vooruit dan maarquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik kon pas nu weer achter de compu komen!
overigens je caridee-icoontje is masterlijk!quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:10 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
bij mij duurde het 8 uur![]()
en ik was vrij vandaag
de langste 8 uur van mijn leven![]()
ik wist niet eens wie het wasquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
overigens je caridee-icoontje is masterlijk!.
heb hem via Maisnon zie ik nuquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:11 schreef Jerruh het volgende:
[..]
overigens je caridee-icoontje is masterlijk!.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:10 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
bij mij duurde het 8 uur![]()
en ik was vrij vandaag
de langste 8 uur van mijn leven![]()
verkeerde broerquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:20 schreef PinPine het volgende:
Engelsman is Julian Sark uit Alias. En hoe kan nathan verbranden, hij kan toch de gave gebruiken van mensen waar hij mee in contact is geweest ?
Eens, blijkbaar wordt de trend van middelmatigheid na de finale van vorig seizoen gewoon doorgezet.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef TC03 het volgende:
Matige seizoensstart, maar heb me niet verveeld.
Heb me wel geërgerd aan overdosis cheesy dialogen en cliché scènes. Iedereen die rouwt om de dood van zijn broer heeft tenslotte toch een baard?Om nog maar niet te beginnen over de standaard high school scènes, het overdreven bazige baasje van Mr. Bennet. En oh ja, elk nieuw geintroduceerde karakter moet natuurlijk weer een hero zijn.
Maar... hij heeft nog steeds een kikker in z'n keel!quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij verbeelde het zich gewoon. De baard laat hij staan omdat hij zich miserabel voelt en dan zorg je ook minder goed voor jezelf (lijkt mij).
Weer een vlieger....quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:50 schreef Crazykill het volgende:
Nou zo goed vond ik hem ook weer niet.![]()
Wat vonden jullie er zo goed aan?
quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:40 schreef PinPine het volgende:
WTF, die gast met die baard dat was toch de "so to be President" ? onze vlieger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |