Dat klopt, maar dan wil ze wel een slaaf met een stoere uitstraling en die iets DOET ipv laf zijn en niets doen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:49 schreef trettie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet waar is Nasdia wil echt zo,n slaaf als Dennis daar geniet ze van.
Die trut heeft echt geen zin om zelf iets te doen maar ja twee mensen die niks doen dat kan ook niks worden he.
Maar neem van mij aan dat die griet zo lui is als de hel en een vriend wil die als een hondje voor haar loopt,en de wensen van haar ogen afleest.
Hij heeft niet Nadia en Luc afgeluisterd, wel ik meen Huub en Jaap maar dat beweren Huub en Jaap (en Brian) dus van wel (afgesproken werk).quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Hehe eindelijk
Amanda zit weer op haar praatstoel
Maar heeft Dennis buiten afgeluisterd of niet?
Mooie capquote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:58 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian komt woest boven en valt bijna Dennis aan. Hij heeft waarschijnlijk wat gehoord van het gesprek. De andere 3 staan buiten en horen wat er gebeurt
[ afbeelding ]
niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Hehe eindelijk
Ok, thanks!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:59 schreef BsJanssen het volgende:
[..]
Hij heeft niet Nadia en Luc afgeluisterd, wel ik meen Huub en Jaap maar dat beweren Huub en Jaap (en Brian) dus van wel (afgesproken werk).
Het was een beetje anders. Amanda, Nadia en Dennix stonden boven te praten. Vervolgens besloten Huub en Japio naar Brian te roepen dat Amanda werd aangevallen (was niet waar). Zonder na te denken stoof Brian woest briesend naar boven .........quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:58 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian komt woest boven en valt bijna Dennis aan. Hij heeft waarschijnlijk wat gehoord van het gesprek. De andere 3 staan buiten en horen wat er gebeurt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Scherp Donny.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:59 schreef Zora01 het volgende:
Amanda luisterd wel goed naar de logopedist
Volgens mij alleen binnen, beneden aan de trap.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Hehe eindelijk
Okay, dat had ik even niet meegekregenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:00 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het was een beetje anders. Amanda, Nadia en Dennix stonden boven te praten. Vervolgens besloten Huub en Japio naar Brian te roepen dat Amanda werd aangevallen (was niet waar). Zonder na te denken stoof Brian woest briesend naar boven .........
Wat een briljante cap die tweedequote:Op donderdag 11 oktober 2007 23:58 schreef TiNo_Flo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verdorie Amanda hou je mond even, door je stomme geschreeuw en starre houding is niks meer mogelijk, stom mens!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Volgens mij alleen binnen, beneden aan de trap.
Heb jij vrij morgen?
Waar Bwian meestal zit, in zijn schulp.quote:
Nu de rest nog..........quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:00 schreef tutjehola het volgende:
Brian wordt zo nog para van zijn eigen vriendin
Het stripper-plan was voor Luc niet uit te voeren (Nadia achterdochtig). Maar zijn improvisatie voor plan B is wellicht nog veel beter geworden. Zoals Huub zei : plan 7 uitvoering 9 !quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:02 schreef avonne het volgende:
Nadia vertelt nu aan Dennis wat Luc buiten allemaal gezegd heeft.
Ze gelooft hem dus volledig met het "met het stoken word ik ook voor lul gezet" verhaalLuc
well done
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:04 schreef noekje het volgende:
Brian vertrouwt Nadia toch al niet. Dat heeft z'n conjo bo mama gezegd.
Ja dat verstond ik ookquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:06 schreef yellowfirst het volgende:
Wat zegt Lieke nu?" Ik wil wel even streamen."![]()
Yupz, van buiten af naar Nix en Nadia kijken hoe die ruzie hebbenquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:06 schreef yellowfirst het volgende:
Wat zegt Lieke nu?" Ik wil wel even streamen."![]()
D'r geheugen is zo lek als een zeef, ze mag van de logopedist niet schreeuwen en niet aan een groepsdiscussie meedoen.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Verdorie Amanda hou je mond even, door je stomme geschreeuw en starre houding is niks meer mogelijk, stom mens!
Ja, alleen morgen daarna 6 dagen weer vroeg
Die is toch zo dom als het achtereind van een varken.De moeder van Brian heeft een al gezegd dat Nadia niet te vertrouwen is.Dan is ze nu boos op Brian omdat hij haar vriendschap met Nadia op het spel zetquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:07 schreef Soho het volgende:
Amanda kan ik echt niet volgen nu.
en Brian blijft het maar niet snappen en Amanda snapt niet dat Brian het niet snapt dus het 'plan' van Huub wat eigenlijk geen plan was werkt dubbelop -> strubbelingen tussen Dennis en Nadia, en ook tussen Amanda en Brian.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:13 schreef BsJanssen het volgende:
Laat ik het maar uitleggenwant blijkbaar begrijpen meer mensen het niet meer:
Amanda vraagt aan Brian dat hij niet inziet dat Huub hem voor het karretje spant en daardoor OOK tussen Amanda en Brian aan het stoken is.
Waarom stoken tussen Amanda en Brian? Omdat Amanda denkt dat door het stoken tussen Dennis en Nadia de relatie tussen Brian en Nadia ook in een slecht vaarwater komt zodat ook Amanda moet gaan kiezen tussen Brian en Nadia en dat wil Amanda niet!
Maar Amanda wil Dennis ook weg hebben en ja dat moet dan via Nadia.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:13 schreef BsJanssen het volgende:
Laat ik het maar uitleggenwant blijkbaar begrijpen meer mensen het niet meer:
Amanda vraagt aan Brian dat hij niet inziet dat Huub hem voor het karretje spant en daardoor OOK tussen Amanda en Brian aan het stoken is.
Waarom stoken tussen Amanda en Brian? Omdat Amanda denkt dat door het stoken tussen Dennis en Nadia de relatie tussen Brian en Nadia ook in een slecht vaarwater komt zodat ook Amanda moet gaan kiezen tussen Brian en Nadia en dat wil Amanda niet!
zo had hij haar niet opgevoed !!!!quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 00:15 schreef yellowfirst het volgende:
Ha,Amanda loopt weg, meestal is het andersom.......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |