Godverdomme.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 18:42 schreef willem-jozef het volgende:
wat een liefde hier, gatverdamme zeg!
![]()
[ afbeelding ]
Das het mooie van interpretatie, ik zie voornamelijk lange tenen..quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik lees er ook een afzeikpost in hoor.
Dat mag en ik ruim het op.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:09 schreef Petre het volgende:
[..]
Das het mooie van interpretatie, ik zie voornamelijk lange tenen..
De rooien?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:10 schreef yvonne het volgende:
Hopla, en in welk kamp zit ik nu ondertussen?
Wat mij betreft wel, ik vind je een aanwinst voor ons forum.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En ik ?Heb ik nog vrienden hier ?
mm terror van 1 kant dan ?quote:
Wie ben jij?!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
En ik ?Heb ik nog vrienden hier ?
Okee, ik ben dan even zonne[itten zoeken.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:41 schreef yvonne het volgende:
Doe maar weg, vieze klefmeuk, eet zonne[itten, gezond!
"doorpluizen"quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:31 schreef tong80 het volgende:
Legendarisch slotje weer.
Klopt het dat Dennis het huis uit is ?
De modjes doen er echt alles aan om het al slecht lopend sub-forum tot een mislukking te maken.
Het lukt ze perfect. Laat het nou eens open en vertel wat er is gebeurd met Dennis. Nu moet ik weer die inccrowd topics doorpluizen om een berichtje te vinden dat mijn vraag beantwoord.
En de discussie die je in dit topic wou gaan voeren was:quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:04 schreef tong80 het volgende:
Sorry ik was iets te fel. Maar ik ben de oude BB gewend. Daar kon je lekker discussieren om verschillende onderwerpen. Nu is alles centraal. Als ik in Cos iets post, dat ik nooit doe, gaat het na 10 posts weer over een ander onderwerp.
Gewoon geen topics openen met een vraag waarop je het antwoord in een paar seconden kunt vinden.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:17 schreef tong80 het volgende:
Ik weet nog steeds niet of ie weg is en eventueel waarom. Daarom
De discussie is verdwenen in de twilightzone, maar ik bedoelde de smiley van Petre.quote:
Lees dit zonder sarcasme en je hebt helemaal gelijkquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Gewoon geen topics openen met een vraag waarop je het antwoord in een paar seconden kunt vinden.
En anders is er inderdaad nog het "vraag het een streamer"-topic.
Nou, wat een centralisatie-gestapo weer. Ze helpen het hele forum naar de kloten.![]()
Dan zijn we het voor tweederde met elkaar eens.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees dit zonder sarcasme en je hebt helemaal gelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |