Uithuilen in het hokje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:06 schreef Lobasca het volgende:
Waar is the joke of the century on the moment?
Niet in het kantoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:06 schreef Lobasca het volgende:
Waar is the joke of the century on the moment?
ze mogen hem wel scherp in de gaten houden, ik zie hem er nog voor aan om suïcide te plegen, zonder dollen. Als alles echt tot hem door zou dringen..quote:
Zou je denken of gooit hij de ruiten in van het hokje en is de beveiliging er al bij geroepen ?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ze mogen hem wel scherp in de gaten houden, ik zie hem er nog voor aan om suïcide te plegen, zonder dollen. Als alles echt tot hem door zou dringen..
Ik hoop dat de voetbaltraining het laatste zetje is om het huis uit te gaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ze mogen hem wel scherp in de gaten houden, ik zie hem er nog voor aan om suïcide te plegen, zonder dollen. Als alles echt tot hem door zou dringen..
En Jaap die anderequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:21 schreef Prospera het volgende:
Damn, Huub is net die Matt..... van Top Gears![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |