Kom maar op met die tieten, meidquote:Elixabete says (00:19):
als jij een potentietopic over mij maakt
Elixabete says (00:19):
dan show ik mijn tieten
ik zie geen papierquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:23 schreef Paramnesia het volgende:
Tja het staat op papier
Remlof heeft het vast uitgeprintquote:
het verraad zarGon het laffe verraadquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:25 schreef zarGon het volgende:
OMG, mij beloofde ze geen tieten.
Privé wegen - daar houden we van.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:25 schreef Elixabete het volgende:
Das heul niet waar!
Ik had met je afgesproken dat als jij DIRKH de deur toewijst dat ik DAN me tieten via de PRIVE wegen zal gaan tonen.
[afbeelding]
Tieten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:25 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
het verraad zarGon het laffe verraad![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:25 schreef Elixabete het volgende:
Das heul niet waar!
Ik had met je afgesproken dat als jij DIRKH de deur toewijst dat ik DAN me tieten via de PRIVE wegen zal gaan tonen.
[afbeelding]
Nou niet terugkrabbelen he, da's niet waarquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:25 schreef Elixabete het volgende:
Das heul niet waar!
[afbeelding]
Dirkh moet maar is online komen en zwaaien met de scepter der onderdrukking!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:30 schreef Paramnesia het volgende:
Kijk hoe ver mensen gaan voor de verwijdering der Dirkh. Geweld, Overspel, Hoerering het is inslag in dit Topic. Vuige Buitenlanders van ver die verkwijnen bij verlukkingen van een vookomend kunnen voorgevelvrijgave.
Hij kan niet eens een normale auto kopen, laat staan dat hij een scepter der onderdrukking heeftquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:33 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dirkh moet maar is online komen en zwaaien met de scepter der onderdrukking!![]()
* gewonnen op de kermisquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:35 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Hij kan niet eens een normale auto kopen, laat staan dat hij een scepter der onderdrukking heeft
Nee, daarom slotje totdat ik ze gezien hebquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:35 schreef cerror het volgende:
Schiet het nog op met die tieten?
Goed plan, mijn buurvrouw heeft een abonnement op de PRIVE dus dan jat ik die gewoonquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:25 schreef Elixabete het volgende:
Das heul niet waar!
[afbeelding]
Je mus is blij dat jij dood bent?quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:02 schreef TALIN het volgende:
typisch vrouwen je dood maken met een blije mus
of een ontplofte cavia tussen hun benenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:02 schreef TALIN het volgende:
typisch vrouwen je dood maken met een blije mus
Ik kan je wel afschieten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:18 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Je mus is blij dat jij dood bent?
het schaap is op de wolkquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:18 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Je mus is blij dat jij dood bent?
Het schaap met een dolk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:28 schreef TALIN het volgende:
[..]
het schaap is op de wolk
ik herhaal: het schaap is op de wolk
Fucking hell, bij het prijsschieten? of bij touwtjestrekken?quote:
Dirkh zal hem wel bij het eendjesvissen gewonnen hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:42 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Fucking hell, bij het prijsschieten? of bij touwtjestrekken?
Dirkhquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dirkh zal hem wel bij het eendjesvissen gewonnen hebben![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |