Ach jeequote:Op vrijdag 28 september 2007 15:06 schreef debuurvrouw het volgende:
kan iemand even de chiropraktor bellen. het is in mijn rug geschoten met koffie drinken..![]()
![]()
Idd jammer... het verbaast me trouwens dat ze in de media met het grootste gemak toegeeft dat ze Lieke geslagen heeft en zelfs hoopt dat Lieke een blauw oog heeft...quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:40 schreef Gert het volgende:
Mogge tuig.
Dus diat lelijke domme breedbek varken van een Natáásia kon d'r klauwen niet thuishouden?![]()
Jammer dat ze niet teruggemept is.
Volgens mij kan iedereen van zoiets aangifte doen. Hopelijk weten ze dat bij VOL of Nowlive.quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd jammer... het verbaast me trouwens dat ze in de media met het grootste gemak toegeeft dat ze Lieke geslagen heeft en zelfs hoopt da Lieke een blauw oog heeft...
Het lijkt me niet dat ze zulke uitspraken doet met goedvinden van haar Jurist...
Volgens mij is er niet eens een aangifte meer nodig, ze heeft al bekend.
Ik ben idd benieuwd hoe lang dat gaat duren... kan hij haar svp dumpen nadat ze haar huis in Almere opgezegd heeft?quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij kan iedereen van zoiets aangifte doen. Hopelijk weten ze dat bij VOL of Nowlive.![]()
Want dat wordt dan weer een lekker relletje met als resultaat een forse boete. Dit aub nádat die miljonair zijn kinky fantasietjes heeft bevredigd en Natasia inmiddels weer bij het overige vuil heeft gezet.![]()
NZquote:Op vrijdag 28 september 2007 15:52 schreef nachtzuster het volgende:
Ian, Gert, gebuur, Lea![]()
![]()
Thanks Gert voor aanpassen TT![]()
![]()
TT n.a.v. muziekjes vorige topic, The Cure - Friday I'm In Love
quote:
Je moet het natuurlijk zelf weten hoor. 't Staat alleen zo puberaal.quote:
Volgens mij ga je een stuk minder aandacht krijgen met die AVA.quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
NZ
![]()
Nieuwe AVA tvp![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot laterzzzzzzzzzzzzzzz
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk zelf weten hoor. 't Staat alleen zo puberaal.![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:29 schreef ppi het volgende:
[..]
Volgens mij ga je een stuk minder aandacht krijgen met die AVA.
66.66 % minder schat ik.
![]()
Doe mij die dame maar van het oorspronkelijke plaatje.quote:
quote:
die geile usericoon ? met die handen voor de mond ?quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe mij die dame maar van het oorspronkelijke plaatje.![]()
Of zit er onder die mooie, mysterieuze ogen een lijf van 140 kilo?![]()
Ja, die vfouw die uitstraalt dat ze enorm mysterieus kan pijpen.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
die geile usericoon ? met die handen voor de mond ?
1 vingerquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, die vfouw die uitstraalt dat ze enorm mysterieus kan pijpen.![]()
Moet het niet stiekem een tientonner of een travestiet zijn natuurlijk.![]()
Die van scream??quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Doe mij die dame maar van het oorspronkelijke plaatje.![]()
Ik ga pas maandag weg. En wat een ellende dat die tomtom niet meer gemaakt kan wordenquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
Hey en Bey
![]()
Heb je advies opgevolgd en Tom Tom kan niet meer gemaakt worden![]()
Maandag klus 2![]()
Fijne vakantie Veulen............... en niet te veel zuipen/sexen![]()
WTF !!!! wat doe je speursloeriequote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:41 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
WTF !!!! wat doe je speursloerie![]()
Is van mij![]()
Hey en baai![]()
![]()
rent weg...................................prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrt.........
Ach, bij de Blokker liggen die dingen nu voor 150 euro, de Benelux gedetailleerd tot op het weggetje naar mijn schuur en Europa hoofdwegen of zoietsquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ga pas maandag weg. En wat een ellende dat die tomtom niet meer gemaakt kan worden![]()
139 euro:quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:44 schreef ppi het volgende:
[..]
Ach, bij de Blokker liggen die dingen nu voor 150 euro, de Benelux gedetailleerd tot op het weggetje naar mijn schuur en Europa hoofdwegen of zoiets
Over kwaliteit weet ik verder niets.
Dat is wat voor Kz.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:44 schreef ppi het volgende:
Ach, bij de Blokker liggen die dingen nu voor 150 euro, de Benelux gedetailleerd tot op het weggetje naar mijn schuur en Europa hoofdwegen of zoiets
Over kwaliteit weet ik verder niets.
Inderdaad, vfouwen.quote:
Ga je even lekker liggen en doet een lekker slaapje.quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:53 schreef Leandra het volgende:
Damn... ik heb vanmiddag 2 kuttelefoontjes achter de rug, van het kaliber "daar krijg je koppijn van" en inmiddels heb ik dus barstende koppijn (en begin misselijk te worden) en ik heb vanavond een verplicht avondje kroeg omdat het een afscheidsfeestje is..... laatste avond... en ik kan het echt niet maken om niet te gaan![]()
Neem anders wat paracetamol en slaap een paar uurtjesquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:53 schreef Leandra het volgende:
Damn... ik heb vanmiddag 2 kuttelefoontjes achter de rug, van het kaliber "daar krijg je koppijn van" en inmiddels heb ik dus barstende koppijn (en begin misselijk te worden) en ik heb vanavond een verplicht avondje kroeg omdat het een afscheidsfeestje is..... laatste avond... en ik kan het echt niet maken om niet te gaan![]()
Ik lees ook kaart, maar als ik alleen in de wagen zit neem ik toch wel eens een verkeerde afslag als ik buiten de provincie komquote:Op vrijdag 28 september 2007 17:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is wat voor Kz.
Ik kan gewoon goed kaartlezen![]()
Ze kan hem altijd nog roze vervenquote:Op vrijdag 28 september 2007 18:03 schreef ppi het volgende:
Ik lees ook kaart, maar als ik alleen in de wagen zit neem ik toch wel eens een verkeerde afslag als ik buiten de provincie kom![]()
Vertik het om te gaan kaart lezen en rijden tegelijk.
Much too dangerous !
Dus moet ik het allemaal uit mijn hoofd doen.
Moet nog zien of Kleinzusje wel gezien wil worden met de Star Car Trek 400 van de Blokker.
Vast niet Fashy genoeg, matched niet bij haar kleur oogschaduw, de motiefjes op heur kousen, enz enz
Maar dan vervalt de garantiequote:Op vrijdag 28 september 2007 18:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze kan hem altijd nog roze verven![]()
het satéhuisjequote:Op vrijdag 28 september 2007 18:55 schreef Gert het volgende:
Geachte medewerkers van "Het Saté-Huisje".
Als jullie meelezen.....
zet GVD die pjoeter dan uit en maak m'n eten nu eens klaar!!!
quote:Op vrijdag 28 september 2007 18:55 schreef Gert het volgende:
Geachte medewerkers van "Het Saté-Huisje".
Als jullie meelezen.....
zet GVD die pjoeter dan uit en maak m'n eten nu eens klaar!!!
Die had ik zelf verzonnen.quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Hé de angst begint bij jou toch ook op te borrelen!quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Moet het niet stiekem een tientonner of een travestiet zijn natuurlijk.![]()
Hee, Coos leeft nog.quote:Op vrijdag 28 september 2007 19:48 schreef Coos het volgende:
[..]
[..]
Hé de angst begint bij jou toch ook op te borrelen!![]()
Nog even Gert dan hanteer je ook die o zo handige grens van 60 kg.![]()
Wilde gok: die smiley is een indicatie hoe jij zo netjes rond de 60 kilo blijft?quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is ook niet erg, je bent toch born te be wild?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |