OMG wat is het toch een loser, Naad laat hem volgende week gewoon vallen bij de ontslagronde.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:32 schreef Varen het volgende:
Dennis zegt dat hij in teamverband nog steeds met Nadia samen is.
Een wijs man ziet de gevarenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:34 schreef Varen het volgende:
Luc: vrouwen zijn gevaarlijk Dennis.
Nou, hij was zo'n spook uit het verleden die ipv ruiten ingooien bij het raam bleef staan. Niet beige maar stalken. Hij stond langer voor de spiegel dan ik en hield van shoppen. Hij zou groots worden in de voetbalwereld totdat hij iets met zijn knie kreeg. Hij zou me nog weleens pakken zei hij. Morgen ofzo..100%!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:27 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wat wilde die bax doen dan? je bashen? achter je aanlopen en roepen: Pussy pussy pussy?
quote:Dennis, ik vind je top! Je laat je niet gek maken door die stink Huub en domme Lieke! Jij bent op zich al een winnaar!
quote:Hoi Dennis,
Je doet het geweldig, hou vol!!!
Liefs,
quote:DENNIS IS DE LEUKSTE VAN DE GOUDENKOOOI!
quote:eej dennis..
jj gaat goewd in de gouden kooi volhoude hew zo
wel jmmr dak jj niet meer zie v0etballe bij Voorschoten'97 maja doe jj best
doei
Heeft ze dat gezegd??quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
OMG wat is het toch een loser, Naad laat hem volgende week gewoon vallen bij de ontslagronde.
Naad slaapt vannacht bij Amanda en vanaf morgen bij Luc.![]()
En toen zei je "BOEH" en wassie weg?!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, hij was zo'n spook uit het verleden die ipv ruiten ingooien bij het raam bleef staan. Niet beige maar stalken. Hij stond langer voor de spiegel dan ik en hield van shoppen. Hij zou groots worden in de voetbalwereld totdat hij iets met zijn knie kreeg. Hij zou me nog weleens pakken zei hij. Morgen ofzo..100%!
Jij hebt vast geen hyves, net als ik, dan zie je geen rukquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar pics van Nix, dat blokkeert en ik zie nix anders![]()
Waar zie je de reacties dan?
Kun je zelf inloggen op Hyves, dit is mijn ingelogde Hyves, ik weet niet of dat bij een ander ook werkt.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:33 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar pics van Nix, dat blokkeert en ik zie nix anders![]()
Waar zie je de reacties dan?
Yep, zei ze net tegen Amanda en Brian.quote:
Ik vind het zo sneu voor je wat er allemaal gebeurt in de kooi. Je hoort thuis te zijn bij mensen die van je houden en om je geven. De kooi is niet geschikt voor je. Hopelijk mag je snel naar huis!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Arme toch, zal ik een berichtje voor je achterlaten op de Hyves van Dennix?
Kom maar op met je tekst.![]()
dacht meer aanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:33 schreef toneelhaak1 het volgende:
Denis is zichzelf aan het overtuigen. Go Home Dennis and get a life![]()
Dat zijn wrs berichtjes van zijn zusje Kelly.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 15:35 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Sta juist verbaasd dat er nog berichten tussen staan met dit soort teksten:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |