ik heb al een date met chipszak. in het pannenkoekenschipquote:op zondag 23 september 2007 22:55 schreef realzeus het volgende:
[..]
nou, ik wil wel mee hoor. liever spare-ribsdan pizza.
lekker iedereen aan de kant meuren want natuurlijk met goed veel stink-uit-je-bek suas er bij.![]()
je staat bij de eters dus.quote:op zondag 23 september 2007 23:01 schreef motorbloempje het volgende:
teeveepeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
truste tomquote:op zondag 23 september 2007 23:08 schreef thesorrow het volgende:
paint hier mijn afro
ben echt weg nu
ik regel wel een schnitzel, ok?quote:op zondag 23 september 2007 23:09 schreef alexxxxx het volgende:
wat ik al eerder vroeg:
hebben ze schnitzel bij die pizzeria?
je gaat bij mij thuis een van de vele schnitzels die in mn vriezer ligt voor me bakken en braden?quote:
nee, maar wel andere vleesgerechten.quote:op zondag 23 september 2007 23:09 schreef alexxxxx het volgende:
wat ik al eerder vroeg:
hebben ze schnitzel bij die pizzeria?
ik zie in de op dat ik moet mee eten van enterbabe, ik sta er zonder aanmelding in.quote:op zondag 23 september 2007 22:59 schreef thesorrow het volgende:
[..]
ik heb al een date met chipszak. in het pannenkoekenschip![]()
ah, in dat geval eet ik niet mee. ik wil schnitzel.quote:op zondag 23 september 2007 23:11 schreef remlof het volgende:
[..]
nee, maar wel andere vleesgerechten.
zoietsquote:op zondag 23 september 2007 23:11 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
je gaat bij mij thuis een van de vele schnitzels die in mn vriezer ligt voor me bakken en braden?
koop een schnitzel en vier hetquote:op zondag 23 september 2007 23:11 schreef realzeus het volgende:
[..]
ik zie in de op dat ik moet mee eten van enterbabe, ik sta er zonder aanmelding in.![]()
chipszak is toch ook nog een kind ?quote:op zondag 23 september 2007 23:16 schreef realzeus het volgende:
hé the sorrow, raaj es wat?
ze hebben bij die pizzeria ook spare-ribs.![]()
daar zit je dan , met chipszak op een pannenkoekenboot vol jammerende kindertjes.![]()
quote:op zondag 23 september 2007 23:17 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
chipszak is toch ook nog een kind ?![]()
hmm?quote:
quote:op zondag 23 september 2007 23:22 schreef enter het volgende:
scissors scissors scissors scissors scissors scissors scissors scissors scissors scissors scissors scissors scissors scissors scissors scissors scissors scissors scissors scissors scissors scissors scissors scissors
quote:op zondag 23 september 2007 23:13 schreef enter het volgende:
mannen!! *zucht!
fixed.quote:op maandag 24 september 2007 06:18 schreef berenanus het volgende:
ik heb voor ontbijt betaald bij simplon.
ik eet mee bij dat pizza gebeuren.
hop! fix bovenstaande!![]()
waarom blijf je niet slapen meis?quote:op maandag 24 september 2007 00:25 schreef memento-mori het volgende:
dan wel alleen de middag en dan moet ik ff retourtje utrecht-grun checken
oh, nie van jullie hoorquote:op maandag 24 september 2007 10:08 schreef enter het volgende:
[..]
neeeeeeeeee, geen hoofdpijn krijgen van onscheck je pm
och arme tochquote:op maandag 24 september 2007 10:51 schreef outsidr het volgende:
ik weet fftjes niet meer of ik kom...
ik heb zoveel pijn op het moment... lopen gaat niet, zitten gaat niet, ademen lukt haast niet, stabiliseren gaat niet...
zucht![]()
wedstrijd gehadquote:op maandag 24 september 2007 10:51 schreef outsidr het volgende:
ik heb zoveel pijn op het moment... lopen gaat niet, zitten gaat niet, ademen lukt haast niet, stabiliseren gaat niet...
zucht![]()
reumaquote:
quote:
wat tom zegtquote:op maandag 24 september 2007 11:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]owja. dat kan ook.
beterschap![]()
en kom maar wel.
wat wurm en quorocks zeggenquote:op maandag 24 september 2007 11:29 schreef henky100 het volgende:
ik moet ook komen van wurm en quorocks, maar ik wil helemaal niet
ga eens werken julliequote:op maandag 24 september 2007 11:29 schreef henky100 het volgende:
posten is komen!quote:op maandag 24 september 2007 11:29 schreef henky100 het volgende:
ja maar, ja maar.. wie moet me dan voorstellen aan iedereenquote:op maandag 24 september 2007 10:51 schreef outsidr het volgende:
zucht![]()
jijzelfquote:op maandag 24 september 2007 11:46 schreef lyssa het volgende:
[..]
ja maar, ja maar.. wie moet me dan voorstellen aan iedereen
*aai over de bol geeft
nou! ik ben fabien.quote:op maandag 24 september 2007 11:46 schreef lyssa het volgende:
[..]
ja maar, ja maar.. wie moet me dan voorstellen aan iedereen
*aai over de bol geeft
als je mij maar geen quorocks gaat noemenquote:op maandag 24 september 2007 14:17 schreef wurm het volgende:
ik luister naar de naam wurm en dit wordt mijn eerste fok! meet
hoi! astrid is de naamquote:op maandag 24 september 2007 14:11 schreef berenanus het volgende:
[..]
nou! ik ben fabien.
heb je dat ook al weer gehad.
als de rest nu even mijn voorbeeld volgt voel je je vast meer op je gemak.
al die nieuwe gezichten ineens!
1 van beide is voor mij genoeg om goede vriendjes te wordenquote:op maandag 24 september 2007 14:44 schreef boem-dikkie het volgende:
is wurm homo of vrouwelijk?
dus als ik zeg "hey, neuken?" dan hoor je mij niet, ok nice.quote:op maandag 24 september 2007 14:17 schreef wurm het volgende:
ik luister naar de naam wurm en dit wordt mijn eerste fok! meet
nee, dan reageer ikquote:op maandag 24 september 2007 14:51 schreef enter het volgende:
[..]
dus als ik zeg "hey, neuken?" dan hoor je mij niet, ok nice.
wellûs!!quote:op maandag 24 september 2007 14:57 schreef enter het volgende:
[..]
je hebt jezelf niet eens voorgesteld![]()
quote:op maandag 24 september 2007 15:01 schreef berenanus het volgende:
[..]
wellûs!!
maar ik luister naar de namen:
fabien,
fab,
fa,
henk,
berenanus,
ba of
anus
op de schouder tikken of "hey! jij daar!" werkt ook
die meppen we gewoon de ballenbak inquote:op zondag 23 september 2007 23:16 schreef realzeus het volgende:
hé the sorrow, raaj es wat?
ze hebben bij die pizzeria ook spare-ribs.![]()
daar zit je dan , met chipszak op een pannenkoekenboot vol jammerende kindertjes.![]()
veel sterkte toegewenst tim, doe rustig aan!quote:op maandag 24 september 2007 10:51 schreef outsidr het volgende:
zucht![]()
er valt vast nog wel iets te regelen hoor.quote:op maandag 24 september 2007 12:57 schreef memento-mori het volgende:
[..]
omdat ik daar nu te laat voor ben denk ik.
besproken met m-mquote:op maandag 24 september 2007 17:18 schreef q. het volgende:
[..]
er valt vast nog wel iets te regelen hoor.
quote:op maandag 24 september 2007 15:53 schreef #ANONIEM het volgende:
ik blijf ook eten trouwens, dus zet mij daar ook maar voor bij.
heb je schnitzels in huis?quote:op maandag 24 september 2007 18:40 schreef lyssa het volgende:
word er gereserveerd voor het eten en is daar nog eventuele speling bij? ik weet nog niet zeker of ik mee ga eten, lijkt me gezellig en het eten is goed, maar kan ik ook nog niet toe zeggen en toch mee hobbelen eventueel?
zo niet, ga ik gewoon naar huismijn kamer is in een straat evenwijdig aan de straat waar de pizzeria zit
nou inderdaadquote:op maandag 24 september 2007 19:11 schreef q. het volgende:
lul.
2 maand geleden heb ik het al in de agenda gezetquote:op maandag 24 september 2007 19:11 schreef thesorrow het volgende:
daar komen ze ook lekker vroeg mee dan, jezus christus
dat merk je vanzelf, als ik met een van de dames ineens roept "wauw wurm! wat een grote!"quote:op maandag 24 september 2007 14:44 schreef boem-dikkie het volgende:
is wurm homo of vrouwelijk?
98quote:op maandag 24 september 2007 19:17 schreef q. het volgende:
[..]
het is anders een heel stuk beter dan windows vista hoor.
wat zeg je? utrecht? dat is wel ver weg hoor. nou ja, dat moet dan maar.quote:op maandag 24 september 2007 19:32 schreef thesorrow het volgende:
kom maar lekker naar dordrecht ofzo voor de volgende meet stelletje luie fuckers
jaja, ok ok..quote:op maandag 24 september 2007 19:32 schreef wurm het volgende:
dit topic gaat over de grunn meet. voor een arnhem meet maak je maar lekker een eigen topic aan
da's waar, misschien is er wel geen fuck aanquote:op maandag 24 september 2007 19:33 schreef remlof het volgende:
zullen we eerst deze meeting even doen? en dan kijken of we nog wel zin hebben in een volgende?
quote:op maandag 24 september 2007 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
gezellig, volgende meet arnhem dus![]()
we gaan niet de hele avond buiten staan hoor.quote:op maandag 24 september 2007 22:00 schreef motorbloempje het volgende:
en zeg, het wordt wel kloteweer he?godsamme
...niet?quote:op maandag 24 september 2007 22:12 schreef q. het volgende:
[..]
we gaan niet de hele avond buiten staan hoor.
sjeck mn nickname kjoequote:op maandag 24 september 2007 22:12 schreef q. het volgende:
[..]
we gaan niet de hele avond buiten staan hoor.
dan stap je in de trein.quote:op maandag 24 september 2007 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sjeck mn nickname kjoe
motorbloempje
kom aan als een verzopen kat![]()
nietus!quote:op maandag 24 september 2007 22:30 schreef fraubitch het volgende:
hierbij waarschijnlijk een afmelding van mijn kant... zoals het er nu uitziet moet ik werken![]()
morgen weet ik meer...
denk t niet. hij zal nog wel n smoesje verzinnen, als we er morgen over beginnen...quote:op maandag 24 september 2007 22:10 schreef quorocks het volgende:
wurm, komt henky100 nou ook dan? hij woont vlakbij, dus hij kan best komen.
quote:op maandag 24 september 2007 22:54 schreef memento-mori het volgende:
tussen alle afmeldingen dan maar een officiele aanmelding![]()
verdomme fb!quote:op maandag 24 september 2007 22:30 schreef fraubitch het volgende:
hierbij waarschijnlijk een afmelding van mijn kant... zoals het er nu uitziet moet ik werken![]()
morgen weet ik meer...
nice!quote:op maandag 24 september 2007 22:54 schreef memento-mori het volgende:
astridjeeeeeeeeeeeeeee!quote:op maandag 24 september 2007 22:54 schreef memento-mori het volgende:
voor!quote:op maandag 24 september 2007 19:48 schreef motorbloempje het volgende:
gezellig, volgende meet arnhem dus![]()
van mij welquote:op dinsdag 25 september 2007 01:44 schreef opa het volgende:
[..]
jawel.
maar de volgende meet mag best in arnhem zijn.
toch?
quote:op dinsdag 25 september 2007 01:45 schreef opa het volgende:
domme relmof.
groot gelijk!quote:op dinsdag 25 september 2007 01:44 schreef opa het volgende:
[..]
jawel.
maar de volgende meet mag best in arnhem zijn.
toch?
hoe kan je pizza nou liefdeloos bereiden, opa?quote:op dinsdag 25 september 2007 01:53 schreef opa het volgende:
[..]
ja tuuk!
als het maar liefdeloos bereid is.
![]()
ik durf daarom nooit "fantasie van de kok" te nemen...quote:op dinsdag 25 september 2007 01:53 schreef opa het volgende:
[..]
ja tuuk!
als het maar liefdeloos bereid is.
![]()
goed plan.quote:op dinsdag 25 september 2007 12:36 schreef 0ttie het volgende:
enter!![]()
goeiemorgenben al bijna weer 7 uren aan het werk...
kom je milkshake banaan doen?![]()
quote:op dinsdag 25 september 2007 09:06 schreef motorbloempje het volgende:opa
mijn aandenken aan opa is tijdens m'n verhuizing gesneuveld
![]()
had 'n heul mooi cocktail versierding gehad, met een palmboompje en een aap erin
maar in een verhuisdoos is hij kapot gegaan
quote:op dinsdag 25 september 2007 16:00 schreef wiets het volgende:
[..]
![]()
ik ben die van mij kwijtgeraakt tijdens de verhuizing![]()
![]()
een echte man rijdt door weer en windquote:op dinsdag 25 september 2007 16:53 schreef realzeus het volgende:
goedemorgen.
bandenboeren die te lui zijn om storingsdienst te draaien en dat ik daarom twee uur moet wachten op een bandenboer.en een navigatiesysteem dat de weg niet weet en belgen die te lame zijn om straatnaamborden op te hangen.
ik was vanmorgen om 9.45u thuis en nou ga ik zo ontbijten met warm eten.
mijn lichaam , wat doe je.
enik heb zin in zaterdag.
![]()
en als het echt hard regent gaan we gewoon met de stadbus door groningen, eurokaartjes for the pwn.![]()
arnhem dordrecht grunn utreg boeiendquote:op dinsdag 25 september 2007 17:14 schreef thesorrow het volgende:
leuk dat er maar klakkeloos wordt aangenomen dat de volgende meet in arnhem is... er kan misschien ook over gestemd worden?
ik zat te denken aan volgend jaar een meet in münchen en volgens mij was dat ook al eerder genoemdquote:op dinsdag 25 september 2007 17:28 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
arnhem dordrecht grunn utreg boeiend![]()
bier![]()
veel plezier in je eentje danquote:op dinsdag 25 september 2007 17:31 schreef wurm het volgende:
[..]
ik zat te denken aan volgend jaar een meet in münchen en volgens mij was dat ook al eerder genoemd [afbeelding]
waarom niet in een totaal onbekend plaatsje? stampersgat ofzoquote:op dinsdag 25 september 2007 17:28 schreef surveillance-fiets het volgende:
[..]
arnhem dordrecht grunn utreg boeiend![]()
bier![]()
ik krijg vast wel fok!kers mee die wel weten hoe ze bier moeten waarderenquote:op dinsdag 25 september 2007 17:32 schreef thesorrow het volgende:
[..]
veel plezier in je eentje dan
biersexum.quote:op dinsdag 25 september 2007 17:32 schreef thesorrow het volgende:
[..]
waarom niet in een totaal onbekend plaatsje? stampersgat ofzo
daar draait alles om in het leven idd, bierquote:op dinsdag 25 september 2007 17:35 schreef wurm het volgende:
[..]
ik krijg vast wel fok!kers mee die wel weten hoe ze bier moeten waarderen
en tieten. en toevallig hebben ze beide in münchen. ieder jaar weer. eind september, begin oktober.quote:op dinsdag 25 september 2007 17:40 schreef thesorrow het volgende:
[..]
daar draait alles om in het leven idd, bier
ik zat te denken aan een meet op een tropisch eiland.quote:op dinsdag 25 september 2007 17:31 schreef wurm het volgende:
[..]
ik zat te denken aan volgend jaar een meet in münchen en volgens mij was dat ook al eerder genoemd [afbeelding]
de rest van het jaar ook hoor. ik ben stiekem een beetje verliefd geworden op de münchner bierhallequote:op dinsdag 25 september 2007 17:42 schreef wurm het volgende:
[..]
en tieten. en toevallig hebben ze beide in münchen. ieder jaar weer. eind september, begin oktober.
tja bij jou om wiet, althans zo doe je het lijken, ieder zn meug he?quote:op dinsdag 25 september 2007 17:40 schreef thesorrow het volgende:
[..]
daar draait alles om in het leven idd, bier
mijn leven draait niet alleen om wiet hoor, ik post vaak dat ik smoke, maar niet 80 x in hetzelfde topic zoals hier nogal vaak gebeurdquote:op dinsdag 25 september 2007 17:51 schreef memento-mori het volgende:
[..]
tja bij jou om wiet, althans zo doe je het lijken, ieder zn meug he?
jij bent verstandigquote:op dinsdag 25 september 2007 17:45 schreef realzeus het volgende:
[..]
ik zat te denken aan een meet op een tropisch eiland.![]()
ruige felblauwe cocktails drinken en zulks.
maar zullen we eerst deze meet even afwerken voordat we een nieuwe plannen?
het is al debiel dat in het napraattopic van de ene meet de volgende al wordt besproken, maar een nieuwe meet regelen voor de eerstvolgende is geweest is wel een beetje veel van het goede.
een stuk beter als gister iigquote:
jij krijgt een kusje en een knuffeltje van me op de meetquote:op dinsdag 25 september 2007 18:15 schreef thesorrow het volgende:
np vriend, goed om te horen dat t beter met je gaat!![]()
wie?quote:op dinsdag 25 september 2007 18:50 schreef alexxxxx het volgende:
ik neem een vriendje voor wiets mee.
bah, bier.quote:op dinsdag 25 september 2007 18:54 schreef vork het volgende:
hebben ze al extra bier laten komen, daar in groningen?
volgens mij is de bierconsumptie per m2 nog steeds het hoogst van nl op de grote markt... dus dat komt wel goedquote:op dinsdag 25 september 2007 18:54 schreef vork het volgende:
hebben ze al extra bier laten komen, daar in groningen?
dat is de enige man met wie ik ooit in één bed heb geslapen, ik mag datquote:op dinsdag 25 september 2007 21:14 schreef wiets het volgende:
[..]
oe gelukkig, noem hem dan geen paal
![]()
hoi chipshoi q. hoi iedereen
ik heb er zin in![]()
en ik danquote:op dinsdag 25 september 2007 21:17 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
dat is de enige man met wie ik ooit in één bed heb geslapen, ik mag dat
mensen gaan nu hele verkeerde dingen denken![]()
ik zou dus misschien ook met remlof mee dus, kon ik mijn opvangkatje die hij nu sinds een week heeft nog ff zien, maar ipv iets meer dan een half uur vanuit utrecht, 1uur en 40 minuten om in arnhem te komen want ook daaaaar zijn werkzaamhedenquote:op dinsdag 25 september 2007 22:37 schreef motorbloempje het volgende:
ik wieger ook de trein te nemen, dus kom of met remlof, of met de motor
5 keer overstappen![]()
![]()
omgquote:op dinsdag 25 september 2007 22:34 schreef memento-mori het volgende:
ik kom met q mee want de ns is niet leuk bezig
12:50 i utrecht centraal 11 amersfoort intercity 1743 ns
13:04 i amersfoort 1
13:08 amersfoort 2 zwolle intercity 743 ns
13:44 i zwolle 3
13:50 zwolle hoogeveen snelbus i.p.v. trein 0 ns
14:38 i hoogeveen
14:42 hoogeveen 2 groningen stoptrein 690551 ns
15:20 i groningen 3b
en:
let op, mogelijk vertraging: werktraject tussen
utrecht centraal en amersfoort
amersfoort en zwolle
zwolle en hoogeveen
hoogeveen en groningen.dus dan ben ik er rond 17uur samen met q
tofquote:op dinsdag 25 september 2007 22:34 schreef memento-mori het volgende:
ik kom met q mee want de ns is niet leuk bezig
-knip-dus dan ben ik er rond 17uur samen met q
kloonsquote:op dinsdag 25 september 2007 22:43 schreef enter het volgende:
als yvonne komt? laat ik mijn kloon thuis.
ja, voordat we dood vroren.quote:op dinsdag 25 september 2007 22:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]gas d'rop
![]()
vorige keer met kjoe ook maar anderhalf uur over gedaan ofzo![]()
quote:
misschien....quote:
ik geef nog steeds jou de schuld, want het ging fout zodra je instaptequote:op dinsdag 25 september 2007 22:56 schreef q. het volgende:
[..]
ja, voordat we dood vroren.. heenweg duurde wat langer. vooral de eerste kilometer.
.
de auto raakte helemaal oververhit toen ie mij zag. terecht.quote:op dinsdag 25 september 2007 23:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik geef nog steeds jou de schuld, want het ging fout zodra je instapte![]()
maar, het was wel gezellig![]()
je kon met mij meerijden, mislukte hond.quote:op dinsdag 25 september 2007 23:08 schreef pwny het volgende:
ja met die treinen zo is het toch geen doen
vanuit delft ?quote:op dinsdag 25 september 2007 23:12 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
je kon met mij meerijden, mislukte hond.
je mag in de kofferbakquote:
net zoals drabbel, komt dat even mooi uit!quote:
je komt op de meet?quote:op dinsdag 25 september 2007 23:17 schreef pwny het volgende:
[..]
nee![]()
maar ik kom er wel
ik regel wel wat
ja frau is al ergens anders dus dat lukt niet en ik ban zaterdagochtend nog in delft dus dat lukt nietquote:op dinsdag 25 september 2007 23:18 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
je komt op de meet?
ik kan jullie nog steeds meenemen iig vrijdagavond vanaf limburg naar het noorden
ik werd geroepen?quote:op dinsdag 25 september 2007 23:24 schreef alexxxxx het volgende:
tof.
mits bier.quote:
uh..quote:op woensdag 26 september 2007 00:36 schreef pwny het volgende:
okee ik kom toch nietgezeik met vervoer en slaapzooi enz
daar is maar 1 ding op te zeggen.... pwnd!!!quote:op woensdag 26 september 2007 00:36 schreef pwny het volgende:
pas op of ik zet je weer op het balkonquote:op woensdag 26 september 2007 00:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
daar is er maar 1 ding op te zeggen.... pwnd!!!
al zat ik op je staart.quote:op woensdag 26 september 2007 00:45 schreef pwny het volgende:
[..]
pas op of ik zet je weer op het balkon [afbeelding]
nu jij er met je hoogstwaarschijlijk apenzatte kop hierbent, wat is jouw laatste baggertopic die jij geopend hebt?quote:
ja, kun je geen gratis slaapplaats vinden, compleet met gratis taxi?quote:op woensdag 26 september 2007 00:36 schreef pwny het volgende:
probleem is erheen vanuit delft vooral. met treinen is sowieso geen doen met al die vertragingen en we zitten met meer mensenquote:op woensdag 26 september 2007 01:20 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
ja, kun je geen gratis slaapplaats vinden, compleet met gratis taxi?
ikkan vrijdagavond 3 man meenemen vanuit limburg, of plekken die redliejk op de route liggen. dus als jij op amersfoort centraal, arnhem, zwolle, apeldoorn, eindhoven, venlo, weert, roermond of zo kunt komen met een trein, kan ik je meenemen, bijvorbeeld.quote:op woensdag 26 september 2007 01:22 schreef pwny het volgende:
[..]
probleem is erheen vanuit delft vooral. met treinen is sowieso geen doen met al die vertragingen en we zitten met meer mensen![]()
ik heb de hele avond in de auto gezeten en heb nu bijna m'n eerste biertje opquote:op woensdag 26 september 2007 01:14 schreef deoxyribonucleic het volgende:
[..]
nu jij er met je hoogstwaarschijlijk apenzatte kop hierbent, wat is jouw laatste baggertopic die jij geopend hebt?
ja ik ben er vrijdagavond niet zaterdagochtend pas weer dus past niet echt goedquote:op woensdag 26 september 2007 01:24 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
ikkan vrijdagavond 3 man meenemen vanuit limburg, of plekken die redliejk op de route liggen. dus als jij op amersfoort centraal, arnhem, zwolle, apeldoorn, eindhoven, venlo, weert, roermond of zo kunt komen met een trein, kan ik je meenemen, bijvorbeeld.
check de ns site maar die dag allemaal werkzaamhedenquote:op woensdag 26 september 2007 01:27 schreef alexxxxx het volgende:
dan is het gewoon een domme smoes, want ik kon altijd uitstekend vanaf station leeuwarden in delft komen in een paar uurtjesen groningen is nog sneller.
als je over alkmaar reist, en daar snelbus 350 naar leeuwarden pakt kom je geen werkzaamheden tegen onderweg. en maar weinig extra reistijd in vergelijking met om het ijselmeer heen treinen op een eguliere dag zonder werkzaamheden en vertragingen.quote:op woensdag 26 september 2007 01:29 schreef pwny het volgende:
[..]
check de ns site maar die dag allemaal werkzaamheden
ik moet ín die kikker gaanquote:op woensdag 26 september 2007 01:34 schreef alexxxxx het volgende:
en geen bus. interliner. luxe, snel stopt amper.
http://img233.imageshack.us/img233/3506/dscf0732fk4.jpg
als je geen zin hebt of niet bereid bent enige moeite te doen kun je dat ook gewoon zeggen hoorquote:op woensdag 26 september 2007 01:38 schreef pwny het volgende:
[..]
ik moet ín die kikker gaan
ik wist dat het vervoer in friesland primitief was
maar overdrijven is ook een vak
ok, is prima.quote:op woensdag 26 september 2007 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
moggeuh
het ziet er naar uit dat ik meelift remlof![]()
![]()
slaap wel bij tvdleur (vind hostel toch weer hoop geld)en wil wel mee terugrijden weer
![]()
't wordt griebusweer
inderdaad, westerlingen hebben gewoon geen geduld.quote:op woensdag 26 september 2007 01:27 schreef alexxxxx het volgende:
dan is het gewoon een domme smoes, want ik kon altijd uitstekend vanaf station leeuwarden in delft komen in een paar uurtjesen groningen is nog sneller.
rij met remlof meequote:op woensdag 26 september 2007 11:03 schreef 0ttie het volgende:
kom je toch op je zoefzoekie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |