Wordt er gek vanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:14 schreef Prospera het volgende:
Kolere wat is fok traag
H/L en J zijn bezig met de internet talkshow, ik denk dat we dat niet mogen zien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:28 schreef AnTjUh het volgende:
tis alleenjammer dat we door dit gedoe allemaalzo weinig van huub lieke en jaap zien :S
Die tekst heb ik vandaag al veeeeeeeeel te veel gezienquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:29 schreef AnTjUh het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Kan die dadelijk gelijk door naar de training.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:35 schreef StephanL het volgende:
Dennix zit er nog steeds in zijn trainingspakkie
Ik was een OP aan het makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
Leven de COSsers nog of is iedereen in slaap gevallen tijdens de streams.![]()
Hij vraagt dan aan Yogoslaven hoe het dan precies zit met Kroatie en zo. Dit geeft toch een heel ander beeld van Dennisquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:37 schreef Scandalous het volgende:
Luc : Ik ben heel multicultureel opgegroeid.
Dennis: Ja ik ook!!
En ik heb echt vrienden uit alle gaten in de wereld , jongen , en af en toe ga ik dan gewoon aan de tafel zitten en dan zeg ik BOEM, nu wil ik gewoon alles weten ,over dit en dat, zus en zo, waarom moslims...dit en dat
thnx dear, beetje late reactie, maar ik moest steeds koffie drinkenquote:
ff vannacht 3x Blubblubblubberdieblub zingen en hij is morgen vertrokkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:19 schreef Vandaag... het volgende:
in principe kan dennis best goed bashen, hij lult gewoon net zo lang tot mensen volledig murw vrijwillig de kooi uitlopen.
[ afbeelding ]
Ik moet steeds ontzettend plassen van al dat drinken wat ik al heb ingeschonkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
Leven de COSsers nog of is iedereen in slaap gevallen tijdens het streamen?![]()
Het blijkt wel effectiever te zijn dan een druppende kraan op z'n kop! Zal die echt gehuild hebben?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
ff vannacht 3x Blubblubblubberdieblub zingen en hij is morgen vertrokken![]()
Hij was zo wanhopig dat hij zich vastklemde aan het been van Naadquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Het blijkt wel effectiever te zijn dan een druppende kraan op z'n kop! Zal die echt gehuild hebben?
Wat een dramaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
Pussy blijft maar met die bal lopen, ik krijg er echt de slappe lach van.![]()
[ afbeelding ]
Jaap en Brian samen naar het ziekenhuis, ik volg het even niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:51 schreef Prospera het volgende:
Jaap: die Brian kan ook niet ontdooien, ik ging met hem naar het ziekenhuis. Hij moest zijn paspoort afgeven en keek in de zijne. Daar werd Brian para van.
Ze moesten bloed laten afnemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap en Brian samen naar het ziekenhuis, ik volg het even niet.![]()
Post is leuk maar op de streams boooooooring.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:57 schreef noekje het volgende:
Van mij mag die post sowieso afgeschaft worden.
Yep, vannacht gaat Naad bij Amanda slapen en vanaf morgen bij Luc.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:58 schreef Kinga het volgende:
Zooo, is het nou echt uit tussen Dennis en Nadia?
Thanks BQquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, vannacht gaat Naad bij Amanda slapen en vanaf morgen bij Luc.
Als de redactie slim is laten ze het ook niet doorgaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:14 schreef Stupidisco het volgende:
gaat voetbal van Dennix niet door ? hij heeft zich weer omgekleed
Beetje moeilijk als ze bij Amanda of Luc in bed ligt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:19 schreef Kinga het volgende:
Maar dan heb ik nog een vraag, het is uit, maar hebben ze nog wel seks?
beetje jammer dat ze hem in bescherming nemen...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Als de redactie slim is laten ze het ook niet doorgaan.
Het is niet meer dan terecht dat zijn werkgever hem in bescherming neemt. Het spelletje wordt daar gespeeld en daar moet het blijven. Mensen die hem letterlijk willen bashen in de buitenwereld sporen niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:22 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
beetje jammer dat ze hem in bescherming nemen...
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:20 schreef IkWeetNiets het volgende:
Ik wil graag no life gaan beige. Daar is de tampeloeris al uitgebroken door mensen die niet overeenkomstig de goede gebruiken berichten posten, ofwel niet gezellig doen. Mijn voorstel is een stichting op te richten met als doel het volledig kapotmaken van no life. (Aspirant) Leden melden zich nu aan om op een later tijdstip gezamenlijk te gaan beige.
Eens. En Dennis naar dat voetbalveld sturen, is vragen om moeilijkheden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:29 schreef noekje het volgende:
Het is niet meer dan terecht dat zijn werkgever hem in bescherming neemt. Het spelletje wordt daar gespeeld en daar moet het blijven. Mensen die hem letterlijk willen bashen in de buitenwereld sporen niet.
Dat zegt hij, ja. Hoe geloofwaardig is hij?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:30 schreef Copycat het volgende:
Dus Dennis is in de buitenwereld zo stoer dat ie glas in iemands gezicht duwt?
het zou zo mooi zijn als ze had gezegd: " dan ga je toch lekker naar huis"quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:28 schreef beequeen het volgende:
Oeps, Dennix laat zijn boze kant zien. Hij wil niet dat Naad bij Amanda gaat slapen en wil dat ze bij hem komt liggen.
Desnoods gaat hij op de grond liggen, stoer.![]()
Dat is zijn echte kant zei hijquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:30 schreef Copycat het volgende:
Denk hij nu echt dat hij hiermee indruk maakt, wat is er toch met die gast?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:30 schreef Copycat het volgende:
Ik heb echt nog nooit in mijn leven zo een sneu nietszeggend figuur gezien.quote:
OMG, maar ik gun het Brian niet dat hij dit soort dingen gehoord heeft. Het houdt hem weer lekker uit de wind.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:37 schreef Prospera het volgende:
Brian: we waren in Amersfoort en hij is niet de joke off the day, maar the joke of the century.
Denk het ook. Maar in de buitenwereld, jongen! Echt waar, dan had Dennis Luc's hoofd bewerkt met een glas. Want zo is Dennis, the menace van heel Alphen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:34 schreef Scandalous het volgende:
Als Nadia bij Luc gaat slapen/neuken, doet Dennis nog niks. Geloof er niks van
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:37 schreef Prospera het volgende:
Brian: we waren in Amersfoort en hij is niet de joke off the day, maar the joke of the century.
Met zijn kniekousen over zijn lange trainingsbroek heen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:45 schreef arneaux het volgende:
Iedereen loopt wel te miepen over de outfit van Dennix, maar op die manier traininen héééél veel voetballers. t Wordt af en toe wel een beetje gezocht hoor.
Kom je ook uit Alphen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:45 schreef arneaux het volgende:
Iedereen loopt wel te miepen over de outfit van Dennix, maar op die manier traininen héééél veel voetballers. t Wordt af en toe wel een beetje gezocht hoor.
Hè hè de messias spreekt eens de waarheid.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:45 schreef noekje het volgende:
Nadia: is het zo erg?
Brian: het is heel erg! Hij zet zich voor schut hier. Hij kan beter weg gaan!
Kel! ik dacht al, waar blijf je!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:45 schreef arneaux het volgende:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:46 schreef bloodymary het volgende:
Nadia is nog triester dan Dennis, want zij heeft er drie? maanden voor nodig gehad om te zien wat voor een trieste loser het is in wiens hol ze haar vinger stak en ze deed maar wat graag mee met zijn rare maniertjes, terwijl wij het hier al in een paar uur in de gaten hadden.
Dan had ie na dag 1 al moeten vertrekken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:47 schreef riri het volgende:
Tis ech over en uit voor Dennix....als ik hem was hield ik de eer aan mijzelf
Zo is dat!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:49 schreef Scandalous het volgende:
[..]En als Luc er niet ineens was, dan zat haar vinger nu nog steeds in Dennis' anus
Uhuh. t Is echt niet zo vreemd hoor.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:46 schreef petraa het volgende:
[..]
Met zijn kniekousen over zijn lange trainingsbroek heen.![]()
Nee, en jij?quote:
Kel? Wie is Kel?quote:
Dat dan weer wel maar vergis je niet in het hokje. Flens heeft toegegeven dat ze sturen in liefdesrelaasies, ze moest gewoon en nu ziet het hokje dat het een onmogelijke situatie is geworden en Dennix echt nix is dus volgt de toneelhaak.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:46 schreef bloodymary het volgende:
Nadia is nog triester dan Dennis, want zij heeft er drie? maanden voor nodig gehad om te zien wat voor een trieste loser het is in wiens hol ze haar vinger stak en ze deed maar wat graag mee met zijn rare maniertjes, terwijl wij het hier al in een paar uur in de gaten hadden.
Dat doen ze toch vooral als het ijs- en ijskoud is? Of als ze uit warmere oorden in het koude Nederland komen spelen, zoals Romario toentertijd?quote:
Aman zegt omonwonden wat er gebeurt; dat doen sommige fokkers ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:54 schreef noekje het volgende:
Amanda: jij bent gewoon een jongetje. Je moet gewoon lekker gaan voetballen thuis.
Met Amanda kun je zo lekker op niveau praten.
Ze lijdt enorm. Gelukkig heeft ze brede schouders anders had ze de last niet meer kunnen dragen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:54 schreef Prospera het volgende:
Het kindje heeft al wallen![]()
[ afbeelding ]
Deze kritiek deel ik met jequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:36 schreef noekje het volgende:
Je ziet echt aan zijn hoofd dat hij echt wanhopig is. Hij trek boetekleden aan die de grote van een burka hebben. Hij kruipt echt voor Nadia en dat gun ik haar zo niet.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze lijdt enorm. Gelukkig heeft ze brede schouders anders had ze de last niet meer kunnen dragen.
Onder andere. Of als je Henry, Ronaldinho, van Persie, *vul andere vedette in*, bent. Kijk voorkomen is voor Dennis natuurlijk álles. En als hij diegene waarmee hij gaat trainen alleen al kan laten dénken dat hij t kan, dan tja, is dat voor hem een gewin ofzo denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doen ze toch vooral als het ijs- en ijskoud is? Of als ze uit warmere oorden in het koude Nederland komen spelen, zoals Romario toentertijd?
Ja!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:57 schreef Kinga het volgende:
Is het het waard om streams te kopen mensen?
Misschien moeten ze hem nog snel even zwarte handschoentjes brengenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Onder andere. Of als je Henry, Ronaldinho, van Persie, *vul andere vedette in*, bent. Kijk voorkomen is voor Dennis natuurlijk álles. En als hij diegene waarmee hij gaat trainen alleen al kan laten dénken dat hij t kan, dan tja, is dat voor hem een gewin ofzo denk ik.
Ik denk dat dat een goede analyse is. Kleren maken de voetbalvedettequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:58 schreef arneaux het volgende:
Onder andere. Of als je Henry, Ronaldinho, van Persie, *vul andere vedette in*, bent. Kijk voorkomen is voor Dennis natuurlijk álles. En als hij diegene waarmee hij gaat trainen alleen al kan laten dénken dat hij t kan, dan tja, is dat voor hem een gewin ofzo denk ik.
Om t af te maken, ja idd. Muts drbij. En klaar is onze Ronaldo van t huis.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien moeten ze hem nog snel even zwarte handschoentjes brengen![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze lijdt enorm. Gelukkig heeft ze brede schouders anders had ze de last niet meer kunnen dragen.
5¤ per maand via sms, dat is 6 cent per dag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:57 schreef Kinga het volgende:
Is het het waard om streams te kopen mensen?
Fluwelen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien moeten ze hem nog snel even zwarte handschoentjes brengen![]()
Klopt 30* 0.06= 5.00....?!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
5¤ per maand via sms, dat is 6 cent per dag.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Om t af te maken, ja idd. Muts drbij. En klaar is onze Ronaldo van t huis.
Uithuilen in het hokje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:06 schreef Lobasca het volgende:
Waar is the joke of the century on the moment?
Niet in het kantoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:06 schreef Lobasca het volgende:
Waar is the joke of the century on the moment?
ze mogen hem wel scherp in de gaten houden, ik zie hem er nog voor aan om suïcide te plegen, zonder dollen. Als alles echt tot hem door zou dringen..quote:
Zou je denken of gooit hij de ruiten in van het hokje en is de beveiliging er al bij geroepen ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ze mogen hem wel scherp in de gaten houden, ik zie hem er nog voor aan om suïcide te plegen, zonder dollen. Als alles echt tot hem door zou dringen..
Ik hoop dat de voetbaltraining het laatste zetje is om het huis uit te gaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ze mogen hem wel scherp in de gaten houden, ik zie hem er nog voor aan om suïcide te plegen, zonder dollen. Als alles echt tot hem door zou dringen..
En Jaap die anderequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:21 schreef Prospera het volgende:
Damn, Huub is net die Matt..... van Top Gears![]()
[ afbeelding ]
Top Gearquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:24 schreef Vandaag... het volgende:
interview met Luc
´t Is net Barend en van Dorp
[ afbeelding ]
Because ....?quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:32 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Dennis komt nog geen kabouter voorbij.....![]()
Top Gear is zoo grappig af en toequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:29 schreef Prospera het volgende:
Mijn zus vindt me een rare dat ik van pokeren en Top Gear hou![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:37 schreef petraa het volgende:
Wat sneu die Dennis, met zijn bal in de hand.
Volgens mij wou ie weer praten met Nadia, maar durfde het niet uit te spreken omdat Brian aan tafel zat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:39 schreef petraa het volgende:
Wat stond Dennis nu te seinen met die bal in zijn hand naar Nadia
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dit is Matt van Top Gear.
Wat lijkt Huub daar op zeg
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dit is Matt van Top Gear.
Wat lijkt Huub daar op zeg
Ja hij wees van hem naar haar en op de bal, dus ik denk idd dat hij na de voetbal wil praten met haar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij wou ie weer praten met Nadia, maar durfde het niet uit te spreken omdat Brian aan tafel zat.
Ik ben stiekem aan het beige. Heb enorme beigedrang.quote:
Wat een gezellige COSquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik ben stiekem aan het beige. Heb enorme beigedrang.
Kijken of daweasel nog een keer reageert, dan ga ik weer beige
Ik wil live streams op het voetbalveld.!!!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef diedirk het volgende:
Kan niemand meegaan met Dennis om verslag te doen van zijn afgang?
Wie loopt er hier nou te zeiken over een voetballer die niet stoer is omdat hij een bal vasthoud?quote:
en dan dadelijk naar nowlive?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik ben stiekem aan het beige. Heb enorme beigedrang.
Kijken of daweasel nog een keer reageert, dan ga ik weer beige
Wat moet die teringrat nou? Lieke is toch zeker de huiskok niet! Eindelijk doet ze dit heel goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Eerder... Brian: Lieke gaat het weer niet doen.... koken met wat denigerende woorden erachteraan.
De camera volgt henm op de voet en Mokum 020 is inmiddels onderweg met een buslading vol F-siders.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef diedirk het volgende:
Kan niemand meegaan met Dennis om verslag te doen van zijn afgang?
Ja die zette ik net neer in een eerdere postquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, niet deze. Je moet die andere hebben, Matt.
Die lijkt echt op Huub. Heeft iemand nog een pic van die Matt? (ook van Top Gear)
Kan je het zelf zien.
huh, hij lijkt meer op Huub dan Joris!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verdomd, nou je het zegt.
Ze laten em gras eten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:53 schreef avonne het volgende:
Waarom neemt Dennis 2 vorken mee
Kan hij nog wat eten op het veld?
Die avatar van je... kijk ik naar animalplanet, wordt ik doodgegooit met die stokstaartjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:49 schreef daWeasel het volgende:
Ik ga jullie allemaal beige; Kijk maar: [ afbeelding ]
Dat roepen ze al een aantal dagen. Ze willen graag dat fans filmpjes gaan maken voor hun talkshow, of zo iets.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:52 schreef BarryK het volgende:
Agossie... HJL geven wel aan geen fysiek geweld richting dennix, ze verwachten het dus al !!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
De camera volgt henm op de voet en Mokum 020 is inmiddels onderweg met een buslading vol F-siders.![]()
![]()
Hoezo dan, wat gaat er gebeuren op dat voetbalveld?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
Dennix maakt zich op voor de voetbaltraining en spuit nog wat haarlak op zijn stekels![]()
![]()
Mén oh mén, wat gaat die gast het zwaar krijgen.
Welke Matt???quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, niet deze. Je moet die andere hebben, Matt.
Die lijkt echt op Huub. Heeft iemand nog een pic van die Matt? (ook van Top Gear)
Kan je het zelf zien.
Wel stom trouwens, heb al wel 4 keer geschreven dat het Matt is waar Huub op lijkt, gaat een of andere mongool een plaatje van Richard Hammond plaatsen. Ja, die is ook van Top Gear maar die lijkt dus niet op Huub. (meer op een Hammond orgel....hahahahahahahha...die is grappig)
Ik zei toch dat ik jullie ging beige, zelfs via Animal PLanet, 100.000% Beige-terror, BOEM BOEMquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die avatar van je... kijk ik naar animalplanet, wordt ik doodgegooit met die stokstaartjes![]()
Richard of Matt, het is gewoon een lekker dingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:29 schreef daWeasel het volgende:
Nogmaals: Er zit geen Matt in Top Gear, Richard Hammond zal je bedoelen. Dan heb je nog James May en Jeremy Clarkson.
Het is ook geen haat. Maar die stoere praat van hem, is zo belachelijk... hij wordt vierkant uitgelachen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoezo dan, wat gaat er gebeuren op dat voetbalveld?![]()
Ik begrijp die haat naar Dennis niet zo goed. Ik vind het vooral 'n sukkel en 'n mietje, maar 't is geen 'klootzak'. Het zal best 'n sympathieke gozer zijn, er komt alleen niet veel uit. Maar om hem dat nou kwalijk te nemen![]()
Ik denk dat een wezel wel een stokstaartje zou lusten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die avatar van je... kijk ik naar animalplanet, wordt ik doodgegooit met die stokstaartjes![]()
Ik las op de site van die club dat er al dagen mensen aan het opbouwen zijn met hekken. Daar komt dus niemand bij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Op het voetbalveld gaat echt niemand Nix bashen... Als ze hem "live" zien dan is hij echt de held.
Dat schreef ik vanmiddag ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik begrijp die haat naar Dennis niet zo goed. Ik vind het vooral 'n sukkel en 'n mietje, maar 't is geen 'klootzak'. Het zal best 'n sympathieke gozer zijn, er komt alleen niet veel uit. Maar om hem dat nou kwalijk te nemen![]()
Eens.......en dan ook helemaal! Niet geschikt voor het spel, maar prima vent verder.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Matt is diegene die op Huub lijkt. Kijk even hierboven, daar is net een foto van hem geplaatst.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke Matt???
Topgear wordt gepresenteerd door Richard Hammond, Jeremy Clarkson en James May
http://www.bbc.co.uk/topgear/
Hoe triest eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:00 schreef Py het volgende:
[..]
Ik las op de site van die club dat er al dagen mensen aan het opbouwen zijn met hekken. Daar komt dus niemand bij.
Maakt niks uit, de voetballers zelf zijn genoeg om Dennix te beigen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:00 schreef Py het volgende:
[..]
Ik las op de site van die club dat er al dagen mensen aan het opbouwen zijn met hekken. Daar komt dus niemand bij.
Heb ik zo'n vlieg die een band heeft met mijn beeldscherm.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:58 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik jullie ging beige, zelfs via Animal PLanet, 100.000% Beige-terror, BOEM BOEM
PS. Het is een wezel overigens
Boemquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:03 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
In Alphen wachten ze gespannen de komst van Dennis af.......
Ontzettend grappig om tijdens het schaken tegen hem te zeggen: Je staat schaak Mattquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Matt is diegene die op Huub lijkt. Kijk even hierboven, daar is net een foto van hem geplaatst.
Hij is een van de drie presentatoren van Top Gear. Die jij bedoelt heeft krulletjes en lijkt ook helemaal niet op Huub. En hij heet ook geen Matt trouwens.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:03 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag het aan Dennixje als hij straks gaat voetballen, 100% zeker dat hij de vlieg morgen voor je wil BOEM BOEM-EN anders overmorgen 100.000%quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb ik zo'n vlieg die een band heeft met mijn beeldscherm.
Vind ik wel zielig om hem te boem boemen![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat een wezel wel een stokstaartje zou lusten.
Dit is de beschaafde variant. Ze leren en ontwikkelen en groeien nog uit tot waardevolle menschenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:06 schreef Disana het volgende:
Ik vond het bashen en buitensluiten van Eric (hoe verdiend ook) een stuk akeliger, en veel moeilijker om te zien. Dit valt nog steeds reuze mee, en Dennis heeft nog altijd de keus voor de draad te komen met echte gevoelens.
Ben je nog niet onderweg met je F- siders? Beetje opschieten ander is dgk-fan je voor op zijn brommert en maak je geen kans meer om hem te beigen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:03 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja, Dennis kreeg ook een vreselijk harde plasser van het uitschelden van Lieke.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind die Lieke zo, zoooooooooo ontzetten smerig in haar genot over het ongeluk van Dennis. Ze krijgt er voglens mij een natte doos van....
Dennis komt niet meer terug van het voetbal zoals hij wasquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:08 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Vraag het aan Dennixje als hij straks gaat voetballen, 100% zeker dat hij de vlieg morgen voor je wil BOEM BOEM-EN anders overmorgen 100.000%
Toch is Meerkat Manor niets minder dan een reality soap met thema's die je ook in DGK ziet: liefde, haat, dommigheid, gekte, etc etc.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zo'n hekel aan stokstaartjes![]()
'k zit nu met een vlieg die vliefd is op mijn beeldbuis![]()
Precies maar we zijn er nog niet. De ontslagronde is volgende week donderdag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:06 schreef Disana het volgende:
Ik vond het bashen en buitensluiten van Eric (hoe verdiend ook) een stuk akeliger, en veel moeilijker om te zien. Dit valt nog steeds reuze mee, en Dennis heeft nog altijd de keus voor de draad te komen met echte gevoelens.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zo'n hekel aan stokstaartjes![]()
'k zit nu met een vlieg die vliefd is op mijn beeldbuis![]()
Het duurt alleen op deze manier wat te lang. Ik hou daar niet van, de hele tijd tegen een zielepoot aankijken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:09 schreef Py het volgende:
[..]
Dit is de beschaafde variant. Ze leren en ontwikkelen en groeien nog uit tot waardevolle menschen![]()
Kwee niet dit zou toch wel pijn doen ... Nadia moet es flink te grazen worden genomenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:06 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat het voornamelijk afhangt van Amanda en Brian. Hoe meer die op Nadia inpraten, hoe groter de kans dat ze Dennis 'voor zijn eigen bestwil' laat gaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies maar we zijn er nog niet. De ontslagronde is volgende week donderdag.
Wraak nemen smaakt altijd zoet.Als Dennis nou niet mee had gedaan met Lieke pakken had ik het sneu gevonden voor Dennis.Maar Dennis kickte ook op het bashen van Lieke.Hij werd er zo gelukkig van,vergeet die beelden nooit meer.Dennis zou er wel voort zorgen dat Lieke en Huub weggingen.Als je een grote bek heb dan moet je het ook waarmaken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind die Lieke zo, zoooooooooo ontzetten smerig in haar genot over het ongeluk van Dennis. Ze krijgt er voglens mij een natte doos van....
Als Dennis hier nou nog iets van zou leren... maar hij vindt zichzelf 'mysterieus'. Nadia is de volgende, maar liever zou ik altijd nog stiekeme Brian aangepakt zien worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Kwee niet dit zou toch wel pijn doen ... Nadia moet es flink te grazen worden genomen![]()
Je bedoelt deze foto??:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Matt is diegene die op Huub lijkt. Kijk even hierboven, daar is net een foto van hem geplaatst.
Hij is een van de drie presentatoren van Top Gear. Die jij bedoelt heeft krulletjes en lijkt ook helemaal niet op Huub. En hij heet ook geen Matt trouwens.
Áls ie uberhaupt nog terug komt. Misschien kiest ie eieren voor zijn geld en vertrekt hij vanuit Amersfoort rechtstreeks naar Alphen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dennis komt niet meer terug van het voetbal zoals hij was![]()
En die kleedkamer kan hij ook beter maar mijden.
Hij is alleen maar aan het bashen. Hij is op een bashtoer vandaag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bedoelt deze foto??:
[ afbeelding ]
Dat is dus Richard Hammond
Ik ben benieuwd hoe dat gaat in Amersfoort... die voetbalclub zit ook in zo'n fijne wijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dennis komt niet meer terug van het voetbal zoals hij was![]()
En die kleedkamer kan hij ook beter maar mijden.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bedoelt deze foto??:
[ afbeelding ]
Dat is dus Richard Hammond
Voor zn kleren hoeft ie toch niet terug te komen. Uit elk kledingstuk is ie al uitgegroeid ..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:18 schreef mspoez het volgende:
[..]
Áls ie uberhaupt nog terug komt. Misschien kiest ie eieren voor zijn geld en vertrekt hij vanuit Amersfoort rechtstreeks naar Alphen.
HJenL hebben tig keer over de streams geroepen dat hij vanavond vanaf 20 uur gaat trainen. En nu hangt the rumour dus in de lucht dat er hordes mensen gehoor gaan geven aan die verkapte oproep.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:17 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Waarom zou Dennix niet heelhuids terug komen na het voetballen? (sorry maar ik volg de streams niet zo)
Veel gesjopt dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
Naad hysterisch: De Panorama shoot is mooi geworden, ik ben zoooooooooooo moooooooooooooooi.
Ze heeft wrs in het hokje mogen kijken.
Welke?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:31 schreef Prospera het volgende:
Dit is de nieuwe, maar met de snelheid van FOk kan het wel een half uurtje duren.
Het is geen issue of Dennis homo is maar dat hij het niet vooruit voor komt is de issue.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:33 schreef HuubLiekeFan het volgende:
waarom zit huub in vredesnaam dennix te bashen dat hij homo is? ik kan me herrineren dat huub biseksueel is en het bed indook met eric. ik vind dennix ook een kwal, maar ik snap niet waarom huub hem hierop pakt. buiten dat zijn nadia, amanda en lieke ook biseksueel aangezien ze het alledrie met een vrouw hebben gedaan (of willen doen). buiten dat, al is dennis homo, het is 2007... er zijn er zoveel. is dat nog steeds zooooooo`n issue?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |