Kom maar op met die tieten, meidquote:Elixabete says (00:19):
als jij een potentietopic over mij maakt
Elixabete says (00:19):
dan show ik mijn tieten
ik zie geen papierquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:23 schreef Paramnesia het volgende:
Tja het staat op papier
Remlof heeft het vast uitgeprintquote:
het verraad zarGon het laffe verraadquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:25 schreef zarGon het volgende:
OMG, mij beloofde ze geen tieten.
Privé wegen - daar houden we van.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:25 schreef Elixabete het volgende:
Das heul niet waar!
Ik had met je afgesproken dat als jij DIRKH de deur toewijst dat ik DAN me tieten via de PRIVE wegen zal gaan tonen.
[afbeelding]
Tieten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:25 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
het verraad zarGon het laffe verraad![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:25 schreef Elixabete het volgende:
Das heul niet waar!
Ik had met je afgesproken dat als jij DIRKH de deur toewijst dat ik DAN me tieten via de PRIVE wegen zal gaan tonen.
[afbeelding]
Nou niet terugkrabbelen he, da's niet waarquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:25 schreef Elixabete het volgende:
Das heul niet waar!
[afbeelding]
Dirkh moet maar is online komen en zwaaien met de scepter der onderdrukking!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:30 schreef Paramnesia het volgende:
Kijk hoe ver mensen gaan voor de verwijdering der Dirkh. Geweld, Overspel, Hoerering het is inslag in dit Topic. Vuige Buitenlanders van ver die verkwijnen bij verlukkingen van een vookomend kunnen voorgevelvrijgave.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |