het feit dat Suresh' zus gestorven is aan iets dergelijks, wat misschien niet dat virus hoefde te zijn, heeft ze blijkbaar al gelokt.quote:Op woensdag 26 september 2007 13:01 schreef outcast_within het volgende:
hoe wil je doden gaan hoax'en?
the company is niet zo dom lijkt me
dat was ook bij de eerste episodes van het eerste seizoen! juist die vragen die opborrelen zijn telkens de grote kracht om verder te kijken, zonder dat je al te veel weet. Ik vind het ook super dat de oude heroes weer naar boven komen en misschien dat vehraal ook wordt ontrafeld (zoals mister nakamura al zei: nine left)quote:Op woensdag 26 september 2007 13:42 schreef planethugo het volgende:
vond er niet zoveel aan eigenlijk, moet natuurlijk allemaal weer rustig op gang gebracht worden maar niet 1 verhaaltje werd een beetje uitgediept, ipv daarvan duurde elk stukje maar kort en dan gingen ze weer naar een andere hero
Nou, ik denk het niet, het virus zelf is echt, Shanti (t zusje van Mohinder) is eraan doodgegaan enquote:Op woensdag 26 september 2007 12:32 schreef Rocho het volgende:
[..]
Dat virus waar Suresh 't over had is een hoax om The Company in de val te lokken.
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:23 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Nou, ik denk het niet, het virus zelf is echt, Shanti (t zusje van Mohinder) is eraan doodgegaan en
Molly heeft het ook.
De hoax is denk ik dat Suresh de aandacht van The Company wilde trekken met de lezingen,
om zo binnen te komen...
Eensch. Eerst dacht ik dat het gewoon Amerikanen waren.quote:Op woensdag 26 september 2007 14:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vond het wel een oke aflevering, iig om het verhaal weer op gang te brengen. Die acteurs op het einde in Ierland waren gewoon slecht. Met dat tenenkrommend slecht Ierse accent van ze. Duidelijk geen Ieren of Amerikanen met wat Iers bloed in zich. Beetje beter casten, want dit was echt slecht..
Zelfs brad pitt spreekt beter Iers (The Devil's Own 1997)...quote:Op woensdag 26 september 2007 14:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
Vond het wel een oke aflevering, iig om het verhaal weer op gang te brengen. Die acteurs op het einde in Ierland waren gewoon slecht. Met dat tenenkrommend slecht Ierse accent van ze. Duidelijk geen Ieren of Amerikanen met wat Iers bloed in zich. Beetje beter casten, want dit was echt slecht..
HET WAS EEN FUCKING TRAINING.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:05 schreef Charles.Darwin het volgende:
Het was wel leuk, alleen moet het weer even opwarmen. Er is nu eigenlijk nog maar weinig aan de hand. Ik snap niet waarom Claire weer naar een high school gaat, daar past ze toch totaal niet meer. Handige manier om niet op te vallen. Maar goed, ik heb besloten om alle plotholes binnen de overgang van seizoen 1 en 2 te negeren, omdat strips vaak ook nergens op slaan.
Wat ik niet ga negeren is:
1. verschrikkelijke "ierse" acccenten, die mij doen hopen dat Peter die gasten binnenkort bloederig afslacht in een korte zoektocht naar zijn ware identieit.
2. Matt, 4 kogels in zijn mik, gaat niet dood, doet _eindelijk_ zijn detective examen en schiet vervolgens de op dat moment onbewapende gijzelnemer van dichtbij dood, terwijl hij haar makkelijk had kunnen laten oppakken. En als beloning krijgt hij z'n badge. Als het er zo aan toe gaat in de VS, begin ik mama Petrelli te begrijpen, die bom was waarschijnlijk noodzakelijk
quote:Op woensdag 26 september 2007 16:05 schreef Charles.Darwin het volgende:
schiet vervolgens de op dat moment onbewapende gijzelnemer van dichtbij dood, terwijl hij haar makkelijk had kunnen laten oppakken. En als beloning krijgt hij z'n badge. Als het er zo aan toe gaat in de VS, begin ik mama Petrelli te begrijpen, die bom was waarschijnlijk noodzakelijk
Deze training wel want anders was hij daar wel op afgerekend.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:38 schreef Tim86 het volgende:
ook bij een training is het niet de bedoeling dat je mensen onnodig en bruut afschiet hoor
Dat snap ik ook wel. Als ik tijdens een rijles een oma van de fiets rij drukken ze me als beloning echt geen rijbewijs in de handen -_-quote:Op woensdag 26 september 2007 16:31 schreef LasTeR het volgende:
[..]
HET WAS EEN FUCKING TRAINING.OMG hoe dom ben je dan?
Er is een verschil tussen Amerika en Nederland. Wij proberen het met een fluwelen hand terwijl in Amerika erop los wordt gebeukt. Jezus man, waar jij over valt!quote:Op woensdag 26 september 2007 17:34 schreef Charles.Darwin het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel. Als ik tijdens een rijles een oma van de fiets rij drukken ze me als beloning echt geen rijbewijs in de handen -_-
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 september 2007 16:31 schreef LasTeR het volgende:
[..]
HET WAS EEN FUCKING TRAINING.OMG hoe dom ben je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |