Als je dinsdagochtend deel 1 van season 2 via digitale tv van UPC wilt zien moet je Hiro even op zijn schouder tikkenquote:Op maandag 24 september 2007 00:19 schreef Devilnl het volgende:
Oeh.. valt het nu/straks ergens op tv te bekijken? deel 1 season2?
digitale tv van UPC.. misschien hebben we "het" kanaal
*ohh schijnt NBC tezijn..Okayy hoe laat is het hier dan? op de site staat 9pm.. weet niet waar NBC gelocaliseerd is)
Nah, het beste seizoen vorig jaar had Lost wel vond ikquote:Op maandag 24 september 2007 00:38 schreef Djensen het volgende:
Zeker dat ik dinsdagochtend meteen gaan kijken, DE serie van het vorige seizoen!!
NBC is een network en heeft door heel de VS eigen stations. 9PM is echter het moment van uitzending in de ET (Eastern Time) tijd, wat neerkomt op 3AM dinsdagochtend bij ons. Het is dus afgelopen om 4AM onze tijd en vanaf pak 'm beet een half uur later beginnen de lieve Amerikaanse kijkers hun uploads te doen.quote:Op maandag 24 september 2007 00:19 schreef Devilnl het volgende:
*ohh schijnt NBC tezijn..Okayy hoe laat is het hier dan? op de site staat 9pm.. weet niet waar NBC gelocaliseerd is)
jahh kwam er zojuist ook achter dat het nu maandag "ochtend" isquote:Op maandag 24 september 2007 00:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als je dinsdagochtend deel 1 van season 2 via digitale tv van UPC wilt zien moet je Hiro even op zijn schouder tikken
Dus eigelijk nog één dag te gaan.quote:Op maandag 24 september 2007 01:19 schreef Devilnl het volgende:
[..]
jahh kwam er zojuist ook achter dat het nu maandag "ochtend" is
Ze doen wel meer bij series.quote:Op maandag 24 september 2007 02:03 schreef Breuls het volgende:
Wat je trouwens zelf ook kunt afleiden aan het feit dat ze een inleiding in Volume 2 geven aan het einde van de episode.
Vroeg downloaden is goed voor de ratio, maar zelf kijk ik pas 's avonds met een glas wijn.quote:Op maandag 24 september 2007 02:08 schreef clumsy_clown het volgende:
En Breuls, wat je vertelde over dat je het 's ochtends in alle vroegte downloadt en kijkt, doe ik met wel meer series.
Ik heb het alleen bij Heroes. Afgelopen seizoen heb ik vanaf afl. 17 steeds 's ochtends gekeken. En dan natuurlijk de maandagavond erop weer om aan te sluiten bij de volgende dinsdagochtend.quote:Op maandag 24 september 2007 02:08 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, mooi, de zooi begint weer. En Breuls, wat je vertelde over dat je het 's ochtends in alle vroegte downloadt en kijkt, doe ik met wel meer series
.
quote:Op maandag 24 september 2007 08:01 schreef Breuls het volgende:
Over 24 uur ben ik al klaar met kijken.
Duh. Doe nou maar niet alsof jij niet liever twee afleveringen hebt ipv 1 hoor!quote:Op maandag 24 september 2007 11:13 schreef Breuls het volgende:
Jemig, je zit vanaf morgenochtend tot in juni gebeiteld, en dan wil je ook nog een dubbele aflevering?
Aye aye <o/quote:Op maandag 24 september 2007 12:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
* Yasha bombadeert jou tot mijn leverancier
Msn em me morgen maar ff doorOf geef me goede link
![]()
En daarna Origins.quote:As a group, we all set upon the daunting task of producing 24 original episodes in season 2. We will come back on September 24 – run 11 episodes in a row, take only 4 weeks off, run 7 in a row, take only 3 weeks off and then finish the season with a final run of 6 episodes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan Aintitcoolnews
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op maandag 24 september 2007 14:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Ook Sylar vind het stom dat we hem pas morgen kunnen zien!
Hij wordt vanavond in Amerika uitgezonden, dus morgenochtend vroeg (+/- 4:30) is hij verkrijgbaar.quote:Op maandag 24 september 2007 15:19 schreef Darklight het volgende:
Hoelaat staat die online?
Ja zo'n mentaliteit had ik vorig jaar ook. Dit jaar ga ik series opsparen en steeds een paar afleveringen van een serie kijken. Behalve bij Heroes natuurlijk.quote:Op maandag 24 september 2007 15:38 schreef dapluiz het volgende:
En morgenavond uit me werk pas kijken
Krijg straks wel een drukke dinsdag, Heroes, Prison Break, Chuck, Journeyman en dan begin volgend jaar ook nog eens 24
So true. Ben het wel eens met het hele stuk, eigenlijk.quote:Thankfully, the writers are not making it up as they go along.
quote:Op maandag 24 september 2007 15:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ja zo'n mentaliteit had ik vorig jaar ook. Dit jaar ga ik series opsparen en steeds een paar afleveringen van een serie kijken. Behalve bij Heroes natuurlijk.
Dat gooi je na een tijdje toch lekker weg?quote:Op maandag 24 september 2007 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Nu nog een extra harddisk aanschaffen voor die zooi, want ik ben door m'n ruimte heen.
Mja, vanaf deze week heb ik ook elke dag iets. Maar ik ga niet elke avond tig series zitten kijken. Ik spaar gewoon het een en ander op.quote:Op maandag 24 september 2007 19:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
M'n series zijn goddank door de week verdeeld. Bijna elke dag wel wat te kijken.
Idd, ben ik ook erg benieuwd naarquote:Op maandag 24 september 2007 19:00 schreef Mar0988 het volgende:
Ben benieuwd of het begin ook sterk is zoals het begin van season 1!![]()
![]()
Seizoen 3 van PB is echt vet hoorquote:Op maandag 24 september 2007 20:48 schreef Darklight het volgende:
Ik kijk ook alleen Heroes en Lost
PB heb ik 1 seizoen gekeken, seizoen 2 is ruk
En Lost en HIMYMquote:Op maandag 24 september 2007 15:38 schreef dapluiz het volgende:
En morgenavond uit me werk pas kijken
Krijg straks wel een drukke dinsdag, Heroes, Prison Break, Chuck, Journeyman en dan begin volgend jaar ook nog eens 24
hoe groot schat jij die kans?quote:Op maandag 24 september 2007 21:32 schreef Breuls het volgende:
En oh wat balen wij als geen enkele lieve Amerikaan het voor ons morgenochtend al heeft klaargezet.
Dan hebben we altijd de canadezen nog.quote:Op maandag 24 september 2007 21:32 schreef Breuls het volgende:
En oh wat balen wij als geen enkele lieve Amerikaan het voor ons morgenochtend al heeft klaargezet.
Niet heel groot, maarja, je hebt geen garantie natuurlijk.quote:
quote:Op maandag 24 september 2007 20:45 schreef Treveo het volgende:
[..]
Idd, ben ik ook erg benieuwd naar
Me 2 in 2 dagen alles gekeken. MYseries is gestopt, als je op de heroes hyves kijkt staan er andere adresjes waar de afleveringen op staan zoals Joox.net staan ook nog een paar extra bij.quote:Op maandag 24 september 2007 21:44 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd.Heb seizoen 1 binnen twee dagen gekeken.Helaas staat het niet meer op my series.
Ben eigenlijk niet zo van series maar heroes vind ik echt leuk.
quote:Op maandag 24 september 2007 20:58 schreef Merkie het volgende:
HIMYM
Plus HSPquote:Op maandag 24 september 2007 23:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
HIMYM
![]()
![]()
![]()
![]()
Heroes
![]()
Morgen kijken
[afbeelding]
Het is heel moeilijk om te volgen als je doof bent en subs mist, denk je niet?quote:Op dinsdag 25 september 2007 07:52 schreef Breuls het volgende:
Ondertiteling is overrated.
Al zijn een aantal gesprekken wel in het Engels ondertiteld.
Okay dan is het wat minder overrated.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:03 schreef Treveo het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk om te volgen als je doof bent en subs mist, denk je niet?
Ja, hequote:Op dinsdag 25 september 2007 08:16 schreef Breuls het volgende:
[..]
Okay dan is het wat minder overrated.
Tsk, ga zelf zoeken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:42 schreef Kletz het volgende:
pm me de links van die torrents als jullie willen.
Dan kan je beter wachten tot Heroes echt afgelopen is over 5 jaar ofzo en dan in 1 keer alles kijkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor degene die em al gezien hebben. Kan ik beter wachten op episode 2 ivm die klote cliffhangers. Of kan ik em nu gewoon al kijken?
Je kunt het prima al kijken. Het is een inleidende aflevering, waarin je van sommige personen ziet waar ze vier maanden later zijn, van sommige zie je dat niet en het roept wat vragen op maar wmb geen puntjevanjestoel zaken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor degene die em al gezien hebben. Kan ik beter wachten op episode 2 ivm die klote cliffhangers. Of kan ik em nu gewoon al kijken?
Die engelsman was lastig te verstaan vond ik. Da kan het dus best handig zijn. Maar echt een goede aflevering. Veel nieuwe en geheimzinnige dingen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:03 schreef Treveo het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk om te volgen als je doof bent en subs mist, denk je niet?
Met andere woorden... ik kan niks verstaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:53 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Die engelsman was lastig te verstaan vond ik. Da kan het dus best handig zijn. Maar echt een goede aflevering. Veel nieuwe en geheimzinnige dingen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:46 schreef Fir3fly het volgende:
(...) en waarom ik niet wist dat sinds de 17e eeuw het Engels niet meer veranderd is.
Ik vind het wel jammer, ze deden zo hun best om iedereen zoveel mogelijk in hun eigen taal te laten sprekenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
.
Gelukkig hebben we nog wat afleveringen te gaan.
Dat zeker. Oja, ik zou ook nog wel willen weten wat voor een ability Maya heeftquote:Het was wel weer een toffe opening van het seizoen.
En nog een heleboel andere vragenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:51 schreef Breuls het volgende:
Ik wil ook wel weten wie de 9 zijn waar Kaito het over had, waar Sylar is, waar de Sanders familie is, wat Mohinder en Noah voor plannen hebben, hoe Peter in een container in Cork terecht komt, waarom Nathan blijkbaar niet in het congres is gaan zitten en wat Kaito's gift was.
Dus.
Jij kijkt een serie die bol staat van de fictie en vindt het dan onrealistisch dat de man niet met een ancient Engels accent spreekt?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:46 schreef Fir3fly het volgende:
Het enige dat ik mij na deze aflevering afvraag is wie de vader van Hiro gedood heeft en waarom ik niet wist dat sinds de 17e eeuw het Engels niet meer veranderd is.
Jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:44 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Jij kijkt een serie die bol staat van de fictie en vindt het dan onrealistisch dat de man niet met een ancient Engels accent spreekt?![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:56 schreef Geqxon het volgende:
Typisch Amerikaans. HRG werkt als assistent-manager in een copyshop, en kan toch zijn dochter een luxe SUV cadeau doen, woont in een mooi huis en kan zijn gezin van eten en mooie kleding voldoen. The American Dream. Yeah
Maar wel goed geacteerd voor zo'n klein meisje. Daar zat ik echt even van te kijken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wel oké aflevering. Molly is irritant.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:15 schreef Geqxon het volgende:
Molly is niet irritant. Molly is jailbait.
Zeker engelstalige ondertiteling? Dat is altijd zo, dat rippen ze van "teletekst"quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:40 schreef Trafasi het volgende:
ik vondt et weer top!
Zoals bij elke aflevering zit je met vragen, en een kan-niet-wachten-tot-de-volgende-aflevering gevoel....
En ja, ik had nathan al gespot toen ando tegen hem op liep...
Beetje rare subs had ik, engels voor dove mensen ("slaps door shut" ertussen enzo) maarjah, goed te volgen![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zeker engelstalige ondertiteling? Dat is altijd zo, dat rippen ze van "teletekst"
Dat hadden ze wel even goed kunnen doen.quote:Mistakes
* In 1671, Japan had been consolidated under the Tokugawa shogunate for over 50 years, and the Samurai class had fallen out of the traditional service like that shown, partially due to the Japanese (including bandits) commonly using firearms and other gunpowder weaponry instead of archery weapons by this point. Also, the only Europeans allowed near Japan were the Dutch, not the English, and were strictly monitored by the Japanese government. Takezo Kensei being an Englishman is very suspect.
Zoals ik het redeneerde liet hij die baard staan omdat zijn hoofd zo verbrand was ja. Maar dat heb ik er zelf bij verzonnen, geen idee of dat ook zo is.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh ik snapte Nathan niet echt.. als in of hij nou heel erg verbrand is of niet![]()
Hij verbeelde het zich gewoon. De baard laat hij staan omdat hij zich miserabel voelt en dan zorg je ook minder goed voor jezelf (lijkt mij).quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh ik snapte Nathan niet echt.. als in of hij nou heel erg verbrand is of niet![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij verbeelde het zich gewoon. De baard laat hij staan omdat hij zich miserabel voelt en dan zorg je ook minder goed voor jezelf (lijkt mij).
Uhm, nee hoor, niks mysterieus aan... (comics lezenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef Ace1 het volgende:
Het zou best kunnen dat Peter nu bij de badguys gaat horen![]()
Hij heeft misschien geheugenverlies dus...
Wel interessante ontwikkeling over het "genootschap" van die pa van Hiro en de moeder van Peter![]()
Mysterieuze killer:
Nou ik vond 'm ook niet zo goed. Veel scenes waren wat mij betreft veels te lang en ook nog eens onnodig (en dus saai).quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:50 schreef Crazykill het volgende:
Nou zo goed vond ik hem ook weer niet.![]()
Wat vonden jullie er zo goed aan?
Holymozeskriebel ik schrok me een ongeluk toen hij in de spiegel keek. Volgens mij is ie samen met z'n broer versmolten daarboven en is hij nu een soort van Jekyll/Hyde figuur, maar ja dat verklaart natuurlijk niet waarom Peter in Cork in 'n vrachtlading zat vastgeketend.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat het juist de bedoeling was om de kijkers een beetje te laten denken wie dat nou was in de spiegel. Nathan, Peter of iemand anders? Zo ver ik weet komt er een vervolg op wat Nathan in de spiegel zag. Misschien heeft Nathan een gespleten persoonlijkheid dankzij die explosie (soort van trauma ofzo)? We zullen het zien.
It does. So?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:14 schreef Radagast2005 het volgende:
Staat dit nu voor de mensen die nog met Seizoen 1 bezig zijn niet vol met spoilers nu?
Jawel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:14 schreef Radagast2005 het volgende:
Staat dit nu voor de mensen die nog met Seizoen 1 bezig zijn niet vol met spoilers nu?
Ik zag in de spiegel eerder Peter dan Nathan, alsof hij dacht dat Peter zo verbrand moet zijn. Nathan kan geen baard laten groeien als hij zo verbrand is....het is onmogelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat het juist de bedoeling was om de kijkers een beetje te laten denken wie dat nou was in de spiegel. Nathan, Peter of iemand anders? Zo ver ik weet komt er een vervolg op wat Nathan in de spiegel zag. Misschien heeft Nathan een gespleten persoonlijkheid dankzij die explosie (soort van trauma ofzo)? We zullen het zien.
Nee, van Alias.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:28 schreef opinionr het volgende:
Wie is de acteur die de Engelsman speelt.
Hij komt me zo ergens ontzettend bekend van voor...
Niet een James Bond film ofzo? Waarin hij de bad guy was?
Die vrouw waarmee sylar op het strand zit, is dat niet tina (vriendin van niki) die altijd op micah past?quote:
Oh ja, want iedere Brit speelt in James Bondquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:28 schreef opinionr het volgende:
Wie is de acteur die de Engelsman speelt.
Hij komt me zo ergens ontzettend bekend van voor...
Niet een James Bond film ofzo? Waarin hij de bad guy was?
Hehe nou dat zou ik niet zeggen, maar er was volgens mij wel ooit een blonde bad guy in een JB, maar dat zal een Rus geweest zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh ja, want iedere Brit speelt in James Bond. Ik ga me laten naturaliseren.
hijs gewoon amerikaan hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh ja, want iedere Brit speelt in James Bond. Ik ga me laten naturaliseren.
Dan heb je je meer dan twee uur verslapen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb me vanochtend iet-wat verslapen, waardoor ik pas na m'n werk naar Heroes, Prisonbreak en Journeyman kon kijken.
Mooie aflevering iig!
Tina? Die oppast? Vriendin?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:31 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
Die vrouw waarmee sylar op het strand zit, is dat niet tina (vriendin van niki) die altijd op micah past?
andere haarkleurquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:48 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Tina? Die oppast? Vriendin?![]()
Candice... Die micah had ontvoerd, en vervolgens heel hard is neegeslagen door niki?
Klopt. Ik heb vanochtend m'n wekker zelfs kapot gegooid.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan heb je je meer dan twee uur verslapen.
Ik kan me voorstellen dat je jezelf niet echt meer verzorgd als je aan de alcohol raakt om het verlies van je broer probeert te verwerken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat die baard ook meer is voor het niet herkennen.. Hij was nogal een famous person dus jah.. Hij wil waarschijnlijk gewoon met rust gelaten worden..
Wat is er mis met standaard high school scenes metquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef TC03 het volgende:
Matige seizoensstart, maar heb me niet verveeld.
Heb me wel geërgerd aan overdosis cheesy dialogen en cliché scènes. Iedereen die rouwt om de dood van zijn broer heeft tenslotte toch een baard?Om nog maar niet te beginnen over de standaard high school scènes, het overdreven bazige baasje van Mr. Bennet. En oh ja, elk nieuw geintroduceerde karakter moet natuurlijk weer een hero zijn.
lekker op tijdquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:02 schreef Jerruh het volgende:
oeh ik kan m bijna zien, hij staat in de download! k ben echt benieuwd na al die reacties hier
!
vooruit dan maarquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik kon pas nu weer achter de compu komen!
overigens je caridee-icoontje is masterlijk!quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:10 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
bij mij duurde het 8 uur![]()
en ik was vrij vandaag
de langste 8 uur van mijn leven![]()
ik wist niet eens wie het wasquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
overigens je caridee-icoontje is masterlijk!.
heb hem via Maisnon zie ik nuquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
overigens je caridee-icoontje is masterlijk!.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:10 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
bij mij duurde het 8 uur![]()
en ik was vrij vandaag
de langste 8 uur van mijn leven![]()
verkeerde broerquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:20 schreef PinPine het volgende:
Engelsman is Julian Sark uit Alias. En hoe kan nathan verbranden, hij kan toch de gave gebruiken van mensen waar hij mee in contact is geweest ?
Eens, blijkbaar wordt de trend van middelmatigheid na de finale van vorig seizoen gewoon doorgezet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef TC03 het volgende:
Matige seizoensstart, maar heb me niet verveeld.
Heb me wel geërgerd aan overdosis cheesy dialogen en cliché scènes. Iedereen die rouwt om de dood van zijn broer heeft tenslotte toch een baard?Om nog maar niet te beginnen over de standaard high school scènes, het overdreven bazige baasje van Mr. Bennet. En oh ja, elk nieuw geintroduceerde karakter moet natuurlijk weer een hero zijn.
Maar... hij heeft nog steeds een kikker in z'n keel!quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij verbeelde het zich gewoon. De baard laat hij staan omdat hij zich miserabel voelt en dan zorg je ook minder goed voor jezelf (lijkt mij).
Weer een vlieger....quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:50 schreef Crazykill het volgende:
Nou zo goed vond ik hem ook weer niet.![]()
Wat vonden jullie er zo goed aan?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:40 schreef PinPine het volgende:
WTF, die gast met die baard dat was toch de "so to be President" ? onze vlieger
Dit gaat over de mysterieuze killer van papa Hiro en. Ik ben op een gegeven moment afgehaakt met die comics. Was met toch iets te veel van het goede. Te vage en vooral per week te minime informatie. Maar heb blijkbaar toch wat gemist. Praat me even bij. Desnoods in spoilers.quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:18 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Uhm, nee hoor, niks mysterieus aan... (comics lezen)
quote:SECOND-SEASON DEBUT OF 'HEROES' TOPS ITS YEAR-AGO SERIES PREMIERE BY 10 PERCENT IN 18-49
'CHUCK' OPENS WITH NBC'S TOP MONDAY 8-9 P.M. RATING SINCE APRIL 30
'JOURNEYMAN' OPENS AT #2 IN THE MONDAY 10 P.M. HOUR AND #1 AMONG MEN 18-34
BURBANK, Calif. – September 25, 2007 – The second-season debut of "Heroes" was Monday night's #1 show in primetime's key demographic of adults 18-49, according to preliminary "fast affiliate-based" "live plus same day" viewing figures from Nielsen Media Research. In the key 18-49 category, the season debut of "Heroes" jumped 10 percent above the show's series premiere last year on September 25, 2006.
Last night at 9 p.m. ET, "Heroes" (6.5 rating, 15 share in adults 18-49, 14.1 million viewers overall) returned as the night's #1 program in adults 18-49, topping such competition as ABC's season premiere of "Dancing With the Stars," CBS' season premieres of "Two and a Half Men" and "CSI: Miami" and Fox's "Prison Break."
"Heroes" delivered the highest 18-49 rating for any entertainment telecast on any network since the season finale of Fox's "House" on May 29.
"Heroes" won both its half-hours in adults 18-49, topping the final half-hour of "Dancing With the Stars" from 9-9:30 p.m. ET. Among adults 18-34, "Heroes" doubled its closest competition (7.3 vs. a 3.6 for ABC's "Dancing"/"Bachelor" combo). Among men 18-34, "Heroes" tripled its closest competitor (7.8 vs. a 2.5 for CBS's comedies).
This marks the top-scoring episode of "Heroes" in both 18-49 and total viewers since March 5. Versus its year-ago series-debut 18-49 results (a 5.9/14 on September 25, 2006), "Heroes" grew by 10 percent.
At 8 p.m. ET, the series premiere of "Chuck" (3.6/9 in 18-49, 9.3 million viewers overall) scored NBC's highest 18-49 rating in this time period since April 30. Pending updates, "Chuck" ranked #2 in the time period in 18-49 and total viewers and #1 in all key adult male demographics, versus competition that included the season premiere of ABC's "Dancing With the Stars," the season premiere of CBS' "How I Met Your Mother" and the series premiere of "The Big Bang Theory," and Fox's "Prison Break." Versus NBC's average in this time period last May, when the competition also included ABC's "Dancing With the Stars," "Chuck" was up 16 percent in 18-49 (3.6 vs. 3.1).
"Chuck" built by 18 percent in 18-49 rating from its first to its second half-hour (to a 3.9/10 from a 3.3/9).
At 10 p.m. ET, the premiere of "Journeyman" (3.7/9 in 18-49, 9.5 million viewers overall) improved on NBC's performance in this time period for last May's sweep by 37 percent in 18-49 (3.7 vs. 2.7) and by 44 percent in total viewers (9.5 million vs. 6.6 million). Pending updates, "Journeyman" ranked #2 in the hour in adults 18-49 and #1 among men 18-34.
Preliminary 18-49 averages for Monday night are: ABC, 4.7/12; NBC, 4.6/11; CBS, 4.2/10; Fox, 2.7/7; CW, 0.7/2. In overall total viewers, September 24 preliminary results are: ABC, 15.4 million; CBS, 12.2 million; NBC, 11.0 million; Fox, 6.7 million; CW, 1.7 million
In local-market late-night results last night, "The Tonight Show with Jay Leno" (4.3 rating, 11 share in metered-market households) defeated CBS' "Late Show with David Letterman" (3.4/9), and ABC's "Nightline" (3.2/8) and "Jimmy Kimmel Live" (1.5/5 with an encore telecast).
At 12:35 a.m. ET, "Late Night with Conan O'Brien" (1.9/7) beat CBS' "Late Late Show with Craig Ferguson" (1.7/6) and the second half of Kimmel.
Note that all national ratings are "live plus same day" unless otherwise indicated. Metered-market household ratings are live only.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
Volgens mij is er dat geen bloed, maar een soort van zwarte substantie ofzo. Ik heb net weer gekeken, en ook de ogen zijn helemaal zwart.quote:Op woensdag 26 september 2007 01:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik vraag me af hoe die kracht van Maya eruit ziet in actie. Er loopt bloed uit de ogen, dus zal wel iets van hersenen laten imploderen zijn ofzo.
Op tv wel.quote:Op woensdag 26 september 2007 02:30 schreef APK het volgende:
Ik heb weer genoten.![]()
Weet iemand trouwens of het normaal is dat cheerleaders de hele dag in hun uniformpje rondlopen
Ah, gelukkig maar.quote:
Zwaar irritant van NBC, de hele tijd tussen de afleveringen door die grote banners over andere programma's.quote:Op woensdag 26 september 2007 08:21 schreef Devilnl het volgende:
ik denk dat ik er vanaf morgen ochtend nog een verslaving bij heb.
Bionic Woman! (ook @ NBC)
Meer mensen hier btw?
(oh.. zie net @ IMDB dat het best wel een flop zou kunnen zijn.. maarjah.. IMDB vertrouw ik ook niet altijd, kheb wel vaker films gezien met 4sterren of minder.. en die waren toch leuK!
In een van de laatste comics, geloof vorige week ofzo, zat het verhaal van maya en alejandro in.quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:52 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Dit gaat over de mysterieuze killer van papa Hiro en. Ik ben op een gegeven moment afgehaakt met die comics. Was met toch iets te veel van het goede. Te vage en vooral per week te minime informatie. Maar heb blijkbaar toch wat gemist. Praat me even bij. Desnoods in spoilers.
Dat virus waar Suresh 't over had is een hoax om The Company in de val te lokken.quote:Op woensdag 26 september 2007 10:32 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd wat ze met dat virus gaan doen, misschien is dat wel de rode draad in het tweede seizoen.
Was dat niet een verzinsel om die company te lokken ? HRG zei nog "they have taken the bait"quote:Op woensdag 26 september 2007 10:32 schreef Heavenlyblue het volgende:
Ik ben trouwens ook benieuwd wat ze met dat virus gaan doen, misschien is dat wel de rode draad in het tweede seizoen.
het feit dat Suresh' zus gestorven is aan iets dergelijks, wat misschien niet dat virus hoefde te zijn, heeft ze blijkbaar al gelokt.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:01 schreef outcast_within het volgende:
hoe wil je doden gaan hoax'en?
the company is niet zo dom lijkt me
dat was ook bij de eerste episodes van het eerste seizoen! juist die vragen die opborrelen zijn telkens de grote kracht om verder te kijken, zonder dat je al te veel weet. Ik vind het ook super dat de oude heroes weer naar boven komen en misschien dat vehraal ook wordt ontrafeld (zoals mister nakamura al zei: nine left)quote:Op woensdag 26 september 2007 13:42 schreef planethugo het volgende:
vond er niet zoveel aan eigenlijk, moet natuurlijk allemaal weer rustig op gang gebracht worden maar niet 1 verhaaltje werd een beetje uitgediept, ipv daarvan duurde elk stukje maar kort en dan gingen ze weer naar een andere hero
Nou, ik denk het niet, het virus zelf is echt, Shanti (t zusje van Mohinder) is eraan doodgegaan enquote:Op woensdag 26 september 2007 12:32 schreef Rocho het volgende:
[..]
Dat virus waar Suresh 't over had is een hoax om The Company in de val te lokken.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:23 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Nou, ik denk het niet, het virus zelf is echt, Shanti (t zusje van Mohinder) is eraan doodgegaan en
Molly heeft het ook.
De hoax is denk ik dat Suresh de aandacht van The Company wilde trekken met de lezingen,
om zo binnen te komen...
Eensch. Eerst dacht ik dat het gewoon Amerikanen waren.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vond het wel een oke aflevering, iig om het verhaal weer op gang te brengen. Die acteurs op het einde in Ierland waren gewoon slecht. Met dat tenenkrommend slecht Ierse accent van ze. Duidelijk geen Ieren of Amerikanen met wat Iers bloed in zich. Beetje beter casten, want dit was echt slecht..
Zelfs brad pitt spreekt beter Iers (The Devil's Own 1997)...quote:Op woensdag 26 september 2007 14:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vond het wel een oke aflevering, iig om het verhaal weer op gang te brengen. Die acteurs op het einde in Ierland waren gewoon slecht. Met dat tenenkrommend slecht Ierse accent van ze. Duidelijk geen Ieren of Amerikanen met wat Iers bloed in zich. Beetje beter casten, want dit was echt slecht..
HET WAS EEN FUCKING TRAINING.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:05 schreef Charles.Darwin het volgende:
Het was wel leuk, alleen moet het weer even opwarmen. Er is nu eigenlijk nog maar weinig aan de hand. Ik snap niet waarom Claire weer naar een high school gaat, daar past ze toch totaal niet meer. Handige manier om niet op te vallen. Maar goed, ik heb besloten om alle plotholes binnen de overgang van seizoen 1 en 2 te negeren, omdat strips vaak ook nergens op slaan.
Wat ik niet ga negeren is:
1. verschrikkelijke "ierse" acccenten, die mij doen hopen dat Peter die gasten binnenkort bloederig afslacht in een korte zoektocht naar zijn ware identieit.
2. Matt, 4 kogels in zijn mik, gaat niet dood, doet _eindelijk_ zijn detective examen en schiet vervolgens de op dat moment onbewapende gijzelnemer van dichtbij dood, terwijl hij haar makkelijk had kunnen laten oppakken. En als beloning krijgt hij z'n badge. Als het er zo aan toe gaat in de VS, begin ik mama Petrelli te begrijpen, die bom was waarschijnlijk noodzakelijk
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:05 schreef Charles.Darwin het volgende:
schiet vervolgens de op dat moment onbewapende gijzelnemer van dichtbij dood, terwijl hij haar makkelijk had kunnen laten oppakken. En als beloning krijgt hij z'n badge. Als het er zo aan toe gaat in de VS, begin ik mama Petrelli te begrijpen, die bom was waarschijnlijk noodzakelijk
Deze training wel want anders was hij daar wel op afgerekend.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:38 schreef Tim86 het volgende:
ook bij een training is het niet de bedoeling dat je mensen onnodig en bruut afschiet hoor
Dat snap ik ook wel. Als ik tijdens een rijles een oma van de fiets rij drukken ze me als beloning echt geen rijbewijs in de handen -_-quote:Op woensdag 26 september 2007 16:31 schreef LasTeR het volgende:
[..]
HET WAS EEN FUCKING TRAINING.OMG hoe dom ben je dan?
Er is een verschil tussen Amerika en Nederland. Wij proberen het met een fluwelen hand terwijl in Amerika erop los wordt gebeukt. Jezus man, waar jij over valt!quote:Op woensdag 26 september 2007 17:34 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Als ik tijdens een rijles een oma van de fiets rij drukken ze me als beloning echt geen rijbewijs in de handen -_-
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:31 schreef LasTeR het volgende:
[..]
HET WAS EEN FUCKING TRAINING.OMG hoe dom ben je dan?
Euhm, Peter zat in een container? Met geheugenverlies?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:54 schreef Treveo het volgende:
Danny kijkt dus ook! SEXY!
Wat ik denk:
Maya heeft een of ander gave waarmee ze iets doet met de ogen. Molly tekent die ogen. Ik denk dat er een verband is...
Verder denk ik dat Peter de vader van Hiro heeft vermoord. Die flip leek iig erg op Peter. Ik denk dat hij een soort van slaaf is geworden...
en die ogen waren niet verwijderd, ze waren zwartquote:Op woensdag 26 september 2007 21:25 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Euhm, Peter zat in een container? Met geheugenverlies?
Er kwam niet alleen dat spul uit de ogen maar ook de mond zo ver ik weet. Mensen om haar heen gaan dood als Alejandro niet bij haar is ofzo. Dat is wel bizar. Molly tekent wel die ogen maar dat is dan iemand die ze ziet ofzo, ik weet vrijwel zeker dat er geen verband is.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:54 schreef Treveo het volgende:
Maya heeft een of ander gave waarmee ze iets doet met de ogen. Molly tekent die ogen. Ik denk dat er een verband is...
Waarom zou Peter Kaito vermoorden? Peter heeft hem nooit eerder gezien, en ik denk ook vice versa. Het is dus iemand die Kaito kent, omdat hij zegt dat hij nooit had verwacht dat het die persoon zou zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:54 schreef Treveo het volgende:
Verder denk ik dat Peter de vader van Hiro heeft vermoord. Die flip leek iig erg op Peter. Ik denk dat hij een soort van slaaf is geworden...
Ouwehoer niet, David Anders was ongeveer de enige die nog een beetje normaal acteerde.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:01 schreef Skwish het volgende:
Hiro en die Kenzei... tering wat slecht acteerwerk van die brit. Ik begon bijna te denken dat het verhaal zich helemaal niet in de 15e eeuw afspeelde.
Ik val er niet over, het was gewoon een maf stukje. Ik hoop dat ook jij weet dat echte Amerikaanse agenten niet als rambo tekeer gaan, en dat ook daar het recht belangrijker is dan de moordlustige passie's van een individuele agent. En zo nee, wellicht dat je dan beter wat minder Hollywood films kan gaan kijken.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:22 schreef Votz het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen Amerika en Nederland. Wij proberen het met een fluwelen hand terwijl in Amerika erop los wordt gebeukt. Jezus man, waar jij over valt!
Het acteerwerk van die Ieren was wel bedroevend, ik overdrijf niet als ik zeg dat 't GTST-niveau of lager was.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ouwehoer niet, David Anders was ongeveer de enige die nog een beetje normaal acteerde.
Vond het een vage, stomme aflevering
De serie heet "Heroes", niet "Nobodies"quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef TC03 het volgende:
En oh ja, elk nieuw geintroduceerde karakter moet natuurlijk weer een hero zijn.
Het zou op zich ook nog wel een vrouw kunnen zijn. Het was best een klein persoon.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:07 schreef hetzusjevan het volgende:
ben benieuwd wie die kerel met capuchon was ^^.
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het zou op zich ook nog wel een vrouw kunnen zijn. Het was best een klein persoon.
Vrouwen dragen ook wel eens capuchontruien hoor!quote:
sylar was niet de boogeyman, mollie zei alin season 1: no, it's not sylar... it's more evil...quote:Op woensdag 26 september 2007 22:47 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond het een leuke season opener. Lekker op zijn gemak weer de personages herintroduceren (wat op zich best lastig is met zoveel main characters). Ook prima dat er vier maanden zijn verstreken; dan valt er tenminste nog wat te raden over wat er tussendoor is gebeurd![]()
Ik vind die Brit wel lachen; lekker droog en eindelijk iemand die de steeds irritanter wordende Hiro een welverdiende stoot geeftMaar wel sneu voor Hiro dat zijn papa is vermoord
![]()
Het interessantste verhaal vind ik dat van die groep van twaalf (nu nog maar acht)... Ben benieuwd naar wat hun motivatie is en wie van hen de verrader is
![]()
Die nieuwe flyboy vind ik maar een creep trouwensClaire verdient beter!
![]()
Ik vond het wel uber lame dat Peter geheugenverlies heeft. Maar het is ook wel weel comic book achtig, dus het zij de makers vergeven![]()
Wat ik niet snap trouwens, is dat iedereen hier die nieuwe bad guy "de Boogeyman" noemt. Het was toch Sylar die door Molly "Boogeyman" werd genoemd en die nieuwe bad guy noemde ze simpelweg "worse than the Boogeyman". Dus houd eens op met die verwarrende benaming!![]()
Oh btw:
[..]
De serie heet "Heroes", niet "Nobodies"![]()
Mjah, Takezo Kensei.. dat was ook één van de mindere dingen..quote:Op donderdag 27 september 2007 01:18 schreef TC03 het volgende:
Vind die hele verhaallijn van Hiro in Japan maar te debiel voor woorden eigenlijk, nu ik er zo over nadenk.
Molly noemt Sylar de boogeyman. Molly zei dus dat er iemand nog erger is dan de boogeyman. Zhenar heeft dus gelijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sylar was niet de boogeyman, mollie zei alin season 1: no, it's not sylar... it's more evil....
WTF??quote:
Eensch.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:18 schreef TC03 het volgende:
Vind die hele verhaallijn van Hiro in Japan maar te debiel voor woorden eigenlijk, nu ik er zo over nadenk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Maya betreft, zij kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit meerdere bronnen verkregen
Ik denk trouwens dat Hiro Kenzei terug in de tijd gaat nemen om wel dat dorp te redden
[ Bericht 18% gewijzigd door Maisnon op 27-09-2007 01:52:22 ]
quote:Op donderdag 27 september 2007 01:45 schreef Maisnon het volgende:
Om nog wat te verhelderen misschien over waarom Kenzei zo normaal praat enzo..
Zijn kracht is dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Maya betreft, zij kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit meerdere bronnen verkregen
Ik denk trouwens dat Hiro Kenzei terug in de tijd gaat nemen om wel dat dorp te reddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |