Dat doen ze toch vooral als het ijs- en ijskoud is? Of als ze uit warmere oorden in het koude Nederland komen spelen, zoals Romario toentertijd?quote:
Aman zegt omonwonden wat er gebeurt; dat doen sommige fokkers ookquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:54 schreef noekje het volgende:
Amanda: jij bent gewoon een jongetje. Je moet gewoon lekker gaan voetballen thuis.
Met Amanda kun je zo lekker op niveau praten.
Ze lijdt enorm. Gelukkig heeft ze brede schouders anders had ze de last niet meer kunnen dragen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:54 schreef Prospera het volgende:
Het kindje heeft al wallen![]()
[ afbeelding ]
Deze kritiek deel ik met jequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:36 schreef noekje het volgende:
Je ziet echt aan zijn hoofd dat hij echt wanhopig is. Hij trek boetekleden aan die de grote van een burka hebben. Hij kruipt echt voor Nadia en dat gun ik haar zo niet.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze lijdt enorm. Gelukkig heeft ze brede schouders anders had ze de last niet meer kunnen dragen.
Onder andere. Of als je Henry, Ronaldinho, van Persie, *vul andere vedette in*, bent. Kijk voorkomen is voor Dennis natuurlijk álles. En als hij diegene waarmee hij gaat trainen alleen al kan laten dénken dat hij t kan, dan tja, is dat voor hem een gewin ofzo denk ik.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat doen ze toch vooral als het ijs- en ijskoud is? Of als ze uit warmere oorden in het koude Nederland komen spelen, zoals Romario toentertijd?
Ja!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:57 schreef Kinga het volgende:
Is het het waard om streams te kopen mensen?
Misschien moeten ze hem nog snel even zwarte handschoentjes brengenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:58 schreef arneaux het volgende:
[..]
Onder andere. Of als je Henry, Ronaldinho, van Persie, *vul andere vedette in*, bent. Kijk voorkomen is voor Dennis natuurlijk álles. En als hij diegene waarmee hij gaat trainen alleen al kan laten dénken dat hij t kan, dan tja, is dat voor hem een gewin ofzo denk ik.
Ik denk dat dat een goede analyse is. Kleren maken de voetbalvedettequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:58 schreef arneaux het volgende:
Onder andere. Of als je Henry, Ronaldinho, van Persie, *vul andere vedette in*, bent. Kijk voorkomen is voor Dennis natuurlijk álles. En als hij diegene waarmee hij gaat trainen alleen al kan laten dénken dat hij t kan, dan tja, is dat voor hem een gewin ofzo denk ik.
Om t af te maken, ja idd. Muts drbij. En klaar is onze Ronaldo van t huis.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien moeten ze hem nog snel even zwarte handschoentjes brengen![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze lijdt enorm. Gelukkig heeft ze brede schouders anders had ze de last niet meer kunnen dragen.
5¤ per maand via sms, dat is 6 cent per dag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:57 schreef Kinga het volgende:
Is het het waard om streams te kopen mensen?
Fluwelen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien moeten ze hem nog snel even zwarte handschoentjes brengen![]()
Klopt 30* 0.06= 5.00....?!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:01 schreef Prospera het volgende:
[..]
5¤ per maand via sms, dat is 6 cent per dag.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Om t af te maken, ja idd. Muts drbij. En klaar is onze Ronaldo van t huis.
Uithuilen in het hokje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:06 schreef Lobasca het volgende:
Waar is the joke of the century on the moment?
Niet in het kantoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:06 schreef Lobasca het volgende:
Waar is the joke of the century on the moment?
ze mogen hem wel scherp in de gaten houden, ik zie hem er nog voor aan om suïcide te plegen, zonder dollen. Als alles echt tot hem door zou dringen..quote:
Zou je denken of gooit hij de ruiten in van het hokje en is de beveiliging er al bij geroepen ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ze mogen hem wel scherp in de gaten houden, ik zie hem er nog voor aan om suïcide te plegen, zonder dollen. Als alles echt tot hem door zou dringen..
Ik hoop dat de voetbaltraining het laatste zetje is om het huis uit te gaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ze mogen hem wel scherp in de gaten houden, ik zie hem er nog voor aan om suïcide te plegen, zonder dollen. Als alles echt tot hem door zou dringen..
En Jaap die anderequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:21 schreef Prospera het volgende:
Damn, Huub is net die Matt..... van Top Gears![]()
[ afbeelding ]
Top Gearquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:24 schreef Vandaag... het volgende:
interview met Luc
´t Is net Barend en van Dorp
[ afbeelding ]
Because ....?quote:
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:32 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Dennis komt nog geen kabouter voorbij.....![]()
Top Gear is zoo grappig af en toequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:29 schreef Prospera het volgende:
Mijn zus vindt me een rare dat ik van pokeren en Top Gear hou![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:37 schreef petraa het volgende:
Wat sneu die Dennis, met zijn bal in de hand.
Volgens mij wou ie weer praten met Nadia, maar durfde het niet uit te spreken omdat Brian aan tafel zat.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:39 schreef petraa het volgende:
Wat stond Dennis nu te seinen met die bal in zijn hand naar Nadia
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dit is Matt van Top Gear.
Wat lijkt Huub daar op zeg
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:40 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dit is Matt van Top Gear.
Wat lijkt Huub daar op zeg
Ja hij wees van hem naar haar en op de bal, dus ik denk idd dat hij na de voetbal wil praten met haar.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij wou ie weer praten met Nadia, maar durfde het niet uit te spreken omdat Brian aan tafel zat.
Ik ben stiekem aan het beige. Heb enorme beigedrang.quote:
Wat een gezellige COSquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik ben stiekem aan het beige. Heb enorme beigedrang.
Kijken of daweasel nog een keer reageert, dan ga ik weer beige
Ik wil live streams op het voetbalveld.!!!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef diedirk het volgende:
Kan niemand meegaan met Dennis om verslag te doen van zijn afgang?
Wie loopt er hier nou te zeiken over een voetballer die niet stoer is omdat hij een bal vasthoud?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |