Hier kun je vragen, likken, zeuren, nummeren, slijmen, kotsen.......................... en heeeeeeeeeel lief Feedback gevenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:12 schreef Gert het volgende:
Dus we kunnen nog wel wat anders proberen. Why not. Is er een user die heil ziet in een centraal 1 jaar-topic en bereid is "de kar te trekken"?
Niet allemaal tegelijk.
quote:Op zondag 16 september 2007 12:17 schreef Gert het volgende:
OK.
De FB is ook niet bedoeld als platform voor users om hun ruzies uit te vechten.
En ook niet voor slowchat, of tekeningen, etc.
Zoek daar andere kanalen voor graag.
Die uitslover hieronder is in ieder geval weer op zijn post vanaf nu, dat u het weet.![]()
NIKSquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:03 schreef paddy het volgende:
KZ! Succes hoor! Leuk dat je het doet. En denk inderdaad dat jij ook wel een goede OP zult verzinnen
En dat Jaaroverzicht? Mmm...wat moet Gert doen om je zover te krijgen die toch te maken?![]()
Thxquote:
quote:Op donderdag 27 september 2007 21:24 schreef avonne het volgende:
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
DONE !!
TT aangepast,quote:Op vrijdag 28 september 2007 15:15 schreef Leandra het volgende:
Kan hier een slotje op? Juirist van Natasia is een oplichter!!
De TT klopt an sich wel, maar omdat TS het vervolgens een hele OP lang over de verkeerde persoon heeft lijkt het me een volstrekt overbodig topic.
Tenzij de TT veranderd wordt in "Jurist Natasia oplichter" ... dan gaat het nog ergens over..
Als er genoeg animo voor is, zal het wel lukken...quote:Op vrijdag 28 september 2007 17:57 schreef Prospera het volgende:
Als nu in elke COS OP een linkje komt naar de vorige COS, net zoals hier al gebeurt in de OP,
dan kan je als je weg bent geweest snel door de vorige OP's bladeren.
Ik probeer het ook elke keer te doen en merk dat als anderen het ook doen, dit erg fijn doorleest.
Het gebeurt regelmatig, bij wijze van grap. Het lligt ook aan de context, en hoe duidelijk het is dat met de quote geknoeid is. Dat was nu heel duidelijk en da's OK. . Echter, hij probeert je er voor schut mee te zetten, en da's niet de bedoeling en eigenlijk over het randje.quote:Op vrijdag 28 september 2007 20:01 schreef Borga het volgende:
VRAAGJE
Willem Jozef doet volgens mij iets wat niet echt normaal is of mag je een ''quote'' compleet veranderen van iemand anders. Dat lijkt mij namelijk wel een leuk idee alleen wordt het dan wel wat onoverzichtelijk.
Mooiquote:Op vrijdag 28 september 2007 20:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Het gebeurt regelmatig, bij wijze van grap. Het lligt ook aan de context, en hoe duidelijk het is dat met de quote geknoeid is. Dat was nu heel duidelijk en da's OK. . Echter, hij probeert je er voor schut mee te zetten, en da's niet de bedoeling en eigenlijk over het randje.
Dus: maak er maar niet je hobby van.
LEES : Voor je het weet is Updates een topic geworden waar ook anderen als Disana in posten ......quote:Op zondag 30 september 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
Er staan twee commentaren in Updates (de laatste twee posts) die naar mijn mening in C O D U S thuishoren. Voor je het weet is Updates een discussietopic geworden.
Goedemiddag Avonne , Gert, Yvonne en Paddy ,quote:Op zondag 30 september 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
Er staan twee commentaren in Updates
die naar mijn mening in C O D U S thuishoren.
Done lief en ik leg je wel even daar uit hoe het moet en hoe je hem in je OP kan zettenquote:Op zondag 30 september 2007 12:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Goedemiddag Avonne , Gert, Yvonne en Paddy ,
Is het mogelijk dat een van jullie iets voor mij kan betekenen?
(Bij Updates 03:33 uur )
Dat de geleende V-o-L - cap van Nena
die Bright_side_of_ Life heeft neergezet bij de Updates
in het topic DGK-FAN-DAG-topic (ook) een plekje krijgt?
Of kunnen jullie daar niet aan beginnen?
Ikzelf kan het niet ,![]()
ik ga binnenkort op computer- cursus bij APK.
Groet,
Tuinfluiter
Hoi Kleinzusje,quote:Op zondag 30 september 2007 12:16 schreef kleinzusje het volgende:
Done lief en ik leg je wel even daar uit
hoe het moet en hoe je hem in je OP kan zetten![]()
Eén verwijderdquote:Op zondag 30 september 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
Er staan twee commentaren in Updates (de laatste twee posts) die naar mijn mening in C O D U S thuishoren. Voor je het weet is Updates een discussietopic geworden.
Misschien kun je even uitleg geven ? Ik snap het.quote:
Dan zouden die stuk of 20 posts waarin zo lekker saamhorig groepsgewijs de tegenaanval werd ingezet n.a.v. die enkele humeurige post van een user, ook verwijderd moeten worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 01:03 schreef kleinzusje het volgende:
DGK-Fan-Avond in Hotel De Witte Bergen.![]()
Mag deze post verwijderd worden ?
Dank![]()
Daar heb je een helegaar goed puntquote:Op maandag 1 oktober 2007 10:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan zouden die stuk of 20 posts waarin zo lekker saamhorig groepsgewijs de tegenaanval werd ingezet n.a.v. die enkele humeurige post van een user, ook verwijderd moeten worden.
Dus we laten het maar zo. Het maar voortgaande "gezeik óver het gezeik", heeft het topic toch al aangevreten. Gelukkig staan er ook een hoop leuke ontopic posts.![]()
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:44 schreef Prospera het volgende:
Ahh ik snap het: de vorige post was in FF en deze in IE: daar werkt het meeste wel.
Ik wist niet dat Danny FF zo haatte dat hij alle users, door FF onbruikbaar te maken op Fok, dwingt om IE te gebruiken.
Ahh ik snap het: de vorige post was in FF en deze in IE: daar werkt het meeste wel.
[afbeelding]
Prossie kijk hier eens en in de voorafgaande nummers van de reeksquote:Op maandag 1 oktober 2007 17:44 schreef Prospera het volgende:
Ik wist niet dat Danny FF zo haatte dat hij alle users, door FF onbruikbaar te maken op Fok, dwingt om IE te gebruiken.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:25 schreef Gert het volgende:
Vanmiddag is het miljoen gevallen:
[afbeelding]
En da's een heule hoop.![]()
Ruim driekwart werd gepost in een COS.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Het is geen complot hoor
Sommige dingen werken misschien nog niet helemaal
Wie had de miljoenste?quote:Op maandag 1 oktober 2007 15:25 schreef Gert het volgende:
Vanmiddag is het miljoen gevallen:
[afbeelding]
En da's een heule hoop.![]()
Ruim driekwart werd gepost in een COS.
Er is van alles gesloten want er was van alles geopend, en in twee topics waar al enkele posts in stonden is wel degelijk het juiste linkje geplaatst.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:13 schreef Prospera het volgende:
Ik kan de COS 2574 niet vinden![]()
Er is wel van alles gesloten, maar nergens een linkje naar de juiste.
Tijd om de Silver outlay terug te zetten.
Die andere topics waren inderdaad te laat, daarom is die van jou nog open.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:24 schreef Py het volgende:
GoedenavondNet een cos geopend, maar volgens mij is die nummering al eerder mis gegaan
Volgens mij moest deze cos: [COS # 2573] soepje en chocotaart , [COS # 2573] Van machtige taart en oude boterhammen eigenlijk 2574 zijn. En de huidige 2575.
[/quote
En die andere 2574's die waren te laat![]()
Ik ken de Active Topics wel hoor, die is alleen moeilijk te vinden hierquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Er is van alles gesloten want er was van alles geopend, en in twee topics waar al enkele posts in stonden is wel degelijk het juiste linkje geplaatst.
Je kunt ook op Active Topics klikken, dan vind je een nieuwe COS altijd wel.
Ga gewoon terug naar Foksilver joh, dan heb je dezelfde informatie overzichtelijker en neemt het allemaal nog minder hoogte in ook (dus minder scrollen)quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:59 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik ken de Active Topics wel hoor, die is alleen moeilijk te vinden hier
[afbeelding]
Heb ik net gedaanquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga gewoon terug naar Foksilver joh, dan heb je dezelfde informatie overzichtelijker en neemt het allemaal nog minder hoogte in ook (dus minder scrollen)
Was al geregeldquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[COS#2583] Jaap twijfelt.
Mag dicht, ik was te laat.
quote:
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 19:24 schreef Disana het volgende:
[COS 2595] Dennis niet meer te vinden op de radar van Brian
Helaas te laat, dus een slotje.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:18 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Kan iemand mij vertellen waarom mijn post aangepast is?
[DGK SC # 378] Storm in een glas water
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 17:18 schreef Leandra het volgende:
WTF?? Kan iemand mij vertellen waarom mijn post aangepast is?
[DGK SC # 378] Storm in een glas water
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 21:24 schreef avonne het volgende:
Dat je de SC de volgende dag nog eens terugleest, trouwens....
Echte Fok-fan![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
Is het de bedoeling dat een opmerking als deze [..] ongestraft de hele avond en nacht kan blijven staan [..]
Was dat geen geintje?quote:Op zondag 7 oktober 2007 16:45 schreef Disana het volgende:
Is het de bedoeling dat een opmerking als deze
[afbeelding]
ongestraft de hele avond en nacht kan blijven staan en dan door user zelf maar eens gewijzigd wordt
[DGK SC 379] Van autobanden en baklava
ondanks dat er die avond meteen een TR is verstuurd. Avonne was rond dat tijdstip aanwezig en er is ook een hulpmod langs geweest.
? pardon? want..?quote:Op maandag 8 oktober 2007 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat Gert weg blijft uit de FB.
Heftig welquote:Op maandag 8 oktober 2007 03:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Want dat is een soort van half geinig omdat de klacht ging over:
[ afbeelding ]
Checkquote:Op maandag 8 oktober 2007 06:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[SC #382] Waar we inhoudelijk babbelen
Dubbel.
Was alweer te laat. Hij zat al dichtquote:Op maandag 8 oktober 2007 21:49 schreef Disana het volgende:
[COS#] Post en honden uitlaten
Jammer maar te laat.
Dat besefte ik achteraf ook na wat positieve reacties. Je bent geweldigquote:Op woensdag 10 oktober 2007 00:28 schreef avonne het volgende:
De titel was prima, hoor.
Maar ik heb het voor je veranderd
Hoi Rens,quote:Op woensdag 10 oktober 2007 10:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
Ik weet niet of ik het hier moet plaatsen,
maar echt heerlijk dat het updatetopic zo actief wordt bijgehouden!!![]()
quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 02:10 schreef Prospera het volgende:
Kan er een t van afgebrandt gehaald worden?
Dank![]()
http://forum.fok.nl/rde/edit_message/53878236/1/50
Agossie....quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 14:41 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Avonne!![]()
Doe nou niet een slotje als ik net zo heel veel moois getiept had om de TS mee te pwnen!![]()
Wat heeft zij uitgevreten?quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 20:54 schreef Dagonet het volgende:
Kleinzusje, er zijn grenzen, zélfs in de Gouden Kooi. En dus sta je nu een weekendje buiten de poorten.
Dat gaat je niets aanquote:
Dat bans niet besproken worden weet ik en als de hoed van de mod juist staat krijg je desondanks een uitgebreide uitleg.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 23:24 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Dat gaat je niets aanBans bespreken we niet
![]()
Waarvoor mijn dankquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 03:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Check
Whahahaha wat een heerlijke truttige burgelijke oplossing kiest dago voor....er werd alleen het een en ander omonwonden duidelijk gemaakt door KZ; zelfs nog zonder naam te noemen ook.quote:
De enige oplossing die Dago kent is het banknopje.... Die beroert hij nog liever dan de clit van zijn vriendinnetje denk ik...quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whahahaha wat een heerlijke truttige burgelijke oplossing kiest dago voor....er werd alleen het een en ander omonwonden duidelijk gemaakt door KZ; zelfs nog zonder naam te noemen ook.![]()
Ik neem aan dat hij dat knopje op aanraden van een van de mods afgestoft heeft.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:39 schreef Mike1964 het volgende:
De enige oplossing die Dago kent is het banknopje.... Die beroert hij nog liever dan de clit van zijn vriendinnetje denk ik...![]()
ehhhh.... over welke van de twee knopjes hebben we het nu?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij dat knopje op aanraden van een van de mods afgestoft heeft.![]()
Dat verdient wel een schouderklopje dan.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij dat knopje op aanraden van een van de mods afgestoft heeft.![]()
quote:
Ik luister ook altijd liever blindelings naar mijn personeel ipv zelf een oplossing te bedenken.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 11:42 schreef APK het volgende:
[..]
Of je moet je pc even nakijken of je bent een beetje paraquote:Op zondag 14 oktober 2007 06:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natuurlijk schrijf ik dit met de nodige voorzichtigheid, maar ik heb enige verdenking (lees aanwijzingen) dat de gif-filmpjes van The_Undertaker in de COS wat gegevens van je computer proberen te plukken. Ik kan het (op dit moment) nog niet hard maken, maar ik heb aanwijzingen dat er wat smerigheid in verstopt zit.
Omdat de COS door veel mensen (waarvan menigeen computer-leek) gelezen wordt, hoop ik dat de techneuten van FOK! dit verder kunnen bekijken.
Aanvulling : De hostingsite probeert een file van C:/...... te uploaden. Helaas kon ik de juiste naam niet vastleggen. Het verliep via www.dondj.nl en dat is de site waar de gifjes staan.
hoi jappie. dat is niet helemaal waar/helemaal niet waar. het was flink grof en best persoonlijk. ik neem het niet op voor degeen waar het over ging(ondanks dat ik volgens kz in haar kamp zitquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 08:53 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whahahaha wat een heerlijke truttige burgelijke oplossing kiest dago voor....er werd alleen het een en ander omonwonden duidelijk gemaakt door KZ; zelfs nog zonder naam te noemen ook.![]()
Het kan (en zal ongetwijfeld) aan mij liggen, Gertje.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:34 schreef Gert het volgende:
Neo_Skorrem en W-J: jullie posts zijn verwijderd. Ga elkaar maar via PM ofzo voor rotte vis uitmaken.![]()
Het kon denigrerend worden opgevat en dat werd het dus duidelijk ook. Hop, beide posts weg. Veel te spannend en wild.quote:Op zondag 14 oktober 2007 18:33 schreef Neo_Skorrem het volgende:
Het plaatsen van een EO logo vanwege de christelijke stilte en lievheid in de ooit zo spannende en wilde FB lijkt me toch niet ontzettend kwetsend voor wie dan ook?
Dus WJ heeft op mij gescholden?quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Het kon denigrerend worden opgevat en dat werd het dus duidelijk ook. Hop, beide posts weg. Veel te spannend en wild.
Wow, alwéér zo'n spannende en wilde post.quote:Op zondag 14 oktober 2007 19:07 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Dus WJ heeft op mij gescholden?
Wat nou als ik dat niet aanstootgevend vind maar graag wil lezen?
excuses voor wat? god zal je vergeven, broeder. liefsquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:33 schreef Neo_Skorrem het volgende:
[..]
Het kan (en zal ongetwijfeld) aan mij liggen, Gertje.
Maar ik heb voor zover ik weet geen ruzie met WJ?![]()
Het plaatsen van een EO logo vanwege de christelijke stilte en lievheid in de ooit zo spannende en wilde FB lijkt me toch niet ontzettend kwetsend voor wie dan ook?
Mocht WJ zonder dat ik dat doorhad door de kerk zijn buitengesloten en daar zware trauma's aan over hebben gehouden wil ik graag mijn excuses aanbieden.
Dat zeg ik.....gewoon duidelijke taal dus...geen flauwekul of poespas...geen namen genoemd en toch zo helder geschreven dat iedereen weet/wist over wie het ging (meervoud)quote:Op zondag 14 oktober 2007 16:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoi jappie. dat is niet helemaal waar/helemaal niet waar. het was flink grof en best persoonlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |