ey liedje!quote:
Doe 's effe vertellen.quote:
kabouterquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:36 schreef versabommie het volgende:
*plop*
Ja Coos, klap jij eensch uit de school!quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:37 schreef Coos het volgende:
God wat duurde dat lang!! En ik durf er geen te openen want ik kom hier nauwelijks en heb ook een bloedhekel aan knippen en plakken.
[..]
Doe 's effe vertellen.![]()
Daar hebben wij iemand voorquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:37 schreef Wickedangel het volgende:
Ik gooide 'm dicht maar wist niet of het de bedoeling was dat ik een nieuwe zou openen.
Kabouters!quote:
is dat een gesmolten ijsje in je broekzak of ben je blij me te zien?quote:
Ik heb niets te vertellen want ik zit de hele dag achter de geraniums maar Willem Jozef had iets dacht ik.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja Coos, klap jij eensch uit de school!![]()
Nee, Talitha. Wel een beetje bij de les blijvenquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:41 schreef Coos het volgende:
Ik heb niets te vertellen want ik zit de hele dag achter de geraniums maar Willem Jozef had iets dacht ik.![]()
ik heb wel iets, maar dat is wel een beetje genant, met al die 'nieuwelingen' hierquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:41 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik heb niets te vertellen want ik zit de hele dag achter de geraniums maar Willem Jozef had iets dacht ik.![]()
die verhalen van WJ kennen we nu wel...quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:41 schreef Coos het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:41 schreef versabommie het volgende:
is dat een gesmolten ijsje in je broekzak of ben je blij me te zien?
die Litha is me een dondersteen!quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, Talitha. Wel een beetje bij de les blijven![]()
Wel als het genante dromen zijn blijkbaar?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:41 schreef Wickedangel het volgende:
Ja Talitha, over dromen vertellen is heeeeeel...... boeiend...
![]()
nou nou, ik heb nog best een paar stoere verhalen over bijv. m'n s5 of ontmaagdingen etc..quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
die verhalen van WJ kennen we nu wel...
Ben je een bloeiende geranium?
Gooi maar op. We zien wel wie er een sterke maag heeft.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb wel iets, maar dat is wel een beetje genant, met al die 'nieuwelingen' hier![]()
Bubba?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou nou, ik heb nog best een paar stoere verhalen over bijv. m'n s5 of ontmaagdingen etc..
o, die had je nog niet in mijn oor gefluisterd...quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:43 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nou nou, ik heb nog best een paar stoere verhalen over bijv. m'n s5 of ontmaagdingen etc..
ik durf nie, er ligt te veel druk op...quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:44 schreef Coos het volgende:
[..]
Gooi maar op. We zien wel wie er een sterke maag heeft.![]()
Ligt eraan wat je gênant vindtquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:43 schreef Talitha het volgende:
Wel als het genante dromen zijn blijkbaar?![]()
Beiden natuurlijk!quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
is dat een gesmolten ijsje in je broekzak of ben je blij me te zien?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij ben ik aan een vakantie toe![]()
Slap hè?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar je hebt inmiddels besloten om het niet te posten, begrijp ik.
de tranen springen van ontroering in mijn broekje!quote:
Mij welquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:45 schreef Lobasca het volgende:
[..]
o, die had je nog niet in mijn oor gefluisterd...![]()
![]()
Ach, geiten....zadels.... meer was het eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je gênant vindt![]()
Maar je hebt inmiddels besloten om het niet te posten, begrijp ik.
Uiteraard is jouw doorsnee post kwalitatief van een hoogwaardigheid die zijn gelijke niet zou kennen op een symposium voor geletterden ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:48 schreef APK het volgende:
De COS wordt met de dag genanter.
Kleuters die een poppenkast bekijken zijn potentiële Nobelprijswinnaars in vergelijking met het volk dat daar post.![]()
Ik kan me dat niet voorstellenquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan me niet schelen wie het is, als die maar niet met mij meehoeft op vakantie...
Ik ben het helemaal met je eens, wat je ook zegt, ik sta achter jequote:Op vrijdag 28 september 2007 01:48 schreef APK het volgende:
Kleuters die een poppenkast bekijken zijn potentiële Nobelprijswinnaars in vergelijking met het volk dat daar post.![]()
Deze klacht komt me bekend voor. Van BB5 en BB6, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:48 schreef APK het volgende:
Ik krijg de indruk dat ik nog 368 CS-en moet doorlezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |