Ach jeequote:Op vrijdag 28 september 2007 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
kan iemand even de chiropraktor bellen. het is in mijn rug geschoten met koffie drinken..![]()
![]()
Idd jammer... het verbaast me trouwens dat ze in de media met het grootste gemak toegeeft dat ze Lieke geslagen heeft en zelfs hoopt dat Lieke een blauw oog heeft...quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:40 schreef Gert het volgende:
Mogge tuig.
Dus diat lelijke domme breedbek varken van een Natáásia kon d'r klauwen niet thuishouden?![]()
Jammer dat ze niet teruggemept is.
Volgens mij kan iedereen van zoiets aangifte doen. Hopelijk weten ze dat bij VOL of Nowlive.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd jammer... het verbaast me trouwens dat ze in de media met het grootste gemak toegeeft dat ze Lieke geslagen heeft en zelfs hoopt da Lieke een blauw oog heeft...
Het lijkt me niet dat ze zulke uitspraken doet met goedvinden van haar Jurist...
Volgens mij is er niet eens een aangifte meer nodig, ze heeft al bekend.
Ik ben idd benieuwd hoe lang dat gaat duren... kan hij haar svp dumpen nadat ze haar huis in Almere opgezegd heeft?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij kan iedereen van zoiets aangifte doen. Hopelijk weten ze dat bij VOL of Nowlive.![]()
Want dat wordt dan weer een lekker relletje met als resultaat een forse boete. Dit aub nádat die miljonair zijn kinky fantasietjes heeft bevredigd en Natasia inmiddels weer bij het overige vuil heeft gezet.![]()
NZquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:52 schreef nachtzuster het volgende:
Ian, Gert, gebuur, Lea![]()
![]()
Thanks Gert voor aanpassen TT![]()
![]()
TT n.a.v. muziekjes vorige topic, The Cure - Friday I'm In Love
quote:
Je moet het natuurlijk zelf weten hoor. 't Staat alleen zo puberaal.quote:
Volgens mij ga je een stuk minder aandacht krijgen met die AVA.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
NZ
![]()
Nieuwe AVA tvp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot laterzzzzzzzzzzzzzzz
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk zelf weten hoor. 't Staat alleen zo puberaal.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Volgens mij ga je een stuk minder aandacht krijgen met die AVA.
66.66 % minder schat ik.
![]()
Doe mij die dame maar van het oorspronkelijke plaatje.quote:
quote:
die geile usericoon ? met die handen voor de mond ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe mij die dame maar van het oorspronkelijke plaatje.![]()
Of zit er onder die mooie, mysterieuze ogen een lijf van 140 kilo?![]()
Ja, die vfouw die uitstraalt dat ze enorm mysterieus kan pijpen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
die geile usericoon ? met die handen voor de mond ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |