Vraag het aan Dennixje als hij straks gaat voetballen, 100% zeker dat hij de vlieg morgen voor je wil BOEM BOEM-EN anders overmorgen 100.000%quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:04 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heb ik zo'n vlieg die een band heeft met mijn beeldscherm.
Vind ik wel zielig om hem te boem boemen![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat een wezel wel een stokstaartje zou lusten.
Dit is de beschaafde variant. Ze leren en ontwikkelen en groeien nog uit tot waardevolle menschenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:06 schreef Disana het volgende:
Ik vond het bashen en buitensluiten van Eric (hoe verdiend ook) een stuk akeliger, en veel moeilijker om te zien. Dit valt nog steeds reuze mee, en Dennis heeft nog altijd de keus voor de draad te komen met echte gevoelens.
Ben je nog niet onderweg met je F- siders? Beetje opschieten ander is dgk-fan je voor op zijn brommert en maak je geen kans meer om hem te beigen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:03 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
In Alphen wachten ze gespannen de komst van Dennis af.......
Ach ja, Dennis kreeg ook een vreselijk harde plasser van het uitschelden van Lieke.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind die Lieke zo, zoooooooooo ontzetten smerig in haar genot over het ongeluk van Dennis. Ze krijgt er voglens mij een natte doos van....
Dennis komt niet meer terug van het voetbal zoals hij wasquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:08 schreef daWeasel het volgende:
[..]
Vraag het aan Dennixje als hij straks gaat voetballen, 100% zeker dat hij de vlieg morgen voor je wil BOEM BOEM-EN anders overmorgen 100.000%
Toch is Meerkat Manor niets minder dan een reality soap met thema's die je ook in DGK ziet: liefde, haat, dommigheid, gekte, etc etc.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zo'n hekel aan stokstaartjes![]()
'k zit nu met een vlieg die vliefd is op mijn beeldbuis![]()
Precies maar we zijn er nog niet. De ontslagronde is volgende week donderdag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:06 schreef Disana het volgende:
Ik vond het bashen en buitensluiten van Eric (hoe verdiend ook) een stuk akeliger, en veel moeilijker om te zien. Dit valt nog steeds reuze mee, en Dennis heeft nog altijd de keus voor de draad te komen met echte gevoelens.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:08 schreef Prospera het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zo'n hekel aan stokstaartjes![]()
'k zit nu met een vlieg die vliefd is op mijn beeldbuis![]()
Het duurt alleen op deze manier wat te lang. Ik hou daar niet van, de hele tijd tegen een zielepoot aankijken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:09 schreef Py het volgende:
[..]
Dit is de beschaafde variant. Ze leren en ontwikkelen en groeien nog uit tot waardevolle menschen![]()
Kwee niet dit zou toch wel pijn doen ... Nadia moet es flink te grazen worden genomenquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:06 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat het voornamelijk afhangt van Amanda en Brian. Hoe meer die op Nadia inpraten, hoe groter de kans dat ze Dennis 'voor zijn eigen bestwil' laat gaan.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies maar we zijn er nog niet. De ontslagronde is volgende week donderdag.
Wraak nemen smaakt altijd zoet.Als Dennis nou niet mee had gedaan met Lieke pakken had ik het sneu gevonden voor Dennis.Maar Dennis kickte ook op het bashen van Lieke.Hij werd er zo gelukkig van,vergeet die beelden nooit meer.Dennis zou er wel voort zorgen dat Lieke en Huub weggingen.Als je een grote bek heb dan moet je het ook waarmaken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind die Lieke zo, zoooooooooo ontzetten smerig in haar genot over het ongeluk van Dennis. Ze krijgt er voglens mij een natte doos van....
Als Dennis hier nou nog iets van zou leren... maar hij vindt zichzelf 'mysterieus'. Nadia is de volgende, maar liever zou ik altijd nog stiekeme Brian aangepakt zien worden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Kwee niet dit zou toch wel pijn doen ... Nadia moet es flink te grazen worden genomen![]()
Je bedoelt deze foto??:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:01 schreef IkWeetNiets het volgende:
[..]
Matt is diegene die op Huub lijkt. Kijk even hierboven, daar is net een foto van hem geplaatst.
Hij is een van de drie presentatoren van Top Gear. Die jij bedoelt heeft krulletjes en lijkt ook helemaal niet op Huub. En hij heet ook geen Matt trouwens.
Áls ie uberhaupt nog terug komt. Misschien kiest ie eieren voor zijn geld en vertrekt hij vanuit Amersfoort rechtstreeks naar Alphen.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dennis komt niet meer terug van het voetbal zoals hij was![]()
En die kleedkamer kan hij ook beter maar mijden.
Hij is alleen maar aan het bashen. Hij is op een bashtoer vandaag.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bedoelt deze foto??:
[ afbeelding ]
Dat is dus Richard Hammond
Ik ben benieuwd hoe dat gaat in Amersfoort... die voetbalclub zit ook in zo'n fijne wijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dennis komt niet meer terug van het voetbal zoals hij was![]()
En die kleedkamer kan hij ook beter maar mijden.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bedoelt deze foto??:
[ afbeelding ]
Dat is dus Richard Hammond
Voor zn kleren hoeft ie toch niet terug te komen. Uit elk kledingstuk is ie al uitgegroeid ..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:18 schreef mspoez het volgende:
[..]
Áls ie uberhaupt nog terug komt. Misschien kiest ie eieren voor zijn geld en vertrekt hij vanuit Amersfoort rechtstreeks naar Alphen.
HJenL hebben tig keer over de streams geroepen dat hij vanavond vanaf 20 uur gaat trainen. En nu hangt the rumour dus in de lucht dat er hordes mensen gehoor gaan geven aan die verkapte oproep.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:17 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Waarom zou Dennix niet heelhuids terug komen na het voetballen? (sorry maar ik volg de streams niet zo)
Veel gesjopt dus.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
Naad hysterisch: De Panorama shoot is mooi geworden, ik ben zoooooooooooo moooooooooooooooi.
Ze heeft wrs in het hokje mogen kijken.
Welke?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:31 schreef Prospera het volgende:
Dit is de nieuwe, maar met de snelheid van FOk kan het wel een half uurtje duren.
Het is geen issue of Dennis homo is maar dat hij het niet vooruit voor komt is de issue.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 19:33 schreef HuubLiekeFan het volgende:
waarom zit huub in vredesnaam dennix te bashen dat hij homo is? ik kan me herrineren dat huub biseksueel is en het bed indook met eric. ik vind dennix ook een kwal, maar ik snap niet waarom huub hem hierop pakt. buiten dat zijn nadia, amanda en lieke ook biseksueel aangezien ze het alledrie met een vrouw hebben gedaan (of willen doen). buiten dat, al is dennis homo, het is 2007... er zijn er zoveel. is dat nog steeds zooooooo`n issue?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |