Hier kun je het allemaal lezenquote:Op zondag 14 oktober 2007 21:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
No pun intended...maar Fok was ooit groots mede doordat niemand een blad voor de mond nam......kee...af en toe over de schreef but so bloody what.......wonden likken en morgen gezond weer op.![]()
![]()
![]()
.........................
Nu echter word er gemodereerd volgens regeltjes en worden de regeltjes heilig verklaard omdat onze usertjes de grenzen niet zo goed zelf weten op te zoeken. Iedereen gelijk en de regels heilig.....lekker op schrift stellen die zooi..gebruiken als toiletpapier en vervolgens weer op de ouderwetse manier modereren... (af en toe bijsturend en mensen die het niet begrijpen of blijken te kunnen lekker optiefen)
Krijg je vanzelf weer een leuk forum met leuke interressante users.....niet eerlijk hoor ik je zeggen ?
...fuck it...de wereld is oneerlijk...deal with it.![]()
![]()
Maar de liefde overheerstquote:Op zondag 16 oktober 2007 12:17 schreef Gert het volgende:
OK.
De FB is ook niet bedoeld als platform voor users om hun ruzies uit te vechten.
En ook niet voor slowchat, of tekeningen, etc.
Zoek daar andere kanalen voor graag.
Die LIbellemod is in ieder geval weer op zijn post , dat u het weet.![]()
Ach, laten we genieten van de Bristol sfeer in dit knusse FB topicquote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:49 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een gedoe, mensen.
[ afbeelding ]
Thxquote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Wat een prachtige Op heb je gemaakt Kleinzusje![]()
Echt, ik wilde het eerst niet zeggen, maar helemaal toppie![]()
Bedankt.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:12 schreef Neo_Skorrem het volgende:
*opgeschoond.
Alléén feedback hier, jongens.
Sc is een paar deuren verder.
Dus users die 300 berichten per pagina hebben ingesteld mogen het hele topic olijk door blijven baggeren?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:28 schreef Gert het volgende:
Overigens wordt op pagina 1 wat meer een oogje toegeknepen, qua off topic.
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dus users die 300 berichten per pagina hebben ingesteld mogen het hele topic olijk door blijven baggeren?![]()
Sneaky tvp.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:47 schreef Leandra het volgende:
Deze kunnen dicht wegens helaas, te laat, dubbel, had je maar sneller moeten zijn, een ander was je voor, enz. enz. enz.
[COS#2673] Japio starring as Mata Hoeri
en
[COS#2673] Lachen met Huub en Jaap.
ben jij nou ook al van de libellequote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Bedankt.
Overigens wordt op pagina 1 wat meer een oogje toegeknepen, qua off topic.
Immers: er zijn veel users die een TVP willen, en dit op "olijke" wijze vormgeven.
Dit wordt, zoals ik al zei "oogluikend", toegestaan.
[ afbeelding ]
Het geeft het forum toch wat meer kleur en vrolijkheid.![]()
Het is alleen jammer dat het aantal gifjes godverdomme zo de pan uitrijst.
Groetjes,
De [ afbeelding ] - mod
Heb ik ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Dus users die 300 berichten per pagina hebben ingesteld mogen het hele topic olijk door blijven baggeren?![]()
quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:25 schreef yvonne het volgende:
Permban et emergo. What the hack, I'm back !!!
Briljante sigquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:25 schreef yvonne het volgende:
Permban et emergo. What the hack, I\'m back !!!
Nou, doe deze maar op slot, want die van jou was echt eerder:quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:54 schreef Lobasca het volgende:
DGK [SC # 405] Speciaal voor de ochtendploeg mag op slot
Ik herhaal het nog wel een keerquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 04:54 schreef Lobasca het volgende:
DGK [SC # 405] Speciaal voor de ochtendploeg mag op slot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |