reumaquote:
quote:
wat tom zegtquote:op maandag 24 september 2007 11:25 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]owja. dat kan ook.
beterschap![]()
en kom maar wel.
wat wurm en quorocks zeggenquote:op maandag 24 september 2007 11:29 schreef henky100 het volgende:
ik moet ook komen van wurm en quorocks, maar ik wil helemaal niet
ga eens werken julliequote:op maandag 24 september 2007 11:29 schreef henky100 het volgende:
posten is komen!quote:op maandag 24 september 2007 11:29 schreef henky100 het volgende:
ja maar, ja maar.. wie moet me dan voorstellen aan iedereenquote:op maandag 24 september 2007 10:51 schreef outsidr het volgende:
ik weet fftjes niet meer of ik kom...
ik heb zoveel pijn op het moment... lopen gaat niet, zitten gaat niet, ademen lukt haast niet, stabiliseren gaat niet...
zucht![]()
jijzelfquote:op maandag 24 september 2007 11:46 schreef lyssa het volgende:
[..]
ja maar, ja maar.. wie moet me dan voorstellen aan iedereen
*aai over de bol geeft
nou! ik ben fabien.quote:op maandag 24 september 2007 11:46 schreef lyssa het volgende:
[..]
ja maar, ja maar.. wie moet me dan voorstellen aan iedereen
*aai over de bol geeft
als je mij maar geen quorocks gaat noemenquote:op maandag 24 september 2007 14:17 schreef wurm het volgende:
ik luister naar de naam wurm en dit wordt mijn eerste fok! meet
hoi! astrid is de naamquote:op maandag 24 september 2007 14:11 schreef berenanus het volgende:
[..]
nou! ik ben fabien.
heb je dat ook al weer gehad.
als de rest nu even mijn voorbeeld volgt voel je je vast meer op je gemak.
al die nieuwe gezichten ineens!
1 van beide is voor mij genoeg om goede vriendjes te wordenquote:op maandag 24 september 2007 14:44 schreef boem-dikkie het volgende:
is wurm homo of vrouwelijk?
dus als ik zeg "hey, neuken?" dan hoor je mij niet, ok nice.quote:op maandag 24 september 2007 14:17 schreef wurm het volgende:
ik luister naar de naam wurm en dit wordt mijn eerste fok! meet
nee, dan reageer ikquote:op maandag 24 september 2007 14:51 schreef enter het volgende:
[..]
dus als ik zeg "hey, neuken?" dan hoor je mij niet, ok nice.
wellűs!!quote:op maandag 24 september 2007 14:57 schreef enter het volgende:
[..]
je hebt jezelf niet eens voorgesteld![]()
quote:op maandag 24 september 2007 15:01 schreef berenanus het volgende:
[..]
wellűs!!
maar ik luister naar de namen:
fabien,
fab,
fa,
henk,
berenanus,
ba of
anus
op de schouder tikken of "hey! jij daar!" werkt ook
die meppen we gewoon de ballenbak inquote:op zondag 23 september 2007 23:16 schreef realzeus het volgende:
hé the sorrow, raaj es wat?
ze hebben bij die pizzeria ook spare-ribs.![]()
daar zit je dan , met chipszak op een pannenkoekenboot vol jammerende kindertjes.![]()
veel sterkte toegewenst tim, doe rustig aan!quote:op maandag 24 september 2007 10:51 schreef outsidr het volgende:
ik weet fftjes niet meer of ik kom...
ik heb zoveel pijn op het moment... lopen gaat niet, zitten gaat niet, ademen lukt haast niet, stabiliseren gaat niet...
zucht![]()
er valt vast nog wel iets te regelen hoor.quote:op maandag 24 september 2007 12:57 schreef memento-mori het volgende:
[..]
omdat ik daar nu te laat voor ben denk ik.
besproken met m-mquote:op maandag 24 september 2007 17:18 schreef q. het volgende:
[..]
er valt vast nog wel iets te regelen hoor.
quote:op maandag 24 september 2007 15:53 schreef #ANONIEM het volgende:
ik blijf ook eten trouwens, dus zet mij daar ook maar voor bij.
heb je schnitzels in huis?quote:op maandag 24 september 2007 18:40 schreef lyssa het volgende:
word er gereserveerd voor het eten en is daar nog eventuele speling bij? ik weet nog niet zeker of ik mee ga eten, lijkt me gezellig en het eten is goed, maar kan ik ook nog niet toe zeggen en toch mee hobbelen eventueel?
zo niet, ga ik gewoon naar huismijn kamer is in een straat evenwijdig aan de straat waar de pizzeria zit
nou inderdaadquote:op maandag 24 september 2007 19:11 schreef q. het volgende:
lul.
2 maand geleden heb ik het al in de agenda gezetquote:op maandag 24 september 2007 19:11 schreef thesorrow het volgende:
daar komen ze ook lekker vroeg mee dan, jezus christus
dat merk je vanzelf, als ik met een van de dames ineens roept "wauw wurm! wat een grote!"quote:op maandag 24 september 2007 14:44 schreef boem-dikkie het volgende:
is wurm homo of vrouwelijk?
98quote:op maandag 24 september 2007 19:17 schreef q. het volgende:
[..]
het is anders een heel stuk beter dan windows vista hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |