Wordt er gek vanquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:14 schreef Prospera het volgende:
Kolere wat is fok traag
H/L en J zijn bezig met de internet talkshow, ik denk dat we dat niet mogen zien.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:28 schreef AnTjUh het volgende:
tis alleenjammer dat we door dit gedoe allemaalzo weinig van huub lieke en jaap zien :S
Die tekst heb ik vandaag al veeeeeeeeel te veel gezienquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:29 schreef AnTjUh het volgende:
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Kan die dadelijk gelijk door naar de training.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:35 schreef StephanL het volgende:
Dennix zit er nog steeds in zijn trainingspakkie
Ik was een OP aan het makenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
Leven de COSsers nog of is iedereen in slaap gevallen tijdens de streams.![]()
Hij vraagt dan aan Yogoslaven hoe het dan precies zit met Kroatie en zo. Dit geeft toch een heel ander beeld van Dennisquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:37 schreef Scandalous het volgende:
Luc : Ik ben heel multicultureel opgegroeid.
Dennis: Ja ik ook!!
En ik heb echt vrienden uit alle gaten in de wereld , jongen , en af en toe ga ik dan gewoon aan de tafel zitten en dan zeg ik BOEM, nu wil ik gewoon alles weten ,over dit en dat, zus en zo, waarom moslims...dit en dat
thnx dear, beetje late reactie, maar ik moest steeds koffie drinkenquote:
ff vannacht 3x Blubblubblubberdieblub zingen en hij is morgen vertrokkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:19 schreef Vandaag... het volgende:
in principe kan dennis best goed bashen, hij lult gewoon net zo lang tot mensen volledig murw vrijwillig de kooi uitlopen.
[ afbeelding ]
Ik moet steeds ontzettend plassen van al dat drinken wat ik al heb ingeschonkenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:37 schreef beequeen het volgende:
Leven de COSsers nog of is iedereen in slaap gevallen tijdens het streamen?![]()
Het blijkt wel effectiever te zijn dan een druppende kraan op z'n kop! Zal die echt gehuild hebben?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:42 schreef Prospera het volgende:
[..]
ff vannacht 3x Blubblubblubberdieblub zingen en hij is morgen vertrokken![]()
Hij was zo wanhopig dat hij zich vastklemde aan het been van Naadquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Het blijkt wel effectiever te zijn dan een druppende kraan op z'n kop! Zal die echt gehuild hebben?
Wat een dramaquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:47 schreef beequeen het volgende:
Pussy blijft maar met die bal lopen, ik krijg er echt de slappe lach van.![]()
[ afbeelding ]
Jaap en Brian samen naar het ziekenhuis, ik volg het even niet.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:51 schreef Prospera het volgende:
Jaap: die Brian kan ook niet ontdooien, ik ging met hem naar het ziekenhuis. Hij moest zijn paspoort afgeven en keek in de zijne. Daar werd Brian para van.
Ze moesten bloed laten afnemen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap en Brian samen naar het ziekenhuis, ik volg het even niet.![]()
Post is leuk maar op de streams boooooooring.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:57 schreef noekje het volgende:
Van mij mag die post sowieso afgeschaft worden.
Yep, vannacht gaat Naad bij Amanda slapen en vanaf morgen bij Luc.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 16:58 schreef Kinga het volgende:
Zooo, is het nou echt uit tussen Dennis en Nadia?
Thanks BQquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, vannacht gaat Naad bij Amanda slapen en vanaf morgen bij Luc.
Als de redactie slim is laten ze het ook niet doorgaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 17:14 schreef Stupidisco het volgende:
gaat voetbal van Dennix niet door ? hij heeft zich weer omgekleed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |