abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42370233
Ik snap dus echt niet dat ze gewoon zo ongeveer wekelijks bezoek mogen ontvangen van hun eigen familie.... zo houdt iedereen (behalve Natasia) het toch gewoon jaren vol?
pi_42370296
Oh, en topictitel mag in "Waarom" veranderd worden
  † In Memoriam † woensdag 4 oktober 2006 @ 21:30:59 #3
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42370673
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 21:21 schreef Greetings het volgende:
Oh, en topictitel mag in "Waarom" veranderd worden
Ok.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 4 oktober 2006 @ 21:33:36 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_42370727
On topic:
Ik snap ook niet waarom er g*dverdeg*dver al binnen een week complete families het huis binnengesleept worden. Ik wéét dat het geen BB is, maar dit is een aanfluiting. Alsof elk moment Henny Huilman met een bos bloemen langs kan komen of nog erger, Caroline Tensen. Wat een RTL4-ige kneutergheid.

* gaat dit niet al te lang volhouden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:03:08 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_42371764
Dit is denk vooral het begin. Die familie was alleen voor degenen die eerder het huis in gingen. Ze krijgen ongeveer 10 punten per week ofzo, dat betekend minimaal 15 weken sparen voor bezoek van 1 persoon voor 1 uur. Nou dat vind ik niet overdreven veel ofzo. Tuurlijk kun je het slim spelen, maar het is niet zo dat ze iedere week de hele familie op bezoek kunnen laten komen.
pi_42371923
Contacten met buitenaf houden het programma dynamisch en vernieuwend.
  woensdag 4 oktober 2006 @ 22:25:34 #7
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42372799
Er is alleen 1 ding vergeten in dit verhaal, namelijk dat kinderen recht hebben op omgang met hun ouders, en niet omgekeerd.

Een normale omgangsregeling is dan 2 dagen per 2 weken, of 1 dag per week. En ookal zijn die ouders dan zulke sufkutten dat ze deelnemen aan dit programma, dat betekent nog altijd niet dat de kinderen hun rechten daarmee kwijt zijn. Die kontaktpunten, zouden dan ook zeker niet mogen gelden voor de (minderjarige) kinderen.
pi_42374237
Misschien is het juist slim, nu ze er zo lang in zitten. Als je nooit meer iemand ziet, gaat het missen op een gegeven moment over. Maar door ze af en toe te zien, wordt het verlangen juist groter.....!
  woensdag 4 oktober 2006 @ 23:11:40 #9
16701 scanman01
Today's a good day
pi_42374679
Persoonlijker contact zoals bellen en bezoek ontvangen kan alleen worden verdiend. Deze zogeheten contactpunten worden gezien als het geld binnen de Villa. Voor 50 contactpunten krijgen de Miljonairs 5 minuten de mogelijkheid te bellen. Per 24 uur is er per persoon de mogelijkheid maximaal 5 minuten te bellen.
Het ontvangen van vrienden en familie kost de Miljonair 150 contactpunten voor 60 minuten bezoek van één persoon. Er is ook de mogelijkheid deze tijd te verdelen onder meerde personen, maar wel met een maximum van 4 man en 15 minuten. Per dag mag de Miljonair voor maximaal 300 contactpunten aan bezoek ontvangen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_42406214
quote:
Op woensdag 4 oktober 2006 22:25 schreef Tissik het volgende:
Er is alleen 1 ding vergeten in dit verhaal, namelijk dat kinderen recht hebben op omgang met hun ouders, en niet omgekeerd.

Een normale omgangsregeling is dan 2 dagen per 2 weken, of 1 dag per week. En ookal zijn die ouders dan zulke sufkutten dat ze deelnemen aan dit programma, dat betekent nog altijd niet dat de kinderen hun rechten daarmee kwijt zijn. Die kontaktpunten, zouden dan ook zeker niet mogen gelden voor de (minderjarige) kinderen.
Bij Big Brother komen die kinderen toch ook niet 2 dagen per 2 weken langs? Of mis ik soms iets?
Maak nie regtig saak nie
  donderdag 5 oktober 2006 @ 22:28:05 #11
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42406370
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:25 schreef kassenbouwer het volgende:

[..]

Bij Big Brother komen die kinderen toch ook niet 2 dagen per 2 weken langs? Of mis ik soms iets?
BB duurt dan ook geen jaren, maar slechts enkele maanden. Het is maar een klein verschil, pietlut wie daar op let
pi_42406455
het gaat kassenbouwer op het omgangsrecht dat kinderen hebben. dat wordt in BB ook geschonden.
  donderdag 5 oktober 2006 @ 23:00:35 #13
143426 Tissik
Of wie dan ook...
pi_42407694
quote:
Op donderdag 5 oktober 2006 22:29 schreef happyme28 het volgende:
het gaat kassenbouwer op het omgangsrecht dat kinderen hebben. dat wordt in BB ook geschonden.
Dat klopt.

Er is alleen iets geks aan de hand met dat omgangsRECHT. Het is namelijk geen plicht. Kinderen hebben recht op omgang, maar ouders kunnen niet verplicht worden tot die omgang. Verplichte omgang van een ouder met een kind, zou volgens de wetgever weer niet in het belang van het kind zijn. Een derde mag die omgang overigens weer niet frustreren (ook de andere ouder niet, hoewel dat vaak gebeurt). Igv Big Brother kan het dus zo zijn dat ouders voor de duur van het programma vrijwillig afstand doen van die omgang middels het kontrakt (geen idee of dat zo is). Maar bij DGK vind ik dat wel dubieus? Ok, ookal mogen de bewoners niet van het terrein af, ik vind eigenlijk dat dat omgangsrecht van kinderen met ouders niet geschaad zou mogen worden en dan net zo in werking zou moeten treden als bij andere afwezige ouders. De ouders kunnen de kinderen ook daar ontvangen. Niet om die ouders een lol te doen, maar vooral om het recht van het kind niet te schaden. Die hebben er per slot van rekening niet voor gekozen allemaal.

Mgoed, dat is gewoon hoe ik erover denk.
  † In Memoriam † maandag 8 oktober 2007 @ 16:05:49 #14
128220 Peter6000
pi_53793002
De functie van bezoek heeft zich inmiddels wel bewezen, lijkt me.
Het maakt het programma boeiender, net als de gastspelers (zoals de avondbutlers en Luc).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')