Euhm, Peter zat in een container? Met geheugenverlies?quote:Op woensdag 26 september 2007 20:54 schreef Treveo het volgende:
Danny kijkt dus ook! SEXY!
Wat ik denk:
Maya heeft een of ander gave waarmee ze iets doet met de ogen. Molly tekent die ogen. Ik denk dat er een verband is...
Verder denk ik dat Peter de vader van Hiro heeft vermoord. Die flip leek iig erg op Peter. Ik denk dat hij een soort van slaaf is geworden...
en die ogen waren niet verwijderd, ze waren zwartquote:Op woensdag 26 september 2007 21:25 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Euhm, Peter zat in een container? Met geheugenverlies?
Er kwam niet alleen dat spul uit de ogen maar ook de mond zo ver ik weet. Mensen om haar heen gaan dood als Alejandro niet bij haar is ofzo. Dat is wel bizar. Molly tekent wel die ogen maar dat is dan iemand die ze ziet ofzo, ik weet vrijwel zeker dat er geen verband is.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:54 schreef Treveo het volgende:
Maya heeft een of ander gave waarmee ze iets doet met de ogen. Molly tekent die ogen. Ik denk dat er een verband is...
Waarom zou Peter Kaito vermoorden? Peter heeft hem nooit eerder gezien, en ik denk ook vice versa. Het is dus iemand die Kaito kent, omdat hij zegt dat hij nooit had verwacht dat het die persoon zou zijn.quote:Op woensdag 26 september 2007 20:54 schreef Treveo het volgende:
Verder denk ik dat Peter de vader van Hiro heeft vermoord. Die flip leek iig erg op Peter. Ik denk dat hij een soort van slaaf is geworden...
Ouwehoer niet, David Anders was ongeveer de enige die nog een beetje normaal acteerde.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:01 schreef Skwish het volgende:
Hiro en die Kenzei... tering wat slecht acteerwerk van die brit. Ik begon bijna te denken dat het verhaal zich helemaal niet in de 15e eeuw afspeelde.
Ik val er niet over, het was gewoon een maf stukje. Ik hoop dat ook jij weet dat echte Amerikaanse agenten niet als rambo tekeer gaan, en dat ook daar het recht belangrijker is dan de moordlustige passie's van een individuele agent. En zo nee, wellicht dat je dan beter wat minder Hollywood films kan gaan kijken.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:22 schreef Votz het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen Amerika en Nederland. Wij proberen het met een fluwelen hand terwijl in Amerika erop los wordt gebeukt. Jezus man, waar jij over valt!
Het acteerwerk van die Ieren was wel bedroevend, ik overdrijf niet als ik zeg dat 't GTST-niveau of lager was.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:28 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ouwehoer niet, David Anders was ongeveer de enige die nog een beetje normaal acteerde.
Vond het een vage, stomme aflevering
De serie heet "Heroes", niet "Nobodies"quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef TC03 het volgende:
En oh ja, elk nieuw geintroduceerde karakter moet natuurlijk weer een hero zijn.
Het zou op zich ook nog wel een vrouw kunnen zijn. Het was best een klein persoon.quote:Op woensdag 26 september 2007 23:07 schreef hetzusjevan het volgende:
ben benieuwd wie die kerel met capuchon was ^^.
quote:Op woensdag 26 september 2007 23:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het zou op zich ook nog wel een vrouw kunnen zijn. Het was best een klein persoon.
Vrouwen dragen ook wel eens capuchontruien hoor!quote:
sylar was niet de boogeyman, mollie zei alin season 1: no, it's not sylar... it's more evil...quote:Op woensdag 26 september 2007 22:47 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond het een leuke season opener. Lekker op zijn gemak weer de personages herintroduceren (wat op zich best lastig is met zoveel main characters). Ook prima dat er vier maanden zijn verstreken; dan valt er tenminste nog wat te raden over wat er tussendoor is gebeurd![]()
Ik vind die Brit wel lachen; lekker droog en eindelijk iemand die de steeds irritanter wordende Hiro een welverdiende stoot geeftMaar wel sneu voor Hiro dat zijn papa is vermoord
![]()
Het interessantste verhaal vind ik dat van die groep van twaalf (nu nog maar acht)... Ben benieuwd naar wat hun motivatie is en wie van hen de verrader is
![]()
Die nieuwe flyboy vind ik maar een creep trouwensClaire verdient beter!
![]()
Ik vond het wel uber lame dat Peter geheugenverlies heeft. Maar het is ook wel weel comic book achtig, dus het zij de makers vergeven![]()
Wat ik niet snap trouwens, is dat iedereen hier die nieuwe bad guy "de Boogeyman" noemt. Het was toch Sylar die door Molly "Boogeyman" werd genoemd en die nieuwe bad guy noemde ze simpelweg "worse than the Boogeyman". Dus houd eens op met die verwarrende benaming!![]()
Oh btw:
[..]
De serie heet "Heroes", niet "Nobodies"![]()
Mjah, Takezo Kensei.. dat was ook één van de mindere dingen..quote:Op donderdag 27 september 2007 01:18 schreef TC03 het volgende:
Vind die hele verhaallijn van Hiro in Japan maar te debiel voor woorden eigenlijk, nu ik er zo over nadenk.
Molly noemt Sylar de boogeyman. Molly zei dus dat er iemand nog erger is dan de boogeyman. Zhenar heeft dus gelijk.quote:Op donderdag 27 september 2007 00:34 schreef Jerruh het volgende:
[..]
sylar was niet de boogeyman, mollie zei alin season 1: no, it's not sylar... it's more evil....
WTF??quote:
Eensch.quote:Op donderdag 27 september 2007 01:18 schreef TC03 het volgende:
Vind die hele verhaallijn van Hiro in Japan maar te debiel voor woorden eigenlijk, nu ik er zo over nadenk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat Maya betreft, zij kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit meerdere bronnen verkregen
Ik denk trouwens dat Hiro Kenzei terug in de tijd gaat nemen om wel dat dorp te redden
[ Bericht 18% gewijzigd door Maisnon op 27-09-2007 01:52:22 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |