Nee hoor, ik ben hier helemaal niet.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:25 schreef Coos het volgende:
en ja hoor....daar hebbie haar ook weer!![]()
los van je naam en historie had ik die conclusie al getrokken, geile jonguh!quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat was mijn eerste gedachte, maar ik heb al zo'n naam en historie van geestelijek ziekheid op dit forum![]()
Een kut met handsvaten!Moooooooooooooooooooh!
als er een bbq naast staat wel jaquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik jou binnenort in de wei zie een koeiekop af te lebberen......
Morgen weer therapie?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben hier helemaal niet.
fuck..de saga gaat maar doorquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
los van je naam en historie had ik die conclusie al getrokken, geile jonguh!![]()
Bakkie erbij?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh, ik kwam jou eigenlijk stalken.
Ontkennings fase, had ik ook in het begin. ff volhouden, gaat zo overquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:27 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben hier helemaal niet.
Slaap lekker KZ......fijne dromen gewenst....quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
JOU ???
never![]()
truste all![]()
morgen 7.00 de wekker , tot 8.00 vingeren aan Jappie en Bommie denken en dan snel in de auto![]()
Ik heb zoiets gedroomd afgelopen nacht.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:24 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ach, je wil wel is wat anders op z'n tijd...
Dan moet je maar niet met BB MODjes datenquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat was mijn eerste gedachte, maar ik heb al zo'n naam en historie van geestelijek ziekheid op dit forum![]()
Weer of geen weer, ik doen meequote:Op vrijdag 28 september 2007 01:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
doe met je mee... nivootje weer...
Ha ha jij snapt het.quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ontkennings fase, had ik ook in het begin. ff volhouden, gaat zo over![]()
Hou op schei uit...verknipt voor het levenquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet met BB MODjes daten![]()
Nou doe je het weer!quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
JOU ???
never![]()
truste all![]()
morgen 7.00 de wekker , tot 8.00 vingeren aan Jappie en Bommie denken en dan snel in de auto![]()
Vertel?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb zoiets gedroomd afgelopen nacht.![]()
vertellen? of te genant?quote:Op vrijdag 28 september 2007 01:29 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb zoiets gedroomd afgelopen nacht.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |