Dat klopt, maar dan wil ze wel een slaaf met een stoere uitstraling en die iets DOET ipv laf zijn en niets doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:49 schreef trettie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet waar is Nasdia wil echt zo,n slaaf als Dennis daar geniet ze van.
Die trut heeft echt geen zin om zelf iets te doen maar ja twee mensen die niks doen dat kan ook niks worden he.
Maar neem van mij aan dat die griet zo lui is als de hel en een vriend wil die als een hondje voor haar loopt,en de wensen van haar ogen afleest.
Hij heeft niet Nadia en Luc afgeluisterd, wel ik meen Huub en Jaap maar dat beweren Huub en Jaap (en Brian) dus van wel (afgesproken werk).quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Hehe eindelijk
Amanda zit weer op haar praatstoel
Maar heeft Dennis buiten afgeluisterd of niet?
Mooie capquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:58 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian komt woest boven en valt bijna Dennis aan. Hij heeft waarschijnlijk wat gehoord van het gesprek. De andere 3 staan buiten en horen wat er gebeurt
[ afbeelding ]
niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Hehe eindelijk
Amanda zit weer op haar praatstoel
Maar heeft Dennis buiten afgeluisterd of niet?
Ok, thanks!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:59 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Hij heeft niet Nadia en Luc afgeluisterd, wel ik meen Huub en Jaap maar dat beweren Huub en Jaap (en Brian) dus van wel (afgesproken werk).
Het was een beetje anders. Amanda, Nadia en Dennix stonden boven te praten. Vervolgens besloten Huub en Japio naar Brian te roepen dat Amanda werd aangevallen (was niet waar). Zonder na te denken stoof Brian woest briesend naar boven .........quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:58 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian komt woest boven en valt bijna Dennis aan. Hij heeft waarschijnlijk wat gehoord van het gesprek. De andere 3 staan buiten en horen wat er gebeurt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scherp Donny.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:59 schreef Zora01 het volgende:
Amanda luisterd wel goed naar de logopedist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |