Er is van alles gesloten want er was van alles geopend, en in twee topics waar al enkele posts in stonden is wel degelijk het juiste linkje geplaatst.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:13 schreef Prospera het volgende:
Ik kan de COS 2574 niet vinden![]()
Er is wel van alles gesloten, maar nergens een linkje naar de juiste.
Tijd om de Silver outlay terug te zetten.
Die andere topics waren inderdaad te laat, daarom is die van jou nog open.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:24 schreef Py het volgende:
GoedenavondNet een cos geopend, maar volgens mij is die nummering al eerder mis gegaan
Volgens mij moest deze cos: [COS # 2573] soepje en chocotaart , [COS # 2573] Van machtige taart en oude boterhammen eigenlijk 2574 zijn. En de huidige 2575.
[/quote
En die andere 2574's die waren te laat![]()
Ik ken de Active Topics wel hoor, die is alleen moeilijk te vinden hierquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is van alles gesloten want er was van alles geopend, en in twee topics waar al enkele posts in stonden is wel degelijk het juiste linkje geplaatst.
Je kunt ook op Active Topics klikken, dan vind je een nieuwe COS altijd wel.
Ga gewoon terug naar Foksilver joh, dan heb je dezelfde informatie overzichtelijker en neemt het allemaal nog minder hoogte in ook (dus minder scrollen)quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ken de Active Topics wel hoor, die is alleen moeilijk te vinden hier
[afbeelding]
Heb ik net gedaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga gewoon terug naar Foksilver joh, dan heb je dezelfde informatie overzichtelijker en neemt het allemaal nog minder hoogte in ook (dus minder scrollen)
Was al geregeldquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[COS#2583] Jaap twijfelt.
Mag dicht, ik was te laat.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:24 schreef Disana het volgende:
[COS 2595] Dennis niet meer te vinden op de radar van Brian
Helaas te laat, dus een slotje.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:18 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Kan iemand mij vertellen waarom mijn post aangepast is?
[DGK SC # 378] Storm in een glas water
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:18 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Kan iemand mij vertellen waarom mijn post aangepast is?
[DGK SC # 378] Storm in een glas water
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:24 schreef avonne het volgende:
Dat je de SC de volgende dag nog eens terugleest, trouwens....
Echte Fok-fan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |