Geluktquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
*pannenkoek maakt* brb
Ik vond haar gemiddelde snelheid al verdacht hoogquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:46 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
effe bijtanken in spanje bij dr. fuentes.
ja, hehe, 25 km p uur is best pittig (voor een vrouw) als je geen wind in de zeilen hebt...quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:48 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik vond haar gemiddelde snelheid al verdacht hoog![]()
Nee, niet gezellig. Ik haat dat soort winkelsquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je de matrassen niet kon vinden
Was t gezellig??![]()
Samen in een tentjequote:
Dat bedoel ik, en dan op een ouwe Batavus van 20 kilo met anderhalve versnelling.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja, hehe, 25 km p uur is best pittig (voor een vrouw) als je geen wind in de zeilen hebt...![]()
Zoiets als "als je iets goeds doet, je het niet hoeft te zeggen"........... geen quote, ff uit mn hoofdquote:
Heb ik al jarenquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:48 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hola kz. wanneer ga je is een fobo openen?
Zelfs de 2e is geluktquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is knap, bij mij mislukken de eerste 5 altijd!
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:50 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, pannenkoek! gaat ie, effe geslapen?
quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ha die mallerd.......nog ondeugende dingen gedaan vandaag?
Jezus................ poffertjequote:
Dat is mijn nogal calvinistische opvoeding vermoed ik....(laat je linkerhand niet weten wat je rechter doet) Kun je ook in niet calvinistische omstandigheden uitstekend toepassen.......quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zoiets als "als je iets goeds doet, je het niet hoeft te zeggen"........... geen quote, ff uit mn hoofd![]()
Niet nav de discussie, maar gewoon, ware woorden![]()
Massagequote:Op vrijdag 28 september 2007 00:52 schreef ppi het volgende:
[..]
Samen in een tentje![]()
Maar je had weer een enerverende dag las ik net - leven laten redden - sex afgeslagen en dan mis ik vast nog wel wat.
Dan was hier in Groningen maar saai.
Had een behoorlijke off-day.
Maar wel een lekkere massage gehad![]()
Als je met links tiept en met rechts rukt bedoel jequote:Op vrijdag 28 september 2007 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is mijn nogal calvinistische opvoeding vermoed ik....(laat je linkerhand niet weten wat je rechter doet) Kun je ook in niet calvinistische omstandigheden uitstekend toepassen.......![]()
Nette meid!quote:
zosoietss jsaquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je met links tiept en met rechts rukt bedoel je![]()
Wat zeg je dat weer mooiquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jezus................ poffertje![]()
Weer eens wat anders dan een Slowaakse reet loaden![]()
Jawelquote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jawel![]()
Je hebt toen Bommie kwam een rust pauze genomen!!!!! Verdacht![]()
quote:
Lekker Bommelding, morgen weer lala en wiplala en keknet om 6.00 uurquote:
morguh gewoon werken enzo hequote:Op vrijdag 28 september 2007 01:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Lekker Bommelding, morgen weer lala en wiplala en keknet om 6.00 uur![]()
![]()
Kutleven![]()
Goh, ik vond haar ook al zo hijgerig met Bommie........Dat jou dat ook op is gevallen........quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jawel![]()
Je hebt toen Bommie kwam een rust pauze genomen!!!!! Verdacht![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Kom d'r es uit Mallerd........wat heb je uitgevroten afgelopen nacht........![]()
IK dacht meer aan dezequote:
Welkom Talitha.....quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
IK dacht meer aan dezeMaar omdat je zo vriendelijk kijkt toch maar deze
![]()
En ik ben een klantquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:11 schreef versabommie het volgende:
[..]
morguh gewoon werken enzo he
Ha WJ! Ik zag vandaag de naam Janpeter voorbij komen op m'n werk. Moest aan jou denken.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:15 schreef Talitha het volgende:
[..]
IK dacht meer aan dezeMaar omdat je zo vriendelijk kijkt toch maar deze
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |