Zegquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:45 schreef APK het volgende:
[..]
De discussie is verdwenen in de twilightzone, maar ik bedoelde de smiley van Petre.![]()
ik zet de zonne[itten vast klaar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:51 schreef yvonne het volgende:
Een multi slet dus
Dan ga ik ook maar ter bedde, morgen is er vást een rel in DGK-FB, 100%!
Ellende he... Bij mij liep alles net vast en was ik heel Fok kwijt.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
ik zal het proberen Disana
.... als ik er ooit geraak
Ik heb je tussen het F5-en en escapen vanwege de vele plaatjes ff een handje geholpen als je het niet erg vindquote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:42 schreef avonne het volgende:
ik zal het proberen Disana
.... als ik er ooit geraak
Oh, in dat geval: Petrequote:Op woensdag 17 oktober 2007 22:50 schreef Petre het volgende:
[..]
Ik heb je tussen het F5-en en escapen vanwege de vele plaatjes ff een handje geholpen als je het niet erg vind(ging om een dubbelpost)
De AA is gratis.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:39 schreef petraa het volgende:
[ afbeelding ] Hik
Ff een vraag van een ondertussen een alcohol verslaafde fokker, maarre kan ik Fok aansprakelijk stellen voor mijn verslaving en dus de AA rekening claimen bij FOK????![]()
Wat weet jij dat goed ???? Oke niet de AA dan maar wel al die flessen drank die er de laatste dagen doorheen gaan.quote:
Wie heeft dat uit de COS gevist om je een ban aan te naaien?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:02 schreef ikweetiets het volgende:
Ach.....meneer Sonneberg, waar is de humor tot op heden?
===============================================================================
Op dinsdag 16 oktober 2007 17:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik wil graag no life gaan beige. Daar is de tampeloeris al uitgebroken door mensen die niet overeenkomstig de goede gebruiken berichten posten, ofwel niet gezellig doen. Mijn voorstel is een stichting op te richten met als doel het volledig kapotmaken van no life. (Aspirant) Leden melden zich nu aan om op een later tijdstip gezamenlijk te gaan beige.
Het zou weleens een klacht van nowlife geweest kunnen zijn, ik zie niks 'interns' staan in ieder geval.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 00:18 schreef APK het volgende:
[..]
Wie heeft dat uit de COS gevist om je een ban aan te naaien?![]()
Is toch duidelijk een grapje?
Mooi. Hij post niet vaak, maar als ie het doet, is ie uitsluitend vermakelijk en nooit baldadig of grof.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:18 schreef yvonne het volgende:
Ik heb hem iig uit de prullenbak gevist
Verder even kijken hoe nu verder, het mag niet, foei enzo
Psies, dus ik overleg even met clumsy-clown morgenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi. Hij post niet vaak, maar als ie het doet, is ie uitsluitend vermakelijk en nooit baldadig of grof.
Mooiquote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Psies, dus ik overleg even met clumsy-clown morgen
top Yvonnequote:Op donderdag 18 oktober 2007 01:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Psies, dus ik overleg even met clumsy-clown morgen
Niet helemaal, daar is namelijk voor het eerst in 15 maanden DGK een weblogitem van een bewoner gewist als zijnde "off-topic"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:19 schreef Disana het volgende:
Laatste nieuws over deze kwestie: [COS # 2669] Na de Muziek komen de Maskers
'k had niet door dat het van de weblog van een bewoner kwam.. het staat er nu weer iigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet helemaal, daar is namelijk voor het eerst in 15 maanden DGK een weblogitem van een bewoner gewist als zijnde "off-topic"![]()
Maar goed, voor degenen die nog ff willen weten wat er op het weblog van Huub inzake deze kwestie was gepost (nu de COS kennelijk voor het eerst niet de plek is waar dat gepost kan worden)
Blog van Huub
*mompelt iets over dat lezen schijnbaar moeilijk is*quote:Op donderdag 18 oktober 2007 02:42 schreef Petre het volgende:
'k had niet door dat het van de weblog van een bewoner kwam.. het staat er nu weer iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |