Dat past dan wel weer bij mij denk ik?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gaat om het principe... stel de drank dan beschikbaar per vrijdag de 12de of zaterdag de 13de, maar maandag de 15de slaat natuurlijk nergens op![]()
Ik maak wel een streampaginaquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lucratieve handel.......Hidaho wordt wakker![]()
hoho, dat telt niet, dat was in die keukengroothandel te arnhem..moesten we later je zoon nog ophalen bij de klantenservice, arm joch...quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet toch vrij zeker dat ik dat recenter dan 1985 nog gedaan heb
Bruin, schrootjes en een groene of zwarte rand rand.....Dieprood deed het ook goed in die tijd....quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:28 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik heb ook een keukentje dat stamt uit die jaren, lekker veel bruin en zo...![]()
Zo kom je natuurlijk nooit van al die drank af hèquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat past dan wel weer bij mij denk ik?
Oh shit... was jij dat??quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoho, dat telt niet, dat was in die keukengroothandel te arnhem..moesten we later je zoon nog ophalen bij de klantenservice, arm joch...
Ah, je hebt haar dus niet zwanger gemaakt maar die zoon gewoon afgehaald bij die klantenservice.....dat dat kon in die jaren........quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoho, dat telt niet, dat was in die keukengroothandel te arnhem..moesten we later je zoon nog ophalen bij de klantenservice, arm joch...
bruin en lichter bruin tot beige. deurgreepjes van plastic doch rvs-lookquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bruin, schrootjes en een groene of zwarte rand rand.....Dieprood deed het ook goed in die tijd....
En zo kom je aan dertig flessen.....aantal groeiend!quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zo kom je natuurlijk nooit van al die drank af hè![]()
Laat me raden, je buitenkleuren zijn standgroen met creme....?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
bruin en lichter bruin tot beige. deurgreepjes van plastic doch rvs-look
Lekkerrrrrr, met spek?quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:31 schreef HiDiHo het volgende:
*pannenkoek maakt* brb
Jammer genoeg nietquote:Op vrijdag 28 september 2007 00:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Lekkerrrrrr, met spek?
wel cremig, groen niet..quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Laat me raden, je buitenkleuren zijn standgroen met creme....?
Damn.. toch niet bij Ikea Amersfoort hè??quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Liep afgelopen week bij Ikea (kutwinkel, kon niets vinden) en daar stonden ook wat van die kids bij de klantenservice......Ik zat nog te denken, toch wel een ideaal moment om een kind van een ander op te pikken als je iets kwaads in de zin hebt....
Toch wel.......onlogisch ingedeeld en een nogal rommelig geheel naar mijn bescheiden smaak.quote:Op vrijdag 28 september 2007 00:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn.. toch niet bij Ikea Amersfoort hè??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |