en dan dadelijk naar nowlive?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:45 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Ik ben stiekem aan het beige. Heb enorme beigedrang.
Kijken of daweasel nog een keer reageert, dan ga ik weer beige
Wat moet die teringrat nou? Lieke is toch zeker de huiskok niet! Eindelijk doet ze dit heel goed.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:42 schreef uniekhoorn het volgende:
Eerder... Brian: Lieke gaat het weer niet doen.... koken met wat denigerende woorden erachteraan.
De camera volgt henm op de voet en Mokum 020 is inmiddels onderweg met een buslading vol F-siders.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:47 schreef diedirk het volgende:
Kan niemand meegaan met Dennis om verslag te doen van zijn afgang?
Ja die zette ik net neer in een eerdere postquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, niet deze. Je moet die andere hebben, Matt.
Die lijkt echt op Huub. Heeft iemand nog een pic van die Matt? (ook van Top Gear)
Kan je het zelf zien.
huh, hij lijkt meer op Huub dan Joris!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:38 schreef Kinga het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Verdomd, nou je het zegt.
Ze laten em gras eten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:53 schreef avonne het volgende:
Waarom neemt Dennis 2 vorken mee
Kan hij nog wat eten op het veld?
Die avatar van je... kijk ik naar animalplanet, wordt ik doodgegooit met die stokstaartjesquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:49 schreef daWeasel het volgende:
Ik ga jullie allemaal beige; Kijk maar: [ afbeelding ]
Dat roepen ze al een aantal dagen. Ze willen graag dat fans filmpjes gaan maken voor hun talkshow, of zo iets.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:52 schreef BarryK het volgende:
Agossie... HJL geven wel aan geen fysiek geweld richting dennix, ze verwachten het dus al !!
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
De camera volgt henm op de voet en Mokum 020 is inmiddels onderweg met een buslading vol F-siders.![]()
![]()
Hoezo dan, wat gaat er gebeuren op dat voetbalveld?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
Dennix maakt zich op voor de voetbaltraining en spuit nog wat haarlak op zijn stekels![]()
![]()
Mén oh mén, wat gaat die gast het zwaar krijgen.
Welke Matt???quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:49 schreef IkWeetNiets het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, niet deze. Je moet die andere hebben, Matt.
Die lijkt echt op Huub. Heeft iemand nog een pic van die Matt? (ook van Top Gear)
Kan je het zelf zien.
Wel stom trouwens, heb al wel 4 keer geschreven dat het Matt is waar Huub op lijkt, gaat een of andere mongool een plaatje van Richard Hammond plaatsen. Ja, die is ook van Top Gear maar die lijkt dus niet op Huub. (meer op een Hammond orgel....hahahahahahahha...die is grappig)
Ik zei toch dat ik jullie ging beige, zelfs via Animal PLanet, 100.000% Beige-terror, BOEM BOEMquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die avatar van je... kijk ik naar animalplanet, wordt ik doodgegooit met die stokstaartjes![]()
Richard of Matt, het is gewoon een lekker dingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:29 schreef daWeasel het volgende:
Nogmaals: Er zit geen Matt in Top Gear, Richard Hammond zal je bedoelen. Dan heb je nog James May en Jeremy Clarkson.
Het is ook geen haat. Maar die stoere praat van hem, is zo belachelijk... hij wordt vierkant uitgelachen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hoezo dan, wat gaat er gebeuren op dat voetbalveld?![]()
Ik begrijp die haat naar Dennis niet zo goed. Ik vind het vooral 'n sukkel en 'n mietje, maar 't is geen 'klootzak'. Het zal best 'n sympathieke gozer zijn, er komt alleen niet veel uit. Maar om hem dat nou kwalijk te nemen![]()
Ik denk dat een wezel wel een stokstaartje zou lusten.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:54 schreef Prospera het volgende:
[..]
Die avatar van je... kijk ik naar animalplanet, wordt ik doodgegooit met die stokstaartjes![]()
Ik las op de site van die club dat er al dagen mensen aan het opbouwen zijn met hekken. Daar komt dus niemand bij.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Op het voetbalveld gaat echt niemand Nix bashen... Als ze hem "live" zien dan is hij echt de held.
Dat schreef ik vanmiddag ook.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik begrijp die haat naar Dennis niet zo goed. Ik vind het vooral 'n sukkel en 'n mietje, maar 't is geen 'klootzak'. Het zal best 'n sympathieke gozer zijn, er komt alleen niet veel uit. Maar om hem dat nou kwalijk te nemen![]()
Eens.......en dan ook helemaal! Niet geschikt voor het spel, maar prima vent verder.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:56 schreef Taurus het volgende:
[..]
Matt is diegene die op Huub lijkt. Kijk even hierboven, daar is net een foto van hem geplaatst.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Welke Matt???
Topgear wordt gepresenteerd door Richard Hammond, Jeremy Clarkson en James May
http://www.bbc.co.uk/topgear/
Hoe triest eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:00 schreef Py het volgende:
[..]
Ik las op de site van die club dat er al dagen mensen aan het opbouwen zijn met hekken. Daar komt dus niemand bij.
Maakt niks uit, de voetballers zelf zijn genoeg om Dennix te beigen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:00 schreef Py het volgende:
[..]
Ik las op de site van die club dat er al dagen mensen aan het opbouwen zijn met hekken. Daar komt dus niemand bij.
Heb ik zo'n vlieg die een band heeft met mijn beeldscherm.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:58 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik jullie ging beige, zelfs via Animal PLanet, 100.000% Beige-terror, BOEM BOEM
PS. Het is een wezel overigens
Boemquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:03 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
In Alphen wachten ze gespannen de komst van Dennis af.......
Ontzettend grappig om tijdens het schaken tegen hem te zeggen: Je staat schaak Mattquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Matt is diegene die op Huub lijkt. Kijk even hierboven, daar is net een foto van hem geplaatst.
Hij is een van de drie presentatoren van Top Gear. Die jij bedoelt heeft krulletjes en lijkt ook helemaal niet op Huub. En hij heet ook geen Matt trouwens.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:03 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
In Alphen wachten ze gespannen de komst van Dennis af.......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |