net zoals drabbel, komt dat even mooi uit!quote:
je komt op de meet?quote:op dinsdag 25 september 2007 23:17 schreef pwny het volgende:
[..]
nee![]()
maar ik kom er wel
ik regel wel wat
ja frau is al ergens anders dus dat lukt niet en ik ban zaterdagochtend nog in delft dus dat lukt nietquote:op dinsdag 25 september 2007 23:18 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
je komt op de meet?
ik kan jullie nog steeds meenemen iig vrijdagavond vanaf limburg naar het noorden
ik werd geroepen?quote:op dinsdag 25 september 2007 23:24 schreef alexxxxx het volgende:
tof.
mits bier.quote:
uh..quote:op woensdag 26 september 2007 00:36 schreef pwny het volgende:
okee ik kom toch nietgezeik met vervoer en slaapzooi enz
daar is maar 1 ding op te zeggen.... pwnd!!!quote:op woensdag 26 september 2007 00:36 schreef pwny het volgende:
pas op of ik zet je weer op het balkonquote:op woensdag 26 september 2007 00:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
daar is er maar 1 ding op te zeggen.... pwnd!!!
al zat ik op je staart.quote:op woensdag 26 september 2007 00:45 schreef pwny het volgende:
[..]
pas op of ik zet je weer op het balkon [afbeelding]
nu jij er met je hoogstwaarschijlijk apenzatte kop hierbent, wat is jouw laatste baggertopic die jij geopend hebt?quote:
ja, kun je geen gratis slaapplaats vinden, compleet met gratis taxi?quote:op woensdag 26 september 2007 00:36 schreef pwny het volgende:
probleem is erheen vanuit delft vooral. met treinen is sowieso geen doen met al die vertragingen en we zitten met meer mensenquote:op woensdag 26 september 2007 01:20 schreef alexxxxx het volgende:
[..]
ja, kun je geen gratis slaapplaats vinden, compleet met gratis taxi?
ikkan vrijdagavond 3 man meenemen vanuit limburg, of plekken die redliejk op de route liggen. dus als jij op amersfoort centraal, arnhem, zwolle, apeldoorn, eindhoven, venlo, weert, roermond of zo kunt komen met een trein, kan ik je meenemen, bijvorbeeld.quote:op woensdag 26 september 2007 01:22 schreef pwny het volgende:
[..]
probleem is erheen vanuit delft vooral. met treinen is sowieso geen doen met al die vertragingen en we zitten met meer mensen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |