quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, zei ze net tegen Amanda en Brian.
Nee, heb mijn broers gebeld en die kunnen heel goed bashen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:37 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En toen zei je "BOEH" en wassie weg?!
Donequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind het zo sneu voor je wat er allemaal gebeurt in de kooi. Je hoort thuis te zijn bij mensen die van je houden en om je geven. De kooi is niet geschikt voor je. Hopelijk mag je snel naar huis!![]()
xxx
Misschien laat ze die wel staan. Natuurlijk meen ik er geen flikker van.
Oww dat is hetquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij hebt vast geen hyves, net als ik, dan zie je geen ruk![]()
Noek bedankt voor het filmpje, volgens mij wijst 'ie naar d'r buik... en dus een eventueel kindje van hem...hij heeft het later ook over samenwonen enzo...quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, hij was zo'n spook uit het verleden die ipv ruiten ingooien bij het raam bleef staan. Niet beige maar stalken. Hij stond langer voor de spiegel dan ik en hield van shoppen. Hij zou groots worden in de voetbalwereld totdat hij iets met zijn knie kreeg. Hij zou me nog weleens pakken zei hij. Morgen ofzo..100%!
Blubblubblubberdieblubquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Thanks babe!
Ik voel de liefde! Laten we samen zingen.![]()
10 kleine visjes....
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Done![]()
Jouw tekst:
Ik vind het zo sneu voor je wat er allemaal gebeurt in de kooi. Je hoort thuis te zijn bij mensen die van je houden en om je geven. De kooi is niet geschikt voor je. Hopelijk mag je snel naar huis!
Groetjes en kusjes,
noekje van FOK.
Mijn tekst:
Dennix, laat je zeepje niet vallen vanavond als je na de voetbaltraining een douche pakt.
Je kan het (niet).
Groetjes, beequeen van FOK.
Waarschijnlijk met pijn in zijn poepgaatje?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:50 schreef riri het volgende:
ben benieuwd hou hij vanavond terug komt van die voetbaltraining
Nee, meer óf hij nog terugkomt na de trainingquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:50 schreef riri het volgende:
Ben benieuwd of tie durft te gaanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:50 schreef riri het volgende:
Ja...ik heb een touringcar geregeld met wat "vrienden".....quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:53 schreef Varen het volgende:
[..]
Ben benieuwd of tie durft te gaan![]()
Gaat er nog iemand kijken van Fok, bij die training? Zou leuk zijn als daar een verslagje met foto's van op het Fok komt
Door zijn lieve zusje Kelly.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:56 schreef mootie het volgende:
Wat een gruwelijke lay-out van die hyves van Dennis, is die door een 9-jarige gemaakt?
Doe je toch een bivakmuts opquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja...ik heb een touringcar geregeld met wat "vrienden".....![]()
we willen alleen niet op de foto of film....
Wel flink beige hoor a la F- sidequote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hub Nix, Hub Nixquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Brian gaat naar Tandartsquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:56 schreef mootie het volgende:
Wat een gruwelijke lay-out van die hyves van Dennis, is die door een 9-jarige gemaakt?
Ik vind het top om Peet te zijn!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian gaat naar Tandarts
Moots, je kan het gebruiken, wanneer je maar wilt.
Brian ging toch slapie doen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:04 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian gaat naar Tandarts
Moots, je kan het gebruiken, wanneer je maar wilt.
Als Moots ben je prima, waarom ruilen?quote:
Ahahahaha! Wat is dat mormel toch dom!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:07 schreef Lobasca het volgende:
Amanda denkt dat Marijke Helwegen 36 is...
Hij spoelt met alcohol tegen de kiespijn.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Brian ging toch slapie doen?
Amanda: Je ruikte helemaal naar alcohol!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |