ey liedje!quote:
Doe 's effe vertellen.quote:
kabouterquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:36 schreef versabommie het volgende:
*plop*
Ja Coos, klap jij eensch uit de school!quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:37 schreef Coos het volgende:
God wat duurde dat lang!! En ik durf er geen te openen want ik kom hier nauwelijks en heb ook een bloedhekel aan knippen en plakken.
[..]
Doe 's effe vertellen.![]()
Daar hebben wij iemand voorquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ik gooide 'm dicht maar wist niet of het de bedoeling was dat ik een nieuwe zou openen.
Kabouters!quote:
is dat een gesmolten ijsje in je broekzak of ben je blij me te zien?quote:
Ik heb niets te vertellen want ik zit de hele dag achter de geraniums maar Willem Jozef had iets dacht ik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja Coos, klap jij eensch uit de school!![]()
Nee, Talitha. Wel een beetje bij de les blijvenquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:41 schreef Coos het volgende:
Ik heb niets te vertellen want ik zit de hele dag achter de geraniums maar Willem Jozef had iets dacht ik.![]()
ik heb wel iets, maar dat is wel een beetje genant, met al die 'nieuwelingen' hierquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb niets te vertellen want ik zit de hele dag achter de geraniums maar Willem Jozef had iets dacht ik.![]()
die verhalen van WJ kennen we nu wel...quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:41 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:41 schreef versabommie het volgende:
is dat een gesmolten ijsje in je broekzak of ben je blij me te zien?
die Litha is me een dondersteen!quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, Talitha. Wel een beetje bij de les blijven![]()
Wel als het genante dromen zijn blijkbaar?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ja Talitha, over dromen vertellen is heeeeeel...... boeiend...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |