Wat een rare smiley is dit toch.quote:
boequote:Op vrijdag 28 september 2007 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat een rare smiley is dit toch.
Weet nooit of het nu een mestkever op zijn rug is of post-moderne milkakoeof wat dan ook is.
Help mij eens uit de brand!!
da's ook toevallig, ik reed met m'n shetland het talud op en dacht aan jou..echt waar!quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ha WJ! Ik zag vandaag de naam Janpeter voorbij komen op m'n werk. Moest aan jou denken.![]()
Ik zie er een bbq inquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Weet nooit of het nu een mestkever op zijn rug is of post-moderne milkakoeof wat dan ook is.
ook hallo, coos! ja goed, met jou ook?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik gebruik hem wanneer ik mij van de domme houd, in mijn geval altijd van toepassing dus..quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wat zijn dan die haakjes onder de horens?? Roeispanen?quote:
neuckteugels?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wat zijn dan die haakjes onder de horens?? Roeispanen?![]()
Sinds wanneer sta jij in mijn bos?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Kevers hebben toch 6 (of zijn het 8) poten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is nou een koe, Coos. En dit is een kuiken:quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:19 schreef Coos het volgende:
Voelsprietenquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:22 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar wat zijn dan die haakjes onder de horens?? Roeispanen?![]()
Shetland?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:20 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
da's ook toevallig, ik reed met m'n shetland het talud op en dacht aan jou..echt waar!![]()
Bos?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:22 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sinds wanneer sta jij in mijn bos?![]()
da's gelul! Een kuiken met een zonnebril op...die dingen maken ze heel niet zo klein...zonnebrillen ...toch ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is nou een koe, Coos. En dit is een kuiken:Met een zonnebril op.
ach, je wil wel is wat anders op z'n tijd...quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Shetland?Je leek me meer een geitenrijder.
Maar wie zegt dat Lobasco niet al een paar pootjes uitgetrokken heeftquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:23 schreef ppi het volgende:
[..]
Kevers hebben toch 6 (of zijn het 8) poten.
Ik stem voor Koe![]()
En hééél enkel is die bruikbaar.
Je kunt hem dan beter als avatar nemen.......quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik gebruik hem wanneer ik mij van de domme houd, in mijn geval altijd van toepassing dus..
Hoi Coos![]()
en ja hoor....daar hebbie haar ook weer!quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat is nou een koe, Coos. En dit is een kuiken:Met een zonnebril op.
ech wel!! ik haal net een barbie uit m'n kont met net zo'n brilletjequote:Op vrijdag 28 september 2007 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
da's gelul! Een kuiken met een zonnebril op...die dingen maken ze heel niet zo klein...zonnebrillen ...toch ?
dat was mijn eerste gedachte, maar ik heb al zo'n naam en historie van geestelijek ziekheid op dit forumquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:24 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik wacht op de eerste die er een kut in ziet.
Freud draait zich om in zijn graf![]()
ze is je stalker Coosquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:25 schreef Coos het volgende:
[..]
en ja hoor....daar hebbie haar ook weer!![]()
Wat mensen allemaal niet in de reet schuivenquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:25 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ech wel!! ik haal net een barbie uit m'n kont met net zo'n brilletje
Daar hebben ze een dwerg klein mens voor ingehuurd.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:24 schreef versabommie het volgende:
da's gelul! Een kuiken met een zonnebril op...die dingen maken ze heel niet zo klein...zonnebrillen ...toch ?
Nee en dan slaat de hakselaar steeds vast.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
JOU ???quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat is dat voor PI? Lach je me nou uit?![]()
Ik ben bang dat ik jou binnenort in de wei zie een koeiekop af te lebberen......quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat was mijn eerste gedachte, maar ik heb al zo'n naam en historie van geestelijek ziekheid op dit forum![]()
Een kut met handsvaten!Moooooooooooooooooooh!
Nee hoor, ik ben hier helemaal niet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:25 schreef Coos het volgende:
en ja hoor....daar hebbie haar ook weer!![]()
los van je naam en historie had ik die conclusie al getrokken, geile jonguh!quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat was mijn eerste gedachte, maar ik heb al zo'n naam en historie van geestelijek ziekheid op dit forum![]()
Een kut met handsvaten!Moooooooooooooooooooh!
als er een bbq naast staat wel jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik jou binnenort in de wei zie een koeiekop af te lebberen......
Morgen weer therapie?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben hier helemaal niet.
fuck..de saga gaat maar doorquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
los van je naam en historie had ik die conclusie al getrokken, geile jonguh!![]()
Bakkie erbij?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, ik kwam jou eigenlijk stalken.
Ontkennings fase, had ik ook in het begin. ff volhouden, gaat zo overquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben hier helemaal niet.
Slaap lekker KZ......fijne dromen gewenst....quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
JOU ???
never![]()
truste all![]()
morgen 7.00 de wekker , tot 8.00 vingeren aan Jappie en Bommie denken en dan snel in de auto![]()
Ik heb zoiets gedroomd afgelopen nacht.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, je wil wel is wat anders op z'n tijd...
Dan moet je maar niet met BB MODjes datenquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weer of geen weer, ik doen meequote:Op vrijdag 28 september 2007 01:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
doe met je mee... nivootje weer...
Ha ha jij snapt het.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ontkennings fase, had ik ook in het begin. ff volhouden, gaat zo over![]()
Hou op schei uit...verknipt voor het levenquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet met BB MODjes daten![]()
Nou doe je het weer!quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
JOU ???
never![]()
truste all![]()
morgen 7.00 de wekker , tot 8.00 vingeren aan Jappie en Bommie denken en dan snel in de auto![]()
Vertel?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb zoiets gedroomd afgelopen nacht.![]()
vertellen? of te genant?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb zoiets gedroomd afgelopen nacht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |