Tsk, ga zelf zoeken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:42 schreef Kletz het volgende:
pm me de links van die torrents als jullie willen.
Dan kan je beter wachten tot Heroes echt afgelopen is over 5 jaar ofzo en dan in 1 keer alles kijkenquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor degene die em al gezien hebben. Kan ik beter wachten op episode 2 ivm die klote cliffhangers. Of kan ik em nu gewoon al kijken?
Je kunt het prima al kijken. Het is een inleidende aflevering, waarin je van sommige personen ziet waar ze vier maanden later zijn, van sommige zie je dat niet en het roept wat vragen op maar wmb geen puntjevanjestoel zaken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor degene die em al gezien hebben. Kan ik beter wachten op episode 2 ivm die klote cliffhangers. Of kan ik em nu gewoon al kijken?
Die engelsman was lastig te verstaan vond ik. Da kan het dus best handig zijn. Maar echt een goede aflevering. Veel nieuwe en geheimzinnige dingen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 08:03 schreef Treveo het volgende:
[..]
Het is heel moeilijk om te volgen als je doof bent en subs mist, denk je niet?
Met andere woorden... ik kan niks verstaanquote:Op dinsdag 25 september 2007 12:53 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Die engelsman was lastig te verstaan vond ik. Da kan het dus best handig zijn. Maar echt een goede aflevering. Veel nieuwe en geheimzinnige dingen.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:46 schreef Fir3fly het volgende:
(...) en waarom ik niet wist dat sinds de 17e eeuw het Engels niet meer veranderd is.
Ik vind het wel jammer, ze deden zo hun best om iedereen zoveel mogelijk in hun eigen taal te laten sprekenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:54 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
.
Gelukkig hebben we nog wat afleveringen te gaan.
Dat zeker. Oja, ik zou ook nog wel willen weten wat voor een ability Maya heeftquote:Het was wel weer een toffe opening van het seizoen.
En nog een heleboel andere vragenquote:Op dinsdag 25 september 2007 13:51 schreef Breuls het volgende:
Ik wil ook wel weten wie de 9 zijn waar Kaito het over had, waar Sylar is, waar de Sanders familie is, wat Mohinder en Noah voor plannen hebben, hoe Peter in een container in Cork terecht komt, waarom Nathan blijkbaar niet in het congres is gaan zitten en wat Kaito's gift was.
Dus.
Jij kijkt een serie die bol staat van de fictie en vindt het dan onrealistisch dat de man niet met een ancient Engels accent spreekt?quote:Op dinsdag 25 september 2007 13:46 schreef Fir3fly het volgende:
Het enige dat ik mij na deze aflevering afvraag is wie de vader van Hiro gedood heeft en waarom ik niet wist dat sinds de 17e eeuw het Engels niet meer veranderd is.
Jaquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:44 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Jij kijkt een serie die bol staat van de fictie en vindt het dan onrealistisch dat de man niet met een ancient Engels accent spreekt?![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:56 schreef Geqxon het volgende:
Typisch Amerikaans. HRG werkt als assistent-manager in een copyshop, en kan toch zijn dochter een luxe SUV cadeau doen, woont in een mooi huis en kan zijn gezin van eten en mooie kleding voldoen. The American Dream. Yeah
Maar wel goed geacteerd voor zo'n klein meisje. Daar zat ik echt even van te kijken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wel oké aflevering. Molly is irritant.
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:15 schreef Geqxon het volgende:
Molly is niet irritant. Molly is jailbait.
Zeker engelstalige ondertiteling? Dat is altijd zo, dat rippen ze van "teletekst"quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:40 schreef Trafasi het volgende:
ik vondt et weer top!
Zoals bij elke aflevering zit je met vragen, en een kan-niet-wachten-tot-de-volgende-aflevering gevoel....
En ja, ik had nathan al gespot toen ando tegen hem op liep...
Beetje rare subs had ik, engels voor dove mensen ("slaps door shut" ertussen enzo) maarjah, goed te volgen![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:46 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zeker engelstalige ondertiteling? Dat is altijd zo, dat rippen ze van "teletekst"
Dat hadden ze wel even goed kunnen doen.quote:Mistakes
* In 1671, Japan had been consolidated under the Tokugawa shogunate for over 50 years, and the Samurai class had fallen out of the traditional service like that shown, partially due to the Japanese (including bandits) commonly using firearms and other gunpowder weaponry instead of archery weapons by this point. Also, the only Europeans allowed near Japan were the Dutch, not the English, and were strictly monitored by the Japanese government. Takezo Kensei being an Englishman is very suspect.
Zoals ik het redeneerde liet hij die baard staan omdat zijn hoofd zo verbrand was ja. Maar dat heb ik er zelf bij verzonnen, geen idee of dat ook zo is.quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh ik snapte Nathan niet echt.. als in of hij nou heel erg verbrand is of niet![]()
Hij verbeelde het zich gewoon. De baard laat hij staan omdat hij zich miserabel voelt en dan zorg je ook minder goed voor jezelf (lijkt mij).quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Oh ik snapte Nathan niet echt.. als in of hij nou heel erg verbrand is of niet![]()
quote:Op dinsdag 25 september 2007 18:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Hij verbeelde het zich gewoon. De baard laat hij staan omdat hij zich miserabel voelt en dan zorg je ook minder goed voor jezelf (lijkt mij).
Uhm, nee hoor, niks mysterieus aan... (comics lezenquote:Op dinsdag 25 september 2007 16:31 schreef Ace1 het volgende:
Het zou best kunnen dat Peter nu bij de badguys gaat horen![]()
Hij heeft misschien geheugenverlies dus...
Wel interessante ontwikkeling over het "genootschap" van die pa van Hiro en de moeder van Peter![]()
Mysterieuze killer:
Nou ik vond 'm ook niet zo goed. Veel scenes waren wat mij betreft veels te lang en ook nog eens onnodig (en dus saai).quote:Op dinsdag 25 september 2007 20:50 schreef Crazykill het volgende:
Nou zo goed vond ik hem ook weer niet.![]()
Wat vonden jullie er zo goed aan?
Holymozeskriebel ik schrok me een ongeluk toen hij in de spiegel keek. Volgens mij is ie samen met z'n broer versmolten daarboven en is hij nu een soort van Jekyll/Hyde figuur, maar ja dat verklaart natuurlijk niet waarom Peter in Cork in 'n vrachtlading zat vastgeketend.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat het juist de bedoeling was om de kijkers een beetje te laten denken wie dat nou was in de spiegel. Nathan, Peter of iemand anders? Zo ver ik weet komt er een vervolg op wat Nathan in de spiegel zag. Misschien heeft Nathan een gespleten persoonlijkheid dankzij die explosie (soort van trauma ofzo)? We zullen het zien.
It does. So?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:14 schreef Radagast2005 het volgende:
Staat dit nu voor de mensen die nog met Seizoen 1 bezig zijn niet vol met spoilers nu?
Jawel.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:14 schreef Radagast2005 het volgende:
Staat dit nu voor de mensen die nog met Seizoen 1 bezig zijn niet vol met spoilers nu?
Ik zag in de spiegel eerder Peter dan Nathan, alsof hij dacht dat Peter zo verbrand moet zijn. Nathan kan geen baard laten groeien als hij zo verbrand is....het is onmogelijk.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:06 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik denk dat het juist de bedoeling was om de kijkers een beetje te laten denken wie dat nou was in de spiegel. Nathan, Peter of iemand anders? Zo ver ik weet komt er een vervolg op wat Nathan in de spiegel zag. Misschien heeft Nathan een gespleten persoonlijkheid dankzij die explosie (soort van trauma ofzo)? We zullen het zien.
Nee, van Alias.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:28 schreef opinionr het volgende:
Wie is de acteur die de Engelsman speelt.
Hij komt me zo ergens ontzettend bekend van voor...
Niet een James Bond film ofzo? Waarin hij de bad guy was?
Die vrouw waarmee sylar op het strand zit, is dat niet tina (vriendin van niki) die altijd op micah past?quote:
Oh ja, want iedere Brit speelt in James Bondquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:28 schreef opinionr het volgende:
Wie is de acteur die de Engelsman speelt.
Hij komt me zo ergens ontzettend bekend van voor...
Niet een James Bond film ofzo? Waarin hij de bad guy was?
Hehe nou dat zou ik niet zeggen, maar er was volgens mij wel ooit een blonde bad guy in een JB, maar dat zal een Rus geweest zijnquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh ja, want iedere Brit speelt in James Bond. Ik ga me laten naturaliseren.
hijs gewoon amerikaan hoorquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:32 schreef Merkie het volgende:
[..]
Oh ja, want iedere Brit speelt in James Bond. Ik ga me laten naturaliseren.
Dan heb je je meer dan twee uur verslapen.quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:45 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb me vanochtend iet-wat verslapen, waardoor ik pas na m'n werk naar Heroes, Prisonbreak en Journeyman kon kijken.
Mooie aflevering iig!
Tina? Die oppast? Vriendin?quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:31 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
Die vrouw waarmee sylar op het strand zit, is dat niet tina (vriendin van niki) die altijd op micah past?
andere haarkleurquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:48 schreef Trafasi het volgende:
[..]
Tina? Die oppast? Vriendin?![]()
Candice... Die micah had ontvoerd, en vervolgens heel hard is neegeslagen door niki?
Klopt. Ik heb vanochtend m'n wekker zelfs kapot gegooid.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dan heb je je meer dan twee uur verslapen.
Ik kan me voorstellen dat je jezelf niet echt meer verzorgd als je aan de alcohol raakt om het verlies van je broer probeert te verwerken.quote:Op dinsdag 25 september 2007 22:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik denk dat die baard ook meer is voor het niet herkennen.. Hij was nogal een famous person dus jah.. Hij wil waarschijnlijk gewoon met rust gelaten worden..
Wat is er mis met standaard high school scenes metquote:Op dinsdag 25 september 2007 22:15 schreef TC03 het volgende:
Matige seizoensstart, maar heb me niet verveeld.
Heb me wel geërgerd aan overdosis cheesy dialogen en cliché scènes. Iedereen die rouwt om de dood van zijn broer heeft tenslotte toch een baard?Om nog maar niet te beginnen over de standaard high school scènes, het overdreven bazige baasje van Mr. Bennet. En oh ja, elk nieuw geintroduceerde karakter moet natuurlijk weer een hero zijn.
lekker op tijdquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:02 schreef Jerruh het volgende:
oeh ik kan m bijna zien, hij staat in de download! k ben echt benieuwd na al die reacties hier
!
vooruit dan maarquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:06 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik kon pas nu weer achter de compu komen!
overigens je caridee-icoontje is masterlijk!quote:Op dinsdag 25 september 2007 23:10 schreef Ja-Ik het volgende:
[..]
bij mij duurde het 8 uur![]()
en ik was vrij vandaag
de langste 8 uur van mijn leven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |