden.
Goedemiddag Avonne , Gert, Yvonne en Paddy ,quote:Op zondag 30 september 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
Er staan twee commentaren in Updates
die naar mijn mening in C O D U S thuishoren.
Done lief en ik leg je wel even daar uit hoe het moet en hoe je hem in je OP kan zettenquote:Op zondag 30 september 2007 12:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemiddag Avonne , Gert, Yvonne en Paddy ,
Is het mogelijk dat een van jullie iets voor mij kan betekenen?
(Bij Updates 03:33 uur )
Dat de geleende V-o-L - cap van Nena
die Bright_side_of_ Life heeft neergezet bij de Updates
in het topic DGK-FAN-DAG-topic (ook) een plekje krijgt?
Of kunnen jullie daar niet aan beginnen?
Ikzelf kan het niet ,![]()
ik ga binnenkort op computer- cursus bij APK.
Groet,
Tuinfluiter
Hoi Kleinzusje,quote:Op zondag 30 september 2007 12:16 schreef kleinzusje het volgende:
Done lief en ik leg je wel even daar uit
hoe het moet en hoe je hem in je OP kan zetten![]()
Eén verwijderdquote:Op zondag 30 september 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
Er staan twee commentaren in Updates (de laatste twee posts) die naar mijn mening in C O D U S thuishoren. Voor je het weet is Updates een discussietopic geworden.
Misschien kun je even uitleg geven ? Ik snap het.quote:
Dan zouden die stuk of 20 posts waarin zo lekker saamhorig groepsgewijs de tegenaanval werd ingezet n.a.v. die enkele humeurige post van een user, ook verwijderd moeten worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:03 schreef kleinzusje het volgende:
DGK-Fan-Avond in Hotel De Witte Bergen.![]()
Mag deze post verwijderd worden ?
Dank![]()
Daar heb je een helegaar goed puntquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan zouden die stuk of 20 posts waarin zo lekker saamhorig groepsgewijs de tegenaanval werd ingezet n.a.v. die enkele humeurige post van een user, ook verwijderd moeten worden.
Dus we laten het maar zo. Het maar voortgaande "gezeik óver het gezeik", heeft het topic toch al aangevreten. Gelukkig staan er ook een hoop leuke ontopic posts.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |