quote:
Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef TC03 het volgende:Matige seizoensstart, maar heb me niet verveeld.
Heb me wel geërgerd aan overdosis cheesy dialogen en cliché scènes. Iedereen die rouwt om de dood van zijn broer heeft tenslotte toch een baard?
![]()
Om nog maar niet te beginnen over de standaard high school scènes, het overdreven bazige baasje van Mr. Bennet. En oh ja, elk nieuw geintroduceerde karakter moet natuurlijk weer een hero zijn.
![]()
Eens, blijkbaar wordt de trend van middelmatigheid na de finale van vorig seizoen gewoon doorgezet.
Hoewel ik me idd ook niet verveeld heb ergerde ik me wel aan een paar minpuntjes, namelijk: Claire die incognito wil blijven maar meteen de eerste kans aangrijpt om haar hand in het vuur te steken in een volle klas, alles met die high school (zoals die vreselijk stereotype cheerleaders en een klas vol 17-jarigen waarvan niemand weet wie Charles Darwin is), die Mexicaanse Peter en Claire, gele ondertiteling, dat Kansei een blanke Engelsman is, dat Claire ineens pijn voelt en dat ik bij de laatste scène steeds tegen de schaduw van de camera aan moest kijken.