Is er nog 1tje?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:07 schreef Donnie29 het volgende:
Hier dan verder??
Ik denk niet dat ze Dennix zo snel zal laten gaan, Nadia heeft sowieso een "relatie" nodig, want zonder "partner" voelt ze zich niet volledig. Zo onzeker als de pest is dat kind.
Alsof dat tenten-bouwen echt is elke nacht?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:07 schreef Donnie29 het volgende:
Hier dan verder??
Ik denk niet dat ze Dennix zo snel zal laten gaan, Nadia heeft sowieso een "relatie" nodig, want zonder "partner" voelt ze zich niet volledig. Zo onzeker als de pest is dat kind.
Daarom type ik er ook quotes omheen omdat het gewoon nep is.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof dat tenten-bouwen echt is elke nacht?
Ok ik zie het nu! Dus we zitten op 1 lijn!?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:15 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Daarom type ik er ook quotes omheen omdat het gewoon nep is.
We zitten zeker op 1 lijnquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok ik zie het nu! Dus we zitten op 1 lijn!?
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:23 schreef chufi het volgende:
Maar dan heeft Nadia een heel erg sneaky pact eigenlijk.. Ze faked , alhoewel ik wel geloof dat ze ooi sex hebben gehad . Denise faked ook ! Hij is nog erger dan waar Brian ooit voor uit is gemaakt... hdnkkk of zo was
Heeft niets met onzekerheid te maken.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:07 schreef Donnie29 het volgende:
Hier dan verder??
Ik denk dat het er 2 tenten worden.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:28 schreef chufi het volgende:
Naad heeft nu wel haar afkeer jegens Nix aangegeven, maar welke tent wordt er vannacht weer gedemonstreerd?
In elk geval geen frisse lucht.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:32 schreef chufi het volgende:
Je weet wat de inhoud van elke tent is ? Lucht
Ik ben het zeker met je eens qua backup, ik denk alleen dat Nadia wel echt onzeker is, althans weet ik bijna zeker, en als iemand anders de kooi inkomt, springt ze daarop. Maar inderdaad niet alleen door onzekerheid..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:26 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Heeft niets met onzekerheid te maken.Ze heeft dennis nodig om in de kooi te kunnen blijven, ze neukt voor back-up, niet omdat ze dennix een scattie vind. Sterker nog, als ze een nieuwe zekere back-up weet te vinden dan kan dennix het schudden, dan dumpt ze hem met het grootste gemak.
Zo dat is fijn wakker wordenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 03:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er ook vandoor, na het zien van de mooie Nena caps van BSOL van de fotoshoot
vorig jaar, hier nog eentje van Nena op de VOL fan-dag bijna twee weken geleden:
[ afbeelding ]
Heb jij een kopie gekregen van het script?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 08:38 schreef RSie het volgende:
Dennix wordt eruit geschreven.
daarna wordt naadje gedumpt door het hokje.
dan is Jaap de lul.
daarna Amanda.
dan Lieke
en uiteindelijk moeten de beide kemphaantjes het samen uitvechten.
dit is het in gang gezette script.
'T is tegenwoordig net GTST, zoooo voorspelbaar..quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Heb jij een kopie gekregen van het script?
Wat is het ook een heks hèquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:23 schreef petraa het volgende:
Palma tegen Nadia ach met Photoshop kunnen ze er iets moois van maken. Ehhh kunnen ze het mooier maken, je moet zo opletten met wat je zegt.
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
Palma heeft kritiek op de stripper van gisteravond.. "Het leek wel een omgebouwde"..
Ze draagt nooit ondergoed, dat weet het hokje ook.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke wijst Nadia op een melding op de plasma : "Nadia, eerst zender dan onderbroek"
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Het is geen gezicht, een bruin jasje en een zwarte string eronder. Dat kan toch niet"
Zwarte pumps zei ze.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 09:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nadia : "Het is geen gezicht, een bruin jasje en een zwarte string eronder. Dat kan toch niet"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |